Niet zo gastmoddenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:36 schreef Pheno het volgende:
[XFA Live #26] The Differences maken het verschil
Was ie alquote:
Ik zag later pas dat er al eentje open wasquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was ie al
Waarom open je er dan ook 1?
*stuurt zombie Sugar Lee Hooper op hun afquote:
En de tekst ookquote:
Ja, nogal.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:40 schreef iBenny het volgende:
Ik vind alleen de liedjes van vanavond stom
Queen stom vindenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:40 schreef iBenny het volgende:
Ik vind alleen de liedjes van vanavond stom
Helderziendquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat gaat zo klinken: kos you kotta hef feet.
Sopperdesop.quote:
Ja, Stacey Sopquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:43 schreef Stickertje het volgende:
zei stacey nou dat ze ze liever niet wilde horen zingen, omdat ze de koptelefoon niet wilde opzettern omdat ze zo goed op het podium eruit zagen?
Nee joh, dat is de drol van Angela.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:45 schreef Cee het volgende:
Zijn haar is de vorm van een opsekopse strijkijzer!
nou niet dat ze kunnen winnen!!quote:
wesley?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:48 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk is al bekend dat Adlicious gaat winnen. Ze gaan nu precies hetzelfde parcours door als Lisa, Jaap en dat-andere-geval-die-zo-waanzinnig-was-bij-Popstars-maar-waar-ik-de-naam-niet-meer-van-weet.
Dean?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:48 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk is al bekend dat Adlicious gaat winnen. Ze gaan nu precies hetzelfde parcours door als Lisa, Jaap en dat-andere-geval-die-zo-waanzinnig-was-bij-Popstars-maar-waar-ik-de-naam-niet-meer-van-weet.
Heeft ze dan ook leren pijpen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:49 schreef Deceit het volgende:
Hanneke in leren broek! daar verheug ik me op
Die was toch X-factor winnares?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
ff gegooglet.. ik bedoel Sharon Kips
hoeveel winnaars zijn er eigenlijk als je alle nederlandse talentenjachten bij elkaar telt?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
ff gegooglet.. ik bedoel Sharon Kips
Vanaf waar wil je dat ik tel? Vanaf soundmixshow of Idols? En wat tel jij als talentenjacht?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hoeveel winnaars zijn er eigenlijk als je alle nederlandse talentenjachten bij elkaar telt?
vanaf idolsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vanaf waar wil je dat ik tel? Vanaf soundmixshow of Idols? En wat tel jij als talentenjacht?
Vanaf Stuif es inquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vanaf waar wil je dat ik tel? Vanaf soundmixshow of Idols? En wat tel jij als talentenjacht?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:50 schreef Deceit het volgende:
[..]
die heeft dat al na haar huwelijk geleerd
Hoe zit dat nouhou!quote:
Ohwquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:50 schreef Lutte het volgende:
Batterij is bijna leeg en ik kan niet aan het stopcontact.
Klopt, eerste X Factorseizoen, met in de jury Henkjan Smits, Marianne van Wijnkoop en Henk Temming.quote:
Ah, dacht al, Popstars nooit gezien en ik ken die naam welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Klopt, eerste X Factorseizoen, met in de jury Henkjan Smits, Marianne van Wijnkoop en Henk Temming.
Je had ook nog iets met een band?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:54 schreef Stickertje het volgende:
idols: 4
x-factor: 4
popstars: 3
popstars the rivals: 1
hoe heet dat ding waar sita aan mee heeft gedaan?
en die andere flop?
Starmaker?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:54 schreef Stickertje het volgende:
en die andere flop?
Starmaker? So you wannabe a popstar?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:54 schreef Stickertje het volgende:
en die andere flop?
Welke jongen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:55 schreef Karina het volgende:
Volgens mij was die jongen ook heel even de tekst kwijt.
Dat is hip.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:55 schreef Karina het volgende:
Volgens mij was die jongen ook heel even de tekst kwijt.
Dat vind ik ook een beetje, eigenlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Die blonde heeft een beetje een chemische peeling-hoofd.
Ze moeten wel, talentenshows zijn tegenwoordig erg vol van zichzelf eigenlijk.quote:
Nogal.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:58 schreef Cee het volgende:
Wat meten die kutten van de jury met twee maten zeg.
Leuk ding die kleinequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Die kleine van Sim'ran lijkt op Jeanie van ER.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:59 schreef Stickertje het volgende:
![]()
the difference is door
* zwaait met fanvlaggetjes*
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:59 schreef Stickertje het volgende:
![]()
the difference is door
* zwaait met fanvlaggetjes*
Mijn hoop was het welquote:
Note to self: lijk je op groente of fruit, dan red je het niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:00 schreef Cee het volgende:
De aardappeltjes niet door? Oké ik vond het ook niks maar na Crap de la Femme dacht ik dat iedere jostiband wel door mocht.
Foster parents zoekt nog!quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:01 schreef iBenny het volgende:
Panterpakje, waylonvogelnestje en Bailey zijn door
Resultaten uit het verledenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:02 schreef livelink het volgende:
De jury is doorgedraaid, volgens mij.
Creme de la femme gewoon door? Sim'ran door? Wat is er ineens gebeurd?
Angela heeft haar poep bij hen in de oren gesmeerd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:02 schreef livelink het volgende:
ze moeten iets overhouden om de volgende ronde weg te sturenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:02 schreef livelink het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alsof je thuis niks doet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:03 schreef Pheno het volgende:
Fulltime huismoeder? Werkeloos maar dan anders?
Doe ik toch ook naast mijn werk?quote:
Als een blinde kip door het hok zingend!quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als een blinde kip door het hok zingend!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:05 schreef Cee het volgende:
Ed had de tekst op z'n hand geschreven en toen besefte hij zich ineens weer iets.
Wat denk je dat Ed van de hoofden van de tweeling af kan lezenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:05 schreef Cee het volgende:
Ed had de tekst op z'n hand geschreven en toen besefte hij zich ineens weer iets.
Jazeker de hypotheker!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik bedoel meer: er is meer dan alleen poetsen of alleen betaald werk.
Net als die van Cee, die moet ik van mijn broer voorlezen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik geniet van Pheno met zijn opmerkingen
Dat maakt kijken een stuk leuker
Zo dood ziet hij er toch ook weer niet uit?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:06 schreef Pheno het volgende:
he, hij doet me denken aan Jody Bernal. Maar dan zonder schaats in zijn hoofd.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Net als die van Cee, die moet ik van mijn broer voorlezen.![]()
Cee en Pheno hadden broer en zus kunnen zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
HAR HAR HAR!quote:
Het enige wat deze shows leuk maakt, ergeren en zeiken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je bent niet door!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat ik soms ook leuke opmerkingen maak!!! Erken me!!!!
Ik erken je keihard van achter!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Jou en Cee kent ie bij username.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
"Hanneke, je bent door". Ik voorzie verwarring!quote:
Nummer twee eet haar woorden en microfoon opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |