Ik zou het wel erg tof vindenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:29 schreef Steve het volgende:
Ik denk niet dat Black Swan Best Picture gaat winnen.
die mag jij van mij opstarten, ik ga er wel op inquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:31 schreef Great.Expectations het volgende:
Is het niet tijd voor een jubileum-rel?
Wat vond je van de andere nominaties?quote:
ik heb ze allemaal gezien en Ik vind Black Swan de bestequote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:52 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat vond je van de andere nominaties?
Ik vind er niet 1 film énorm uitspringen ofzo. Ik denk dat The King's Speech gaat winnen, maar vind ik zelf niet winnaarwaardig.. Ik vond het een erg mooie film, met plezier gekeken, maar dat is het dan ook...
Winter's bone, The Fighter en True Grit nog niet gezien, misschien dat daar mijn winaar tussen zit..
Euh... Ik heb eigenlijk alleen Inception en The King's Speech gezien.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:58 schreef Steve het volgende:
127 Hours
Black Swan
The Fighter
Inception
The Kids Are All Right
The King's Speech
The Social Network
Toy Story 3
True Grit
Winter's Bone
Waarom dequote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:11 schreef Great.Expectations het volgende:
Euh... Ik heb eigenlijk alleen Inception en The King's Speech gezien.
Omdat ik bij zo'n lijst dan onmiddellijk het gevoel krijg dat ik allerlei films nog moet zien.quote:
Ik heb bij bepaalde acteurs en actrices ook altijd het idee dat ze alleen maar in dat soort films te zien zijn: Helena Bonham Carter, Geoffrey Rush, Judi Dench enzoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:08 schreef Steve het volgende:
Ik vind een 'kostuumfilm' die zich afspeelt tussen 1925 en WOII toch anders aanvoelen dan een film die zich bijvoorbeeld in het Victoriaanse tijdperk, of daarvoor, afspeelt. Daarbij valt nogal veel onder kostuumfilm...
King's Speech is vrij luchtig, ruimte voor humor, daardoor is het wel een leuke film geworden. Plus dat er erg goed geacteerd wordt. En ik heb wel een zwak voor Helena Bonham Carter..
Oh ik ben dus niet de enige die dat heeftquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:23 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Omdat ik bij zo'n lijst dan onmiddellijk het gevoel krijg dat ik allerlei films nog moet zien.
Ja maar ik moet bij haar gewoon altijd aal middeleeuwse soepjurken denkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:06 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ach, die speelt toch ook M in James Bond?
Ik heb ze allemaal gezien, ook de acteurnominatie's en een aantal buitenlandse filmsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:58 schreef Steve het volgende:
127 Hours
Black Swan
The Fighter
Inception
The Kids Are All Right
The King's Speech
The Social Network
Toy Story 3
True Grit
Winter's Bone
we liggen vannacht weer in de executive wing zoals een vip betaamdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gezien, ook de acteurnominatie's en een aantal buitenlandse films
Mooie film he?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Judi Dench en Cate Blanchett samen in Notes on a scandal! Echt twee van die powerhousen
.
Black Swan is wel echt een aanrader vind ik, van die lijst.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:23 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Omdat ik bij zo'n lijst dan onmiddellijk het gevoel krijg dat ik allerlei films nog moet zien.
Ja daar zit ze ook bijna alleen nog maar in. Samen met Mister Depp.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:06 schreef Steve het volgende:
Ik associeer Helena Bonham Carter meer met de films van d'r vent, Tim Burton.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar ik moet bij haar gewoon altijd aal middeleeuwse soepjurken denken
Cate Blanchett heeft dat ook een beetje aan d'r kont hangen in mijn beleving...
Eh... 6 jaar? 8 jaar!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik idd vanaf 2003, dus pas 6 jaar
Jeuzuuuus... 6 jaar hier met jullie
Maar kheb hier leuke mensen leren kennen, waarvan ik een aantal IRL ook zie, en een aantal IRL zelfs tot goede vrienden kan/mag (hoop ik) rekenen!
I raise a glass
Make a toast
A toast in your honour
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan gewoon niet rekenen!Bonenteller.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is niet erotiserend bedoeld.
Hoi. Wie ben jij?quote:
ik kom hier gewoon gezellig... gezellig wezenquote:
Dat mag hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:23 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ik kom hier gewoon gezellig... gezellig wezen
extra informatie zoals?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat mag hoor. Ik was gewoon benieuwd naar wat extra informatie.
HoeheetjebenjemanofvrouwhoeoudbenjebenjehomocutefotomisschienwatstudeerjeofdoejevoorwerkenwaarenbenjemisschienpotentieelneukrelatieofONSmateriaalofeenengeouwegriezel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat mag hoor. Ik was gewoon benieuwd naar wat extra informatie.
Ja dat dus.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:28 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
HoeheetjebenjemanofvrouwhoeoudbenjebenjehomocutefotomisschienwatstudeerjeofdoejevoorwerkenwaarenbenjemisschienpotentieelneukrelatieofONSmateriaalofeenengeouwegriezel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |