same here, en afgelopen weekend was de zaterdag ook al een hel met 3 uur lang wc op en af en uiteindelijk ook de maaginhoud er nog uit...quote:
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:22 schreef creno het volgende:
Vanavond naar La cage aux folles, beetje afleiding.
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:46 schreef Peter het volgende:
[..]
Gemeentecontrole gehad?
Morgen langs het juridisch loket om te kijken of je verhuisvergoeding oid kunt claimen..
Is het al een beetje uitverkocht?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:25 schreef Ang3l het volgende:
Wat is futuretweets.com toch handig voor promo-doeleinden!
Heb alle Friso datingshow spam promo tweets er t/m vrijdagnacht al inzitten. Hoef niks meer te doen
Geen idee hoeveel er verkocht zijn. Dat horen we altijd pas achteraf van de effenaar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is het al een beetje uitverkocht?
Ik wacht even tot ik in Eindhoven ben geweest en mijn huurcontract heb.quote:
Zonde, zo'n mooie showquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben benieuwd!
heb morgen een vergadering bij het Parktheater om ze te helpen de show te promoten.
Kaartverkoop schijnt nl niet hard te gaan.
Het lijkt me echt totáál niet mijn "ding".quote:
Alleen al door het plezier en de skills van de acteurs is het een genot om naar te kijken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het lijkt me echt totáál niet mijn "ding".
Maar waarschijnlijk krijg ik vrijkaartjes dus ik zal wel gaan kijken.
Kijk eens voor voorbeelden en adviezen van het Studenten Rechtsbureau hier: http://kamernet.nl/juridischehulp.php?section=huur Staan wel vergelijkbare zaken tussen als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Vanwege de gemeente. De die hebben de regels aangescherpt (oid) en nu is er een controle gekomen waarin duidelijk werd dat de huisbaas een vervalst contract bij de gemeente heeft laten zien (namelijk dat er hier een hoofdhuurder is, wat dus niet het geval is).
Ofzo. Het is een heel vaag verhaal.
Ja. En hij doet het echt geniaal. Vis in het water. Geloof niet dat iemand anders die rol zou kunnen spelen (misschien Tony Neef).quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:15 schreef Ang3l het volgende:
De skills va........ het is toch met John van Eerd?
Maar niet geweldig gezongen... zal wel bij de rol passenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb van Jon van Eerd alleen dit gezien, maar vond dat al memorabel.
Het zal best goed zijn in z'n genre, maar dan is dat genre gewoon niets voor mij.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb van Jon van Eerd alleen dit gezien, maar vond dat al memorabel.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:53 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik weet niet eens wie Jon van Eerd is.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speelde ook in menig "grappige" NL serie.
Aah. Van die gezellige Tros-kluchten?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speelde ook in menig "grappige" NL serie.
Straks ga ik naar de brugklasquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:56 schreef Great.Expectations het volgende:
Maar ik vind musicals dan ook iets voor de basisschool.
Ja van die dingen. En RTL4 geloof ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:58 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Aah. Van die gezellige Tros-kluchten?
Nee, ik vind Gru op Jon lijken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:57 schreef Ang3l het volgende:
Daar ga je toch niet de NL versie van kijken?
Oooow ik dacht dat je bedoelde dat hij de NL stem deedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik vind Gru op Jon lijken.
't Is niet zo'n goeie screenshot maar ik kon zo gauw geen betere vinden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooow ik dacht dat je bedoelde dat hij de NL stem deed
Maar id, nu je t zegt, hij lijkt er idd wel op. Neus, ogen, wallen, lach
Nou, nou, die wordt flink in zijn mond gespoten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |