Ja, maar dan nog, al win je het hele jaar alles en in het Olympisch jaar niks behalve het Olympisch goud.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
vaag, maar misschien omdat hij 2x goud heeft gehaald?
Is ook zo. Maar op basis van de laatste weken was gewoon Wust favoriet, bij Nesbitt leek het als een nachtkaars uit te gaan.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
En vandaag ook.
Bij een WK telt wie op dat moment het beste is, niet wie gemiddeld een jaar lang het beste was.
dit vind ik meer een taak van de coachquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:14 schreef DennisDeBengel het volgende:
Wel zielig van de scheidsrechters om net na de start zich te laten zien.. zeg dan vlak voor de start dat hij iets vergeten is
De grootste verantwoordelijkheid ligt bij de sporter zelf. Coach staat meestal al een halve baan verder vlak voor de start.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
dit vind ik meer een taak van de coach
of een tijdstraf van een secondequote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:17 schreef StijnDa het volgende:
Een officiele waarschuwing ofzo had ook gekund, nog een keer vergeten en diskwalificatie bijv.
dat zeker, maar een scheidsrechter hoeft er al helemaal niet op te lettenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
De grootste verantwoordelijkheid ligt bij de sporter zelf. Coach staat meestal al een halve baan verder vlak voor de start.
Ik denk dat ie zich nu echt goed voelt bij een ploeg. Met Ingrid Paul was dat toch anders.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
vaag, maar misschien omdat hij 2x goud heeft gehaald?
Tijdstraffen lijken me ook gepaster bij overtreding van de dokter bibber regel of blokjes aan tikken.quote:
quote:Van der Kieft heeft niets te vieren, dus die blijft nuchter. Hij is de BOB naar huis. #schaatsen
Nee, dat is onzin. Al vind ik wel dat ze hem wel wat sneller mogen hadden diskwalificeren. Ze waren er tijdens de race al achter.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat zeker, maar een scheidsrechter hoeft er al helemaal niet op te letten
Ja.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:21 schreef StijnDa het volgende:
Zo heeft Kramer tenminste het gevoel dat hij een concurrent heeft als hij terugkomt, kan leuk worden
Ik ookquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben sowieso benieuwd naar Kramer volgend seizoen.
daar denkt DDB toch anders over, ja daar ben ik het ook mee eens.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, dat is onzin. Al vind ik wel dat ze hem wel wat sneller mogen hadden diskwalificeren. Ze waren er tijdens de race al achter.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:14 schreef DennisDeBengel het volgende:
Wel zielig van de scheidsrechters om net na de start zich te laten zien.. zeg dan vlak voor de start dat hij iets vergeten is
Onder de 12:40.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:24 schreef StijnDa het volgende:
Inderdaad, maar stel ze zijn volgend jaar beiden in topvorm...![]()
Dat kunnen prachtige duels worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |