quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik máák een deuk in z'n billen honey! Mmmkaaaay?
Verras me: wat vind je dan zo leuk aan deze?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga deze gewoon van mijn sidetable afplukken en meenemen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Dan hebben ze mijn advies dus al opgevolgd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Sommigen hebben hun life juist hier opgedaan!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:20 schreef wonderer het volgende:
Aan de mensen die hier al van het begin zitten: get a life.
Sorry hoor, dat ik niet ouder ben.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:33 schreef Great.Expectations het volgende:
En volgens mij zijn Vlarp en ik de enige die vanaf deel 1 hier regelmatig posten.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:37 schreef Great.Expectations het volgende:
Maar misschien is dit wel een goed moment om er mee uit te scheiden, inderdaad.
Idd, ik doe het heel onregelmatig.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:33 schreef Great.Expectations het volgende:
En volgens mij zijn Vlarp en ik de enige die vanaf deel 1 hier regelmatig posten.
Kan ik daar vanavond uit kiezen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga deze gewoon van mijn sidetable afplukken en meenemen
[ afbeelding ]
Ja, I know ...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:20 schreef wonderer het volgende:
Aan de mensen die hier al van het begin zitten: get a life.
Waarom zou je pleiten voor opheffing?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:33 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik pleit al 2900 delen voor opheffing van deze reeks.![]()
Dat komt volgens mij alleen omdat z'n hoofd scheef ligtquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Verras me: wat vind je dan zo leuk aan deze?
Ik heb al 32 jaar ene leven maar 'tis altijd fijn om ff te slummenquote:
Ik idd vanaf 2003, dus pas 6 jaarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:33 schreef Great.Expectations het volgende:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb hier zelfs een ex vandaan.
Bij beide statements ben ik nu wel benieuwd WIE!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mijn grootste vijanden komen hier vandaan.
idem!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb hier hele goede vrienden opgeduikeld!
Bij die eerste weet je het toch welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Bij beide statements ben ik nu wel benieuwd WIE!
Steve bijvoorbeeld!quote:[..]
idem!
Uh, nee?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij die eerste weet je het toch wel.
Ja dat dacht ik al dat je die bedoeldequote:[..]
Steve bijvoorbeeld!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Zal ik maar stoer zijn en zeggen dat ik weet hoe je dat op moet lossen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:32 schreef Ang3l het volgende:
Bwehehehe, dat ik nu de stoere buurman moet zijn die voordoet hoe je avi's afspeelt op een PS3![]()
![]()
Lukte alleen niet omdat haar PS3 d'r passport/extrerne-HD niet herkende, dus ik stond voor lul, maar goed
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
O jaaaaaaaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Nee het had te maken met de beveiliging op haar passport.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:56 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Zal ik maar stoer zijn en zeggen dat ik weet hoe je dat op moet lossen?
heeft iets te maken met hoe de harde schijf in elkaar steekt, als je weet dat er andere types zijn dan FAT32, dan kun je het probleem oplossen zonder een nieuwe harde schijf te kopen.
Het is ook wel een topband voor de Effenaar natuurlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:55 schreef Ang3l het volgende:
Jezus! Queens of the Stone Age in de Effenaar nam echt Lowlands-vormen aan zeg! Binnen mum van tijd uitverkocht
De Effenaar is anders behoorlijk omhoog aan t klimmen qua locatie.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is ook wel een topband voor de Effenaar natuurlijk
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
wie wel dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:29 schreef Steve het volgende:
Ik denk niet dat Black Swan Best Picture gaat winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |