Tegen z'n dijen aan, jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:20 schreef Ang3l het volgende:
Die blanke van de middelste foto hangt met z'n hoofd wel... uh... ja
Ze kwèken ook wel ERG hard nu hoor, expres.quote:
Zie ik daarom thevulture hier niet meer ? Hebben jullie hem weggepest ?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is toch niet van het Songfestival he? Want dat wordt hier niet echt gewaardeerd
.
Ik heb niemand weggepest!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:36 schreef creno het volgende:
[..]
Zie ik daarom thevulture hier niet meer ? Hebben jullie hem weggepest ?
O toch? ESF? Dan snap ik het. Dan zal ik wat minder kritisch zijn:quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:38 schreef creno het volgende:
en jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahet is van het songfestival
Nu mag je buurvrouw van gekreun genieten?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:58 schreef Ang3l het volgende:
Maar even een IJslandse homofilm kijken in bed. De buurvrouw is uitgezongen volgens mij.
Ja, mee eens, wat magerder mag wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik vind het juist nog een beetje tegen het chubby aanhangen.
Niet dat ik niet zou tekenen voor zo'n lijf hoor
Mijn huisgenoot was donderdagnacht goed bezig met z'n vriendinquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nu mag je buurvrouw van gekreun genieten?
Over het algemeen zijn mensen gewoon al bevooroordeeld als het om het songfestival gaat.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga hier niet eens moeite doen om mensen te overtuigen dat er echt wel mooie nummers zijn.
Ik heb dat hier wel eens als ik bad lig. Je kunt dan via de waterleidingen horen als mensen boven of onder je ook in bad ehm... liggen. Nou ja. Ik heb dus ergens buren die het graag in bad doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn huisgenoot was donderdagnacht goed bezig met z'n vriendin. Vertelt ie ook echt de volgende ochtend dat ze nog nooit zo hard was klaargekomen. Ik kon het beamen
.
Tijd om isolatie in haar keel aan te brengen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn huisgenoot was donderdagnacht goed bezig met z'n vriendin. Vertelt ie ook echt de volgende ochtend dat ze nog nooit zo hard was klaargekomen. Ik kon het beamen
.
Dit is serieus?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:00 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, mee eens, wat magerder mag wel.
Hij is wat minder 'strak' dan veel andere kerels die je post, maar hij is echt niet chubby...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:16 schreef Great.Expectations het volgende:
Jullie zien te weinig blote mannen.
Hij spuit toch al genoeg purr in d'r keeltje?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tijd om isolatie in haar keel aan te brengen.
Ik had het niet over chubby! Ik bevestigde slechts dat iets magerder zou mogen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij is wat minder 'strak' dan veel andere kerels die je post, maar hij is echt niet chubby...
En dat is jouw smaak en je goed rechtquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:30 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik had het niet over chubby! Ik bevestigde slechts dat iets magerder zou mogen.
Iets. Mogen.
Die is er toch al een tijdje niet meer geweestquote:
Nee oke daar heb je gelijk in...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:30 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik had het niet over chubby! Ik bevestigde slechts dat iets magerder zou mogen.
Iets. Mogen.
Ik ben jaloers!quote:Op zondag 13 maart 2011 01:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben maar gewoon bij de buurvrouw aan de baileys gegaan
<vul hier een cliche-opmerking over erbij kruipen in>quote:Op zondag 13 maart 2011 09:55 schreef Tomasso het volgende:
Ik lig nog steeds in bed. Wie wil me eruit schoppen?
Nee, niet erbij, eruit.quote:Op zondag 13 maart 2011 10:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
<vul hier een cliche-opmerking over erbij kruipen in>
misschien heb ik wel HEEEEEEEEEL koude voetenquote:
Ja, wat wil je ermee zeggen? Dat ik ze moet opwarmen of wat?quote:Op zondag 13 maart 2011 10:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
misschien heb ik wel HEEEEEEEEEL koude voeten
dat is niet eens zo'n slecht idee.quote:Op zondag 13 maart 2011 10:22 schreef Tomasso het volgende:
Ja, wat wil je ermee zeggen? Dat ik ze moet opwarmen of wat?
Mijn voeten doen pijn. Gister 10 uur lang op nette schoenen moeten staan.quote:Op zondag 13 maart 2011 10:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dat is niet eens zo'n slecht idee.
Chop chop! mijn voeten warmen zichzelf niet op.
why?quote:Op zondag 13 maart 2011 10:24 schreef Tomasso het volgende:
Mijn voeten doen pijn. Gister 10 uur lang op nette schoenen moeten staan.
Had een feestje die ik moest lopen. Turkse bruiloft dit dat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |