Doe ik toch ook naast mijn werk?quote:
Als een blinde kip door het hok zingend!quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als een blinde kip door het hok zingend!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:05 schreef Cee het volgende:
Ed had de tekst op z'n hand geschreven en toen besefte hij zich ineens weer iets.
Wat denk je dat Ed van de hoofden van de tweeling af kan lezenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:05 schreef Cee het volgende:
Ed had de tekst op z'n hand geschreven en toen besefte hij zich ineens weer iets.
Jazeker de hypotheker!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik bedoel meer: er is meer dan alleen poetsen of alleen betaald werk.
Net als die van Cee, die moet ik van mijn broer voorlezen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik geniet van Pheno met zijn opmerkingen
Dat maakt kijken een stuk leuker
Zo dood ziet hij er toch ook weer niet uit?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:06 schreef Pheno het volgende:
he, hij doet me denken aan Jody Bernal. Maar dan zonder schaats in zijn hoofd.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Net als die van Cee, die moet ik van mijn broer voorlezen.![]()
Cee en Pheno hadden broer en zus kunnen zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
HAR HAR HAR!quote:
Het enige wat deze shows leuk maakt, ergeren en zeiken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je bent niet door!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat ik soms ook leuke opmerkingen maak!!! Erken me!!!!
Ik erken je keihard van achter!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Jou en Cee kent ie bij username.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
"Hanneke, je bent door". Ik voorzie verwarring!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |