Heeft ze dan ook leren pijpen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:49 schreef Deceit het volgende:
Hanneke in leren broek! daar verheug ik me op
Die was toch X-factor winnares?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
ff gegooglet.. ik bedoel Sharon Kips
hoeveel winnaars zijn er eigenlijk als je alle nederlandse talentenjachten bij elkaar telt?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
ff gegooglet.. ik bedoel Sharon Kips
Vanaf waar wil je dat ik tel? Vanaf soundmixshow of Idols? En wat tel jij als talentenjacht?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hoeveel winnaars zijn er eigenlijk als je alle nederlandse talentenjachten bij elkaar telt?
vanaf idolsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vanaf waar wil je dat ik tel? Vanaf soundmixshow of Idols? En wat tel jij als talentenjacht?
Vanaf Stuif es inquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vanaf waar wil je dat ik tel? Vanaf soundmixshow of Idols? En wat tel jij als talentenjacht?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:50 schreef Deceit het volgende:
[..]
die heeft dat al na haar huwelijk geleerd
Hoe zit dat nouhou!quote:
Ohwquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:50 schreef Lutte het volgende:
Batterij is bijna leeg en ik kan niet aan het stopcontact.
Klopt, eerste X Factorseizoen, met in de jury Henkjan Smits, Marianne van Wijnkoop en Henk Temming.quote:
Ah, dacht al, Popstars nooit gezien en ik ken die naam welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Klopt, eerste X Factorseizoen, met in de jury Henkjan Smits, Marianne van Wijnkoop en Henk Temming.
Je had ook nog iets met een band?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:54 schreef Stickertje het volgende:
idols: 4
x-factor: 4
popstars: 3
popstars the rivals: 1
hoe heet dat ding waar sita aan mee heeft gedaan?
en die andere flop?
Starmaker?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:54 schreef Stickertje het volgende:
en die andere flop?
Starmaker? So you wannabe a popstar?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:54 schreef Stickertje het volgende:
en die andere flop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |