Top! Ik denk dat ik mevrouw Van Amsberg wordt, de naam die Máxima ook mag dragen trouwens. Zijn wij toch ook verwant met elkaar lijkt me zo! :-pquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:53 schreef Copycat het volgende:
Die heeft gewoon besloten dat ze voortaan als een Larouz door het leven wil gaan. En het geschiedde. Niet officieel, maar dat maakt niet uit.
Ik heet trouwens voortaan Copycat van Oranje Nassau. Dat jullie het weten.
Dat is me te lang, ik kort het wel af tot CONquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:53 schreef Copycat het volgende:
Die heeft gewoon besloten dat ze voortaan als een Larouz door het leven wil gaan. En het geschiedde. Niet officieel, maar dat maakt niet uit.
Ik heet trouwens voortaan Copycat van Oranje Nassau. Dat jullie het weten.
bronquote:’ Mo ’ vrijgesproken van roof, veroordeeld voor heling en witwassen
Ex Constanza Breukhoven niet achter tralies
De ex-vriend van Constanza Breukhoven, Mohammed K., met wie ze twee kinderen kreeg, is volgens de rechter geen dief.
Wel kreeg hij voor het witwassen van een deel van de buit, die twee jaar terug uit de kluis van de Wassenaarse villa van Hans en Conny Breukhoven verdween, en heling een celstraf opgelegd. Maar omdat Mo, zoals hij door intimi wordt genoemd, al een tijdje in voorarrest heeft gezeten, is die straf al uitgezeten.
Bij de inbraak in het huis van Constanza’s vermogende vader werden eind 2010 onder andere dure horloges ter waarde van 236.000 euro, 68.000 euro aan contant geld en voor 2,5 miljoen aan aandelen aan toonder geroofd. Constanza, die tegenwoordig door het leven gaat als Amanda Morales, werd vorig jaar ook bestraft voor de brutale beroving van haar ouders. De rechter legde haar een gevangenisstraf van 38 dagen en een taakstraf op.
Justitie had tegen Mo twee weken geleden negen maanden cel geëist, terwijl de ex van Constanza door de rechtbank tot twaalf maanden gevangenisstraf was veroordeeld. Van die straf is nu - op de voorwaardelijke straf na en na aftrek van voorarrest - niets meer over. Wel moet hij nog 180 uur taakstraf verrichten én aan Hans Breukhoven een schadevergoeding van 61.000 euro betalen.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:28 schreef Leandra het volgende:
Dat is me te lang, ik kort het wel af tot CON
quote:'Constanza Breukhoven weer vrijgezel'
van onze redactie
AMSTERDAM -
Constanza Breukhoven, sinds september 2011 bekend als Amanda Morales, en Rachid Laurouz zijn niet langer samen.
Amanda en de stand-up comedian Rachid kregen in november vorig jaar een relatie, maar deze is nu beeïndigd zo laat ze weten aan De Telegraaf.
De dochter van Connie Breukhoven vertelt: "Het ging niet meer. Ik ben erg gesteld op mijn vrijheid. Het ging me allemaal te snel."
Naar verluidt zijn de twee goed uit elkaar gegaan en hebben ze nog dagelijks contact, als vrienden.
Nóg een verrassing!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:15 schreef kvd het volgende:
Naar verluidt zijn de twee goed uit elkaar gegaan
quote:Free Record Shop hangt aan zijden draadje
AMSTERDAM (AFN) -
Het voortbestaan van Free Record Shop hangt aan een zijden draadje. Overnamekandidaat ProCures, de investeringsmaatschappij die vorig jaar de boekhandelketens Selexyz en De Slegte van de ondergang redde, zegt alleen te kunnen instappen als de leveranciers weer op krediet gaan leveren.
,,De komende week wordt cruciaal'', zei topman Paul Dumas van ProCures. De leveranciers moeten dan duidelijk maken of zij akkoord gaan met een betalingstermijn van 60 dagen. Gaan zij niet akkoord, dan lijkt een faillissement onontkoombaar.
De noodlijdende Free Record Shop is verder in de problemen gekomen doordat de kredietverzekering is komen te vervallen. Dat betekent dat de geleverde muziek, films en games meteen met de leveranciers moeten worden afgerekend. Daar is geen geld voor.
Redding
ProCures heeft een beroep gedaan op de leveranciers om mee te werken aan de redding van Free Record Shop. Volgens Dumas hebben zij daar ook belang bij omdat met het wegvallen van de winkelketen een belangrijk afzetkanaal van vooral films en muziek verdwijnt. ,,En je komt niet snel terug op het oude niveau'', aldus Dumas. ProCures zelf is bereid om een ,,aanzienlijk'' bedrag in de winkelketen te steken.
Free Record Shop, eigendom van oprichter Hans van Breukhoven, staat al jaren onder druk door de opkomst van de onlineverkoop van muziek en films. ProCures denkt het bedrijf na afslanking binnen 2 jaar weer winstgevend te kunnen maken.
De winkelketen heeft 207 filialen, waarvan 132 in Nederland, en telt ongeveer 1350 medewerkers.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De Telegraaf die 'naar verluidt' goed spelt!
quote:Connie Breukhoven legt beslag op villa Hans'
Connie Breukhoven zou beslag hebben laten leggen op de voormalige echtelijke villa in Wassenaar die zij jarenlang bewoonde met haar ex Hans.
Dat meldt Bekende Buren maandag.
Connie en Hans bleven na hun veelbesproken scheiding in 2009 goed bevriend. Het bedrag dat Breukhoven nu van haar ex vraagt zou 7,5 miljoen euro zijn.
Het is niet duidelijk of de beslaglegging iets te maken heeft met de doorstart van Free Record Shop, waar Hans eigenaar van is. De krant sluit ook niet uit dat de twee in een echtscheidingsruzie terecht zijn gekomen.
Connie liet zich eerder lovend uit over het gulle gedrag van haar ex na de scheiding. Zo kreeg ze onder meer een luxe apartement in de PC Hooftstraat mee. Hans heeft in Engeland inmiddels een nieuwe geliefde gevonden. Connie is vrijgezel na een aantal vluchtige relaties.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |