Ik zal 'm achter spoilers zetten.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk niet dat tepelclose-ups het voor mij doen.
ach ja jeugdige onschuld, dat heb ik ook ooit gekendquote:
Ik wilde iets zeggen, maar ik doe het niet.quote:
Jij bent het op die foto?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen, maar ik doe het niet.
Doe maar wel, nu ben ik benieuwd.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen, maar ik doe het niet.
Jij, ik, en nog iemand.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:21 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Je moet 'm uitleggen, ik snap hem niet.![]()
de badmeester?quote:
Werkt weer.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Anders even een topicje openen in BUG of FB
Ik hou van je, G.Equote:Op zondag 13 maart 2011 22:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Jij bent het op die foto?
Jij hebt ook zoiets gedaan?
Je zou zoiets willen doen?
Je vindt het een domme foto?
Je wilt de praktische nadelen van naakt in een meer benoemen? (Koud water, enge beestjes, bodem vol gemene scherpe kiezels, vieze lelijke oude vissers die opeens met een bootje aan komen varen, vervuild water, zwemmerseczeem, blauwalgen)
zit altijd verkeerd te kijken geloof ikquote:
Je post gewoon niet vaak genoeg (wat niet per se slecht isquote:Op zondag 13 maart 2011 23:04 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
zit altijd verkeerd te kijken geloof ik
als je klikt op bijv. Tha_eriks naam kom je in zijn postgeschiedenis, meestal staat dan wel het huidige topic in zijn lijstjequote:Op zondag 13 maart 2011 23:04 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
zit altijd verkeerd te kijken geloof ik
Of naar ONZ gaan en dan naar beneden scrollen bij de centrale topics.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als je klikt op bijv. Tha_eriks naam kom je in zijn postgeschiedenis, meestal staat dan wel het huidige topic in zijn lijstje
Op die manier, wat ben ik toch ook 'n autist.quote:
bas en ik hadden siamak als gidsquote:Op zondag 13 maart 2011 23:36 schreef Ang3l het volgende:
Dat was echt ZO leuk, de wallentour met Miss karoline online. Super interessant!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |