Jammer van dat handje.quote:
Nee juist niet.quote:
Oké snap ik wel. Al vind ik de arm er nog niet echt onnatuurlijk bijhangen. Een beetje te strategisch geplaatst is ie echter wel ja.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:28 schreef wonderer het volgende:
Het gaat me niet om de piemel zelf, hoor. Maar het komt op deze manier zo onnatuurlijk over, juist omdat hij helemaal slap hangt. Die arm zou gewoon naar beneden moeten hangen.
*op avatarformaat knip* Vast nog wel een keer ergens te gebruikenquote:
Ik heb t al gezien. Hij mailde me een foto en daarna belde bij me of ik mijn mail al had gezien.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
Maar Ang3l reagerende op je post in het vorige topic, t'is wel een lekker fris kort koppie geworden hoor bij je ex.
Staat echt leuk.
Kut.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word mijn huis uitgezet. Heb tot de zomer. Wegens een huisbaas die de boel bedondert.
Dat ja.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word mijn huis uitgezet. Heb tot de zomer. Wegens een huisbaas die de boel bedondert.
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach misschien heeft hij bij tijd en wijle nog behoefte aan contact met jequote:Op maandag 21 februari 2011 19:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb t al gezien. Hij mailde me een foto en daarna belde bij me of ik mijn mail al had gezien.
Ik ben een ex.
Maar goed.
Ach jochie, snel je netwerk inzetten om een nieuw plekje te vinden, stuur me je zoekomschrijving en ik Twitter wat rondquote:Op maandag 21 februari 2011 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar "lul voor je Erik" staat ook zo vreemdquote:Op maandag 21 februari 2011 23:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee mannentopic staat er.
Huh? Das klote!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Mwa, klinkt zo verkeerd nog nietquote:Op maandag 21 februari 2011 23:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar "lul voor je Erik" staat ook zo vreemd
ANG33333333333333333L!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mwa, klinkt zo verkeerd nog niet.
Gemeentecontrole gehad?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Klote is ook goedquote:Op maandag 21 februari 2011 23:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar "lul voor je Erik" staat ook zo vreemd
Ang3l?quote:
Ik *gok* dat 'ie slaapt. Tenminste, dat lijkt me wel een logische conclusie.quote:
Ja maar toch nie om half 12 al? Of zitten jullie in Brabant in een andere tijdzone?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:48 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik *gok* dat 'ie slaapt. Tenminste, dat lijkt me wel een logische conclusie.
Whut?!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ging om 00:30 naar bedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar toch nie om half 12 al? Of zitten jullie in Brabant in een andere tijdzone?
Beterschap!quote:
Vroeger naar bed gaan! Beterschapquote:
same here, en afgelopen weekend was de zaterdag ook al een hel met 3 uur lang wc op en af en uiteindelijk ook de maaginhoud er nog uit...quote:
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:22 schreef creno het volgende:
Vanavond naar La cage aux folles, beetje afleiding.
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:46 schreef Peter het volgende:
[..]
Gemeentecontrole gehad?
Morgen langs het juridisch loket om te kijken of je verhuisvergoeding oid kunt claimen..
Is het al een beetje uitverkocht?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:25 schreef Ang3l het volgende:
Wat is futuretweets.com toch handig voor promo-doeleinden!
Heb alle Friso datingshow spam promo tweets er t/m vrijdagnacht al inzitten. Hoef niks meer te doen
Geen idee hoeveel er verkocht zijn. Dat horen we altijd pas achteraf van de effenaar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is het al een beetje uitverkocht?
Ik wacht even tot ik in Eindhoven ben geweest en mijn huurcontract heb.quote:
Zonde, zo'n mooie showquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben benieuwd!
heb morgen een vergadering bij het Parktheater om ze te helpen de show te promoten.
Kaartverkoop schijnt nl niet hard te gaan.
Het lijkt me echt totáál niet mijn "ding".quote:
Alleen al door het plezier en de skills van de acteurs is het een genot om naar te kijken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het lijkt me echt totáál niet mijn "ding".
Maar waarschijnlijk krijg ik vrijkaartjes dus ik zal wel gaan kijken.
Kijk eens voor voorbeelden en adviezen van het Studenten Rechtsbureau hier: http://kamernet.nl/juridischehulp.php?section=huur Staan wel vergelijkbare zaken tussen als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Vanwege de gemeente. De die hebben de regels aangescherpt (oid) en nu is er een controle gekomen waarin duidelijk werd dat de huisbaas een vervalst contract bij de gemeente heeft laten zien (namelijk dat er hier een hoofdhuurder is, wat dus niet het geval is).
Ofzo. Het is een heel vaag verhaal.
Ja. En hij doet het echt geniaal. Vis in het water. Geloof niet dat iemand anders die rol zou kunnen spelen (misschien Tony Neef).quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:15 schreef Ang3l het volgende:
De skills va........ het is toch met John van Eerd?
Maar niet geweldig gezongen... zal wel bij de rol passenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb van Jon van Eerd alleen dit gezien, maar vond dat al memorabel.
Het zal best goed zijn in z'n genre, maar dan is dat genre gewoon niets voor mij.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb van Jon van Eerd alleen dit gezien, maar vond dat al memorabel.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:53 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik weet niet eens wie Jon van Eerd is.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speelde ook in menig "grappige" NL serie.
Aah. Van die gezellige Tros-kluchten?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speelde ook in menig "grappige" NL serie.
Straks ga ik naar de brugklasquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:56 schreef Great.Expectations het volgende:
Maar ik vind musicals dan ook iets voor de basisschool.
Ja van die dingen. En RTL4 geloof ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:58 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Aah. Van die gezellige Tros-kluchten?
Nee, ik vind Gru op Jon lijken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:57 schreef Ang3l het volgende:
Daar ga je toch niet de NL versie van kijken?
Oooow ik dacht dat je bedoelde dat hij de NL stem deedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik vind Gru op Jon lijken.
't Is niet zo'n goeie screenshot maar ik kon zo gauw geen betere vinden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooow ik dacht dat je bedoelde dat hij de NL stem deed
Maar id, nu je t zegt, hij lijkt er idd wel op. Neus, ogen, wallen, lach
Nou, nou, die wordt flink in zijn mond gespoten.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:32 schreef Peter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Same herequote:Op woensdag 23 februari 2011 09:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik kom hier wel weer terug na mijn werk met al die plaatjes continue
quote:
Lijkt me wel het handigst. Kunnen de anderen tenminste ook overdag FOK!en.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:12 schreef Great.Expectations het volgende:
Ja, misschien is het wel beter om dat soort plaatjes tussen spoiler tags te zetten.
Jouw baas heeft mij opdracht geven om deze foto te posten, zonder spoiler tags:quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:55 schreef Steve het volgende:
[..]
Lijkt me wel het handigst. Kunnen de anderen tenminste ook overdag FOK!en..
Wasdadantoch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:06 schreef Steve het volgende:
Modern Family is ook erg leuk.. Al kijk ik elke week meer uit naar Community.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is niet erotiserend bedoeld.
Een comedy over een paar volwassenen die naar community college gaan.quote:
Foto.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:25 schreef Great.Expectations het volgende:
[twitter]
Ik heb een nieuw kapsel.
[/twitter]
Hangt dat niet van de soort foto af?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Foto.
Hoeft niet in een spoiler.
De foto's die wel in een spoiler moeten, zou jij nooit van jezelf maken en op fok zetten, dus nee.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:04 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Hangt dat niet van de soort foto af?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:49 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Behalve die laatste dan.
Linktip: http://artistryofmale.blogspot.com/
Jij wel...quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:23 schreef Ang3l het volgende:
Wondy, ik ga toch naar la Cage aux FollesDe eerste avond.
Heb zojuist voor ruim heul veul geld aan vrijkaartjes meegekregen van 't theater
Mooi gezicht! (lippen, ogen, neus)quote:
Er staan daar ook veel mooiequote:
Staan idd mooie foto's op (vaak door belichting en zo).quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:46 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Er staan daar ook veel mooiefoto's die niet geschikt zijn om hier te posten.
Ik dacht dat de kaartverkoop zo slecht ging?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:23 schreef Ang3l het volgende:
Wondy, ik ga toch naar la Cage aux FollesDe eerste avond.
Heb zojuist voor ruim heul veul geld aan vrijkaartjes meegekregen van 't theater
Mag ze weggeven via een prijsvraag en zoquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik dacht dat de kaartverkoop zo slecht ging?
Dan is het niet handig zoveel weg te geven
Ooowquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag ze weggeven via een prijsvraag en zo
Ja hè?!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:26 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb echt heel erg gelachen om deze aflevering
Het is in ieder geval de leukste van het 2e seizoen, en misschien wel de leukste van alle afleveringenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:34 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja hè?!. Vond het echt een van de leukere afleveringen.
zou dat ook niet door het prijskaartje komen ?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben benieuwd!
heb morgen een vergadering bij het Parktheater om ze te helpen de show te promoten.
Kaartverkoop schijnt nl niet hard te gaan.
maar jij weet dan nog vast wel wie John Lanting wasquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:53 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik weet niet eens wie Jon van Eerd is.
Ik ben gisteren geweestquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij wel...Ik zou er bijna voor naar Nederland komen, kunnen we samen
nee dat was piet bambergenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:58 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Aah. Van die gezellige Tros-kluchten?
gewoon verdelen binnen de stichtingquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag ze weggeven via een prijsvraag en zo
Kijk je wel uit voor duitse Hanna, als je gaat....quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:32 schreef Stroekie het volgende:
maar voor la cage ga ik morgen eerst naar Mike Starink in bed kijken
http://www.bettyasfalt.nl(...)oeven/?id=1282329000
oh en als iemand een leuke plek weet om van te voren in de buurt te eten dan is die ook welkom
een gewaarschuwd mens telt voor twee, dus ik zal op mijn hoede zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:35 schreef creno het volgende:
[..]
Kijk je wel uit voor duitse Hanna, als je gaat....
Absoluut.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zou dat ook niet door het prijskaartje komen ?
En het aanbod is enorm.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Absoluut.
Dat, en de premiere in Amsterdam was meteen de opening van het nieuwe de la mar theater, dus daar zijn er al veel geweest.
En het is niet echt een stuk voor een breed publiek, of nou ja, wat een breed publiek meteen aanspreekt.
Maar andere musicals lopen blijkbaar wel beter.quote:
Wat dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:18 schreef Ang3l het volgende:
Het is wat met die TMM... heeft ie weeeer wat gewonnen!
Dat staat op de plek van 'mijn' Cinerama.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:18 schreef TheVulture het volgende:
Waarom ga je niet meer naar het De La Mar?
Ik zou willen dat ik de staatsloterij een keer flink zou winnen, dat zou tenminste zoden aan de dijk zettenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:18 schreef Ang3l het volgende:
Het is wat met die TMM... heeft ie weeeer wat gewonnen!
We verzamelen energie voor een groots feest. We worden er niet jonger op, dat moet ingepland worden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:15 schreef Great.Expectations het volgende:
Deze reeks bestaat morgen negen jaar, en juist nu is het zo rustig?
En van wie ben jij nou weer een kutkloon?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:43 schreef kort het volgende:
Het is tijd voor de nieuwe generatie, zonder alle oude berimpelde zuurpruimen,
Je wordt trouwens weer vermeld in de winq, bij Goestingquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
We verzamelen energie voor een groots feest. We worden er niet jonger op, dat moet ingepland worden.
Ik hoop dat ie 't kort houdtquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:45 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En van wie ben jij nou weer een kutkloon?
Wheheh, tof. Tenminste... als ze het niet afkrakenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je wordt trouwens weer vermeld in de winq, bij Goesting
"Vijftien erotische verhalen, waaronder één van Micha Meinderts...."
Noemen ze mij ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je wordt trouwens weer vermeld in de winq, bij Goesting
"Vijftien erotische verhalen, waaronder één van Micha Meinderts...."
Zou het cahir zijn?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:45 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En van wie ben jij nou weer een kutkloon?
Neen helaas, daar zat ik ook naar te kijkenquote:
Ga je ook de deuk in zijn billen beterkussen? Zo'n rode striem is ook niet sexy.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga deze gewoon van mijn sidetable afplukken en meenemen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik máák een deuk in z'n billen honey! Mmmkaaaay?
Verras me: wat vind je dan zo leuk aan deze?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Dan hebben ze mijn advies dus al opgevolgd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Sommigen hebben hun life juist hier opgedaan!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:20 schreef wonderer het volgende:
Aan de mensen die hier al van het begin zitten: get a life.
Sorry hoor, dat ik niet ouder ben.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:33 schreef Great.Expectations het volgende:
En volgens mij zijn Vlarp en ik de enige die vanaf deel 1 hier regelmatig posten.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:37 schreef Great.Expectations het volgende:
Maar misschien is dit wel een goed moment om er mee uit te scheiden, inderdaad.
Idd, ik doe het heel onregelmatig.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:33 schreef Great.Expectations het volgende:
En volgens mij zijn Vlarp en ik de enige die vanaf deel 1 hier regelmatig posten.
Kan ik daar vanavond uit kiezen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, I know ...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:20 schreef wonderer het volgende:
Aan de mensen die hier al van het begin zitten: get a life.
Waarom zou je pleiten voor opheffing?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:33 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik pleit al 2900 delen voor opheffing van deze reeks.![]()
Dat komt volgens mij alleen omdat z'n hoofd scheef ligtquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Verras me: wat vind je dan zo leuk aan deze?
Ik heb al 32 jaar ene leven maar 'tis altijd fijn om ff te slummenquote:
Ik idd vanaf 2003, dus pas 6 jaarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:33 schreef Great.Expectations het volgende:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb hier zelfs een ex vandaan.
Bij beide statements ben ik nu wel benieuwd WIE!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mijn grootste vijanden komen hier vandaan.
idem!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb hier hele goede vrienden opgeduikeld!
Bij die eerste weet je het toch welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Bij beide statements ben ik nu wel benieuwd WIE!
Steve bijvoorbeeld!quote:[..]
idem!
Uh, nee?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij die eerste weet je het toch wel.
Ja dat dacht ik al dat je die bedoeldequote:[..]
Steve bijvoorbeeld!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Zal ik maar stoer zijn en zeggen dat ik weet hoe je dat op moet lossen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:32 schreef Ang3l het volgende:
Bwehehehe, dat ik nu de stoere buurman moet zijn die voordoet hoe je avi's afspeelt op een PS3![]()
![]()
Lukte alleen niet omdat haar PS3 d'r passport/extrerne-HD niet herkende, dus ik stond voor lul, maar goed
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
O jaaaaaaaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Nee het had te maken met de beveiliging op haar passport.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:56 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Zal ik maar stoer zijn en zeggen dat ik weet hoe je dat op moet lossen?
heeft iets te maken met hoe de harde schijf in elkaar steekt, als je weet dat er andere types zijn dan FAT32, dan kun je het probleem oplossen zonder een nieuwe harde schijf te kopen.
Het is ook wel een topband voor de Effenaar natuurlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:55 schreef Ang3l het volgende:
Jezus! Queens of the Stone Age in de Effenaar nam echt Lowlands-vormen aan zeg! Binnen mum van tijd uitverkocht
De Effenaar is anders behoorlijk omhoog aan t klimmen qua locatie.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is ook wel een topband voor de Effenaar natuurlijk
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
wie wel dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:29 schreef Steve het volgende:
Ik denk niet dat Black Swan Best Picture gaat winnen.
Ik zou het wel erg tof vindenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:29 schreef Steve het volgende:
Ik denk niet dat Black Swan Best Picture gaat winnen.
die mag jij van mij opstarten, ik ga er wel op inquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:31 schreef Great.Expectations het volgende:
Is het niet tijd voor een jubileum-rel?
Wat vond je van de andere nominaties?quote:
ik heb ze allemaal gezien en Ik vind Black Swan de bestequote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:52 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat vond je van de andere nominaties?
Ik vind er niet 1 film énorm uitspringen ofzo. Ik denk dat The King's Speech gaat winnen, maar vind ik zelf niet winnaarwaardig.. Ik vond het een erg mooie film, met plezier gekeken, maar dat is het dan ook...
Winter's bone, The Fighter en True Grit nog niet gezien, misschien dat daar mijn winaar tussen zit..
Euh... Ik heb eigenlijk alleen Inception en The King's Speech gezien.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:58 schreef Steve het volgende:
127 Hours
Black Swan
The Fighter
Inception
The Kids Are All Right
The King's Speech
The Social Network
Toy Story 3
True Grit
Winter's Bone
Waarom dequote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:11 schreef Great.Expectations het volgende:
Euh... Ik heb eigenlijk alleen Inception en The King's Speech gezien.
Omdat ik bij zo'n lijst dan onmiddellijk het gevoel krijg dat ik allerlei films nog moet zien.quote:
Ik heb bij bepaalde acteurs en actrices ook altijd het idee dat ze alleen maar in dat soort films te zien zijn: Helena Bonham Carter, Geoffrey Rush, Judi Dench enzoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:08 schreef Steve het volgende:
Ik vind een 'kostuumfilm' die zich afspeelt tussen 1925 en WOII toch anders aanvoelen dan een film die zich bijvoorbeeld in het Victoriaanse tijdperk, of daarvoor, afspeelt. Daarbij valt nogal veel onder kostuumfilm...
King's Speech is vrij luchtig, ruimte voor humor, daardoor is het wel een leuke film geworden. Plus dat er erg goed geacteerd wordt. En ik heb wel een zwak voor Helena Bonham Carter..
Oh ik ben dus niet de enige die dat heeftquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:23 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Omdat ik bij zo'n lijst dan onmiddellijk het gevoel krijg dat ik allerlei films nog moet zien.
Ja maar ik moet bij haar gewoon altijd aal middeleeuwse soepjurken denkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:06 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ach, die speelt toch ook M in James Bond?
Ik heb ze allemaal gezien, ook de acteurnominatie's en een aantal buitenlandse filmsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:58 schreef Steve het volgende:
127 Hours
Black Swan
The Fighter
Inception
The Kids Are All Right
The King's Speech
The Social Network
Toy Story 3
True Grit
Winter's Bone
we liggen vannacht weer in de executive wing zoals een vip betaamdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gezien, ook de acteurnominatie's en een aantal buitenlandse films
Mooie film he?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Judi Dench en Cate Blanchett samen in Notes on a scandal! Echt twee van die powerhousen
.
Black Swan is wel echt een aanrader vind ik, van die lijst.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:23 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Omdat ik bij zo'n lijst dan onmiddellijk het gevoel krijg dat ik allerlei films nog moet zien.
Ja daar zit ze ook bijna alleen nog maar in. Samen met Mister Depp.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:06 schreef Steve het volgende:
Ik associeer Helena Bonham Carter meer met de films van d'r vent, Tim Burton.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar ik moet bij haar gewoon altijd aal middeleeuwse soepjurken denken
Cate Blanchett heeft dat ook een beetje aan d'r kont hangen in mijn beleving...
Eh... 6 jaar? 8 jaar!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik idd vanaf 2003, dus pas 6 jaar
Jeuzuuuus... 6 jaar hier met jullie
Maar kheb hier leuke mensen leren kennen, waarvan ik een aantal IRL ook zie, en een aantal IRL zelfs tot goede vrienden kan/mag (hoop ik) rekenen!
I raise a glass
Make a toast
A toast in your honour
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan gewoon niet rekenen!Bonenteller.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is niet erotiserend bedoeld.
Hoi. Wie ben jij?quote:
ik kom hier gewoon gezellig... gezellig wezenquote:
Dat mag hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:23 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ik kom hier gewoon gezellig... gezellig wezen
extra informatie zoals?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat mag hoor. Ik was gewoon benieuwd naar wat extra informatie.
HoeheetjebenjemanofvrouwhoeoudbenjebenjehomocutefotomisschienwatstudeerjeofdoejevoorwerkenwaarenbenjemisschienpotentieelneukrelatieofONSmateriaalofeenengeouwegriezel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat mag hoor. Ik was gewoon benieuwd naar wat extra informatie.
Ja dat dus.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:28 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
HoeheetjebenjemanofvrouwhoeoudbenjebenjehomocutefotomisschienwatstudeerjeofdoejevoorwerkenwaarenbenjemisschienpotentieelneukrelatieofONSmateriaalofeenengeouwegriezel.
Maar volgens mij is leeftijd en foto het belangrijkste, met als doel te bepalen of iemand potentieel materiaal is.quote:
ik ben Dennis, best wel zeker dat ik een man ben, nou man, jongen eerder aangezien ik 16 ben.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:28 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
HoeheetjebenjemanofvrouwhoeoudbenjebenjehomocutefotomisschienwatstudeerjeofdoejevoorwerkenwaarenbenjemisschienpotentieelneukrelatieofONSmateriaalofeenengeouwegriezel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |