abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99696834
als ik die foto's weer zie in dat roddelblad van Constanza heb ik altijd het idee dat ze het downsyndroom heeft
  † In Memoriam † woensdag 20 juli 2011 @ 10:54:57 #202
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_99697500
Het is alles bij elkaar geen promotie voor adopties. :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_99697928
even off topic maar wat was de achterliggende gedachte van de adoptie van de breukhovens? Kon connie zelf geen kinderen krijgen of wilde ze haar figuur niet opgeven in haar grote zangcarierre??
  † In Memoriam † woensdag 20 juli 2011 @ 11:22:05 #204
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_99698371
Ze con nie.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  woensdag 20 juli 2011 @ 11:31:29 #205
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_99698647
Niet te geloven dat de roddelbladen de woorden van dat gespuis overnemen. Eerst je adoptieouders beroven en dan, wanneer ze de zorg over je kleinkinderen overnemen omdat je zelf achter slot en grendel dreigt te raken, doen alsof zij de kwade pier zijn.

Walgelijk hoopjes mens die Constanza en 'Mo'.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_99698806
Cons en Mo halen kids op; filmpje
pi_99702321
Wel heel veel respect dat Connie zo die kinderen opvangt. Cons is wel gefrustreerd zeg. Wellicht hebben ze toch te weinig aandacht gekregen in hun jeugd van Hans en Con.

Ik heb trouwens medelijden met de kinderen, als die over tien jaar hun naam googlen, zien ze alleen maar bagger.

[ Bericht 67% gewijzigd door tim2308 op 20-07-2011 15:48:08 (toevoeging) ]
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
pi_99715680
Net in RTL Boulevard. Heb echt medelijden met Connie, wat een *** is die Constanza zeg met d'r opmerking van dat de kinderen bij papa en mama willen zijn, want dat is het allerbelangrijkste. :r
Je eigen moeder doet zoveel voor de kleinkinderen en dan zo afgeserveerd worden.
pi_99716255
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 18:44 schreef Bostonian het volgende:
Net in RTL Boulevard. Heb echt medelijden met Connie, wat een *** is die Constanza zeg met d'r opmerking van dat de kinderen bij papa en mama willen zijn, want dat is het allerbelangrijkste. :r
Je eigen moeder doet zoveel voor de kleinkinderen en dan zo afgeserveerd worden.
ter aanvulliong voor de mensen die t niet gezien hebben:

dit filmpje was te zien, waarbij werd uitgelegd dat niet connie maar cons & mo de story op de hoogte hadden gesteld van het tijdstip van de overdracht... ook zouden cons & mo met een smoesje ervoor gezorgd hebben dat de overdracht van de kinderen niet in de afgesloten garage plaats vond, maar buiten op straat, eenmaal buiten gekomen zag connie dus al die camera's en begreep ze dat dit een opgezet plan was van cons & mo

cons heeft nu getwitterd dat ze dit weekend opnieuw de kinderen gaan ophalen en dat ze hoopt dat het dan niet weer een mediaspektakel zal zijn :')

moet je dr vooral over twitteren..
  woensdag 20 juli 2011 @ 21:00:11 #210
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_99721688
Die kinderen zien er ook uit als slachtoffertjes van biologisch determinisme..
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 20 juli 2011 @ 21:56:02 #211
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99724845
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 10:54 schreef Cynix ® het volgende:
Het is alles bij elkaar geen promotie voor adopties. :o
Ik vind het eerlijk gezegd wel wat flauw om steeds te benadrukken dat het adoptiekinderen zijn. En dat die extra dankbaar zouden moeten zijn. Of dat het niet pleit voor adoptie.

Het zijn en blijven gewoon hun kinderen. In voor- en tegenspoed. De kinderen van Con Nie hoeven niet dankbaarder te zijn dan kinderen die bij hun biologische ouders wonen. En wanneer er in zo'n laatste gezin iets misgaat, betekent dat ook niet dat niemand maar meer moet gaan baren.

Overigens heb ik Hans en Con er ook nooit zo over horen praten. Of andere adoptieouders. Het is de omgeving die bij moeilijkheden soms doet alsof het bij nader inzien toch voor spek en bonen is eigenlijk.

Maar kutkinderen zijn het wel inderdaad, die Breukhoventjes, dat staat buiten kijf.

/einde serieuze opmerking. Ik weet dat dit SHO is. :P
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 20 juli 2011 @ 21:58:35 #212
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99724992
O en ik dacht dat ik het nooit zou zeggen, maar Con is in dit drama de enige echte stijlvolle dame.

Wat een tuig, die Stanza en Mo. :r
Snobs have more fun!
KLIK!
  Trouwste user 2022 woensdag 20 juli 2011 @ 22:29:09 #213
7889 tong80
Spleenheup
pi_99726896
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 13:29 schreef tim2308 het volgende:
.

Ik heb trouwens medelijden met de kinderen, als die over tien jaar hun naam googlen, zien ze alleen maar bagger.
Wat denk je van mij ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 20 juli 2011 @ 23:46:44 #214
57434 Marloes
Digital Love
pi_99731249
Albert had wel gelijk, die Mo rijdt als een idioot weg daar in Adam :') Wat een sjonnie zeg...
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_99783182
Constanza wordt dus volledig gehersenspoeld door een Mokutmarokkaantje, dieper kan je niet zinken kutConstanza...
pi_99783187
Alle ballen op Mo, dit pikken we niet... :r
  † In Memoriam † vrijdag 22 juli 2011 @ 06:48:43 #217
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_99783349
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd wel wat flauw om steeds te benadrukken dat het adoptiekinderen zijn. En dat die extra dankbaar zouden moeten zijn. Of dat het niet pleit voor adoptie.
Ok, heb je ook wel gelijk in, maar onwillekeurig denk je toch dat adoptie in de basis 'iets goeds' in zich heeft, door een aantal 'kansarme' kindertjes van de straat te plukken en behoorlijke kansen te geven, die menigeen niet heeft. En dan krijg je zoiets. Maar ok, een roedel door haar zelf gebaarde kinderen was waarschijnlijk net zo ontspoord. Blijft sneu.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 10:11:38 #218
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_99785687
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 11:07 schreef sherezade het volgende:
even off topic maar wat was de achterliggende gedachte van de adoptie van de breukhovens? Kon connie zelf geen kinderen krijgen of wilde ze haar figuur niet opgeven in haar grote zangcarierre??
Connie kon geen kinderen krijgen.
pi_99931384
quote:
Constanza Breukhoven in gesprek met Bureau Jeugdzorg

van onze redactie
AMSTERDAM - Constanza Breukhoven zet nog steeds alles op alles om haar twee kinderen Soraiya en Semmy terug te krijgen.

Constanza en haar man 'Mo' blijven goede hoop houden dat Soraiya (4) en Semmy (3) binnenkort niet meer bij oma Connie, maar bij hun in huis wonen.
"Het worden spannende dagen! Morgen hebben Mo en ik een gesprek met Jeugdzorg Amsterdam over de toekomst van Soraiya en Semmy", zo schrijft Constanza op Twitter.
"En deze week ga ik ook mijn 'pleegkindverhaal' op papier zetten. Misschien begrijpen mensen me beter als ze dat gelezen hebben."
Bron; Telegraaf ;)
pi_99931453
Arme kindertjes.
pi_99937915
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 19:27 schreef Eef999 het volgende:

[..]

Bron; Telegraaf ;)
"ik hoop niet dat het morgen bij bureau jeugdzorg amsterdam weer zo'n mediaspektakel is"
:')
pi_99938171
quote:

[..]

Bron; Telegraaf ;)
gaat het kreng nog schrijven ook, alsof we op haar kansloze verhaal zitten te wachten, en dan het zinnetje dat ze dat ook even gaat doen deze week, even. :?

sorry wrong quote
  Moderator / Miss SHO maandag 25 juli 2011 @ 22:29:24 #223
22592 crew  Ole
pi_99939630
Ghostwriter!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_99944322
quote:

"En deze week ga ik ook mijn 'pleegkindverhaal' op papier zetten. Misschien begrijpen mensen me beter als ze dat gelezen hebben."
Ach, Jezus :{ Krijgen we dat ook nog allemaal te verstouwen. Is een pleegkind trouwens niet iets anders dan een adoptiekind? Ik denk dat Con ondertussen haar extensions uit haar hoofd staat te rukken van spijt en frustratie.

Ik vraag me af of Con juridisch iets tegen zo'n boek (of boekje, of wat Cons dan ook precies voor ogen mag hebben) kan beginnen. Is het geen laster? Zelfs als het 'echt gebeurd' is, volgens Cons dan, kan dat toch niet zo maar gepubliceerd worden? Cons B. lijkt mij persoonlijk de allerlaatste persoon die serieus kan worden genomen, sowieso als mens, maar in het bijzonder als schrijfster van een 'waar gebeurde' tranentrekker. Het zou nog één ding zijn als ze dat verhaal zou publiceren op een willekeurig, onschuldig moment, maar nu gebruikt ze de herinneringen aan haar beroemde moeder overduidelijk als wapen in een voogdijzaak. De timing is niet heel subtiel. Ik ben benieuwd wie zich voor de publicatie gaat lenen :')
pi_99954456
Rachel Hazes heeft destijds haar schrijvende vader toch tegen kunnen houden :Y
Denk dat Hans en Con er meteen Bram Mosco op los laten :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')