En dan ook nog voor zijn kop hequote:Op maandag 14 maart 2011 12:21 schreef padlarf het volgende:
Die SoraAoi
Zelden een plaat zo zien hangen
Ik zeg dat je discussieert als een religieus persoon. En reiki heeft wel degelijk met geloof te maken. Of wil je beweren dat reiki met wetenschap te maken heeft?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
LOL. Ten eerste heeft dat niets, maar dan ook helemaal niets te maken met religie, en ten tweede is het een onderwerp waar je zo te lezen geen fluit vanaf weet. Dus hou er maar snel over op voor je jezelf helemaal belachelijk maakt
Mee eensquote:Op maandag 14 maart 2011 09:06 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Topic nummer twee? Heb wat gemist zie ik.
De eigenaar van de kat is rechtelijk aansprakelijk voor de onrechtmatige daad van de kat. Om je krassen op de auto of je koi karper te verhalen op de eigenaar van de kat, is moeilijk aantoonbaar bij de rechter. Mocht de rechter je geen gelijk geven, mag je de griffiekosten en de kosten van je evt. eigen advocaat betalen.
Neem je wel geld mee als je de kat naar het asiel in Groningen brengt?
[..]
Bron: http://www.groningen.dierenbescherming.nl/dierenasielen
De kat vangen en 50 kilometer in het bos uitlaten. Ben je van de kat af, scheelt je geld en je hebt nog een leuke boswandeling.
Klopt, maar ik zou wel die kat 500 kilometer ver weg brengen en loslaten. Kan het beest vrolijk in de natuur dartelen.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En dan ook nog voor zijn kop he
Als je er last van hebt moet je een kat vangen en die kat 500 kilometer ver weg brengen en loslaten. Kan het beest vrolijk in de natuur dartelen.quote:
Dat is toch wat ik zeg? Hoezo zou ik dan een plaat voor mijn kop hebben en jij niet terwijl je het er gewoon mee eens lijkt te zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 13:37 schreef padlarf het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zou wel die kat 500 kilometer ver weg brengen en loslaten. Kan het beest vrolijk in de natuur dartelen.
Jij gebruikt 2x dezelfde zin in 2 verschillende posts. Iets met natuur en dartelen enzo. Misschien blijft jouw plaat dus ook hangen?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:50 schreef padlarf het volgende:
Ik zei dat je plaat blijft hangen. Met andere woorden, je valt in herhaling. Tot op het belachelijke af.
Persiflage. Maar laat maar, je bent te dom om het te begrijpen.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:51 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Jij gebruikt 2x dezelfde zin in 2 verschillende posts. Iets met natuur en dartelen enzo. Misschien blijft jouw plaat dus ook hangen?
Verder zeg je "klopt" op zijn opmerking dat ik een plaat voor mjn kop zou hebben en daarna zeg je wat ik de hele tijd al zeg.. beetje raar vind je niet?
Tuurlijk.. een persiflage.. de enige mogelijke uitwegquote:Op maandag 14 maart 2011 13:53 schreef padlarf het volgende:
[..]
Persiflage. Maar laat maar, je bent te dom om het te begrijpen.
Wat jij wil. Zeg anders nog eens voor de 76e keer dat je die kat moet vangen en 300 kilometer verder in een bos moet dumpen.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:53 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Tuurlijk.. een persiflage.. de enige mogelijke uitwegMisschien ben je gewoon zelf te dom voor wat zelfreflectie?
Dat kan ook natuurlijk. Je bent gewoon busted omdat je zelf doet wat je andere verwijt. Nogal dom vind je niet? En dan is het allemaal een grapje natuurlijk, een persiflage!!
![]()
![]()
!
Sure als jij nog eens in 3 posts je zinnetje herhaalt vind ik alles bestquote:Op maandag 14 maart 2011 14:00 schreef padlarf het volgende:
[..]
Wat jij wil. Zeg anders nog eens voor de 76e keer dat je die kat moet vangen en 300 kilometer verder in een bos moet dumpen.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:51 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Dit is ook gewoon de oplossing. Als de buurman van niks wilt weten maak je een valletje met kattenvoer en de volgende ochtend ga je met dat valletje naar een andere provincie en laat je het dier daar in het wild los. Klaar en opgelostDiervriendelijk en geen gezeur. Hf.
quote:Op zondag 13 maart 2011 03:47 schreef SoraAoi het volgende:
De oplossing is allang gegeven in dit topic en het voorgaande topic.
Men neme een kooitje met een sluitdeurtje en legt kattenvoer/vissen in dit kooitje. Zodra de kater binnen is zal het deurtje zich sluiten en is de kat gevangen. Vervolgens ga je met dit kooitje 2 pronvicies verderop of in het buitenland (duitsland/belgie als je daar dichtbij in de buurt woont) een bezoekje brengen aan het uitgestrekte bos en laat je daar de kater vrij.
De voordelen:
- De buurman boeide het toch niet wat de kater deed, was een voorstander van het natuurlijk verloop (ja katten eten vissen dat is de natuur!) en waar de kater zich in de nachtelijke uurtjes bevindt en welke schade het dier aanricht was evenmin van belang. Hier zal dus niks veranderen aangezien de kater zijn verdere leven zal voortzetten in de wilde natuur waar het natuurlijk kan bezig zijn, precies zoals de buurman verlangt !
- Je tuin is veilig, je zult geen ziekelijke schade meer hebben en je zult ook niet allemaal aanpassingen aan je tuin moeten maken (moest je natuurlijk nog zelf bekostigen ook) omdat iemand een kat heeft.
- De buurt zal je ook dankbaar zijn al hoef je het niet publiekelijk bekend te maken dat jij de kater geshipped hebt.
- Diervriendelijk oplossing. De kat zal er niet om malen. In het ergste geval moet ie een nieuwe woning zoeken in de buurt van dat bos maar waarschijnlijk heeft die kat het allang naar zijn zin in de rimboe waar het ongestoort kan pissen, schijten, vernielen en op beesten kan jagen.
Opgelost.
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:51 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Goed zo.Vang dat dier nou maar en ipv het asiel dump je het in een bos in Duitsland. Kat in natural habitat, kan ie natuurlijk bezig zijn, baasje blij omdat jij hem zo ontzettend veel natuurlijke vrijheid geeft en jij van het gezeur af. Klaar.
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:17 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Ik denk dat katten die elke dag buiten zijn en op jacht gaan naar vreten geen problemen hebben met het leven in de oerwouden van Nederland. Ik denk dat de buurman je echt helemaal dankbaar zal zijn; De buurman was immers de persoon die nooit wilde luisteren en die het allemaal maar best vond dat het natuurlijke verloop zijn gangetje ging dus dan is deze exposure in het bos aan de natuur natuurlijk een prachtige tegemoetkoming. NIemand heeft er meer last van en het beestje kan naar hartelust de vandaal uithangen. Ik snap je asiel-idee ook wel, dat castreren is ook een goed idee denk ikSowieso; als die buurman niet zo een ontieglijke aso was, had dit nooit hoeven te gebeuren. Ik vind beide oplossingen wel mooi, al vind ik het bos nog net een stukje beter omdat je dan ook een argument hebt "Ja dat is de natuur toch?"
Het is ook lekker diervriendelijk.
Verder vind ik het weer een katteneigenaar instelling hoor;
Als een kat de vissen opvreet is het de wilde ongerepte natuur maar als je hem in het bos vrij laat is het ineens weer een huisdier die niet in de natuur kan overleven. Het een of het ander...
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:38 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Als jij die beesten gewoon binnenhoudt en je sociaal opstelt tegenover je buurt zul jij ook nooit je katten hoeven te zoeken in het midden van een duits woud. Dit topic gaat niet over jou
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:42 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Als die katten telkens KOI karpers opeten (nogal prijzig) en vernielingen aanrichten in andermans tuinen is het niet onderschat. Als in die gevallen de eigenaar zijn rotte ego kop in het zand steekt (en elke vorm van verantwoordelijkheid ontloopt) mag ie zijn kat ergens anders terug vinden. De kat boeit het toch niet, en die buurman wilde niet luisteren. Nou dan probleem opgelostDiervriendelijk en de natuur in, precies zoals het hoort.
En dat is alleen pagina 1quote:Op zondag 13 maart 2011 20:46 schreef SoraAoi het volgende:
Sowieso, kinderen betreden als het goed is niet ongevraagd je achtertuin om daar de maniak uit te hangen. Wat een vergelijking
En die kat BOEIT het gewoon niet dat het vissen vreet in iemand zijn tuin of in een bos 500 km verder op. De buurman boeit het ook niet anders hield ie zijn kat wel binnen na 20 waarschuwingen.
Probleem opgelost
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:37 schreef padlarf het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zou wel die kat 500 kilometer ver weg brengen en loslaten. Kan het beest vrolijk in de natuur dartelen.
En dit in de 1e 3 posts van padlarf in dit topic. Je bent al op wegquote:Op maandag 14 maart 2011 13:46 schreef padlarf het volgende:
[..]
Als je er last van hebt moet je een kat vangen en die kat 500 kilometer ver weg brengen en loslaten. Kan het beest vrolijk in de natuur dartelen.
Zo zou je willen dat je fail zou uitpakken jaquote:Op maandag 14 maart 2011 14:14 schreef padlarf het volgende:
Dan geloof je het toch niet. Iedereen die dit topic heeft gelezen snapt wat ik bedoel.
Oranje kattenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:20 schreef BMND het volgende:
Als je nog haarverf uit zo'n spuitbus over hebt van carnaval, dan kleur je de kat groen! En met EK of WK oranje!![]()
Alleen als de poepfabriek weer in je tuin loopt natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |