Reiki is de naam van zowel de energie als de alternatieve manuele energetische behandelmethode gericht op de behandeling van zowel het lichamelijke, geestelijke, emotionele en spirituele vlak.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:34 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik ben twaalf en wat is reiki?
Geen idee, iemand suggesties?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:40 schreef kwiwi het volgende:
Hoe weten wij nou of die test goed wordt/is uitgevoerd?
Ki is vitale levens energie die gebruikt of gestuurd wordt door rei oftewel de ziel of geest, reiki opzich is geen energie alhoewel dat vaak zo opgevat wordt door ons westerlingen. Een sneetje brood kan niet ziek zijn dus het lijkt me redelijk zinloos wat je doet maar alle succes met je experimenten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Reiki is de naam van zowel de energie als de alternatieve manuele energetische behandelmethode gericht op de behandeling van zowel het lichamelijke, geestelijke, emotionele en spirituele vlak.
Hang een webcam op boven de boterham en zorg zo voor een 24-uurs stream.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geen idee, iemand suggesties?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je procedures goed omschrijven, evenals de resultaten. Zodoende kan er gekeken worden of het goed uitgevoerd is en nagedaan worden. Voor de uitvoering van je procedures zelf, moeten we je vertrouwen.. (en daarna nadoen)quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geen idee, iemand suggesties?
Een beschimmeld stuk brood is toch wel 'ziek'?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:45 schreef loop het volgende:
[..]
Ki is vitale levens energie die gebruikt of gestuurd wordt door rei oftewel de ziel of geest, reiki opzich is geen energie alhoewel dat vaak zo opgevat wordt door ons westerlingen. Een sneetje brood kan niet ziek zijn dus het lijkt me redelijk zinloos wat je doet maar alle succes met je experimenten.
Alles wat je tenminste uitprobeert loontquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
Veel mensen zijn sceptisch tegenover reiki en wat dan ook. Ik wil daarom een klein testje doen. Geen idee of het werkt, maar vooruit.
Ik wil een snee brood doormidden snijden. Een helft ervan behandel ik met reiki, de andere helft niet. Daarna leg ik de twee helften in de kast. Na een paar dagen begint brood normaal gesproken te schimmelen. Het is mijn doel om te kijken of de met reiki behandelde helft minder schimmelt. Ik zal er regelmatig een foto van maken en die hier posten.
Vinden jullie dat een leuk idee of zeggen jullie van laat maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |