Ik zal 'm achter spoilers zetten.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk niet dat tepelclose-ups het voor mij doen.
ach ja jeugdige onschuld, dat heb ik ook ooit gekendquote:
Ik wilde iets zeggen, maar ik doe het niet.quote:
Jij bent het op die foto?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen, maar ik doe het niet.
Doe maar wel, nu ben ik benieuwd.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen, maar ik doe het niet.
Jij, ik, en nog iemand.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:21 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Je moet 'm uitleggen, ik snap hem niet.![]()
de badmeester?quote:
Werkt weer.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Anders even een topicje openen in BUG of FB
Ik hou van je, G.Equote:Op zondag 13 maart 2011 22:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Jij bent het op die foto?
Jij hebt ook zoiets gedaan?
Je zou zoiets willen doen?
Je vindt het een domme foto?
Je wilt de praktische nadelen van naakt in een meer benoemen? (Koud water, enge beestjes, bodem vol gemene scherpe kiezels, vieze lelijke oude vissers die opeens met een bootje aan komen varen, vervuild water, zwemmerseczeem, blauwalgen)
zit altijd verkeerd te kijken geloof ikquote:
Je post gewoon niet vaak genoeg (wat niet per se slecht isquote:Op zondag 13 maart 2011 23:04 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
zit altijd verkeerd te kijken geloof ik
als je klikt op bijv. Tha_eriks naam kom je in zijn postgeschiedenis, meestal staat dan wel het huidige topic in zijn lijstjequote:Op zondag 13 maart 2011 23:04 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
zit altijd verkeerd te kijken geloof ik
Of naar ONZ gaan en dan naar beneden scrollen bij de centrale topics.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als je klikt op bijv. Tha_eriks naam kom je in zijn postgeschiedenis, meestal staat dan wel het huidige topic in zijn lijstje
Op die manier, wat ben ik toch ook 'n autist.quote:
bas en ik hadden siamak als gidsquote:Op zondag 13 maart 2011 23:36 schreef Ang3l het volgende:
Dat was echt ZO leuk, de wallentour met Miss karoline online. Super interessant!
Niet bijster veel, beetje muziek aan het luisteren.quote:
Hij woont in Amerika toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:48 schreef gastwatdefok het volgende:
ben aanet msnen met me vriend
en probeer me xbox te verkopen
Zo herkenbaarquote:Op maandag 14 maart 2011 00:47 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Niet bijster veel, beetje muziek aan het luisteren.![]()
Morgen gaat geen leuke dag worden, waardoor ik nu geen zin heb om te gaan slapen want dan is het weer eerder morgen.![]()
Wat ben jij nu aan het doen dan?
Zo slecht ook eigenlijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Ik probeer zo ook altijd tijd te rekken.
hijs 5 dagen in Disneyland in Florida nuquote:Op maandag 14 maart 2011 00:50 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hij woont in Amerika toch?![]()
Xbox 360 of de oude versie? Als het de 360 is, moet je hem gewoon houden voor COD Black Ops.
Aha, even volhouden.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:59 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
hijs 5 dagen in Disneyland in Florida nu
dus das niet cammen voor 5 dagen xD ( langste tijd dat ik em niet zie sinds ik met hem heb )
en 360 ja, kga een PS3 kopen, verkoop m'n xbox voor 70 eurie aan vriendin met wat spelen, heb al meer dan genoeg voor PS3 maar pa is zo van "NIET VOORDAT JE XBOX DE DEUR UIT IS!
"
ik koop die PS3 trouwens alleen omdat hij er ook een heeft en ik dan met hem kan spelen (pun intended :3)
Black Ops, hij vindt zombies helemaal geweldigquote:Op maandag 14 maart 2011 01:08 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Aha, even volhouden.![]()
Je hebt je vriendin wel gematst, zeven tientjes voor een 360.![]()
Welk spel willen jullie samen gaan spelen? Of wil je alleen maar samen rondhangen op PlayStation Home.
Die Zombie-mode is wel lame, maar de rest (vooral de multiplayer) is tof.quote:Op maandag 14 maart 2011 01:13 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
Black Ops, hij vindt zombies helemaal geweldig
ik heb et wel na 3x gezien met zombies XD
en me vriendin is facking arm en moet toch van dat ding af
trouwens als iemand nog spelen voor xbox wil kopen in de buurt van R'dam, zijn 10 eurie
ik ben nu bijna 5e prestigequote:Op maandag 14 maart 2011 01:18 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Die Zombie-mode is wel lame, maar de rest (vooral de multiplayer) is tof.
Wij (mijn broer en ik) hebben vandaag prestige 1 bereikt.![]()
Ik duik nu toch maar eens mijn nest in.![]()
Welterusten!
waar wil je het dan over hebbenquote:
U? Hoe oud denk je dat ik benquote:Op maandag 14 maart 2011 01:27 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
waar wil je het dan over hebben
of moet ik u zeggen
hehe je ziet er voor mijn idee iets ouder uit, niet dat dat per-se slecht moet zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 01:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb ik weer. Ben pas net 22
. Maar blijkbaar kom ik (hier ga ik mensen tegen het zere been schoppen
) oud over. Saai en oubollig.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |