Dat mag wel, maar niet aanmoedigen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:04 schreef marcodej het volgende:
Waarom zou De Jong niet op de inrijbaan mogen rijden volgens Hersman?
Bob heeft ook geen enkele reden om haat te hebben, natuurlijkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
ik denk dat jullie te serieus zijn, Sven en Bob hebben ook geen haat richting elkaar.
En als jij op de olympische spelen zou staan, dan is je adrenaline wel hoog.
Dat was echt niet met opzet en of bewust.
Nou ja, Verheijen en UDH (volgens mij) hebben daarmee ooit wat problemen gekregen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:04 schreef marcodej het volgende:
Waarom zou De Jong niet op de inrijbaan mogen rijden volgens Hersman?
Zonde.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:05 schreef marcodej het volgende:
Jeumig, missen we gewoon een 1,2,3'tje.
zeker zondequote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:05 schreef LudoSanders het volgende:
Toch zonde, had een volledig Nederlands podium kunnen zijn.
Nog meer metaalquote:
Van wie?quote:
Jullie moeten niet zo denken te weten wat hij doet met wat voor redenen.quote:
de nummers 1,2 en 3? wie dat ook mogen zijnquote:
dat was eigenlijk wel te verwachtenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:07 schreef marcodej het volgende:
Alleen de 1000m bij zowel vrouwen als mannen vallen 'tegen' met twee zilveren en brons...
Neuh, Groothuis en Wust waren over het seizoen genomen het beste.quote:
Sablikova, Beckert en Jorien.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:07 schreef wdn het volgende:
[..]
de nummers 1,2 en 3? wie dat ook mogen zijn
Nesbitt was op de 1000 toch wel beter dan Wüst dit seizoen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Neuh, Groothuis en Wust waren over het seizoen genomen het beste.
Bijvoorbeeldquote:
Ikzelf denk dat niet hoor.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:07 schreef schommelstoel het volgende:
Jullie moeten niet zo denken te weten wat hij doet met wat voor redenen.
Hij deed het misschien wel wat eerder iemand zei, om het publiek gerust te stellen, en niet Nanana.
het is maar net hoe de camera het beeld brengt.
Beetje jammerlijke negatieve instelling en gedachte van een paar hier.
Nesbitt was dit seizoen de beste op de 1000mquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Neuh, Groothuis en Wust waren over het seizoen genomen het beste.
Eerste helft van dit seizoen was voor Nesbitt, maar laatste weken was Wust beter volgens mij.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nesbitt was dit seizoen de beste over de 1000m
En vandaag ook.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Nesbitt was dit seizoen de beste op de 1000m
vaag, maar misschien omdat hij 2x goud heeft gehaald?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:10 schreef Ambrosius het volgende:
Vond 'ie dit mooier dan Olympisch kampioen
Ja, maar dan nog, al win je het hele jaar alles en in het Olympisch jaar niks behalve het Olympisch goud.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
vaag, maar misschien omdat hij 2x goud heeft gehaald?
Is ook zo. Maar op basis van de laatste weken was gewoon Wust favoriet, bij Nesbitt leek het als een nachtkaars uit te gaan.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
En vandaag ook.
Bij een WK telt wie op dat moment het beste is, niet wie gemiddeld een jaar lang het beste was.
dit vind ik meer een taak van de coachquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:14 schreef DennisDeBengel het volgende:
Wel zielig van de scheidsrechters om net na de start zich te laten zien.. zeg dan vlak voor de start dat hij iets vergeten is
De grootste verantwoordelijkheid ligt bij de sporter zelf. Coach staat meestal al een halve baan verder vlak voor de start.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
dit vind ik meer een taak van de coach
of een tijdstraf van een secondequote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:17 schreef StijnDa het volgende:
Een officiele waarschuwing ofzo had ook gekund, nog een keer vergeten en diskwalificatie bijv.
dat zeker, maar een scheidsrechter hoeft er al helemaal niet op te lettenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
De grootste verantwoordelijkheid ligt bij de sporter zelf. Coach staat meestal al een halve baan verder vlak voor de start.
Ik denk dat ie zich nu echt goed voelt bij een ploeg. Met Ingrid Paul was dat toch anders.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
vaag, maar misschien omdat hij 2x goud heeft gehaald?
Tijdstraffen lijken me ook gepaster bij overtreding van de dokter bibber regel of blokjes aan tikken.quote:
quote:Van der Kieft heeft niets te vieren, dus die blijft nuchter. Hij is de BOB naar huis. #schaatsen
Nee, dat is onzin. Al vind ik wel dat ze hem wel wat sneller mogen hadden diskwalificeren. Ze waren er tijdens de race al achter.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat zeker, maar een scheidsrechter hoeft er al helemaal niet op te letten
Ja.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:21 schreef StijnDa het volgende:
Zo heeft Kramer tenminste het gevoel dat hij een concurrent heeft als hij terugkomt, kan leuk worden
Ik ookquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben sowieso benieuwd naar Kramer volgend seizoen.
daar denkt DDB toch anders over, ja daar ben ik het ook mee eens.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, dat is onzin. Al vind ik wel dat ze hem wel wat sneller mogen hadden diskwalificeren. Ze waren er tijdens de race al achter.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:14 schreef DennisDeBengel het volgende:
Wel zielig van de scheidsrechters om net na de start zich te laten zien.. zeg dan vlak voor de start dat hij iets vergeten is
Onder de 12:40.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:24 schreef StijnDa het volgende:
Inderdaad, maar stel ze zijn volgend jaar beiden in topvorm...![]()
Dat kunnen prachtige duels worden
Niet zo maar, maar zeker niet onmogelijk. Ik denk dat-ie sneller was geweest.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:23 schreef komrad het volgende:
Ik vraag me echt af of Sven dit zo maar gereden zou hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |