ja sgoed met mijquote:Op maandag 14 maart 2011 02:11 schreef Steve het volgende:
[..]
Hoi! Alles goed? Wie ben je? Wat doe je? Foto?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:37 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ik ben Dennis, best wel zeker dat ik een man ben, nou man, jongen eerder aangezien ik 16 ben.
ben homo en heb all 4 maanden een gelukkige relatie met iemand in Amerika dus geen neukrelaties
uhm ik studeer ICT maar wil iets in de zorg doen, en plaatjes habbe ich nicht, fur dich
Oke, sorry. Vader.quote:
Is het ookquote:Op maandag 14 maart 2011 02:22 schreef Steve het volgende:
Relatie met iemand in Amerika.. Dat lijkt me wel frustrerend. Hebben jullie elkaar ooit in het echt gezien?
Een man die kan rekenen op de interesse van Tomasso?quote:
Heb je nu weer de balkondeur open laten staan?quote:Op maandag 14 maart 2011 08:15 schreef Ang3l het volgende:
Mja. Maandag.
Het voelt alsof ik een kater heb
quote:Op maandag 14 maart 2011 08:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heb je nu weer de balkondeur open laten staan?
Dat ik een tijdje niet geweest ben wil niet zeggen dat ik een kloon ben.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:33 schreef TheVulture het volgende:
Oh we hebben er weer een kloon bij zie ik
Ik neuk wel eens ja maar niet hierquote:
Wees inventiefquote:
hoe wil je nou online neuken, hooguit verneukenquote:
ik heb je toegevoegd...quote:Op maandag 14 maart 2011 02:13 schreef gastwatdefok het volgende:
ja sgoed met mijben nieuw hiieeeerrrr ben studenttttt en hier is mijn gezichtsboek: http://www.facebook.com/profile.php?id=1789925887
Ik was gister in Chez Renequote:
Ik ook. En mij voeg je niet toequote:
als ik je facebook wist had ik je meteen toegevoegdquote:
Wat vreemd. :'D.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb me vanochtend een beetje verslapen.
neequote:Op maandag 14 maart 2011 02:22 schreef Steve het volgende:
Relatie met iemand in Amerika.. Dat lijkt me wel frustrerend. Hebben jullie elkaar ooit in het echt gezien?
quote:
ipv 7 werd ik om half 9 wakker. Heb er nu al een college opzitten. Alleen geen tijd meer gehad om te ontbijten en een opdracht te maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |