Ik wilde het ook gewoon bij deze smilie houdenquote:
jajajaquote:Op maandag 14 maart 2011 12:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wilde het ook gewoon bij deze smilie houden
Oh je kent mequote:
17, studeert voor broeder en mwahquote:Op maandag 14 maart 2011 12:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh je kent me
Maar goh, leuk voor je die vent in Amerika, hoe oud is hij, wat doet hij voor de kost en is hij handig met computers?
Goed zo! De nieuwe generatie is namelijk snel afgeschrikt, en wie gaat jouw billen afvegen als je straks oud en rimpelig dement zit te worden voor het raam met witte staar-ogen?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wilde het ook gewoon bij deze smilie houden
Broeder als in: mannelijke verpleegkundige of een frater?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:21 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
17, studeert voor broeder en mwah
mannelijke verpleegkundige :pquote:Op maandag 14 maart 2011 12:31 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Broeder als in: mannelijke verpleegkundige of een frater?
Als ik moest kiezen tussen vieze mensen verzorgen of in een groot huis met allemaal mannen dan wist ik het welquote:Op maandag 14 maart 2011 12:31 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Broeder als in: mannelijke verpleegkundige of een frater?
quote:Op maandag 14 maart 2011 12:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen tussen vieze mensen verzorgen of in een groot huis met allemaal mannen dan wist ik het wel!
.
quote:Op maandag 14 maart 2011 12:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Goed zo! De nieuwe generatie is namelijk snel afgeschrikt, en wie gaat jouw billen afvegen als je straks oud en rimpelig dement zit te worden voor het raam met witte staar-ogen?
Aardig zijn tegen de jongeren betekent misschien wel net het verschil tussen één keer douchen in de maand of twee keer!
Wat let u? U bent toch pas 30?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen tussen vieze mensen verzorgen of in een groot huis met allemaal mannen dan wist ik het wel!
.
Wijze man, die Tha-Erik.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Goed zo! De nieuwe generatie is namelijk snel afgeschrikt, en wie gaat jouw billen afvegen als je straks oud en rimpelig dement zit te worden voor het raam met witte staar-ogen?
Aardig zijn tegen de jongeren betekent misschien wel net het verschil tussen één keer douchen in de maand of twee keer!
Ja. Hij is volwassen aan het wordenquote:
Welke staat woont ie?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:21 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
17, studeert voor broeder en mwah
New Jersey, Gloucester.quote:
Why don't you have a seat over here.quote:
Ahh, Jerseyboyquote:Op maandag 14 maart 2011 12:53 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
New Jersey, Gloucester.
maar hij verhuist binnekort naar North Carolina, daar gaat ie studeren.
*ba-dum-tish* johquote:
Ik zag Brad wel wat sneller, dat scheelt misschien.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:28 schreef Ang3l het volgende:
Neuh. Ik weet als geen ander wat het is om een internet-"relatie" te hebben ... en hem dan na 1,5 jaar eindelijk live te zien
Nou ja, Wonderer weet het ook. Hij de goede kant, ik de slechte
welke van de 2 Lindo's bedoel je ?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:28 schreef Ang3l het volgende:
Neuh. Ik weet als geen ander wat het is om een internet-"relatie" te hebben ... en hem dan na 1,5 jaar eindelijk live te zien
Nou ja, Wonderer weet het ook. Hij de goede kant, ik de slechte
De mexicaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
moest er aan denken we gisteravond het hadden over mogelijke invulling van die zaterdagavond in juni 2013quote:Op maandag 14 maart 2011 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De mexicaan
Die portugees zal ik toch zeker niet meer noemen hier?
Servio ? en die brengt dan gelijk ook Gaydo en Maik mee ?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan wel een hele leuke dragqueen regelen voro Friso
Gister over gehad.
Nie niet Stervio.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Servio ? en die brengt dan gelijk ook Gaydo en Maik mee ?
[HOMO] #2929: Sexy mannen zijn welkom, ook hetero's. Ook newbies!quote:
Ik voel me nu net Chandler uit Friends die zijn mond moet houden om geen slechte grappen te makenquote:Op maandag 14 maart 2011 15:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[HOMO] #2929: Sexy mannen zijn welkom, ook hetero's. Ook newbies!
Alleen is dat niet echt een uitgebreid antwoord geworden.
slechte grappen voor de winst, edit: ik faal en het staat allemaal in link van erikquote:Op maandag 14 maart 2011 15:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik voel me nu net Chandler uit Friends die zijn mond moet houden om geen slechte grappen te maken
Steve bedoelt hoe je met 'm in contact gekomen bent.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:37 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
slechte grappen voor de winst, en nee heb hem nog nooit ontmoet
Is het jouw kloon?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Steve bedoelt hoe je met 'm in contact gekomen bent.
Wat handig dat ik hier ben om alles in goede banen te leiden!
had ik maar Erik's mooie ogenquote:
Daar ben je moderator voorquote:Op maandag 14 maart 2011 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Steve bedoelt hoe je met 'm in contact gekomen bent.
Wat handig dat ik hier ben om alles in goede banen te leiden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |