Wel als het prikkeldraad is boven je schutting.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:21 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Jij zoekt hem wel erg ver. Als je geweldpleging doet bij een inbreker; ja, verwondt hij zich aan 1 van je tuinattributen; nee.
quote:
Dit is ook gewoon de oplossing. Als de buurman van niks wilt weten maak je een valletje met kattenvoer en de volgende ochtend ga je met dat valletje naar een andere provincie en laat je het dier daar in het wild los. Klaar en opgelostquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:23 schreef grindfreakje het volgende:
Zit er inmiddels serieus over te denken om de kater van een paar huizen verder te vangen en dat kutbeest aan de andere kant van de stad uit de auto te schoppen.
Kutbeest zeikt op het aanrecht, tegen de verwarming, vreet de bakken leeg en is gewoon vreselijk irritant, en nee ik ga niet de boel dichtgooien en zomers de ramen dichthouden. Buurman wil dat kreng van hem niet binnenhouden, dan maar zo.
Daar draait het binnenkort ook wel op uit.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:51 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Dit is ook gewoon de oplossing. Als de buurman van niks wilt weten maak je een valletje met kattenvoer en de volgende ochtend ga je met dat valletje naar een andere provincie en laat je het dier daar in het wild los. Klaar en opgelostDiervriendelijk en geen gezeur. Hf.
Of je neemt de kat mee naar binnen en:quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:51 schreef SoraAoi het volgende:
Dit is ook gewoon de oplossing. Als de buurman van niks wilt weten maak je een valletje met kattenvoer en de volgende ochtend ga je met dat valletje naar een andere provincie en laat je het dier daar in het wild los. Klaar en opgelostDiervriendelijk en geen gezeur. Hf.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:00 schreef Klaploper het volgende:
Had laatst nog een kat gevangen en met allemaal heliumballonnen weg laten vliegen.
Katten zijn afgetrainde fitties.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:51 schreef Michielos het volgende:
haha ook die lui (aka phantomesse) die zegt dat je je hele tuin maar moet verbouwen en het slachtoffer zich maar moet aanpassen.. de omgedraaide wereld gewoon:D
Goed zo.Vang dat dier nou maar en ipv het asiel dump je het in een bos in Duitsland. Kat in natural habitat, kan ie natuurlijk bezig zijn, baasje blij omdat jij hem zo ontzettend veel natuurlijke vrijheid geeft en jij van het gezeur af. Klaar.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:37 schreef hamsterke het volgende:
Ik heb trouwens al eens een keer een bloedspoor in mijn schuur gehad... Poekie heeft mijn ratten een keer lastig gevallen, nou dat heeft hij gewetenDie ratten laten zich niet "kistten"
Ik denk dat die eigenaar geen moeite zal doen om het asiel te bellen om zijn kat terug te krijgen. Dan zal de kat herplaatst worden in Groningen en heb ik er geen last meer van. Ik denk dat katten die normaal altijd thuis te vreten krijgen niet kunnen overleven in de natuur... Mocht hij wel kunnen overleven dan zal de kat zich waarschijnlijk voortplanten en bijdragen aan de verstoring van de flora en fauna. De jongen kunnen namelijk wel heel goed overleven in de natuur omdat ze in het wild geboren worden. In het asiel steriliseren en castreren ze meestal alle dieren die herplaatst worden, dat is beter denk ik...quote:Op zondag 13 maart 2011 16:51 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Goed zo.Vang dat dier nou maar en ipv het asiel dump je het in een bos in Duitsland. Kat in natural habitat, kan ie natuurlijk bezig zijn, baasje blij omdat jij hem zo ontzettend veel natuurlijke vrijheid geeft en jij van het gezeur af. Klaar.
Ik denk dat katten die elke dag buiten zijn en op jacht gaan naar vreten geen problemen hebben met het leven in de oerwouden van Nederland. Ik denk dat de buurman je echt helemaal dankbaar zal zijn; De buurman was immers de persoon die nooit wilde luisteren en die het allemaal maar best vond dat het natuurlijke verloop zijn gangetje ging dus dan is deze exposure in het bos aan de natuur natuurlijk een prachtige tegemoetkoming. NIemand heeft er meer last van en het beestje kan naar hartelust de vandaal uithangen. Ik snap je asiel-idee ook wel, dat castreren is ook een goed idee denk ikquote:Op zondag 13 maart 2011 19:51 schreef hamsterke het volgende:
[..]
Ik denk dat die eigenaar geen moeite zal doen om het asiel te bellen om zijn kat terug te krijgen. Dan zal de kat herplaatst worden in Groningen en heb ik er geen last meer van. Ik denk dat katten die normaal altijd thuis te vreten krijgen niet kunnen overleven in de natuur... Mocht hij wel kunnen overleven dan zal de kat zich waarschijnlijk voortplanten en bijdragen aan de verstoring van de flora en fauna. De jongen kunnen namelijk wel heel goed overleven in de natuur omdat ze in het wild geboren worden. In het asiel steriliseren en castreren ze meestal alle dieren die herplaatst worden, dat is beter denk ik...
Oh, en jij vervuilt mijn lucht niet met jou wagen? Ik hou me katten netjes binnen, jij verziekt me omgeving, smerige asociaal!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:20 schreef Slapshot het volgende:
Was ik net over de boosheid heen van die schijt in de tuin, krassen op mijn motorkap en meer van die kattenongein en dan lees ik dit weer (inclusief deel 1). En bedankt he?
Stinkbeesten.
Als jij die beesten gewoon binnenhoudt en je sociaal opstelt tegenover je buurt zul jij ook nooit je katten hoeven te zoeken in het midden van een duits woud. Dit topic gaat niet over jouquote:Op zondag 13 maart 2011 20:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Oh, en jij vervuilt mijn lucht niet met jou wagen? Ik hou me katten netjes binnen, jij verziekt me omgeving, smerige asociaal!
De overlast van katten is zwaar overschat, je kan over alles wel ergeren, maar dan kan ik ook wel roepen dat ik andermans kinderen een klets mag geven omdat hun ouders er niet naar om kijken.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:38 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Als jij die beesten gewoon binnenhoudt en je sociaal opstelt tegenover je buurt zul jij ook nooit je katten kunnen zoeken in het midden van een duits woud. Dit topic gaat niet over jou
Ik ben geen katteneigenaar hoor:Dquote:Op zondag 13 maart 2011 20:17 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Ik denk dat katten die elke dag buiten zijn en op jacht gaan naar vreten geen problemen hebben met het leven in de oerwouden van Nederland. Ik denk dat de buurman je echt helemaal dankbaar zal zijn; De buurman was immers de persoon die nooit wilde luisteren en die het allemaal maar best vond dat het natuurlijke verloop zijn gangetje ging dus dan is deze exposure in het bos aan de natuur natuurlijk een prachtige tegemoetkoming. NIemand heeft er meer last van en het beestje kan naar hartelust de vandaal uithangen. Ik snap je asiel-idee ook wel, dat castreren is ook een goed idee denk ikSowieso; als die buurman niet zo een ontieglijke aso was, had dit nooit hoeven te gebeuren. Ik vind beide oplossingen wel mooi, al vind ik het bos nog net een stukje beter omdat je dan ook een argument hebt "Ja dat is de natuur toch?"
Het is ook lekker diervriendelijk.
Verder vind ik het weer een katteneigenaar instelling hoor;
Als een kat de vissen opvreet is het de wilde ongerepte natuur maar als je hem in het bos vrij laat is het ineens weer een huisdier die niet in de natuur kan overleven. Het een of het ander...
Als die katten telkens KOI karpers opeten (nogal prijzig) en vernielingen aanrichten in andermans tuinen is het niet onderschat. Als in die gevallen de eigenaar zijn rotte ego kop in het zand steekt (en elke vorm van verantwoordelijkheid ontloopt) mag ie zijn kat ergens anders terug vinden. De kat boeit het toch niet, en die buurman wilde niet luisteren. Nou dan probleem opgelostquote:Op zondag 13 maart 2011 20:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
De overlast van katten is zwaar overschat, je kan over alles wel ergeren, maar dan kan ik ook wel roepen dat ik andermans kinderen een klets mag geven omdat hun ouders er niet naar om kijken.
Ja dat fabeltje ken ik nu wel, wel eens aan gedacht dat er heel wat handigere beesten als katten die Karpers opvreten?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:42 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Als die katten telkens KOI karpers opeten (nogal prijzig) en vernielingen aanrichten in andermans tuinen is het niet onderschat. Als in die gevallen de eigenaar zijn rotte ego kop in het zandsteekt mag ie zijn kat ergens anders terug vinden. De kat boeit het toch niet, en die buurman wilde niet luisteren. Nou dan probleem opgelostDiervriendelijk en de natuur in, precies zoals het hoort.
Dit dus. Als je dagelijks schade meemaakt, je hele tuin maar moet verbouwen en die eigenaar van dat rotbeest niks eraan wil doen, dan pas kun je hierover meepraten.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:42 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Als die katten telkens KOI karpers opeten (nogal prijzig) en vernielingen aanrichten in andermans tuinen is het niet onderschat. Als in die gevallen de eigenaar zijn rotte ego kop in het zandsteekt mag ie zijn kat ergens anders terug vinden. De kat boeit het toch niet, en die buurman wilde niet luisteren. Nou dan probleem opgelostDiervriendelijk en de natuur in, precies zoals het hoort.
Als je mijn topic leest dan zie je duidelijk dat ik dat dier niets aan wil doen, ik kan er alleen niet tegen dat mijn dieren in mijn eigen tuin afgeslacht worden door een huisdier van iemand anders... Als je zoiets meld bij de buurman dan verwacht je toch dat hij er in iedergeval rekening mee wil houden... Ik heb al enkele onthoofdde hamsters in mijn schuur gevonden, en dan niet te denken dat ie de rest waarschijnlijk aan zijn baas gedoneerd heeft... Hij weet dus dat het zijn kat was die mijn dieren afgeslacht heeft...quote:Op zondag 13 maart 2011 20:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
De overlast van katten is zwaar overschat, je kan over alles wel ergeren, maar dan kan ik ook wel roepen dat ik andermans kinderen een klets mag geven omdat hun ouders er niet naar om kijken.
Hey Michielos, jou zocht ik!quote:Op zondag 13 maart 2011 20:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dit dus. Als je dagelijks schade meemaakt, je hele tuin maar moet verbouwen en die eigenaar van dat rotbeest niks eraan wil doen, dan pas kun je hierover meepraten.
Eerste beste kat die komt vang ik en dump ik 500 km verderop als ik aan het werk ben in een bos.
Wing Tsun en Muay Thai. Nu weer OTquote:Op zondag 13 maart 2011 20:45 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hey Michielos, jou zocht ik!
Ik wil graag even sterk worden als jij, welke vechtsport raadt je aan?
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:45 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hey Michielos, jou zocht ik!
Ik wil graag even sterk worden als jij, welke vechtsport raadt je aan?
oke oke nog een laatste vraag, want ik ben maar een klein meisje. Deed jij ook niet aan Krav Maga?quote:
In mijn geval zag ik het live gebeuren. Dus hou maar op met je zwakke smoesjes en "katten zijn brave borsten die niets en niemand kwaad doen". Het leven is geen Walt Disney film waar poesjes lief en schattig met visjes kunnen praten e.d.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja dat fabeltje ken ik nu wel, wel eens aan gedacht dat er heel wat handigere beesten als katten die Karpers opvreten?
Dus als ze het wel doen dan mag ik ze vangen en in Belgie dumpen (weten ze wel raad met kinderenquote:Op zondag 13 maart 2011 du20:46 schreef SoraAoi het volgende:
Sowieso, kinderen betreden als het goed is niet ongevraagd je achtertuin om daar de maniak uit te hangen. Wat een vergelijking
En die kat BOEIT het gewoon niet dat het vissen vreet in iemand zijn tuin of in een bos 500 km verder op. De buurman boeit het ook niet anders hield ie zijn kat wel binnen na 20 waarschuwingen.
Probleem opgelost
Gedaan jaquote:Op zondag 13 maart 2011 20:47 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
oke oke nog een laatste vraag, want ik ben maar een klein meisje. Deed jij ook niet aan Krav Maga?
Sommige mensen hebben inderdaad geen enkel vorm of grip aan de realiteit zo blijkt maar weer...quote:Op zondag 13 maart 2011 20:47 schreef Michielos het volgende:
[..]
In mijn geval zag ik het live gebeuren. Dus hou maar op met je zwakke smoesjes en "katten zijn brave borsten die niets en niemand kwaad doen". Het leven is geen Walt Disney film waar poesjes lief en schattig met visjes kunnen praten e.d.
Inderdaad, ik zeg net dat mijn vriend zijn buurvrouw 5 katten heeft maar wel even een hekje neer wilde zetten toen ze hoorden dat hij huisdieren heeft... Niet iedere katteneigenaar is zo aso! Maar als je als eigenaar zo vaak klachten krijgt en hier niet op reageert of hierover meedenkt... Dan vraag je er om dat iemand een keer helemaal doorflipt...quote:Op zondag 13 maart 2011 20:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dit dus. Als je dagelijks schade meemaakt, je hele tuin maar moet verbouwen en die eigenaar van dat rotbeest niks eraan wil doen, dan pas kun je hierover meepraten.
Eerste beste kat die komt vang ik en dump ik 500 km verderop als ik aan het werk ben in een bos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |