zouden ze teveel naar Geer&Goor gekeken hebben?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:54 schreef miss_dynastie het volgende:
'Inmiddels bereikt ons het nare bericht...'
Stelletje dramaqueens
Ik dacht ook "wie is er nu dood?"quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:54 schreef miss_dynastie het volgende:
'Inmiddels bereikt ons het nare bericht...'
Stelletje dramaqueens
Ja, dit hadden ze al veel eerder moeten doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:54 schreef marcodej het volgende:
Zuur. Hebben ze nou gewacht tot hij van de eerste plaats is geschaatst? Marchanderen.
Nee, dat was dommer.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:55 schreef Thomas B. het volgende:
Mogen we deze DQ een Sven Kramertje noemen?
neequote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:55 schreef Thomas B. het volgende:
Van mij wel, maar volgens sommigen is het niet de taak van de coach om erop te letten, dus in dat geval weer nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:55 schreef Thomas B. het volgende:
Inderdaad, veel dommer.quote:
Als je 15 jaar jaar top bent, dan ben je zuinig met je lijf omgesprongen. Sporters die uit het niets 1 jaar super presteren en daarna niets (Deutekom, Grodum, Smit) zijn veel verdachter.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:55 schreef Falco het volgende:
Denkt niemand aan doping bij Bob de Jong?
Maar wel een beetje dezelfde categorie domme pechquote:
Ohja daar hadden ze het nog over.quote:
Nu was het overigens wel meer de sporters zijn eigen schuld.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:56 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Maar wel een beetje dezelfe categorie domme pech
Nee.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:55 schreef Falco het volgende:
Denkt niemand aan doping bij Bob de Jong?
Hij heeft wel 13,01 in de benen en Bob was ook sneller dan in Salt Lake.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:58 schreef schommelstoel het volgende:
Gaat de Vries niet te hard van stapel
Ja, het was wel weer typisch. Misschien wilde ie het publiek geruststellen dat ie niet ook gedq'd gaat worden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:59 schreef Arcee het volgende:
Bob laat zijn transponder zien. Toch niet in de zin van "Ik had 'm lekker wel om!", hè?:')
Ja klopt, maar het is wel zo'n lullig foutje met grote gevolgen. Ik begrijp het argument wel dat een sporter op zo'n moment met hele andere dingen bezig is in zijn hoofd. Als dit soort dingen vaker gebeuren vind ik het wel voldoende reden om deze regeltjes nog eens tegen het licht te houden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nu was het overigens wel meer de sporters zijn eigen schuld.
't zou wel een bazenactie zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:59 schreef Arcee het volgende:
Bob laat zijn transponder zien. Toch niet in de zin van "Ik had 'm lekker wel om!", hè?:')
dat zal bij hem welquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:59 schreef Arcee het volgende:
Ik verdenk ze allemaalquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je 15 jaar jaar top bent, dan ben je zuinig met je lijf omgesprongen. Sporters die uit het niets 1 jaar super presteren en
daarna niets (Deutekom, Grodum, Smit) zijn veel verdachter.
Iets met juichen om een DQ van een landgenoot, terwijl je zelf ondanks je arrogante opmerkingen vooraf van 'ik klop hem wel ff' niet verder dan plek 4 kwam.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:00 schreef schommelstoel het volgende:
Waarom zijn er hier zoveel ant Bob de jong mensen?
Wat is er mis met hem.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:00 schreef StijnDa het volgende:
Waarom zo'n haat naar Bob de Jong hier?
Wie dan? Ik zie alleen roos85 die loopt te piepenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:00 schreef schommelstoel het volgende:
Wat is er mis met hem.
Juichen nadat Sven gediskwalificeerd was en hij dus brons won en in 2002 had hij het verpest op de Spelen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:00 schreef schommelstoel het volgende:
Wat is er mis met hem.
ik vind hem niet echt een prettig persoon, en acties zoals deze en bij de OS bevestigen dit voor mijquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:00 schreef StijnDa het volgende:
Waarom zo'n haat naar Bob de Jong hier?
ik denk dat jullie te serieus zijn, Sven en Bob hebben ook geen haat richting elkaar.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Iets met juichen om een DQ van een landgenoot, terwijl je zelf ondanks je arrogante opmerkingen vooraf van 'ik klop hem wel ff' niet verder dan plek 4 kwam.
Deze keer zeker niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
ik denk dat jullie te serieus zijn, Sven en Bob hebben ook geen haat richting elkaar.
En als jij op de olympische spelen zou staan, dan is je adrenaline wel hoog.
Dat was echt niet met opzet en of bewust.
quote:
stayeren is niet toegestaanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:04 schreef marcodej het volgende:
Waarom zou De Jong niet op de inrijbaan mogen rijden volgens Hersman?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |