Ik ben er bang voorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:29 schreef roos85 het volgende:
straks heeft hij de snelste tijd, en wordt hij gediskwalificeerd
Waar hebben we het dan overquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Voor de finish, lijkt me. Voor de 10km het minst relevant dus.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:34 schreef Ambrosius het volgende:
Weet niet of 'ie hier al voorbij was gekomen:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:34 schreef Ambrosius het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is Hedrick er een paar jaar geleden ook voor gediskwalificeerd.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:31 schreef roos85 het volgende:
zouden de meneertjes hetzelfde reageren als Skobrev zijn transponder vergeten was?
niceeequote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:34 schreef Ambrosius het volgende:
[ afbeelding ]
ik bedoel de commentaar meneertjesquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:35 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Volgens mij is Hedrick er een paar jaar geleden ook voor gediskwalificeerd.
Nee blunder van Van der Kieft.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Wel een blunder van die coach, trouwens..... lijkt me zijn taak om erop te letten.
Idd, sterke argumenten komt 'ie ook meequote:
ja, ik vraag me af of ze hetzelfde gereageerd hadden als het bijv. bij Lee/Skobrev was gebeurdquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Je kunt door regels de sport om zeep helpen, dat is waar, maar..... ik vind dat de commentatoren echt een beetje onzinnig reageren. Die regels gelden voor iedereen, eigen verantwoordelijkheid, enz. Dit gehuil past niet zo.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:40 schreef miss_dynastie het volgende:
En nu dat geklets over het protest van de Koreanen: 'Zo zou ik niet willen winnen'. Nee, jij niet, maar Bob de Jong zou er géén moeite mee hebben, dus waar hebben we het over
Het staat letterlijk in de regels dat je transponder om moet doen, anders wordt je gediskwalificeerd. De ISU maakt zich belachelijk als ze vd Kieft niet diskwalificeren.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:41 schreef Felagund het volgende:
Hij is nog steeds niet gediskwalificeerd?
Maar zo'n regel moet wel nut hebben. Ik vind het legitiem om het belang van een transponder op de 10km in twijfel te trekken. Zeker als dit een DQ tot gevolg heeft.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Je kunt door regels de sport om zeep helpen, dat is waar, maar..... ik vind dat de commentatoren echt een beetje onzinnig reageren. Die regels gelden voor iedereen, eigen verantwoordelijkheid, enz. Dit gehuil past niet zo.
Ja, maar wat doen ze dan moeilijk? Dan hadden ze hem tijdens de race al kunnen diskwalificeren.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het staat letterlijk in de regels dat je transponder om moet doen, anders wordt je gediskwalificeerd. De ISU maakt zich belachelijk als ze vd Kieft niet diskwalificeren.
Hoop daarom ook dat ie 4e of 5e wordt. Ik denk echter dat Arjen 2e of 3e wordt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het staat letterlijk in de regels dat je transponder om moet doen, anders wordt je gediskwalificeerd. De ISU maakt zich belachelijk als ze vd Kieft niet diskwalificeren.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:44 schreef marcodej het volgende:
De ISU maakt zich belachelijk als ze hem niet diskwalificeren, maar je kunt je afvragen of zo'n regel diskwalificatiewaardig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |