abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99697928
even off topic maar wat was de achterliggende gedachte van de adoptie van de breukhovens? Kon connie zelf geen kinderen krijgen of wilde ze haar figuur niet opgeven in haar grote zangcarierre??
  † In Memoriam † woensdag 20 juli 2011 @ 11:22:05 #204
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_99698371
Ze con nie.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 20 juli 2011 @ 11:31:29 #205
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_99698647
Niet te geloven dat de roddelbladen de woorden van dat gespuis overnemen. Eerst je adoptieouders beroven en dan, wanneer ze de zorg over je kleinkinderen overnemen omdat je zelf achter slot en grendel dreigt te raken, doen alsof zij de kwade pier zijn.

Walgelijk hoopjes mens die Constanza en 'Mo'.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_99698806
Cons en Mo halen kids op; filmpje
pi_99702321
Wel heel veel respect dat Connie zo die kinderen opvangt. Cons is wel gefrustreerd zeg. Wellicht hebben ze toch te weinig aandacht gekregen in hun jeugd van Hans en Con.

Ik heb trouwens medelijden met de kinderen, als die over tien jaar hun naam googlen, zien ze alleen maar bagger.

[ Bericht 67% gewijzigd door tim2308 op 20-07-2011 15:48:08 (toevoeging) ]
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
pi_99715680
Net in RTL Boulevard. Heb echt medelijden met Connie, wat een *** is die Constanza zeg met d'r opmerking van dat de kinderen bij papa en mama willen zijn, want dat is het allerbelangrijkste. :r
Je eigen moeder doet zoveel voor de kleinkinderen en dan zo afgeserveerd worden.
pi_99716255
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 18:44 schreef Bostonian het volgende:
Net in RTL Boulevard. Heb echt medelijden met Connie, wat een *** is die Constanza zeg met d'r opmerking van dat de kinderen bij papa en mama willen zijn, want dat is het allerbelangrijkste. :r
Je eigen moeder doet zoveel voor de kleinkinderen en dan zo afgeserveerd worden.
ter aanvulliong voor de mensen die t niet gezien hebben:

dit filmpje was te zien, waarbij werd uitgelegd dat niet connie maar cons & mo de story op de hoogte hadden gesteld van het tijdstip van de overdracht... ook zouden cons & mo met een smoesje ervoor gezorgd hebben dat de overdracht van de kinderen niet in de afgesloten garage plaats vond, maar buiten op straat, eenmaal buiten gekomen zag connie dus al die camera's en begreep ze dat dit een opgezet plan was van cons & mo

cons heeft nu getwitterd dat ze dit weekend opnieuw de kinderen gaan ophalen en dat ze hoopt dat het dan niet weer een mediaspektakel zal zijn :')

moet je dr vooral over twitteren..
  woensdag 20 juli 2011 @ 21:00:11 #210
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_99721688
Die kinderen zien er ook uit als slachtoffertjes van biologisch determinisme..
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 20 juli 2011 @ 21:56:02 #211
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99724845
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 10:54 schreef Cynix ® het volgende:
Het is alles bij elkaar geen promotie voor adopties. :o
Ik vind het eerlijk gezegd wel wat flauw om steeds te benadrukken dat het adoptiekinderen zijn. En dat die extra dankbaar zouden moeten zijn. Of dat het niet pleit voor adoptie.

Het zijn en blijven gewoon hun kinderen. In voor- en tegenspoed. De kinderen van Con Nie hoeven niet dankbaarder te zijn dan kinderen die bij hun biologische ouders wonen. En wanneer er in zo'n laatste gezin iets misgaat, betekent dat ook niet dat niemand maar meer moet gaan baren.

Overigens heb ik Hans en Con er ook nooit zo over horen praten. Of andere adoptieouders. Het is de omgeving die bij moeilijkheden soms doet alsof het bij nader inzien toch voor spek en bonen is eigenlijk.

Maar kutkinderen zijn het wel inderdaad, die Breukhoventjes, dat staat buiten kijf.

/einde serieuze opmerking. Ik weet dat dit SHO is. :P
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 20 juli 2011 @ 21:58:35 #212
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99724992
O en ik dacht dat ik het nooit zou zeggen, maar Con is in dit drama de enige echte stijlvolle dame.

Wat een tuig, die Stanza en Mo. :r
Snobs have more fun!
KLIK!
  Trouwste user 2022 woensdag 20 juli 2011 @ 22:29:09 #213
7889 tong80
Spleenheup
pi_99726896
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 13:29 schreef tim2308 het volgende:
.

Ik heb trouwens medelijden met de kinderen, als die over tien jaar hun naam googlen, zien ze alleen maar bagger.
Wat denk je van mij ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 20 juli 2011 @ 23:46:44 #214
57434 Marloes
Digital Love
pi_99731249
Albert had wel gelijk, die Mo rijdt als een idioot weg daar in Adam :') Wat een sjonnie zeg...
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_99783182
Constanza wordt dus volledig gehersenspoeld door een Mokutmarokkaantje, dieper kan je niet zinken kutConstanza...
pi_99783187
Alle ballen op Mo, dit pikken we niet... :r
  † In Memoriam † vrijdag 22 juli 2011 @ 06:48:43 #217
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_99783349
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd wel wat flauw om steeds te benadrukken dat het adoptiekinderen zijn. En dat die extra dankbaar zouden moeten zijn. Of dat het niet pleit voor adoptie.
Ok, heb je ook wel gelijk in, maar onwillekeurig denk je toch dat adoptie in de basis 'iets goeds' in zich heeft, door een aantal 'kansarme' kindertjes van de straat te plukken en behoorlijke kansen te geven, die menigeen niet heeft. En dan krijg je zoiets. Maar ok, een roedel door haar zelf gebaarde kinderen was waarschijnlijk net zo ontspoord. Blijft sneu.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 10:11:38 #218
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_99785687
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 11:07 schreef sherezade het volgende:
even off topic maar wat was de achterliggende gedachte van de adoptie van de breukhovens? Kon connie zelf geen kinderen krijgen of wilde ze haar figuur niet opgeven in haar grote zangcarierre??
Connie kon geen kinderen krijgen.
pi_99931384
quote:
Constanza Breukhoven in gesprek met Bureau Jeugdzorg

van onze redactie
AMSTERDAM - Constanza Breukhoven zet nog steeds alles op alles om haar twee kinderen Soraiya en Semmy terug te krijgen.

Constanza en haar man 'Mo' blijven goede hoop houden dat Soraiya (4) en Semmy (3) binnenkort niet meer bij oma Connie, maar bij hun in huis wonen.
"Het worden spannende dagen! Morgen hebben Mo en ik een gesprek met Jeugdzorg Amsterdam over de toekomst van Soraiya en Semmy", zo schrijft Constanza op Twitter.
"En deze week ga ik ook mijn 'pleegkindverhaal' op papier zetten. Misschien begrijpen mensen me beter als ze dat gelezen hebben."
Bron; Telegraaf ;)
pi_99931453
Arme kindertjes.
pi_99937915
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 19:27 schreef Eef999 het volgende:

[..]

Bron; Telegraaf ;)
"ik hoop niet dat het morgen bij bureau jeugdzorg amsterdam weer zo'n mediaspektakel is"
:')
pi_99938171
quote:

[..]

Bron; Telegraaf ;)
gaat het kreng nog schrijven ook, alsof we op haar kansloze verhaal zitten te wachten, en dan het zinnetje dat ze dat ook even gaat doen deze week, even. :?

sorry wrong quote
  Moderator / Miss SHO maandag 25 juli 2011 @ 22:29:24 #223
22592 crew  Ole
pi_99939630
Ghostwriter!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_99944322
quote:

"En deze week ga ik ook mijn 'pleegkindverhaal' op papier zetten. Misschien begrijpen mensen me beter als ze dat gelezen hebben."
Ach, Jezus :{ Krijgen we dat ook nog allemaal te verstouwen. Is een pleegkind trouwens niet iets anders dan een adoptiekind? Ik denk dat Con ondertussen haar extensions uit haar hoofd staat te rukken van spijt en frustratie.

Ik vraag me af of Con juridisch iets tegen zo'n boek (of boekje, of wat Cons dan ook precies voor ogen mag hebben) kan beginnen. Is het geen laster? Zelfs als het 'echt gebeurd' is, volgens Cons dan, kan dat toch niet zo maar gepubliceerd worden? Cons B. lijkt mij persoonlijk de allerlaatste persoon die serieus kan worden genomen, sowieso als mens, maar in het bijzonder als schrijfster van een 'waar gebeurde' tranentrekker. Het zou nog één ding zijn als ze dat verhaal zou publiceren op een willekeurig, onschuldig moment, maar nu gebruikt ze de herinneringen aan haar beroemde moeder overduidelijk als wapen in een voogdijzaak. De timing is niet heel subtiel. Ik ben benieuwd wie zich voor de publicatie gaat lenen :')
pi_99954456
Rachel Hazes heeft destijds haar schrijvende vader toch tegen kunnen houden :Y
Denk dat Hans en Con er meteen Bram Mosco op los laten :)
pi_99960226
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 11:32 schreef Eef999 het volgende:
Rachel Hazes heeft destijds haar schrijvende vader toch tegen kunnen houden :Y
Denk dat Hans en Con er meteen Bram Mosco op los laten :)
Maar Bram heeft nu even genoeg problemen van zichzelf. Hoewel... misschien kunnen de Bruekhoventjes hem met hun zwartgeld-ervaringen nog wat tips geven 8-)
pi_99962124
Ze hebben dat tuig gewoon te veel verwend.

Verwende lui :r
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:08:58 #228
300082 roos85
JUICHEN!
pi_99962208
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:06 schreef Hondenweer het volgende:
Ze hebben dat tuig gewoon te veel verwend.

Verwende lui :r
Daar lijkt het wel op
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_99965450
Oh god er komt een boek, Constans wilt wat bijverdienen _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 26 juli 2011 @ 16:58:48 #230
22592 crew  Ole
pi_99966226
* Ole Maakt vast plaats op de boekenplank, naast de boeken van Dries R, Gordon H en het boek van Rachel H dat er nooit kwam
pi_99968786
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 16:58 schreef Ole het volgende:
* Ole Maakt vast plaats op de boekenplank, naast de boeken van Dries R, Gordon H en het boek van Rachel H dat er nooit kwam
En niet te vergeten de bestseller van Patty B c_/
  † In Memoriam † dinsdag 26 juli 2011 @ 19:02:35 #232
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_99970137
En we wachten ook nog op het boek van die trol uit de Gouden kooi, Nataaasia. :')
pi_99992593
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 19:02 schreef Cynix ® het volgende:
En we wachten ook nog op het boek van die trol uit de Gouden kooi, Nataaasia. :')
Wie is dat ook weer?

Ik keek vooral in de tijd dat Huub met een vrouw ging die haar eigen kleren in het water gooide. _O-
  woensdag 27 juli 2011 @ 08:46:53 #234
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_99992644
quote:
wo 27 jul 2011, 06:00
Kinderen terug naar Constanza Breukhoven?
door Evert Santegoeds
AMSTERDAM - Connie Breukhoven (60) gaat ervan uit dat zij minstens nog tot november de zorg over haar twee kleinkinderen houdt, maar misschien hakt Jeugdzorg vandaag al de knoop door en krijgen Constanza Breukhoven en Mohamed Kantou hun kinderen vanaf vandaag al vaker en langer toegewezen. Een spannende dag waarop alle betrokkenen hun telefoon geen moment uit het oog verliezen.

De kinderen verblijven nu nog bij Connie in Amsterdam en Constanza en Mo mogen ze een dag per week komen ophalen. Een blije Constanza zegt tegen Pagina Privé: „We hebben gevraagd of we met de kinderen op vakantie mogen. Het antwoord krijgen we vandaag.”

Constanza heeft Jeugdzorg ook gevraagd om haar kinderen elk weekend te mogen zien. Ook daarover neemt Jeugdzorg vandaag al een besluit. „We willen geen media-aandacht in onze nieuwe woonplaats. Daarom vertellen we niet waar het is”, zegt Mo. „Zo luxe als bij Connie is het niet, maar die luxe compenseren we weer met veel liefde”, besluit hij.
Cons heeft voor alle ellende toch zelf aan Con gevraagd of de kindjes (ril) daar mochten wonen? Ze zouden daar hun hele basisischooltijd blijven zodat zij op een cruiseschip ging werken had ik begrepen. En nu staat ze maar te sleuren aan die kinderen.
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_99993793
quote:
'Connie Breukhoven behandelt ex als marionet'
Laatste update: 27 juli 2011 09:10 info .AMSTERDAM - Connie Breukhoven mag dan wel gescheiden zijn van haar man Hans, volgens dochter Constanza behandelt de diva haar ex-echtgenoot voortdurend als een marionetpop.

Volgens Constanza, die onlangs werd veroordeeld voor de kluisroof bij haar vader Hans, bepaalt haar moeder alles in Huize Breukhoven, zo zegt ze deze week in Story.

"Papa is eigenlijk een goede man, die het beste voorheeft met zijn kinderen. Maar hij laat zich voortdurend als een marionet behandelen door Connie. Zij bepaalt nog steeds in alles wat hij moet doen, zélfs nu ze gescheiden zijn."

Vriendje

Volgens Constanza is haar moeders wil wet. Zo kreeg ze ooit een hevige ruzie met haar moeder over een vriendje.

"Hij was beneden de stand van onze familie, vond ze. Connie wil altijd alles bepalen voor iedereen. Maar ik accepteerde dat niet. Dus toen ze mij voor de keuze stelde 'hij eruit of jij eruit' ben ik zelf weggegaan. De relatie ging later uit, maar met mijn moeder is het vanaf dat moment nooit meer goed gekomen."

Constanza staat momenteel niet bepaald op goede voet met haar ouders. Connie past momenteel op haar twee kinderen in verband met de veroordeling van Constanza, maar de ontmoetingen tussen moeder en dochter verlopen uiterst kil.

Leugens

Ondertussen kan Constanza het niet laten om flink met modder te gooien naar haar ouders. "We zullen keihard terugslaan, kan ik iedereen beloven. Binnenkort zal duidelijk worden welke leugens Connie allemaal uitkraamt. Geen mens zal die vrouw dan ooit nog serieus nemen", aldus Constanza, mogelijk verwijzend naar het boek dat ze wil gaan schrijven.
  † In Memoriam † woensdag 27 juli 2011 @ 10:26:15 #236
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_99994575
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 08:42 schreef Hondenweer het volgende:
Wie is dat ook weer?
Ik keek vooral in de tijd dat Huub met een vrouw ging die haar eigen kleren in het water gooide. _O-
Die Surinaamse zuurpruim. Ik meen dat ze er wel tot het einde in zat.
  † In Memoriam † woensdag 27 juli 2011 @ 10:27:21 #237
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_99994607
Als Cón al iemand beneden haar stand vind, moet het wel een psychopaat zijn.
pi_100003076
Geen mens zal die vrouw dan ooit nog serieus nemen", aldus Constanza,

haar manier om paps en mams te bedanken... wat een gedrocht is t toch.
pi_100020555
quote:
Kleinkinderen voorlopig bij Conny Breukhoven

AMSTERDAM - Conny Breukhoven kan voorlopig nog moederen over haar kleinkinderen. Soraya en Semmy, de kinderen van Breukhovens adoptiedochter Constanza, blijven vooralsnog bij hun oma wonen. Dat bepaalde bureau Jeugdzorg.

Constanza en haar partner Mohammed brachten hun kinderen onder bij Conny omdat ze zelf nog geen vaste thuisbasis hadden.

Inmiddels zijn de twee, die rond kerst de kluis van Hans Breukhoven zouden hebben geplunderd, verhuisd en willen ze graag weer een gezinnetje vormen met hun kinderen.

"Natuurlijk is het een grote teleurstelling", reageert Constanza in SBS Shownieuws op het oordeel van Jeugdzorg.

Speelkamer

"Deze week zijn we volop op pad geweest. De kinderkamer is helemaal in orde en we hebben een speelkamer met heel veel speelgoed. Als het dan niet doorgaat, is het een grote teleurstelling."

Lichtpuntje voor Constanza, die inmiddels is veroordeeld voor de kluisroof en in hoger beroep gaat, is dat het besluit dan Jeugdzorg nog niet definitief is. "Ze willen ons nieuwe huis eerst checken en konden op zo'n korte termijn nog geen besluit nemen."
pi_100026477
quote:
"Deze week zijn we volop op pad geweest. De kinderkamer is helemaal in orde en we hebben een speelkamer met heel veel speelgoed. Als het dan niet doorgaat, is het een grote teleurstelling."

Wel duidelijk dat Constans materialistisch is opgegroeid..
  woensdag 27 juli 2011 @ 23:31:45 #241
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_100027195
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 23:16 schreef roos85 het volgende:

[..]

Wel duidelijk dat Constans materialistisch is opgegroeid..
Maar zij doet het zelf heel anders, want het gaat voornamelijk om liefde voor de kindjes. :')
  Moderator / Miss SHO woensdag 27 juli 2011 @ 23:50:33 #242
22592 crew  Ole
pi_100028053
Ik moet heel hard hoesten ineens
  donderdag 28 juli 2011 @ 00:10:12 #243
244933 trovey
Nachtoele
pi_100028902
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 23:50 schreef Ole het volgende:
Ik moet heel hard hoesten ineens
* trovey slaat Ole even op de rug
Zo weer goed?
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_100029625
Ze beseft ook niet dat ze met al die uitspraken het alleen maar erger maakt hè.

Klasse van Connie dat ze haar lippen stijf houdt. Voorlopig lijkt jeugdzorg daardoor de voorkeur te hebben voor haar ipv bij die 2 schreeuwerds.
pi_100033115
Eens even alles op mn gemak bekeken(zo onpartijdig als maar kan).
Ik heb totaal niets met alle breukhoventjes...Vind Vanessa(nu Conny) net zo misselijk als haar aangenomen dochter.
Maar als ik kijk naar de achtergrond,de filmpjes van het kinderen ophalen....dan vind ik Conny toch wel de meest wijze partij!
Constanza probeerd zich nog op de vlakte te houden,maar Mo wil wel even zn populaire zegje doen.
Voor de roddelbladen natuurlijk de man om dan mee te spreken,want hij laat wat los!
Dat hij daarmee indirect de glazen van vrouw en kinderen ingooit,schijnt hij niet te zien,of boeit hem niet,als zijn haantjes gedrag maar voorop komt.
Zoals ik bekijk,zou die Constanza beter af zijn zonder hem(al kan ik me voorstellen dat ze dan twijfeld nog aan een man te komen,want mooi is ze niet..).
Maar die Mo is een extra belasting in deze zaak.
Tot Constanza voor zichzelf en kinderen kiest,,,en die vent eruit gooit...ben ik voor kamp Conny.
Boeken en verhalen van een verrotte jeugd van Constanza voegen niets toe...zie daarin alleen een wanhoopspoging het publiek op haar hand te krijgen.
Ze kan het best moeilijk hebben gehad met zeer dominante "ouders" maar dan nog spoor je niet als je betrokken raakt bij een kluiskraak van je "vader"
  Moderator / Miss SHO woensdag 3 augustus 2011 @ 15:08:00 #246
22592 crew  Ole
pi_100272274
quote:
‘Connie is bang dat dochter Constanza kinderen ontvoerd naar Marokko
Dit bericht is geplaatst op 03-08-2011
Connie Breukhoven zou bang zijn dat haar oudste pleegdochter Constanza samen met Mo, de vader van Soraiya(4) en Semmy (3) de kinderen meeneemt naar Marokko!
Connie bang voor ontvoering kleinkinderen

Een domper voor Constanza Breukhoven en haar vriend Mo: Jeugdzorg wil (voorlopig) niet dat ze hun twee kinderen langer zien dan één dag per week. Aan Story vertelt het veelbesproken paar dat dit helemaal in het straatje van oma Connie past. ‘Ze vreest dat wij onze kinderen zullen ontvoeren… naar Marokko!’

Het zit niet mee voor Constanza Breukhoven en haar vriend Mo Kantou. Vorige week hadden ze een gesprek met Jeugdzorg waarin besproken werd of ze hun twee kinderen Soraiya (4) en Semmy (3) een dag langer mogen zien dan de 27 uur die ze vanaf vrijdagmiddag drie uur tot zaterdagavond zes uur nu nog met hen doorbrengen. Helaas besliste Jeugdzorg dat daarvan, vooralsnog, geen sprake kan zijn. Dat heeft alles te maken met de nieuwe behuizing van Constanza en Mo in het hoge noorden, waarvan ze het adres angstvallig geheimhouden om een mediacircus voor de deur te voorkomen. De ruime huurwoning is volgens Mo geheel klaar om bewoond te worden mét hun kleintjes, maar Jeugdzorg wil eerst zelf een kijkje nemen of dat inderdaad zo is.

Mo: ‘Connie is doodsbang dat zij Soraiya en Semmy nooit meer zal zien. Ze is bang dat wij de kinderen zullen ontvoeren. Mijn roots liggen in Marokko. Dat is in Connies ogen kennelijk voldoende om aan te nemen dat we de kleintjes zullen kidnappen en ze daar mee naartoe nemen. Maar waarom zouden wij dat willen, laat staan doen? We hebben nu een prachtige huurwoning tot onze beschikking, waar we Soraiya en Semmy een heerlijk gezinsleven kunnen bieden.’
  Moderator / Miss SHO woensdag 3 augustus 2011 @ 18:37:10 #247
22592 crew  Ole
pi_100280948
Oooohhhh volgens RTLBoulevard hebben Mo en Conz stiekem de kinderen te lang gehouden :o
  Moderator / Miss SHO woensdag 3 augustus 2011 @ 18:40:05 #248
22592 crew  Ole
pi_100281060
En hebben ze een dikke Audi, gloednieuw ingerichte kinderkamers... maar geen baan
pi_100301818
En weer een interview waarin oma zwart wordt gemaakt. En dan klagen dat jeugdzorg tot nu toe niet echt meewerkt...begrijpelijk als je alles in de pers gooit en de vrouw die op dit moment het belangrijkste is in het leven van je kindjes, zo zwart maakt.

Vroeg me idd ook al af waar ze alles van betalen. Denk van al die interviews.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 11:56:38 #250
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_100308642
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 02:34 schreef Lily1987 het volgende:

Vroeg me idd ook al af waar ze alles van betalen. Denk van al die interviews.
Zoveel levert zo'n interview nu ook weer niet op. Misschien een gesponsorde inrichting van een kinderkamer - met naamsvermelding van BabyDump oid, maar een Audi zit er toch echt niet in.
Ik vermoed wat duistere zaakjes, al dan niet met kluizen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator / Miss SHO donderdag 4 augustus 2011 @ 12:00:38 #251
22592 crew  Ole
pi_100308769
Hoe kun je dát nou denken Cc :?

En die luxe vakantie niet te vergeten! :Y
  donderdag 4 augustus 2011 @ 12:01:05 #252
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_100308779
Ik ben naargeestig en negatief van nature.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 4 augustus 2011 @ 12:21:37 #253
57434 Marloes
Digital Love
pi_100309346
Bridget had het over een audi a8.. Die betaal je denk ik niet van de interviews :P
The more that I appear.
pi_100309405
quote:
9s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 12:01 schreef Copycat het volgende:
Ik ben naargeestig en negatief van nature.
Misschien, maar je kan wel mooi allitereren O+
  Moderator / Miss SHO donderdag 4 augustus 2011 @ 12:30:24 #255
22592 crew  Ole
pi_100309592
eenvoudige auto toch?

pi_100309736
Bwehehe, Mo zijn kluisroof zaakjes gaan goed.
pi_100309757
Daarnaast snap ik wel dat ze in een huurhuis zjin gaan zitten, kan je maandelijks de huur opzeggen om te vertrekken naar een warm land, zoiets als Marokko ofzo.
pi_100310543
Maar zitten die 2 niet flink onder toezicht van justitie? Ze konden Hans toch niet betalen volgens de rechter?
pi_100674244
quote:
Constanza Breukhoven overweegt rechtszaak tegen moeder Conny

AMSTERDAM - Conny Breukhoven wordt wellicht voor de rechter gesleept door haar adoptiedochter Constanza en haar partner Mohamed.

Zij willen hun twee kinderen zo snel mogelijk terug hebben van Conny, die momenteel de voogdij over de kinderen heeft.
Constanza, die samen met vriend Mohamed de kluis van haar adoptievader Hans Breukhoven zou hebben leeggeroofd, bracht haar 3-jarige zoon en 4-jarige dochter onder bij hun oma omdat ze zelf nog geen vaste thuisbasis had.

Conny heeft tot 3 november de voorlopige voogdij over de kinderen, maar Constanza en Mohamed willen hun kleintjes eerder terug hebben.
Raadsel
"Als Conny niet ingaat op dat dringende verzoek, overwegen we haar voor de rechter te slepen", zegt Mohamed zaterdag in het AD. "Want er is geen enkele reden te bedenken waarom zij onze kinderen nog langer onder haar hoede wil houden". Het is voor hem 'een groot raadsel' waarom ze hen niet wil teruggeven.
Volgens Mohamed hebben hij en Constanza weer een huis, een inkomen en reeds een school en opvang voor de kinderen geregeld. "Elke gezond denkende oma had haar kleinkinderen alweer lang en breed naar hun moeder gebracht."
Constanza werd onlangs schuldig bevonden aan het kraken van de kluis van haar adoptievader, wat haar op 240 uur werkstraf en een schadevergoeding van 61 duizend euro komt te staan. Ze gaat in hoger beroep.
Bron; nu.nl :)
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:40:02 #260
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_100674543
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:29 schreef Eef999 het volgende:

[..]

Dan moeten ze toch de Kinderbescherming voor de rechter slepen? :?

Overigens vind ik het vreemd dat mensen gewoon weer door kunnen gaan met hun leven, zonder dat ze aan hun straf hebben voldaan (de boete). Moet je dan niet brommen, als je een boete niet betaalt? Of mag je dat voor je uitschuiven, zo lang je maar roept in hoger beroep te gaan?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_100674630
quote:
Constanza Breukhoven haalt kinderen op

van onze redactie
AMSTERDAM - Blijkbaar hebben Constanza Breukhoven en haar vriend Mo groen licht gekregen van Jeugdzorg Amsterdam, want de twee zorgen het hele weekend voor hun kinderen Semmy en Soraiya.

"Feestje! Vanmiddag Semmy en Soraiya opgehaald in Amsterdam en ze mogen het hele weekend blijven", jubelt Constanza op Twitter.
Afgelopen maandag was de adoptiedochter van Conny Breukhoven ook al met haar kroost op pad. "Gezellig naar de Efteling geweest met mijn twee kleine kanjers. Ze vonden het prachtig", schreef ze.
Constanza en Mo laten vandaag in het AD weten dat ze Conny, die tot 3 november de voogdij heeft over Semmy en Soraiya, mogelijk voor de rechter slepen. Het stel wil hun 3-jarige zoon en 4-jarige dochter eerder terug.
De dochter van Conny zou samen met Mo de kluis van haar adoptievader Hans hebben leeggeroofd. Constanza werd onlangs schuldig bevonden, maar gaat in hoger beroep. Ze kreeg een werkstraf opgelegd van 240 uur en een schadevergoeding van 61.000 euro. Mo moet nog voorkomen.
bron
pi_100679105
ik wordt een beetje misselijk van constanza en mo.kunnen ze die tijd dat connie nog voor de kindjes zorgt niet invullen met.. tjaa.. zoeken naar werk??!
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 17:39:45 #263
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_100681726
Wat been walgelijk en DOM stel. De reden dat die kinderen niet meteen teruggebracht worden is continuïteit en stabiliteit. Zij denken dat alles oke is door een nieuw IKEA bed en een uitje naar een pretpark? Losers.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_100682035
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:29 schreef Eef999 het volgende:

[..]

quote:
Conny heeft tot 3 november de voorlopige voogdij over de kinderen
Dat heeft lekker veel nut dan, er zit 2,5 maand tussen nu 3 November. Voor er een rechtzaak plaats zal vinden is het al December.
Of Constans denkt dat de voorlopige voogdij nog verlengd gaat worden, dan zou het een ander verhaal worden.
pi_100682546
Lekker is dat, eerst word je uit de stront gehaald en krijgt een luxe opvoeding, daarna ga je met een marokkaan, en besteel je je adoptieouders.

Ik hoop dat ze die kinderen nooit terugkrijgen.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_100686983
Ik erger mij enorm aan Constanza en Mo. Ik kan geen blad openslaan of er staat al weer een interview in met ze, waarop ze klagen over oma connie.

Connie is chique en zegt niets tegen de pers.
Zielig is wel dat als zij de kinderen niet meer heeft, ze ze waarschijnlijk niet meer zal zien.
pi_100688076
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 20:16 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik erger mij enorm aan Constanza en Mo. Ik kan geen blad openslaan of er staat al weer een interview in met ze, waarop ze klagen over oma connie.

Die zullen wel flink cashen met de roddelbladen :')
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 20:56:09 #268
57434 Marloes
Digital Love
pi_100688523
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 20:43 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Die zullen wel flink cashen met de roddelbladen :')
Kunnen ze hun schulden afbetalen :D :')
The more that I appear.
pi_100689216
Wie weet wat de strafeis ongeveer gaat worden tegen Mohammed, de pooier van Constanza...
pi_100689475
En dan nog iets; Evert Santegoeds schijnt een behoorlijk bedrag aan Mo & Co te hebben gegeven in ruil voor het verdere verloop van deze doodzieke zaak... :r
  Moderator / Miss SHO zondag 14 augustus 2011 @ 11:10:02 #271
22592 crew  Ole
pi_100705922
Arme kindjes...
pi_100705944
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 21:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
En dan nog iets; Evert Santegoeds schijnt een behoorlijk bedrag aan Mo & Co te hebben gegeven in ruil voor het verdere verloop van deze doodzieke zaak... :r
Dus de kinderkamer en dagjes uit zijn door Evert betaald. _O-
pi_100741570
Tis natuurlijk heel sneu voor Connie nu. Ik weet niet wie de kinderen aan haar heeft toegewezen (Constanza of jeugdzorg) maar feit is dat Connie wel heel de tijd voor die kinderen heeft gezorgd. Op Connie kun je natuurlijk ook het 1 en ander aanmerken maar ik denk dat zei echt wel voor rust heeft gezorgd bij die kleintjes. Dat chique Connie zo'n tokkie dochter heeft kunnen voortbrengen is beyond me....maar waarom ik het vooral zielig vind voor Connie is dat ze straks kan fluiten naar haar kleinkinderen...die krijgt ze echt niet meer te zien.
pi_100741745
Over twintig jaar zien wij die kinderen van Mo en Constanza in Opsporing Verzocht of een ander programma, daar komt ook niks goed van :')
  † In Memoriam † maandag 15 augustus 2011 @ 10:57:36 #275
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_100751795
Tsja, je adoptieouders bestelen, op hun kosten leven als tokkies met een strafblad en ze daarna chanteren met hun kleinkinderen, die ze dus zo weinig mogelijk mogen zien. Daar kan weinig goeds van komen. Sneu allemaal.
  † In Memoriam † maandag 15 augustus 2011 @ 11:09:49 #276
240917 Mula
pi_100752141
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:13 schreef LoveProfuzion het volgende:
Dat chique Connie zo'n tokkie dochter heeft kunnen voortbrengen is beyond me....maar waarom ik het vooral zielig vind voor Connie is dat ze straks kan fluiten naar haar kleinkinderen...die krijgt ze echt niet meer te zien.
Ze zullen het ongetwijfeld proberen, maar volgens mij gaat dat niet lukken. Het is mogelijk om bij de rechter een omgangsregeling met een kind aan te vragen indien er sprake is van "family life". Dat is bij Connie zeer zeker het geval, want ze wonen daar al maanden. Het lijkt me dat de kinderrechter het zeer belangrijk vindt dat de relatie die de kinderen nu met oma hebben, wordt doorgezet (alhoewel op kleinere schaal).

Bovenstaande is volgens mij ook de reden waarom Mo niet blij was dat de kinderen naar Connie gingen en dat Cons als een gek moest zorgen dat de toestemming die ze daarvoor had gegeven, werd ingetrokken.
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:00:24 #277
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_100755918
Ik kan niet wachten tot ze allebei 1,5 jaar de gevangenis ingaan. :)
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  † In Memoriam † maandag 15 augustus 2011 @ 18:41:35 #278
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_100770274
Die tokkies wonen in Sneek. Daar gaat de buurt. :( :( :(
pi_100771872
En natuurlijk heeft Wilma ook een mening:

quote:
Privé-mening: Mijn rechtsgevoel

door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - Ik zat dit weekend te stoeien met mijn rechtsgevoel. Constanza en Mo, de adoptiedochter van Conny Breukhoven en haar man, riepen zaterdag opeens dat ze oma Conny voor de rechtbank slepen „als ze hun kleine kinderen, die tijdelijk aan oma zijn toegewezen, niet sneller dag en nacht weer in hun eigen huis mogen hebben.”

Jeugdzorg heeft hun kroost van drie en vier jaar oud in elk geval tot november naar Conny gestuurd, omdat een stabiele basis nodig is en de ouders immers tot voor kort in de cel zaten omdat ze de kluis bij de Breukhovens thuis zouden hebben gekraakt. Constanza is daar inmiddels voor veroordeeld, ze moet 63.300 euro terugbetalen en als ze dat niet kan alsnog 330 dagen de cel in. Haar partner Mo, die als hoofdverdachte wordt gezien, moet binnenkort nog voorkomen.
Een logische gedachte van de kinderrechter dus, dat logeren bij oma Conny. Temeer daar ze ook in het verleden al wekenlang het vaste logeeradres was voor de kleintjes omdat Mo en Constanza toen, naar eigen zeggen, de opvoeding niet aankonden. Er is, zo vertellen bronnen bij jeugdzorg, zelfs een door de ouders ondertekend papier waarin zij oma verzoeken zich tot na de lagere school over Semmy en Soraya te ontfermen.
Dat Constanza en Mo zich nu opeens ontpoppen als zielige ouders van wie de kinderen zijn afgepakt, verbaast me daarom nogal.
Ik weet bijvoorbeeld dat Constanza maandenlang met de kinderen alleen in huis in België zat, toen Mo in Marokko was. Er was nauwelijks geld. Reddende engel Conny sprong dan af en toe ruimhartig bij. En betaalde samen met Hans zakgeld, kleding van de kinderen en tassen boodschappen voor het hele gezin. De kinderen bivakkeerden verder regelmatig bij oma en dat resulteerde in die opvoedingsafspraak.
Pas toen Hans aangaf dat Mo verder wel de verantwoordelijkheid voor zijn gezin diende te nemen, ontstond onmin en werd afgelopen Kerst ook ’toevallig’ de kluis gekraakt.
Conny vangt dus op de keper beschouwd de kinderen van haar vermoedelijke berovers liefdevol op. En heeft daarvoor al haar eigen projecten, het zingen van jazz bijvoorbeeld, tijdelijk opgeschort.
Semmy en Soraya zouden, vertelt Mo, steeds „gillen en huilen” als ze weer bij oma Conny worden afgeleverd. Ik viel van mijn stoel toen ik dat las. Het is de zaak verkeerd voorstellen en het conflicteert nogal met wat ik met eigen ogen heb gezien. Conny is een supermama. De kleintjes hebben het er geweldig naar hun zin en gaan zingend naar de particuliere opvang, waar ze extra les krijgen omdat ze in ontwikkeling achterliepen. En Conny houdt Constanza en Mo nog in ere ook. Geen kwaad woord over hen want Conny wil voorkomen dat ze straks als ze van de kinderrechter weer terug mogen, geladen zijn met narigheid.
Nu heeft Constanza de boude beweringen over dat ze haar moeder via de rechtbank zou willen aanpakken intussen via Twitter enigszins afgezwakt, maar het blijft me toch niet lekker zitten. Nog één feitje over de stabiele thuisbasis die ze in Sneek hebben gevonden. Mo en Constanza hebben daar voorlopig onderdak in een huis dat te koop staat. Maar als een koper komt, moeten ze op den duur toch weer verhuizen.
Natuurlijk vind ik dat kinderen bij hun eigen ouders horen te wonen. De omslag van vermoedelijke kluiskrakers tot zielige benadeelde ouders, waar we allemaal medelijden moeten hebben, gaat me echter te snel. Ik zal wel ouderwets zijn.
pi_100851609
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 19:22 schreef roos85 het volgende:
En natuurlijk heeft Wilma ook een mening:

[..]

Ik geef Wilma dit keer wel gelijk......
Kamp Conny
  Moderator / Miss SHO woensdag 17 augustus 2011 @ 18:33:54 #281
22592 crew  Ole
pi_100862335
quote:
Exclusief: Constanza en Mo niet bang voor cel!
Geschreven op 10 augustus 2011 door Redactie Story

Voor Constanza Breukhoven en haar vriend Mo is het lang niet zeker dat ze op korte termijn weer voor hun kinderen mogen zorgen, nu ze Soraiya en Semmy tegen de wil van Jeugdzorg in hun nieuwe huis lieten slapen. En dan is er ook nog de dreiging van de gevangenis… Maar Mo zegt een mogelijke nieuwe celstraf niet te vrezen. ‘Ik leefde er als een vorst!’
De ophef was groot nadat was uitgelekt dat Constanza Breukhoven (35) en haar man Mo Kantou (27) tegen de nadrukkelijke wens van Jeugdzorg in hun kinderen tóch naar hun nieuwe huurwoning in Friesland meenamen. Daar bleven de kleintjes een nacht slapen tijdens de 27 uur die ze wekelijks bij hen mogen zijn. Jeugdzorg had diezelfde week tijdens een gesprek met Constanza en Mo aangegeven dat Soraiya (4) en Semmy (3) nog niet bij hen thuis mogen blijven zolang de instantie dat huis nog niet heeft geïnspecteerd. Constanza en Mo spelen enigszins met vuur nu ze de afspraken met Jeugdzorg op hun eigen manier hebben geïnterpreteerd. Volgens hen was immers niet gezegd dat de kinderen daar niet mochten logeren – hooguit dat ze er nog niet definitief mogen wonen. De kleintjes slapen normaal de nacht van vrijdag op zaterdag bij hun oma en opa – de ouders van Mo – in Zaltbommel, dus kennelijk maakt dat voor Constanza en Mo geen verschil. Maar het is niet alleen de wellicht gewekte toorn van Jeugdzorg die er nu voor zou kunnen zorgen dat hun kinderen alsnog langer bij oma Connie moeten blijven wonen, er hangt mogelijk ook nog een gevangenisstraf boven hun hoofd.

pi_100934230
Ik vind het een erg hypocriete column van Wilma. Zij is degene die keer op keer Mo en Constanza een podium biedt voor hun verhalen waarin ze Conny zwart maken. Ik snap dat ze dit doet voor de verkoopcijfers. Mensen volgen deze soap graag. Maar ga dan niet zo'n slijmerige column schrijven om de relatie met Conny (althans dat denk ik) weer wat te verbeteren.
pi_100945200
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:30 schreef Lily1987 het volgende:
Ik vind het een erg hypocriete column van Wilma. Zij is degene die keer op keer Mo en Constanza een podium biedt voor hun verhalen waarin ze Conny zwart maken. Ik snap dat ze dit doet voor de verkoopcijfers. Mensen volgen deze soap graag. Maar ga dan niet zo'n slijmerige column schrijven om de relatie met Conny (althans dat denk ik) weer wat te verbeteren.
ik denk dat je in de war bent met evert santegoeds
dat is namelijk degene die een haat-haatverhouding met con heeft en iedereen die iets negatief over haar te roepen heeft alle ruimte geeft
t schijnt dat 'weekblad' privé (waarvan evert hoofdredacteur is) een exculsieve deal heeft met cons en mo

pagina privé (wilma) en weekblad privé zijn twee verschillende dingen
pi_100950112
Kan Connie Constanza eigenlijk onterven nu? Dat zou de ultieme wraak zijn....
pi_101050020
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:45 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ik denk dat je in de war bent met evert santegoeds
dat is namelijk degene die een haat-haatverhouding met con heeft en iedereen die iets negatief over haar te roepen heeft alle ruimte geeft
t schijnt dat 'weekblad' privé (waarvan evert hoofdredacteur is) een exculsieve deal heeft met cons en mo

pagina privé (wilma) en weekblad privé zijn twee verschillende dingen
Nee de Telegraaf heeft ook vaak artikelen over hen.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 07:46:07 #286
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_101400006
quote:
door Evert Santegoeds
AMSTERDAM - De grootste angst van Connie Breukhoven moet vandaag wel bewaarheid worden, nu oudste dochter Constanza bevestigt dat zij volgende maand met een schandaalboek komt. Constanza zegt in het boek niemand te sparen. Ook zichzelf niet.

Zij heeft het over haar werk in de seksindustrie, foute vriendjes waar haar ouders veel mee te stellen hadden, maar ook over echtelijke twisten, ruzies met de kinderen en veel meer toestanden die tot dusver binnenskamers bleven. Het leven van Nederlands meest bekende societyfamilie was eerder een thriller dan een sprookjesverhaal.

Volgens de in België gevestigde uitgeverij Eurofun heeft Constanza sinds 2003 gewerkt aan de biografie, onder andere door dagboekaantekeningen te maken. Het boek begint met haar adoptie en loopt tot aan de geruchtmakende kluisroof van kerstavond 2010.
pi_101400106
en over daarna wijselijk niets door constansje?
pi_101400123
wat een zooitje die Familie
pi_101400141
Ah ik weet al wat ik aan de Sint ga vragen :7
  woensdag 31 augustus 2011 @ 08:26:36 #290
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101400290
Oh, dat is wel handig van haar, dat ze de kluisroof ook in het boek beschrijft; vooral als de rechtzaak van Mo nog volgt :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 31 augustus 2011 @ 08:28:53 #291
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101400315
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 08:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Ah ik weet al wat ik aan de Sint ga vragen :7
Hoewel ik niet aan illegaal downloaden doe zou ik het in deze wel een optie vinden, al was het maar omdat ik vind dat ze er niets aan dient te verdienen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_101400764
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 08:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hoewel ik niet aan illegaal downloaden doe zou ik het in deze wel een optie vinden, al was het maar omdat ik vind dat ze er niets aan dient te verdienen.
oh shit, dat is ook weer zo :(
pi_101402553
heet iemand dat stuk uit de Telegraaf van vandaag?.
pi_101402558
Heeft
pi_101402668
Connie wilde Constanza te lijf gaan

AMSTERDAM - VIDEO De sfeer in de villa van de familie Breukhoven was zo explosief, dat vader Hans tussenbeide moest komen; anders was een razende Connie dochter Constanza te lijf gegaan..

Connie wilde Constanza te lijf gaan

bron met filmpje

Dat blijkt uit een nieuwe "verbijsterende" biografie "Gevlucht uit de gouden kooi" van Constanza Breukhoven waarover Evert Santegoeds spreekt in de Privéflits van De Telegraaf.
Verder was Evert op bezoek bij Demis Roussos. De zanger vindt dat Europa de Grieken dankbaar mag zijn voor de financiële chaos in zijn land..
pi_101403927
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 10:41 schreef erik666 het volgende:
heet iemand dat stuk uit de Telegraaf van vandaag?.
Niet veel nieuws :)

quote:
Constanza klapt uit ‘De Breuckhove!’

• Volgens haar uitgeverij overweegt Constanza afstand te doen van de naam Breukhoven. FOTO: ANP

De grootste angst van Connie Breukhoven moet vandaag wel bewaarheid worden, nu oudste dochter Constanza bevestigt dat zij volgende maand met een schandaalboek komt. Via haar eigen site constanzabreukhoven.nl kan het boek vanaf vandaag zelfs al worden besteld. Constanza beschrijft het dagelijkse leven in de Wassenaarse villa ‘De Breuckhove’ van haar ouders Hans en Connie zoals het er, volgens haar, tijdens hun getrouwde leven in werkelijkheid aan toe ging. Constanza zegt in het boek niemand te sparen. Ook zichzelf niet.

Zij heeft het over haar werk in de seksindustrie, foute vriendjes waar haar ouders veel mee te stellen hadden, maar ook over echtelijke twisten, ruzies met de kinderen en veel meer toestanden die tot dusver binnenskamers bleven. Een ding zal de lezer snel duidelijk worden; het leven van Nederlands meest bekende societyfamilie was eerder een thriller dan een sprookjesverhaal.

Aantekeningen

Volgens de in België gevestigde uitgeverij Eurofun heeft Constanza sinds 2003 gewerkt aan de biografie, onder andere door dagboekaantekeningen te maken. Pas enkele maanden geleden ontstond er, samen met een ghostwriter, het plan om ook echt een boek te maken dat zij, naar eigen idee, Gevlucht uit Gouden Kooi doopte. Het boek begint met haar adoptie en loopt totaan de geruchtmakende kluisroof van kerstavond 2010. In deze zaak werden Constanza en haar vriend Mo door Hans Breukhoven meteen als daders aangewezen. Constanza werd veroordeeld en wacht haar hoger beroep af.

De kluisroof heeft de verhoudingen binnen de familie van cd-magnaat Breukhoven hoe dan ook op scherp gezet, wat mag blijken uit de kwestie die daarna volgde rond de kinderen van Constanza en Mo die door ‘oma Connie’ worden opgevoed. „Dat de biografie Constanza niet in dank zal worden afgenomen is haar duidelijk”, zegt Eurofun . „Dit is dan ook het laatste wat zij onder deze naam doet. Zij overweegt afstand te doen van de naam Breukhoven. ”
pi_101421396
na de reclame constanza (nu nog) breukhoven over haar nieuwe boek; met dit boek sluit ik mijn leven in die familie af..

omdat er geen geld meer te halen valt
  woensdag 31 augustus 2011 @ 20:48:58 #298
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_101424475
Te erg dit. Wat een aso's en wat een (nieuwe) streek. Hans zei bij RTL Boulevard al dat-ie niet kon wachten tot ze haar achternaam verandert, hetgeen ze ook van plan schijnt te zijn.
pi_101440041
quote:
Zij heeft het over haar werk in de seksindustrie
Huh? Was dit al bekend?
pi_101440064
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 08:59 schreef computergirl het volgende:

[..]

Huh? Was dit al bekend?
Ik wist het ook niet...
pi_101444562
Evert Santegoeds beweerde gisteren in Shownieuws dat ie geen geldbedrag voor interviews heeft gegeven maar daar klopt dus helemaal niets van, ik hoop dat Albert Verlinde daar nog iets over gaat onthullen.
Echt schandalig hoe die papzakken (Mo & Co) SBS6 & Privé gebruiken om de rest van de familie kapot te maken.
Mocht dat boek op 21 september echt verschijnen dan hoop ik dat er een massale boycot komt.
Je zal maar in Sneek wonen in de buurt waar die 2 papzakken hun criminele praktijken doodleuk voortzetten... :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')