Ja daar zit ze ook bijna alleen nog maar in. Samen met Mister Depp.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:06 schreef Steve het volgende:
Ik associeer Helena Bonham Carter meer met de films van d'r vent, Tim Burton.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar ik moet bij haar gewoon altijd aal middeleeuwse soepjurken denken
Cate Blanchett heeft dat ook een beetje aan d'r kont hangen in mijn beleving...
Eh... 6 jaar? 8 jaar!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik idd vanaf 2003, dus pas 6 jaar
Jeuzuuuus... 6 jaar hier met jullie
Maar kheb hier leuke mensen leren kennen, waarvan ik een aantal IRL ook zie, en een aantal IRL zelfs tot goede vrienden kan/mag (hoop ik) rekenen!
I raise a glass
Make a toast
A toast in your honour
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan gewoon niet rekenen!Bonenteller.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is niet erotiserend bedoeld.
Hoi. Wie ben jij?quote:
ik kom hier gewoon gezellig... gezellig wezenquote:
Dat mag hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:23 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ik kom hier gewoon gezellig... gezellig wezen
extra informatie zoals?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat mag hoor. Ik was gewoon benieuwd naar wat extra informatie.
HoeheetjebenjemanofvrouwhoeoudbenjebenjehomocutefotomisschienwatstudeerjeofdoejevoorwerkenwaarenbenjemisschienpotentieelneukrelatieofONSmateriaalofeenengeouwegriezel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat mag hoor. Ik was gewoon benieuwd naar wat extra informatie.
Ja dat dus.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:28 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
HoeheetjebenjemanofvrouwhoeoudbenjebenjehomocutefotomisschienwatstudeerjeofdoejevoorwerkenwaarenbenjemisschienpotentieelneukrelatieofONSmateriaalofeenengeouwegriezel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |