Kijk je wel uit voor duitse Hanna, als je gaat....quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:32 schreef Stroekie het volgende:
maar voor la cage ga ik morgen eerst naar Mike Starink in bed kijken
http://www.bettyasfalt.nl(...)oeven/?id=1282329000
oh en als iemand een leuke plek weet om van te voren in de buurt te eten dan is die ook welkom
een gewaarschuwd mens telt voor twee, dus ik zal op mijn hoede zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:35 schreef creno het volgende:
[..]
Kijk je wel uit voor duitse Hanna, als je gaat....
Absoluut.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zou dat ook niet door het prijskaartje komen ?
En het aanbod is enorm.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Absoluut.
Dat, en de premiere in Amsterdam was meteen de opening van het nieuwe de la mar theater, dus daar zijn er al veel geweest.
En het is niet echt een stuk voor een breed publiek, of nou ja, wat een breed publiek meteen aanspreekt.
Maar andere musicals lopen blijkbaar wel beter.quote:
Wat dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:18 schreef Ang3l het volgende:
Het is wat met die TMM... heeft ie weeeer wat gewonnen!
Dat staat op de plek van 'mijn' Cinerama.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:18 schreef TheVulture het volgende:
Waarom ga je niet meer naar het De La Mar?
Ik zou willen dat ik de staatsloterij een keer flink zou winnen, dat zou tenminste zoden aan de dijk zettenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:18 schreef Ang3l het volgende:
Het is wat met die TMM... heeft ie weeeer wat gewonnen!
We verzamelen energie voor een groots feest. We worden er niet jonger op, dat moet ingepland worden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:15 schreef Great.Expectations het volgende:
Deze reeks bestaat morgen negen jaar, en juist nu is het zo rustig?
En van wie ben jij nou weer een kutkloon?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:43 schreef kort het volgende:
Het is tijd voor de nieuwe generatie, zonder alle oude berimpelde zuurpruimen,
Je wordt trouwens weer vermeld in de winq, bij Goestingquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
We verzamelen energie voor een groots feest. We worden er niet jonger op, dat moet ingepland worden.
Ik hoop dat ie 't kort houdtquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:45 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En van wie ben jij nou weer een kutkloon?
Wheheh, tof. Tenminste... als ze het niet afkrakenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je wordt trouwens weer vermeld in de winq, bij Goesting
"Vijftien erotische verhalen, waaronder één van Micha Meinderts...."
Noemen ze mij ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je wordt trouwens weer vermeld in de winq, bij Goesting
"Vijftien erotische verhalen, waaronder één van Micha Meinderts...."
Zou het cahir zijn?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:45 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En van wie ben jij nou weer een kutkloon?
Neen helaas, daar zat ik ook naar te kijkenquote:
Ga je ook de deuk in zijn billen beterkussen? Zo'n rode striem is ook niet sexy.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga deze gewoon van mijn sidetable afplukken en meenemen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik máák een deuk in z'n billen honey! Mmmkaaaay?
Verras me: wat vind je dan zo leuk aan deze?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Dan hebben ze mijn advies dus al opgevolgd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Sommigen hebben hun life juist hier opgedaan!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:20 schreef wonderer het volgende:
Aan de mensen die hier al van het begin zitten: get a life.
Sorry hoor, dat ik niet ouder ben.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:33 schreef Great.Expectations het volgende:
En volgens mij zijn Vlarp en ik de enige die vanaf deel 1 hier regelmatig posten.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:37 schreef Great.Expectations het volgende:
Maar misschien is dit wel een goed moment om er mee uit te scheiden, inderdaad.
Idd, ik doe het heel onregelmatig.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:33 schreef Great.Expectations het volgende:
En volgens mij zijn Vlarp en ik de enige die vanaf deel 1 hier regelmatig posten.
Kan ik daar vanavond uit kiezen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, I know ...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:20 schreef wonderer het volgende:
Aan de mensen die hier al van het begin zitten: get a life.
Waarom zou je pleiten voor opheffing?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:33 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik pleit al 2900 delen voor opheffing van deze reeks.![]()
Dat komt volgens mij alleen omdat z'n hoofd scheef ligtquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Verras me: wat vind je dan zo leuk aan deze?
Ik heb al 32 jaar ene leven maar 'tis altijd fijn om ff te slummenquote:
Ik idd vanaf 2003, dus pas 6 jaarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:33 schreef Great.Expectations het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |