Dag Dennis! We missen al een tijdje een Dennisquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:37 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ik ben Dennis, best wel zeker dat ik een man ben, nou man, jongen eerder aangezien ik 16 ben.
ben homo en heb all 4 maanden een gelukkige relatie met iemand in Amerika dus geen neukrelaties
uhm ik studeer ICT maar wil iets in de zorg doen, en plaatjes habbe ich nicht, fur dich
zeker wel huwlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi Myr!
[..]
Dag Dennis! We missen al een tijdje een Dennis.
En een relatie met een Amerikaan? Dat kan uitlopen in een huwelijk, we hebben het hier allemaal mee kunnen maken!
Na 300 posts sluit het topic vanzelf, en gebruikelijk is dat degene die 'm sluit een nieuwe opent. Maar omdat ik zo vriendelijk ben, deed ik het even voor je.quote:
dankjewelquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Na 300 posts sluit het topic vanzelf, en gebruikelijk is dat degene die 'm sluit een nieuwe opent. Maar omdat ik zo vriendelijk ben, deed ik het even voor je.
Geeft niks. Waar ken je je Amerikaan van? Vakantieliefdequote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:47 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
dankjewel![]()
zit hier echt nog maar een weekje of 3
internetsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geeft niks. Waar ken je je Amerikaan van? Vakantieliefde?
Ik heb goede zin!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Erik? Jij vriendelijk? Wft?
Hoe en waar? Of is dat privé?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:48 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
internets![]()
nog nooit in het echt gezien
weet niet of je weet wat een furry isquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:53 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hoe en waar? Of is dat privé?
Dat is toch het dragen van zo'n dierenpak?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:54 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
weet niet of je weet wat een furry is
Jullie vallen op mannen in pluchen pakkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:54 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
weet niet of je weet wat een furry is
wij zijn beiden niet echt actieve furry's maar jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:55 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat is toch het dragen van zo'n dierenpak?
Het kan ook zomaar goed gaan, jij kent vast ook wel mensen die elkaar via internet hebben leren kennen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:56 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik kan als oude man allemaal cynische opmerkingen gaan maken over dat internetliefdes over het algemeen gedoemd zijn om te mislukken. Maar ik zal mij in houden.
En dan sta je daar tegenover elkaar in de hal van een station van een grote stad. Je hebt dagen, weken, maanden met hem gechat en gemaild, het diepste van je ziel heb je met elkaar gedeeld. Maar de persoon die tegenover je staat is een vreemde. Alles begint weer bij nul.
neeeee dat niet :pquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jullie vallen op mannen in pluchen pakken? Ieder zijn meug.
heb het al vaker gehoordquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:56 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik kan als oude man allemaal cynische opmerkingen gaan maken over dat internetliefdes over het algemeen gedoemd zijn om te mislukken. Maar ik zal mij in houden.
En dan sta je daar tegenover elkaar in de hal van een station van een grote stad. Je hebt dagen, weken, maanden met hem gechat en gemaild, het diepste van je ziel heb je met elkaar gedeeld. Maar de persoon die tegenover je staat is een vreemde. Alles begint weer bij nul.
Dat is weer 'ns wat anders.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:56 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
wij zijn beiden niet echt actieve furry's maar ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |