Transponder niet omquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:30 schreef TWP het volgende:
Wat heeft Van der Kieft gedaan? Blokje, lijntje?
Lol dat was ik net aant typen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Herbert lult weer uit z'n nek. Er zijn regels waar je je aan moet houden. Als je bij de Tour de France je rugnummer vergeet op te spelden, dan lig je er ook uit.
volgens mij is het een kaart om aan te tonen dat hij werkelijk v/d Kieft isquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:31 schreef Thomas B. het volgende:
Maar is die transponder dan niet voor de doorkomsttijden? Die staan toch keurig in beeld...
Voor de finish, lijkt me. Voor de 10km het minst relevant dus.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:31 schreef Thomas B. het volgende:
Maar is die transponder dan niet voor de doorkomsttijden? Die staan toch keurig in beeld...
Maar de straf is toch buitenproportioneel. Radioshack werd vorig jaar toch ook nog uit de tour gezet toen ze hun normale shirtjes niet aanhadden?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Herbert lult weer uit z'n nek. Er zijn regels waar je je aan moet houden. Als je bij de Tour de France je rugnummer vergeet op te spelden, dan lig je er ook uit.
Ik ben er bang voorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:29 schreef roos85 het volgende:
straks heeft hij de snelste tijd, en wordt hij gediskwalificeerd
Waar hebben we het dan overquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Voor de finish, lijkt me. Voor de 10km het minst relevant dus.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:34 schreef Ambrosius het volgende:
Weet niet of 'ie hier al voorbij was gekomen:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:34 schreef Ambrosius het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is Hedrick er een paar jaar geleden ook voor gediskwalificeerd.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:31 schreef roos85 het volgende:
zouden de meneertjes hetzelfde reageren als Skobrev zijn transponder vergeten was?
niceeequote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:34 schreef Ambrosius het volgende:
[ afbeelding ]
ik bedoel de commentaar meneertjesquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:35 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Volgens mij is Hedrick er een paar jaar geleden ook voor gediskwalificeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |