Op de 10 kun je net zo goed met een honderdste winnen/verliezen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:43 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Maar zo'n regel moet wel nut hebben. Ik vind het legitiem om het belang van een transponder op de 10km in twijfel te trekken. Zeker als dit een DQ tot gevolg heeft.
dat is zeker zoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:44 schreef marcodej het volgende:
De ISU maakt zich belachelijk als ze hem niet diskwalificeren, maar je kunt je afvragen of zo'n regel diskwalificatiewaardig is.
Een mooi staartje.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo, kan nog een staartje meepikken...
Maar die regel bestaat al een tijd, dus die hadden ze dan eerder in twijfel moeten trekken, niet op het moment dat het goed uitkomt om de regel niet te hebben. Ik ben geen fan van dit soort regels in het schaatsen, maar op het moment dat ze er zijn, moet je ze in alle gevallen handhaven.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:43 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Maar zo'n regel moet wel nut hebben. Ik vind het legitiem om het belang van een transponder op de 10km in twijfel te trekken. Zeker als dit een DQ tot gevolg heeft.
Geef dan een seconde tijdstraf.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op de 10 kun je net zo goed met een honderdste winnen/verliezen.
Ja daar heb je ook gelijk in. Dat moet dan ook gebeuren. Maar het is sowieso wel eens tijd voor een goede discussie over die wildgroei aan regeltjes bij de ISU.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar die regel bestaat al een tijd, dus die hadden ze dan eerder in twijfel moeten trekken, niet op het moment dat het goed uitkomt om de regel niet te hebben. Ik ben geen fan van dit soort regels in het schaatsen, maar op het moment dat ze er zijn, moet je ze in alle gevallen handhaven.
Geldboete vind ik gepaster. Het niet ophebben van transponder heeft geen invloed op het raceverloop.quote:
Denk het niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:48 schreef Agüero het volgende:
Gaat Lee de tijd van v/d Kieft wel halen?
Nee dus.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:48 schreef Agüero het volgende:
Gaat Lee de tijd van v/d Kieft wel halen?
zeker knap, al is het niet mijn favorietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:47 schreef Eppie_NL het volgende:
Knap van Bob. Op zo'n leeftijd nog zo rijden.
Gaat lukken.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Onder de 12.50, dat zou geweldig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |