V.d Kieft in de volgende rit. Dan Bob de Jong tegen Lee en in de laatste rit Bob de Vries.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:02 schreef Rewimo het volgende:
In welke ritten zitten de Nederlanders? * Rewimo asportieve man van de bank heeft gestuurd en nu gewoon kan kijken
Ik hoop dat ze het nog door de vingers zien.quote:
Nog niet.quote:
Tja...regels zijn regels...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het nog door de vingers zien.
Geen transponder om.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:30 schreef TWP het volgende:
Wat heeft Van der Kieft gedaan? Blokje, lijntje?
Hij heeft de transponders vergeten om te doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:30 schreef TWP het volgende:
Transponder niet omquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:30 schreef TWP het volgende:
Lol dat was ik net aant typen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Herbert lult weer uit z'n nek. Er zijn regels waar je je aan moet houden. Als je bij de Tour de France je rugnummer vergeet op te spelden, dan lig je er ook uit.
volgens mij is het een kaart om aan te tonen dat hij werkelijk v/d Kieft isquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:31 schreef Thomas B. het volgende:
Maar is die transponder dan niet voor de doorkomsttijden? Die staan toch keurig in beeld...
Voor de finish, lijkt me. Voor de 10km het minst relevant dus.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:31 schreef Thomas B. het volgende:
Maar is die transponder dan niet voor de doorkomsttijden? Die staan toch keurig in beeld...
Maar de straf is toch buitenproportioneel. Radioshack werd vorig jaar toch ook nog uit de tour gezet toen ze hun normale shirtjes niet aanhadden?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Herbert lult weer uit z'n nek. Er zijn regels waar je je aan moet houden. Als je bij de Tour de France je rugnummer vergeet op te spelden, dan lig je er ook uit.
Ik ben er bang voorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:29 schreef roos85 het volgende:
straks heeft hij de snelste tijd, en wordt hij gediskwalificeerd
Waar hebben we het dan overquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Voor de finish, lijkt me. Voor de 10km het minst relevant dus.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:34 schreef Ambrosius het volgende:
Weet niet of 'ie hier al voorbij was gekomen:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:34 schreef Ambrosius het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is Hedrick er een paar jaar geleden ook voor gediskwalificeerd.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:31 schreef roos85 het volgende:
zouden de meneertjes hetzelfde reageren als Skobrev zijn transponder vergeten was?
niceeequote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:34 schreef Ambrosius het volgende:
[ afbeelding ]
ik bedoel de commentaar meneertjesquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:35 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Volgens mij is Hedrick er een paar jaar geleden ook voor gediskwalificeerd.
Nee blunder van Van der Kieft.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Wel een blunder van die coach, trouwens..... lijkt me zijn taak om erop te letten.
Idd, sterke argumenten komt 'ie ook meequote:
ja, ik vraag me af of ze hetzelfde gereageerd hadden als het bijv. bij Lee/Skobrev was gebeurdquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Je kunt door regels de sport om zeep helpen, dat is waar, maar..... ik vind dat de commentatoren echt een beetje onzinnig reageren. Die regels gelden voor iedereen, eigen verantwoordelijkheid, enz. Dit gehuil past niet zo.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:40 schreef miss_dynastie het volgende:
En nu dat geklets over het protest van de Koreanen: 'Zo zou ik niet willen winnen'. Nee, jij niet, maar Bob de Jong zou er géén moeite mee hebben, dus waar hebben we het over
Het staat letterlijk in de regels dat je transponder om moet doen, anders wordt je gediskwalificeerd. De ISU maakt zich belachelijk als ze vd Kieft niet diskwalificeren.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:41 schreef Felagund het volgende:
Hij is nog steeds niet gediskwalificeerd?
Maar zo'n regel moet wel nut hebben. Ik vind het legitiem om het belang van een transponder op de 10km in twijfel te trekken. Zeker als dit een DQ tot gevolg heeft.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Je kunt door regels de sport om zeep helpen, dat is waar, maar..... ik vind dat de commentatoren echt een beetje onzinnig reageren. Die regels gelden voor iedereen, eigen verantwoordelijkheid, enz. Dit gehuil past niet zo.
Ja, maar wat doen ze dan moeilijk? Dan hadden ze hem tijdens de race al kunnen diskwalificeren.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het staat letterlijk in de regels dat je transponder om moet doen, anders wordt je gediskwalificeerd. De ISU maakt zich belachelijk als ze vd Kieft niet diskwalificeren.
Hoop daarom ook dat ie 4e of 5e wordt. Ik denk echter dat Arjen 2e of 3e wordt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het staat letterlijk in de regels dat je transponder om moet doen, anders wordt je gediskwalificeerd. De ISU maakt zich belachelijk als ze vd Kieft niet diskwalificeren.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:44 schreef marcodej het volgende:
De ISU maakt zich belachelijk als ze hem niet diskwalificeren, maar je kunt je afvragen of zo'n regel diskwalificatiewaardig is.
Op de 10 kun je net zo goed met een honderdste winnen/verliezen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:43 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Maar zo'n regel moet wel nut hebben. Ik vind het legitiem om het belang van een transponder op de 10km in twijfel te trekken. Zeker als dit een DQ tot gevolg heeft.
dat is zeker zoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:44 schreef marcodej het volgende:
De ISU maakt zich belachelijk als ze hem niet diskwalificeren, maar je kunt je afvragen of zo'n regel diskwalificatiewaardig is.
Een mooi staartje.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo, kan nog een staartje meepikken...
Maar die regel bestaat al een tijd, dus die hadden ze dan eerder in twijfel moeten trekken, niet op het moment dat het goed uitkomt om de regel niet te hebben. Ik ben geen fan van dit soort regels in het schaatsen, maar op het moment dat ze er zijn, moet je ze in alle gevallen handhaven.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:43 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Maar zo'n regel moet wel nut hebben. Ik vind het legitiem om het belang van een transponder op de 10km in twijfel te trekken. Zeker als dit een DQ tot gevolg heeft.
Geef dan een seconde tijdstraf.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op de 10 kun je net zo goed met een honderdste winnen/verliezen.
Ja daar heb je ook gelijk in. Dat moet dan ook gebeuren. Maar het is sowieso wel eens tijd voor een goede discussie over die wildgroei aan regeltjes bij de ISU.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar die regel bestaat al een tijd, dus die hadden ze dan eerder in twijfel moeten trekken, niet op het moment dat het goed uitkomt om de regel niet te hebben. Ik ben geen fan van dit soort regels in het schaatsen, maar op het moment dat ze er zijn, moet je ze in alle gevallen handhaven.
Geldboete vind ik gepaster. Het niet ophebben van transponder heeft geen invloed op het raceverloop.quote:
Denk het niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:48 schreef Agüero het volgende:
Gaat Lee de tijd van v/d Kieft wel halen?
Nee dus.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:48 schreef Agüero het volgende:
Gaat Lee de tijd van v/d Kieft wel halen?
zeker knap, al is het niet mijn favorietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:47 schreef Eppie_NL het volgende:
Knap van Bob. Op zo'n leeftijd nog zo rijden.
Gaat lukken.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Onder de 12.50, dat zou geweldig zijn.
Kan ook.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Geldboete vind ik gepaster. Het niet ophebben van transponder heeft geen invloed op het raceverloop.
Ja dit dusquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:50 schreef StijnDa het volgende:
Ik kom hier ook even hallo zeggen want:
Wat een race
1,2 en DQ voor NLquote:
31.2 als "slechtste" rondjequote:
Nou, laten ze dat dan even sneller bekent maken, dat is voor kieft ook beter.quote:
zouden ze teveel naar Geer&Goor gekeken hebben?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:54 schreef miss_dynastie het volgende:
'Inmiddels bereikt ons het nare bericht...'
Stelletje dramaqueens
Ik dacht ook "wie is er nu dood?"quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:54 schreef miss_dynastie het volgende:
'Inmiddels bereikt ons het nare bericht...'
Stelletje dramaqueens
Ja, dit hadden ze al veel eerder moeten doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:54 schreef marcodej het volgende:
Zuur. Hebben ze nou gewacht tot hij van de eerste plaats is geschaatst? Marchanderen.
Nee, dat was dommer.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:55 schreef Thomas B. het volgende:
Mogen we deze DQ een Sven Kramertje noemen?
neequote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:55 schreef Thomas B. het volgende:
Van mij wel, maar volgens sommigen is het niet de taak van de coach om erop te letten, dus in dat geval weer nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:55 schreef Thomas B. het volgende:
Inderdaad, veel dommer.quote:
Als je 15 jaar jaar top bent, dan ben je zuinig met je lijf omgesprongen. Sporters die uit het niets 1 jaar super presteren en daarna niets (Deutekom, Grodum, Smit) zijn veel verdachter.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:55 schreef Falco het volgende:
Denkt niemand aan doping bij Bob de Jong?
Maar wel een beetje dezelfde categorie domme pechquote:
Ohja daar hadden ze het nog over.quote:
Nu was het overigens wel meer de sporters zijn eigen schuld.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:56 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Maar wel een beetje dezelfe categorie domme pech
Nee.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:55 schreef Falco het volgende:
Denkt niemand aan doping bij Bob de Jong?
Hij heeft wel 13,01 in de benen en Bob was ook sneller dan in Salt Lake.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:58 schreef schommelstoel het volgende:
Gaat de Vries niet te hard van stapel
Ja, het was wel weer typisch. Misschien wilde ie het publiek geruststellen dat ie niet ook gedq'd gaat worden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:59 schreef Arcee het volgende:
Bob laat zijn transponder zien. Toch niet in de zin van "Ik had 'm lekker wel om!", hè?:')
Ja klopt, maar het is wel zo'n lullig foutje met grote gevolgen. Ik begrijp het argument wel dat een sporter op zo'n moment met hele andere dingen bezig is in zijn hoofd. Als dit soort dingen vaker gebeuren vind ik het wel voldoende reden om deze regeltjes nog eens tegen het licht te houden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nu was het overigens wel meer de sporters zijn eigen schuld.
't zou wel een bazenactie zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:59 schreef Arcee het volgende:
Bob laat zijn transponder zien. Toch niet in de zin van "Ik had 'm lekker wel om!", hè?:')
dat zal bij hem welquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:59 schreef Arcee het volgende:
Ik verdenk ze allemaalquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je 15 jaar jaar top bent, dan ben je zuinig met je lijf omgesprongen. Sporters die uit het niets 1 jaar super presteren en
daarna niets (Deutekom, Grodum, Smit) zijn veel verdachter.
Iets met juichen om een DQ van een landgenoot, terwijl je zelf ondanks je arrogante opmerkingen vooraf van 'ik klop hem wel ff' niet verder dan plek 4 kwam.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:00 schreef schommelstoel het volgende:
Waarom zijn er hier zoveel ant Bob de jong mensen?
Wat is er mis met hem.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:00 schreef StijnDa het volgende:
Waarom zo'n haat naar Bob de Jong hier?
Wie dan? Ik zie alleen roos85 die loopt te piepenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:00 schreef schommelstoel het volgende:
Wat is er mis met hem.
Juichen nadat Sven gediskwalificeerd was en hij dus brons won en in 2002 had hij het verpest op de Spelen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:00 schreef schommelstoel het volgende:
Wat is er mis met hem.
ik vind hem niet echt een prettig persoon, en acties zoals deze en bij de OS bevestigen dit voor mijquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:00 schreef StijnDa het volgende:
Waarom zo'n haat naar Bob de Jong hier?
ik denk dat jullie te serieus zijn, Sven en Bob hebben ook geen haat richting elkaar.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Iets met juichen om een DQ van een landgenoot, terwijl je zelf ondanks je arrogante opmerkingen vooraf van 'ik klop hem wel ff' niet verder dan plek 4 kwam.
Deze keer zeker niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
ik denk dat jullie te serieus zijn, Sven en Bob hebben ook geen haat richting elkaar.
En als jij op de olympische spelen zou staan, dan is je adrenaline wel hoog.
Dat was echt niet met opzet en of bewust.
quote:
stayeren is niet toegestaanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:04 schreef marcodej het volgende:
Waarom zou De Jong niet op de inrijbaan mogen rijden volgens Hersman?
Dat mag wel, maar niet aanmoedigen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:04 schreef marcodej het volgende:
Bob heeft ook geen enkele reden om haat te hebben, natuurlijkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
ik denk dat jullie te serieus zijn, Sven en Bob hebben ook geen haat richting elkaar.
En als jij op de olympische spelen zou staan, dan is je adrenaline wel hoog.
Dat was echt niet met opzet en of bewust.
Nou ja, Verheijen en UDH (volgens mij) hebben daarmee ooit wat problemen gekregen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:04 schreef marcodej het volgende:
Zonde.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:05 schreef marcodej het volgende:
Jeumig, missen we gewoon een 1,2,3'tje.
zeker zondequote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:05 schreef LudoSanders het volgende:
Toch zonde, had een volledig Nederlands podium kunnen zijn.
Nog meer metaalquote:
Van wie?quote:
Jullie moeten niet zo denken te weten wat hij doet met wat voor redenen.quote:
de nummers 1,2 en 3? wie dat ook mogen zijnquote:
dat was eigenlijk wel te verwachtenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:07 schreef marcodej het volgende:
Alleen de 1000m bij zowel vrouwen als mannen vallen 'tegen' met twee zilveren en brons...
Neuh, Groothuis en Wust waren over het seizoen genomen het beste.quote:
Sablikova, Beckert en Jorien.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:07 schreef wdn het volgende:
[..]
de nummers 1,2 en 3? wie dat ook mogen zijn
Nesbitt was op de 1000 toch wel beter dan Wüst dit seizoen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Neuh, Groothuis en Wust waren over het seizoen genomen het beste.
Bijvoorbeeldquote:
Ikzelf denk dat niet hoor.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:07 schreef schommelstoel het volgende:
Jullie moeten niet zo denken te weten wat hij doet met wat voor redenen.
Hij deed het misschien wel wat eerder iemand zei, om het publiek gerust te stellen, en niet Nanana.
het is maar net hoe de camera het beeld brengt.
Beetje jammerlijke negatieve instelling en gedachte van een paar hier.
Nesbitt was dit seizoen de beste op de 1000mquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Neuh, Groothuis en Wust waren over het seizoen genomen het beste.
Eerste helft van dit seizoen was voor Nesbitt, maar laatste weken was Wust beter volgens mij.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nesbitt was dit seizoen de beste over de 1000m
En vandaag ook.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Nesbitt was dit seizoen de beste op de 1000m
vaag, maar misschien omdat hij 2x goud heeft gehaald?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:10 schreef Ambrosius het volgende:
Vond 'ie dit mooier dan Olympisch kampioen
Ja, maar dan nog, al win je het hele jaar alles en in het Olympisch jaar niks behalve het Olympisch goud.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
vaag, maar misschien omdat hij 2x goud heeft gehaald?
Is ook zo. Maar op basis van de laatste weken was gewoon Wust favoriet, bij Nesbitt leek het als een nachtkaars uit te gaan.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
En vandaag ook.
Bij een WK telt wie op dat moment het beste is, niet wie gemiddeld een jaar lang het beste was.
dit vind ik meer een taak van de coachquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:14 schreef DennisDeBengel het volgende:
Wel zielig van de scheidsrechters om net na de start zich te laten zien.. zeg dan vlak voor de start dat hij iets vergeten is
De grootste verantwoordelijkheid ligt bij de sporter zelf. Coach staat meestal al een halve baan verder vlak voor de start.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
dit vind ik meer een taak van de coach
of een tijdstraf van een secondequote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:17 schreef StijnDa het volgende:
Een officiele waarschuwing ofzo had ook gekund, nog een keer vergeten en diskwalificatie bijv.
dat zeker, maar een scheidsrechter hoeft er al helemaal niet op te lettenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
De grootste verantwoordelijkheid ligt bij de sporter zelf. Coach staat meestal al een halve baan verder vlak voor de start.
Ik denk dat ie zich nu echt goed voelt bij een ploeg. Met Ingrid Paul was dat toch anders.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
vaag, maar misschien omdat hij 2x goud heeft gehaald?
Tijdstraffen lijken me ook gepaster bij overtreding van de dokter bibber regel of blokjes aan tikken.quote:
quote:Van der Kieft heeft niets te vieren, dus die blijft nuchter. Hij is de BOB naar huis. #schaatsen
Nee, dat is onzin. Al vind ik wel dat ze hem wel wat sneller mogen hadden diskwalificeren. Ze waren er tijdens de race al achter.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat zeker, maar een scheidsrechter hoeft er al helemaal niet op te letten
Ja.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:21 schreef StijnDa het volgende:
Zo heeft Kramer tenminste het gevoel dat hij een concurrent heeft als hij terugkomt, kan leuk worden
Ik ookquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben sowieso benieuwd naar Kramer volgend seizoen.
daar denkt DDB toch anders over, ja daar ben ik het ook mee eens.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, dat is onzin. Al vind ik wel dat ze hem wel wat sneller mogen hadden diskwalificeren. Ze waren er tijdens de race al achter.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:14 schreef DennisDeBengel het volgende:
Wel zielig van de scheidsrechters om net na de start zich te laten zien.. zeg dan vlak voor de start dat hij iets vergeten is
Onder de 12:40.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:24 schreef StijnDa het volgende:
Inderdaad, maar stel ze zijn volgend jaar beiden in topvorm...![]()
Dat kunnen prachtige duels worden
Niet zo maar, maar zeker niet onmogelijk. Ik denk dat-ie sneller was geweest.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:23 schreef komrad het volgende:
Ik vraag me echt af of Sven dit zo maar gereden zou hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |