Laat zitten. Belachelijke onzinquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Op verzoek deel 2.
Meteen een update: ik zie nog geen verschil en beide korsten zien er nog heel goed uit, ondanks regelmatig nat maken
Kan een mod even de TT aanpassen naar deel 3?
Als er verder geen behoefte meer is aan mijn brood doe er maar een slotje op![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 15:09 schreef markxx1985 het volgende:
reikki is geen onzin!
je zie tog dat het brood van vogeldans nie schimeld???
komp door de riekki!!!
vogeledans hoe ist nu metje brood? en waar is deel2??? kannie vinde:(
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:59 schreef Bastard het volgende:
Je teksten worden steeds beroerder, vraag eens aan je moeder wat reiki.. misschien helpt het.
quote:Op maandag 11 april 2011 15:09 schreef markxx1985 het volgende:
reikki is geen onzin!
je zie tog dat het brood van vogeldans nie schimeld???
komp door de riekki!!!
vogeledans hoe ist nu metje brood? en waar is deel2??? kannie vinde:(
Ik gooi de handdoek in de ringquote:
*zucht*quote:Op woensdag 13 april 2011 12:50 schreef markxx1985 het volgende:
lol:P tisser????
kwil gwoon weeten hoe t met de bammies van vogel gaat:D
julie tog ook!?!
"beschimmelt". Schuif jij ook even aan dan.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:01 schreef R0N1N het volgende:
[..]
*zucht*
Vooruit: zal het nog één keer voorkauwen.
1: t komp door de riekkie - Er is slechts 1 van de 2 boterhammen behandeld met Reiki. Dat ze ALLEBEI niet beschimmelen komt derhalve dus NIET door de Reiki.
2: war is dil twee - ER IS GEEN DEEL 2 ! ! !
3: Hoe t met bammies gaad ? - Nou, dat is inmiddels beschuit geworden. Dat beschimmeld al helemaal niet. Overigens hoogstwaarschijnlijk niet meer eetbaar, door de inmiddels ontstane uiterst giftige hoeveelheid bacterien e.d.
Zo, en nu weer aan je lees & schrijf lessen verder
Ik signaleer vogeltjesdans regelmatig in Klaagbaak, dus ja hij leeft nog.quote:
Het topic zou trouwens nóg leuker zijn als vogeltjesdans even een update komt geven!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:01 schreef R0N1N het volgende:
Overigens hoogstwaarschijnlijk niet meer eetbaar, door de inmiddels ontstane uiterst giftige hoeveelheid bacterien e.d.
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:04 schreef OeJ het volgende:
"beschimmelt". Schuif jij ook even aan dan.
Ik vraag me wel steeds meer af, of vogel eigenlijk wel oprecht geinteresseerd is in zijn eigen test. Resultaten willen we.
Ik denk dat iedereen wel begrijpt dat jouw post deels satirisch isquote:Op woensdag 13 april 2011 15:26 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin. D's en T's interesseerde me op de lagere school al niets en een schrijffout zo links en rechts al evenveel, zoals je in dit topic al had kunnen lezen, maar marxx1985 maakt het wel erg bond en vermoedelijk zelfs met opzet.
Dus, nee, ik schuif niet aan.![]()
Lezen is ook al een probleem, want het antwoord op al zijn vragen had ie zo uit het topic kunnen destileren, behalve dan of Vogeltjesdans nog leeft
Het is: destilleren. En 'beschimmeld' is goed, als voltooid deelwoord. Niet zoals jij het gebruikte.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:26 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin. D's en T's interesseerde me op de lagere school al niets en een schrijffout zo links en rechts al evenveel, zoals je in dit topic al had kunnen lezen, maar marxx1985 maakt het wel erg bond en vermoedelijk zelfs met opzet.
Dus, nee, ik schuif niet aan.![]()
Lezen is ook al een probleem, want het antwoord op al zijn vragen had ie zo uit het topic kunnen destileren, behalve dan of Vogeltjesdans nog leeft
edit:
Gut ... en dan nog fout 'verbeteren' ook![]()
http://nl.wiktionary.org/wiki/beschimmeld
Schuif je even aan ?![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:04 schreef OeJ het volgende:
Het is: destilleren. En 'beschimmeld' is goed, als voltooid deelwoord. Niet zoals jij het gebruikte.
En, moet ik nog toevoegen, ik zei het natuurlijk, om vogeltje te bewegen zijn strategie aan te passen. Men kan dat er vast uit opmaken, "helaas" was ik niet op jou berekend.
Ik heb de hele reeks gevolgd en ik begrijp ook echt niet waarom vogeltjesdans de tips van 'stop het in een zakje' negeert. Ik heb hem er zelfs een aantal keren op aangesproken in Klaagbaak, waar heel veel mensen hem aanspreken over reiki en waar hij zelfs de reiki/TRU-troll wordt genoemd...quote:Op woensdag 13 april 2011 19:11 schreef R0N1N het volgende:
Nou, ik vermoed zo onderhand dat de kans dat ik ooit terug naar school ga groter is dan dat Vogeltjesdans z'n strategie aanpast, en geloof me, dat gaat niet gebeuren (dat terug naar school gaan)
Ergens wel weer knap dat ie het volhoud om al 9 weken naar droog brood te staren, zonder zich af te vragen of het zo wel gaat werken. Hij lijkt er van overtuigd dat iedereen onzin blaat, en brood zo open en bloot in de droge lucht wel beschimmelt. (zo goed ? of nu weer met een D ?)
Tera Mai is toch een vorm van reiki? Dus dan neem ik maar op basis van jouw nickname aan dat jij verstand hebt van reiki.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:38 schreef TeraMai het volgende:
Hahahaha ik zou die test helemaal niet uitvoeren, zou zo maar kunnen dat het bammetje met Reiki eerder wegloopt
Wat bedoel je precies met 'een boterham die wegloopt'? Bedoel je dat figuurlijk als in 'een beschimmelde boterham', of dat de boterham in het niets oplost dankzij de reiki (wel handig bij overtollig vuilnis) of dat de boterham letterlijk pootjes krijgt dankzij de reiki?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:07 schreef TeraMai het volgende:
Reiki kan wel eens iets anders doen dan je wilt, sta je dan met je goeie gedrag een boterham Reiki te geven die vervolgens wegloopt
Daarmee is het toch niet zinloos ?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:07 schreef TeraMai het volgende:
Jep is een vorm van Reiki
Ja voor mij wel, zie het nut er niet van in.
Reiki kan wel eens iets anders doen dan je wilt, sta je dan met je goeie gedrag een boterham Reiki te geven die vervolgens wegloopt
Als men dan toch iets uit wil proberen neem dan 2 dezelfde plantjes, je geeft ze allebei water en eentje geef je Reiki.
Heb je meteen iets groens in huis en hoef je geen dagen op te wachten
Een beschimmelde boterhamquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:12 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met 'een boterham die wegloopt'? Bedoel je dat figuurlijk als in 'een beschimmelde boterham', of dat de boterham in het niets oplost dankzij de reiki (wel handig bij overtollig vuilnis) of dat de boterham letterlijk pootjes krijgt dankzij de reiki?
Wat ik al schreef: voor mij is het zinloos -> ik hoef niet te bewijzen of op die manier te laten zien dat Reiki werktquote:Daarmee is het toch niet zinloos ?
Nee inderdaad, voor mij is het ook zinloos -> vogeltjesdans hoeft niet te bewijzen of op die manier te laten zien dat Reiki toch niet werktquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:31 schreef TeraMai het volgende:
Wat ik al schreef: voor mij is het zinloos -> ik hoef niet te bewijzen of op die manier te laten zien dat Reiki werkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |