Jammer van dat handje.quote:
Nee juist niet.quote:
Oké snap ik wel. Al vind ik de arm er nog niet echt onnatuurlijk bijhangen. Een beetje te strategisch geplaatst is ie echter wel ja.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:28 schreef wonderer het volgende:
Het gaat me niet om de piemel zelf, hoor. Maar het komt op deze manier zo onnatuurlijk over, juist omdat hij helemaal slap hangt. Die arm zou gewoon naar beneden moeten hangen.
*op avatarformaat knip* Vast nog wel een keer ergens te gebruikenquote:
Ik heb t al gezien. Hij mailde me een foto en daarna belde bij me of ik mijn mail al had gezien.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
Maar Ang3l reagerende op je post in het vorige topic, t'is wel een lekker fris kort koppie geworden hoor bij je ex.
Staat echt leuk.
Kut.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word mijn huis uitgezet. Heb tot de zomer. Wegens een huisbaas die de boel bedondert.
Dat ja.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word mijn huis uitgezet. Heb tot de zomer. Wegens een huisbaas die de boel bedondert.
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach misschien heeft hij bij tijd en wijle nog behoefte aan contact met jequote:Op maandag 21 februari 2011 19:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb t al gezien. Hij mailde me een foto en daarna belde bij me of ik mijn mail al had gezien.
Ik ben een ex.
Maar goed.
Ach jochie, snel je netwerk inzetten om een nieuw plekje te vinden, stuur me je zoekomschrijving en ik Twitter wat rondquote:Op maandag 21 februari 2011 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar "lul voor je Erik" staat ook zo vreemdquote:Op maandag 21 februari 2011 23:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee mannentopic staat er.
Huh? Das klote!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Mwa, klinkt zo verkeerd nog nietquote:Op maandag 21 februari 2011 23:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar "lul voor je Erik" staat ook zo vreemd
ANG33333333333333333L!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mwa, klinkt zo verkeerd nog niet.
Gemeentecontrole gehad?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Klote is ook goedquote:Op maandag 21 februari 2011 23:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar "lul voor je Erik" staat ook zo vreemd
Ang3l?quote:
Ik *gok* dat 'ie slaapt. Tenminste, dat lijkt me wel een logische conclusie.quote:
Ja maar toch nie om half 12 al? Of zitten jullie in Brabant in een andere tijdzone?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:48 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik *gok* dat 'ie slaapt. Tenminste, dat lijkt me wel een logische conclusie.
Whut?!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ging om 00:30 naar bedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar toch nie om half 12 al? Of zitten jullie in Brabant in een andere tijdzone?
Beterschap!quote:
Vroeger naar bed gaan! Beterschapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |