Mijn TV heeft een afstandbedieningquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:18 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje ouderwets, eigenlijk. Als ik een film op mijn PC heb staan, en ook op DVD, dan kijk ik 'm meestal toch vanaf de PC. Veel makkelijker.
Mijn playstation heeft een draadloze controller, waar ik makkelijker scenes mee kan opzoeken e.d. dan met mijn DVD speler. En een film kijken op m'n iPad is ook heerlijk.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn TV heeft een afstandbediening. En ik vind het fijn om een DVD gewoon vast te kunnen hebben. Dan heb ik het gevoel dat ik 'm echt heb.
Ik kijk films meestal legaalquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:22 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Mijn playstation heeft een draadloze controller, waar ik makkelijker scenes mee kan opzoeken e.d. dan met mijn DVD speler. En een film kijken op m'n iPad is ook heerlijk.
Ik kom met boeken ook een heel eind, maar dat moet maar een ander weekendquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:19 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik heb meer boeken dan DVD's.
Ik blijf Steve Carell teveel als Michael Scott van The Office zien om hem serieus te nemen in zo'n film.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:58 schreef Ang3l het volgende:
Gister Dan in real life gekocht
Ligt voor 4 EUR bij de witte boekenmarkt
Ik heb the Office nooit gezien. Ik krijg er denk ik jiskefetjeuk vanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:18 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik blijf Steve Carell teveel als Michael Scott van The Office zien om hem serieus te nemen in zo'n film.
Mijn boeken staan door elkaar in de kast, geen ordening.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:55 schreef Ang3l het volgende:
Omdat je met +600 films wel eens een film per ongeluk dubbel koopt of je leent ze uit en weet niet meer aan wie etc
En het is gewoon leuk te weten welke je allemaal hebt.
Alsof jij nooit je boeken geordend hebt... of je origamibeestjes of mangaspeelgoedfluffies.
Ik heb daar ook meer een pennenlikkerbeeld bij jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond jou eigenlijk wel altijd heel erg geordend overkomen.
Genoeg chaos in mijn hoofd, een beetje orde om me heen vind ik dan wel fijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:15 schreef Great.Expectations het volgende:
Mijn boeken staan door elkaar in de kast, geen ordening.
Orde is voor de domme, het genie beheerst chaos!
Mijn mediacenter software houdt de genres gewoon bij, kan ik zo per genre bladeren vanuit m'n luie stoelquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb m'n films (ongeveer) op genre staan. Da's handig, want dan weet ik naar welke kast ik moet lopen als ik in een bepaalde bui ben. Anders blijf ik zoeken
Oh...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond jou eigenlijk wel altijd heel erg geordend overkomen.
Ja ik kijk dus legaalquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mijn mediacenter software houdt de genres gewoon bij, kan ik zo per genre bladeren vanuit m'n luie stoel
The Fall is toch eigenlijk maar een baggerslecht filmpje dat het niet haalt bij The Cell.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik koop de films die ik mooi/leuk vind. Meestal wel eerst gedownload om ze te testen, al weet je bij sommige gewoon dat je goed zit, adhv acteurs of muziek of regisseur.
Niet mee eens, maar ik ga er niet over discussiëren.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
The Fall is toch eigenlijk maar een baggerslecht filmpje dat het niet haalt bij The Cell.
maar ik heb zoveel moeite gedaan op mijn flamebaitquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet mee eens, maar ik ga er niet over discussiëren.
Da's wat mij betreft precies de juiste "droogheid".quote:
Moet je wel een serieuze plaatsenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
maar ik heb zoveel moeite gedaan op mijn flamebait
En ik vind het juist nog een beetje tegen het chubby aanhangen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's wat mij betreft precies de juiste "droogheid".
Met z'n neus in de boterquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:20 schreef Ang3l het volgende:
Die blanke van de middelste foto hangt met z'n hoofd wel... uh... ja
Tegen z'n dijen aan, jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:20 schreef Ang3l het volgende:
Die blanke van de middelste foto hangt met z'n hoofd wel... uh... ja
Ze kwèken ook wel ERG hard nu hoor, expres.quote:
Zie ik daarom thevulture hier niet meer ? Hebben jullie hem weggepest ?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is toch niet van het Songfestival he? Want dat wordt hier niet echt gewaardeerd
.
Ik heb niemand weggepest!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:36 schreef creno het volgende:
[..]
Zie ik daarom thevulture hier niet meer ? Hebben jullie hem weggepest ?
O toch? ESF? Dan snap ik het. Dan zal ik wat minder kritisch zijn:quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:38 schreef creno het volgende:
en jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahet is van het songfestival
Nu mag je buurvrouw van gekreun genieten?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:58 schreef Ang3l het volgende:
Maar even een IJslandse homofilm kijken in bed. De buurvrouw is uitgezongen volgens mij.
Ja, mee eens, wat magerder mag wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik vind het juist nog een beetje tegen het chubby aanhangen.
Niet dat ik niet zou tekenen voor zo'n lijf hoor
Mijn huisgenoot was donderdagnacht goed bezig met z'n vriendinquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nu mag je buurvrouw van gekreun genieten?
Over het algemeen zijn mensen gewoon al bevooroordeeld als het om het songfestival gaat.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga hier niet eens moeite doen om mensen te overtuigen dat er echt wel mooie nummers zijn.
Ik heb dat hier wel eens als ik bad lig. Je kunt dan via de waterleidingen horen als mensen boven of onder je ook in bad ehm... liggen. Nou ja. Ik heb dus ergens buren die het graag in bad doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn huisgenoot was donderdagnacht goed bezig met z'n vriendin. Vertelt ie ook echt de volgende ochtend dat ze nog nooit zo hard was klaargekomen. Ik kon het beamen
.
Tijd om isolatie in haar keel aan te brengen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn huisgenoot was donderdagnacht goed bezig met z'n vriendin. Vertelt ie ook echt de volgende ochtend dat ze nog nooit zo hard was klaargekomen. Ik kon het beamen
.
Dit is serieus?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:00 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, mee eens, wat magerder mag wel.
Hij is wat minder 'strak' dan veel andere kerels die je post, maar hij is echt niet chubby...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:16 schreef Great.Expectations het volgende:
Jullie zien te weinig blote mannen.
Hij spuit toch al genoeg purr in d'r keeltje?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tijd om isolatie in haar keel aan te brengen.
Ik had het niet over chubby! Ik bevestigde slechts dat iets magerder zou mogen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij is wat minder 'strak' dan veel andere kerels die je post, maar hij is echt niet chubby...
En dat is jouw smaak en je goed rechtquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:30 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik had het niet over chubby! Ik bevestigde slechts dat iets magerder zou mogen.
Iets. Mogen.
Die is er toch al een tijdje niet meer geweestquote:
Nee oke daar heb je gelijk in...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:30 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik had het niet over chubby! Ik bevestigde slechts dat iets magerder zou mogen.
Iets. Mogen.
Ik ben jaloers!quote:Op zondag 13 maart 2011 01:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben maar gewoon bij de buurvrouw aan de baileys gegaan
<vul hier een cliche-opmerking over erbij kruipen in>quote:Op zondag 13 maart 2011 09:55 schreef Tomasso het volgende:
Ik lig nog steeds in bed. Wie wil me eruit schoppen?
Nee, niet erbij, eruit.quote:Op zondag 13 maart 2011 10:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
<vul hier een cliche-opmerking over erbij kruipen in>
misschien heb ik wel HEEEEEEEEEL koude voetenquote:
Ja, wat wil je ermee zeggen? Dat ik ze moet opwarmen of wat?quote:Op zondag 13 maart 2011 10:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
misschien heb ik wel HEEEEEEEEEL koude voeten
dat is niet eens zo'n slecht idee.quote:Op zondag 13 maart 2011 10:22 schreef Tomasso het volgende:
Ja, wat wil je ermee zeggen? Dat ik ze moet opwarmen of wat?
Mijn voeten doen pijn. Gister 10 uur lang op nette schoenen moeten staan.quote:Op zondag 13 maart 2011 10:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dat is niet eens zo'n slecht idee.
Chop chop! mijn voeten warmen zichzelf niet op.
why?quote:Op zondag 13 maart 2011 10:24 schreef Tomasso het volgende:
Mijn voeten doen pijn. Gister 10 uur lang op nette schoenen moeten staan.
Had een feestje die ik moest lopen. Turkse bruiloft dit dat.quote:
Recess was veel leuker.quote:Op zondag 13 maart 2011 10:28 schreef Tomasso het volgende:
Het is bijna weer Phineas and Ferb-tijd.
Ja ja ... ik heb Time Warp aan staan, en ga nu ontbijten. Komt goed!quote:Op zondag 13 maart 2011 10:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
zeg kinders, terwijl jullie het stokje overnemen, ga ik ff een eindje fietsen. Actief en gezond doen enzo.
LET'S DO THE TIME WARP AGAAAAAIIINNNN!!!quote:Op zondag 13 maart 2011 10:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja ja ... ik heb Time Warp aan staan, en ga nu ontbijten. Komt goed!
Ja, inmiddels is het al Science of the Moviesquote:Op zondag 13 maart 2011 11:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
LET'S DO THE TIME WARP AGAAAAAIIINNNN!!!
[ afbeelding ]
Ik zie jouw naam er niet bij staan!quote:Op zondag 13 maart 2011 14:20 schreef Ang3l het volgende:
SPAM!
http://www.scalaproductiehuis.nl/moulinrouge/
Omdat we die pas net hebben doorgegevenquote:Op zondag 13 maart 2011 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie jouw naam er niet bij staan!
Die kerels zijn allemaal hatske gespierd... dat wordt flink op de apparaten trainen de komende tijdquote:Op zondag 13 maart 2011 14:34 schreef Ang3l het volgende:
Dit hebben we dus net geoefend. Je moet ff de lift zien vanaf 0:44
Zie je mij dat al doen?Ghehehe... au, alles doet pijn.
Geen enkele van die kerels hoeven boven hun gewicht te tillenquote:Op zondag 13 maart 2011 14:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die kerels zijn allemaal hatske gespierd... dat wordt flink op de apparaten trainen de komende tijd
En dan ga je ook meer eten en wordt je dik.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen enkele van die kerels hoeven boven hun gewicht te tillenik dus wel!
Ik ben maar een veertje.
Dat wordt idd in de fitness de komende maanden. Fuck.
Met mijn stofwisseling lijkt me dat onmogelijkquote:Op zondag 13 maart 2011 15:00 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En dan ga je ook meer eten en wordt je dik.
Ik dacht van wel, maar ik kan het niet vinden, dus dan zal het wel nietquote:
Heb jij een kloon?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:32 schreef Steve het volgende:
Hm, als ik een dm naar een kloon stuur, ontvangt die kloon de dm wel.
Anders even een topicje openen in BUG of FBquote:Op zondag 13 maart 2011 18:32 schreef Steve het volgende:
Hm, als ik een dm naar een kloon stuur, ontvangt die kloon de dm wel.
Don't we all have one?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Great.Expectations op 13-03-2011 21:17:10 ]Dit is niet erotiserend bedoeld.
Ik heb meer borsthaarquote:
Ik zal 'm achter spoilers zetten.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk niet dat tepelclose-ups het voor mij doen.
ach ja jeugdige onschuld, dat heb ik ook ooit gekendquote:
Ik wilde iets zeggen, maar ik doe het niet.quote:
Jij bent het op die foto?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen, maar ik doe het niet.
Doe maar wel, nu ben ik benieuwd.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen, maar ik doe het niet.
Jij, ik, en nog iemand.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:21 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Je moet 'm uitleggen, ik snap hem niet.![]()
de badmeester?quote:
Werkt weer.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Anders even een topicje openen in BUG of FB
Ik hou van je, G.Equote:Op zondag 13 maart 2011 22:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Jij bent het op die foto?
Jij hebt ook zoiets gedaan?
Je zou zoiets willen doen?
Je vindt het een domme foto?
Je wilt de praktische nadelen van naakt in een meer benoemen? (Koud water, enge beestjes, bodem vol gemene scherpe kiezels, vieze lelijke oude vissers die opeens met een bootje aan komen varen, vervuild water, zwemmerseczeem, blauwalgen)
zit altijd verkeerd te kijken geloof ikquote:
Je post gewoon niet vaak genoeg (wat niet per se slecht isquote:Op zondag 13 maart 2011 23:04 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
zit altijd verkeerd te kijken geloof ik
als je klikt op bijv. Tha_eriks naam kom je in zijn postgeschiedenis, meestal staat dan wel het huidige topic in zijn lijstjequote:Op zondag 13 maart 2011 23:04 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
zit altijd verkeerd te kijken geloof ik
Of naar ONZ gaan en dan naar beneden scrollen bij de centrale topics.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als je klikt op bijv. Tha_eriks naam kom je in zijn postgeschiedenis, meestal staat dan wel het huidige topic in zijn lijstje
Op die manier, wat ben ik toch ook 'n autist.quote:
bas en ik hadden siamak als gidsquote:Op zondag 13 maart 2011 23:36 schreef Ang3l het volgende:
Dat was echt ZO leuk, de wallentour met Miss karoline online. Super interessant!
Niet bijster veel, beetje muziek aan het luisteren.quote:
Hij woont in Amerika toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:48 schreef gastwatdefok het volgende:
ben aanet msnen met me vriend
en probeer me xbox te verkopen
Zo herkenbaarquote:Op maandag 14 maart 2011 00:47 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Niet bijster veel, beetje muziek aan het luisteren.![]()
Morgen gaat geen leuke dag worden, waardoor ik nu geen zin heb om te gaan slapen want dan is het weer eerder morgen.![]()
Wat ben jij nu aan het doen dan?
Zo slecht ook eigenlijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Ik probeer zo ook altijd tijd te rekken.
hijs 5 dagen in Disneyland in Florida nuquote:Op maandag 14 maart 2011 00:50 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hij woont in Amerika toch?![]()
Xbox 360 of de oude versie? Als het de 360 is, moet je hem gewoon houden voor COD Black Ops.
Aha, even volhouden.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:59 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
hijs 5 dagen in Disneyland in Florida nu
dus das niet cammen voor 5 dagen xD ( langste tijd dat ik em niet zie sinds ik met hem heb )
en 360 ja, kga een PS3 kopen, verkoop m'n xbox voor 70 eurie aan vriendin met wat spelen, heb al meer dan genoeg voor PS3 maar pa is zo van "NIET VOORDAT JE XBOX DE DEUR UIT IS!
"
ik koop die PS3 trouwens alleen omdat hij er ook een heeft en ik dan met hem kan spelen (pun intended :3)
Black Ops, hij vindt zombies helemaal geweldigquote:Op maandag 14 maart 2011 01:08 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Aha, even volhouden.![]()
Je hebt je vriendin wel gematst, zeven tientjes voor een 360.![]()
Welk spel willen jullie samen gaan spelen? Of wil je alleen maar samen rondhangen op PlayStation Home.
Die Zombie-mode is wel lame, maar de rest (vooral de multiplayer) is tof.quote:Op maandag 14 maart 2011 01:13 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
Black Ops, hij vindt zombies helemaal geweldig
ik heb et wel na 3x gezien met zombies XD
en me vriendin is facking arm en moet toch van dat ding af
trouwens als iemand nog spelen voor xbox wil kopen in de buurt van R'dam, zijn 10 eurie
ik ben nu bijna 5e prestigequote:Op maandag 14 maart 2011 01:18 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Die Zombie-mode is wel lame, maar de rest (vooral de multiplayer) is tof.
Wij (mijn broer en ik) hebben vandaag prestige 1 bereikt.![]()
Ik duik nu toch maar eens mijn nest in.![]()
Welterusten!
waar wil je het dan over hebbenquote:
U? Hoe oud denk je dat ik benquote:Op maandag 14 maart 2011 01:27 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
waar wil je het dan over hebben
of moet ik u zeggen
hehe je ziet er voor mijn idee iets ouder uit, niet dat dat per-se slecht moet zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 01:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb ik weer. Ben pas net 22
. Maar blijkbaar kom ik (hier ga ik mensen tegen het zere been schoppen
) oud over. Saai en oubollig.
.
ja sgoed met mijquote:Op maandag 14 maart 2011 02:11 schreef Steve het volgende:
[..]
Hoi! Alles goed? Wie ben je? Wat doe je? Foto?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:37 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ik ben Dennis, best wel zeker dat ik een man ben, nou man, jongen eerder aangezien ik 16 ben.
ben homo en heb all 4 maanden een gelukkige relatie met iemand in Amerika dus geen neukrelaties
uhm ik studeer ICT maar wil iets in de zorg doen, en plaatjes habbe ich nicht, fur dich
Oke, sorry. Vader.quote:
Is het ookquote:Op maandag 14 maart 2011 02:22 schreef Steve het volgende:
Relatie met iemand in Amerika.. Dat lijkt me wel frustrerend. Hebben jullie elkaar ooit in het echt gezien?
Een man die kan rekenen op de interesse van Tomasso?quote:
Heb je nu weer de balkondeur open laten staan?quote:Op maandag 14 maart 2011 08:15 schreef Ang3l het volgende:
Mja. Maandag.
Het voelt alsof ik een kater heb
quote:Op maandag 14 maart 2011 08:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heb je nu weer de balkondeur open laten staan?
Dat ik een tijdje niet geweest ben wil niet zeggen dat ik een kloon ben.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:33 schreef TheVulture het volgende:
Oh we hebben er weer een kloon bij zie ik
Ik neuk wel eens ja maar niet hierquote:
Wees inventiefquote:
hoe wil je nou online neuken, hooguit verneukenquote:
ik heb je toegevoegd...quote:Op maandag 14 maart 2011 02:13 schreef gastwatdefok het volgende:
ja sgoed met mijben nieuw hiieeeerrrr ben studenttttt en hier is mijn gezichtsboek: http://www.facebook.com/profile.php?id=1789925887
Ik was gister in Chez Renequote:
Ik ook. En mij voeg je niet toequote:
als ik je facebook wist had ik je meteen toegevoegdquote:
Wat vreemd. :'D.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb me vanochtend een beetje verslapen.
neequote:Op maandag 14 maart 2011 02:22 schreef Steve het volgende:
Relatie met iemand in Amerika.. Dat lijkt me wel frustrerend. Hebben jullie elkaar ooit in het echt gezien?
quote:
ipv 7 werd ik om half 9 wakker. Heb er nu al een college opzitten. Alleen geen tijd meer gehad om te ontbijten en een opdracht te maken.quote:
Ik wilde het ook gewoon bij deze smilie houdenquote:
jajajaquote:Op maandag 14 maart 2011 12:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wilde het ook gewoon bij deze smilie houden
Oh je kent mequote:
17, studeert voor broeder en mwahquote:Op maandag 14 maart 2011 12:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh je kent me
Maar goh, leuk voor je die vent in Amerika, hoe oud is hij, wat doet hij voor de kost en is hij handig met computers?
Goed zo! De nieuwe generatie is namelijk snel afgeschrikt, en wie gaat jouw billen afvegen als je straks oud en rimpelig dement zit te worden voor het raam met witte staar-ogen?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wilde het ook gewoon bij deze smilie houden
Broeder als in: mannelijke verpleegkundige of een frater?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:21 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
17, studeert voor broeder en mwah
mannelijke verpleegkundige :pquote:Op maandag 14 maart 2011 12:31 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Broeder als in: mannelijke verpleegkundige of een frater?
Als ik moest kiezen tussen vieze mensen verzorgen of in een groot huis met allemaal mannen dan wist ik het welquote:Op maandag 14 maart 2011 12:31 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Broeder als in: mannelijke verpleegkundige of een frater?
quote:Op maandag 14 maart 2011 12:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen tussen vieze mensen verzorgen of in een groot huis met allemaal mannen dan wist ik het wel!
.
quote:Op maandag 14 maart 2011 12:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Goed zo! De nieuwe generatie is namelijk snel afgeschrikt, en wie gaat jouw billen afvegen als je straks oud en rimpelig dement zit te worden voor het raam met witte staar-ogen?
Aardig zijn tegen de jongeren betekent misschien wel net het verschil tussen één keer douchen in de maand of twee keer!
Wat let u? U bent toch pas 30?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen tussen vieze mensen verzorgen of in een groot huis met allemaal mannen dan wist ik het wel!
.
Wijze man, die Tha-Erik.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Goed zo! De nieuwe generatie is namelijk snel afgeschrikt, en wie gaat jouw billen afvegen als je straks oud en rimpelig dement zit te worden voor het raam met witte staar-ogen?
Aardig zijn tegen de jongeren betekent misschien wel net het verschil tussen één keer douchen in de maand of twee keer!
Ja. Hij is volwassen aan het wordenquote:
Welke staat woont ie?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:21 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
17, studeert voor broeder en mwah
New Jersey, Gloucester.quote:
Why don't you have a seat over here.quote:
Ahh, Jerseyboyquote:Op maandag 14 maart 2011 12:53 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
New Jersey, Gloucester.
maar hij verhuist binnekort naar North Carolina, daar gaat ie studeren.
*ba-dum-tish* johquote:
Ik zag Brad wel wat sneller, dat scheelt misschien.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:28 schreef Ang3l het volgende:
Neuh. Ik weet als geen ander wat het is om een internet-"relatie" te hebben ... en hem dan na 1,5 jaar eindelijk live te zien
Nou ja, Wonderer weet het ook. Hij de goede kant, ik de slechte
welke van de 2 Lindo's bedoel je ?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:28 schreef Ang3l het volgende:
Neuh. Ik weet als geen ander wat het is om een internet-"relatie" te hebben ... en hem dan na 1,5 jaar eindelijk live te zien
Nou ja, Wonderer weet het ook. Hij de goede kant, ik de slechte
De mexicaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
moest er aan denken we gisteravond het hadden over mogelijke invulling van die zaterdagavond in juni 2013quote:Op maandag 14 maart 2011 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De mexicaan
Die portugees zal ik toch zeker niet meer noemen hier?
Servio ? en die brengt dan gelijk ook Gaydo en Maik mee ?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan wel een hele leuke dragqueen regelen voro Friso
Gister over gehad.
Nie niet Stervio.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Servio ? en die brengt dan gelijk ook Gaydo en Maik mee ?
[HOMO] #2929: Sexy mannen zijn welkom, ook hetero's. Ook newbies!quote:
Ik voel me nu net Chandler uit Friends die zijn mond moet houden om geen slechte grappen te makenquote:Op maandag 14 maart 2011 15:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[HOMO] #2929: Sexy mannen zijn welkom, ook hetero's. Ook newbies!
Alleen is dat niet echt een uitgebreid antwoord geworden.
slechte grappen voor de winst, edit: ik faal en het staat allemaal in link van erikquote:Op maandag 14 maart 2011 15:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik voel me nu net Chandler uit Friends die zijn mond moet houden om geen slechte grappen te maken
Steve bedoelt hoe je met 'm in contact gekomen bent.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:37 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
slechte grappen voor de winst, en nee heb hem nog nooit ontmoet
Is het jouw kloon?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Steve bedoelt hoe je met 'm in contact gekomen bent.
Wat handig dat ik hier ben om alles in goede banen te leiden!
had ik maar Erik's mooie ogenquote:
Daar ben je moderator voorquote:Op maandag 14 maart 2011 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Steve bedoelt hoe je met 'm in contact gekomen bent.
Wat handig dat ik hier ben om alles in goede banen te leiden!
google is your best friendquote:Op maandag 14 maart 2011 15:42 schreef Steve het volgende:
Ik bedoelde inderdaad hoe je in contact met elkaar gekomen bent. Daarom stond ontmoet tussen haakjes.
En wat zijn furry's?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |