ter aanvulliong voor de mensen die t niet gezien hebben:quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:44 schreef Bostonian het volgende:
Net in RTL Boulevard. Heb echt medelijden met Connie, wat een *** is die Constanza zeg met d'r opmerking van dat de kinderen bij papa en mama willen zijn, want dat is het allerbelangrijkste.![]()
Je eigen moeder doet zoveel voor de kleinkinderen en dan zo afgeserveerd worden.
Ik vind het eerlijk gezegd wel wat flauw om steeds te benadrukken dat het adoptiekinderen zijn. En dat die extra dankbaar zouden moeten zijn. Of dat het niet pleit voor adoptie.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:54 schreef Cynix ® het volgende:
Het is alles bij elkaar geen promotie voor adopties.
Wat denk je van mij ?quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:29 schreef tim2308 het volgende:
.
Ik heb trouwens medelijden met de kinderen, als die over tien jaar hun naam googlen, zien ze alleen maar bagger.
Ok, heb je ook wel gelijk in, maar onwillekeurig denk je toch dat adoptie in de basis 'iets goeds' in zich heeft, door een aantal 'kansarme' kindertjes van de straat te plukken en behoorlijke kansen te geven, die menigeen niet heeft. En dan krijg je zoiets. Maar ok, een roedel door haar zelf gebaarde kinderen was waarschijnlijk net zo ontspoord. Blijft sneu.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd wel wat flauw om steeds te benadrukken dat het adoptiekinderen zijn. En dat die extra dankbaar zouden moeten zijn. Of dat het niet pleit voor adoptie.
Connie kon geen kinderen krijgen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:07 schreef sherezade het volgende:
even off topic maar wat was de achterliggende gedachte van de adoptie van de breukhovens? Kon connie zelf geen kinderen krijgen of wilde ze haar figuur niet opgeven in haar grote zangcarierre??
Bron; Telegraafquote:Constanza Breukhoven in gesprek met Bureau Jeugdzorg
van onze redactie
AMSTERDAM - Constanza Breukhoven zet nog steeds alles op alles om haar twee kinderen Soraiya en Semmy terug te krijgen.
Constanza en haar man 'Mo' blijven goede hoop houden dat Soraiya (4) en Semmy (3) binnenkort niet meer bij oma Connie, maar bij hun in huis wonen.
"Het worden spannende dagen! Morgen hebben Mo en ik een gesprek met Jeugdzorg Amsterdam over de toekomst van Soraiya en Semmy", zo schrijft Constanza op Twitter.
"En deze week ga ik ook mijn 'pleegkindverhaal' op papier zetten. Misschien begrijpen mensen me beter als ze dat gelezen hebben."
gaat het kreng nog schrijven ook, alsof we op haar kansloze verhaal zitten te wachten, en dan het zinnetje dat ze dat ook even gaat doen deze week, even.quote:
Ach, Jezusquote:Op maandag 25 juli 2011 19:27 schreef Eef999 het volgende:
"En deze week ga ik ook mijn 'pleegkindverhaal' op papier zetten. Misschien begrijpen mensen me beter als ze dat gelezen hebben."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |