abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Miss SHO woensdag 19 september 2012 @ 14:38:47 #101
22592 crew  Ole
pi_116980665
Cons heeft het besloten! Maar je krijgt toch niet zomaar schuldsanering idd :?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 19 september 2012 @ 14:42:05 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116980775
Volgens mij vallen dit soort schulden er idd niet onder.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 19 september 2012 @ 15:04:46 #103
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_116981536
Volgens mij moet je ertoe worden toegelaten door de rechter. Lijkt me stug dat die het een goed idee vindt....
pi_116985033
Even googlen en je weet het ;)
quote:
Welke schulden vallen onder de Wsnp?
Alle schulden die ontstaan zijn voor de datum dat u bent toegelaten tot de schuldsanering vallen onder de werking van de Wsnp. Artikel 299 van de Faillissementswet geeft u hier meer informatie over.
De enige uitzondering hierop is de langlopende studieschulden bij de Informatie Beheer Groep (artikel 299a van de Faillissementswet). De schulden betreffende strafrechtelijk boetes, wederrechtelijk verkregen voordeel en schadevergoedingen voor slachtoffers van misdrijven (art. 358 lid 4 van de Faillissementswet) worden wel meegenomen in de toepassing van de Wsnp, maar vallen niet onder de werking van de schone lei. Het onbetaald gebleven gedeelte van deze schulden dient u daarom na afloop van de Wsnp nog te betalen.
Bron

De schuld aan haar vader valt dus wel onder de Wet Schuldsanering Natuurlijke Personen, maar er is geen sprake van een schone lei na de schuldsaneringsperiode. Ze zal het dus toch echt allemaal terug moeten betalen. De grote vraag is natuurlijk of Cons dat ook weet ;)

O, en je kunt inderdaad niet zelf beslissen dat je de schuldsanering in gaat. Je kunt hooguit beslissen het aan te vragen. De rechtbank beslist over je toelating tot het traject.
  Trouwste user 2022 woensdag 19 september 2012 @ 18:38:47 #105
7889 tong80
Spleenheup
pi_116991614
Dat werd vanmorgen bekend tijdens het 538-programma 'Evers Staat Op'.

Vroeger hoorden we dat via-via of 3 weken later in de Privé bij de kapper.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 19 september 2012 @ 20:32:36 #106
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_116997510
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:11 schreef Ole het volgende:
Kan hij toch makkelijk betalen van die miljoenen die hij gestolen heeft?
2.5 miljoen daarvan waren aandelen aan toonder. Die raak je vast niet zo makkelijk kwijt als een verzameling horloges? Of zijn die makkelijk te verpatsen?
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
  Moderator / Miss SHO woensdag 19 september 2012 @ 20:38:18 #107
22592 crew  Ole
pi_116997847
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 20:32 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

2.5 miljoen daarvan waren aandelen aan toonder. Die raak je vast niet zo makkelijk kwijt als een verzameling horloges? Of zijn die makkelijk te verpatsen?
In principe betekent aan toonder dat de eigenaar niet bekend is. Maar aandelen zullen vast wel genummerd zijn.
  woensdag 19 september 2012 @ 21:07:32 #108
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116999829
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 20:32 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Juist wel, die kun je bijna probleemloos verhandelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 19 september 2012 @ 21:17:32 #109
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_117000437
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Juist wel, die kun je bijna probleemloos verhandelen.
Ja ooit in een ver verleden ja?

quote:
Tegenwoordig is het leeuwendeel van de aandelen aan toonder opgenomen in een zgn. geautomatiseerd systeem voor effectenverkeer. In Nederland is het bekende systeem het zgn. NECIGEF-systeem. De Wet giraal effectenverkeer reguleert deze materie.
Maar het zou me niet eens verbazen als dit het "zwarte geld kluisje voor calamiteiten" was en ze niet eens geregistreerd waren.
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
  Moderator / Miss SHO woensdag 19 september 2012 @ 21:25:31 #110
22592 crew  Ole
pi_117000988
Maar Hans kan wel zelf de nrs hebben opgeschreven.
  woensdag 19 september 2012 @ 21:28:52 #111
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_117001220
Ja, maar iedereen kan wel roepen dat hij die nummers in bezit had..
Da's het vervelende met aandelen aan toonder. De Toonder is de eigenaar...

Geen officieel register? Tja.. Dan heeft Mo de jackpot gescoord.. Maar dan had ie toch al lang ergens in Marokko in zijn villa lopen chillen? :)
pi_117170578
Bijna twee jaar na de grote kluisroof uit villa De Breuckhove van multimiljonair Hans Breukhoven moet Mohammed Kantou, de ex van Breukhovens oudste pleegdochter Constanza, komende dinsdag uiteindelijk voor de rechter verschijnen. Kanou is volgens justitie de hoofdverdachte in deze zaak, maar heeft zijn aandeel, evenals zijn toenmalige vriendin Constanza, altijd bij hoog en laag ontkend. Maar dinsdag voor de rechter zal ontkennen niet meer helpen, want in het dossier, in het bezit van deze site, zit namelijk een verklaring van een zekere A. B. Die vertelt in zijn gedetailleerde verklaring dat Moahmmed Kantou naar hem toe kwam in Nijmegen met een deel van de buit aan en hem, tijdens een autorit, gevraagd heeft de uit de kluis van Breukhoven verdwenen spullen, waaronder een 25tal peperdure horloges heeft te verkopen. Lees wat A.B. aan justitie vertelde!

Uit onderzoek is gebleken dat, in de periode na deze woninginbraak, jij veel telefonisch contact had met Mohamed Kantou, Verklaar dat eens.

Ik werd op een gegeven moment gebeld door Mo. Dat was 1e of 2e kerstdag. Het was in de ochtend. Ik was bij de vader van mijn vriendin in Nijmegen. Het was weekend. Volgens mij op zondag Mo belde mij opeens uit het niets.

En toen?

Mo kwam mij ophalen met de auto. Een VW Golfje met Belgische Platen. We zijn toen gaan rijden. Mo reed. Zíjn broertje Fouad zat op de bijrijdersstoel . Mo begon te vertellen. Mo wilde een paar spullen bij mij bewaren. Een tas met papieren en een tas met horloges. Deze tas was wel zwaar.

Hoe zagen de tassen eruit?

De horloges zaten in een rood tasje en dit tasje zat weer in een boodschappentas. Ik weet niet of er een opdruk op stond. De papieren zaten ook in een plastic tas. Mo vroeg ik iemand wist die dit wilde kopen. Ik wist wel iemand. Chris J. namelijk. Chrís is iemand uit de sportcentrale. Dit is een cafe in Nijmegen. Ik weet dat Chris van mooie horloge houdt, Breitling enzo. Ik heb Chris weleens horen praten over horloges .

Dus jullie zijn al die tijd in de auto aan het rijden en praten over die horloges.

Klopt. Die dingen lagen in de achterbak. Al rijdend heb ik de achterbank laten zakken en heb de tassen eruit gehaald. Ik keek in die zware tas. Hierin zaten de horloges. Ik vroeg aan Mo hoeveel qeld híj ervoor wilde hebben. Het was echt een zware tas. Ik denk dat het wel goed materiaal was, want er zaten er ongeveer 20 horloges in.

Zíjn de horloges en documenten bij jouw thuis geweest?

Ja, ik heb de spullen een dag in de woning bewaard. Hiermee bedoel ik de woning van de vader van mijn vriendin in Nijmegen. Nadat ik met Mo en Fouad heb gereden, hadden ze mij afgezet bij Dukenburg. Ik heb de tas met horloges meegenomen. Ik heb vanaf Dukenburg de bus gepakt.

Wat vertelde Mo hierover?

Ja zo gaat dat bij ons. We stellen geen vragen. Ik deed het gewoon. Ik moest de tas gewoon even bewaren. Die tas met papieren wilde Mo vernietigen. Maar dat is uiteindelijk niet gebeurd
  zondag 23 september 2012 @ 23:00:47 #113
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_117176309
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 21:29 schreef lieve_meid het volgende:
Die tas met papieren wilde Mo vernietigen. Maar dat is uiteindelijk niet gebeurd
Dus waar is de poet? Want die horloges zijn er een schijntje bij?
  † In Memoriam † zondag 23 september 2012 @ 23:08:24 #114
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117176658
Dus Mo lijkt schuldig? :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zondag 23 september 2012 @ 23:09:17 #115
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117176701
Als ik Hans was zou ik Mo laten oppakken en uit een vliegtuig op een punthek laten gooien, maar ik ben Hans niet, dus dat doe ik natuurlijk niet. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  † In Memoriam † zondag 23 september 2012 @ 23:10:37 #116
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117176771
Oh ja, eerst een goed 'gesprek' om te achterhalen waar de 'loot' is.
  zondag 23 september 2012 @ 23:13:27 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117176883
Bron?
Die rechtzaak en uitspraak zijn toch al geweest?!
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_117185112
Voor alle duidelijkheid wie het verhaal goed gevolgd heeft. De aandelen van meneer breukhoven zijn gevonden bij Abdu B en zijn handlangers uit nijmegen hij is een getuige geweest in de zaak terwijl die zelf is opgepakt door de arrestatieteam toen die de aandelen terug wou verkopen aan meneer breukhoven en niet bij Mo of Constanza.

Geloof niet alles wat er in de media staat. Niet alles klopt
  maandag 24 september 2012 @ 11:02:52 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117185186
Constanza/Amanda ... Is it you?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_117185232
quote:
11s.gif Op maandag 24 september 2012 11:02 schreef Copycat het volgende:
Constanza/Amanda ... Is it you?
Haha neee ik ben het niet. Maar ik ken wel de Familie van Mo heel goed.
pi_117188189
Ach gut, Mo en constanza zijn eigenlijk de slachtoffers in deze zaak, wat zielig dat er zoveel bewijs tegen ze is, want ze hebben het echt, echt niet gedaan hoor.
  maandag 24 september 2012 @ 13:00:23 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117188716
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 11:04 schreef lieve_meid het volgende:

[..]

Haha neee ik ben het niet. Maar ik ken wel de Familie van Mo heel goed.
Dan had je toch moeten weten dat de rechtzaak en de uitspraak al zijn geweest, en niet komende dinsdag begint, zoals je bronloze artikel suggereert.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 24 september 2012 @ 13:06:05 #123
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117188913
Aan de fouten te zien is dat of zijonline of die crimesite.
pi_117189822
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 13:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan had je toch moeten weten dat de rechtzaak en de uitspraak al zijn geweest, en niet komende dinsdag begint, zoals je bronloze artikel suggereert.
Dit is de bron: http://www.zijonline.nl/2(...)costanza-breukhoven/

Ik weet dat de rechtzaak en de uitspraak al zijn geweest. Ik heb daar niks overgezegt.
Wil alleen laten weten dat jullie niet alles moeten geloven wat er in de media wordt verteld, 50% ervan is waar.
  maandag 24 september 2012 @ 13:34:46 #125
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117189903
quote:
9s.gif Op maandag 24 september 2012 13:06 schreef Copycat het volgende:
Aan de fouten te zien is dat of zijonline of die crimesite.
Patricia zou zou een simpel lintje moeten krijgen.....
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 24 september 2012 @ 13:34:55 #126
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117189905
Je bedoelt dat Constanza en Mo maar voor 50% ordinaire kluisrovers zijn?
  maandag 24 september 2012 @ 13:36:21 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117189957
quote:
11s.gif Op maandag 24 september 2012 13:34 schreef Copycat het volgende:
1,25 miljoen maar... en dat delen door twee, deel apart houden voor de kinderen en voor je het weet heb je niets meer over van twee keer de helft :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_117190751
quote:
11s.gif Op maandag 24 september 2012 13:34 schreef Copycat het volgende:
vandaar dat ze maar in beroep blijven gaan, ze hebben slechts recht op de helft van de opgelegde straf!
  maandag 24 september 2012 @ 14:01:01 #129
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117190799
Lieve meid, ben je de vriendin van Mo, met dat pittige kapsel?
pi_117191259
quote:
11s.gif Op maandag 24 september 2012 14:01 schreef Copycat het volgende:
Lieve meid, ben je de vriendin van Mo, met dat pittige kapsel?
Nee, ik ben zijn vriendin niet. Ben ook geen Constanza
pi_117191391
:? lieve meid is eigenlijk een lieve man?!
  † In Memoriam † maandag 24 september 2012 @ 18:47:32 #132
37843 lady-wrb
kortaf
pi_117201488
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 14:19 schreef JaneDoe het volgende:
:? lieve meid is eigenlijk een lieve man?!
:D _O-
  maandag 24 september 2012 @ 19:58:09 #133
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_117205362
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 11:00 schreef lieve_meid het volgende:
Voor alle duidelijkheid wie het verhaal goed gevolgd heeft. De aandelen van meneer breukhoven zijn gevonden bij Abdu B en zijn handlangers uit nijmegen hij is een getuige geweest in de zaak terwijl die zelf is opgepakt door de arrestatieteam toen die de aandelen terug wou verkopen aan meneer breukhoven en niet bij Mo of Constanza.

Geloof niet alles wat er in de media staat. Niet alles klopt
Prive of Story heeft een interview gepubliceerd met die Abdu?
Hij was toch de persoon die Breukhoven benadert heeft, en namens Mo (en co?) "onderhandelde"?
pi_117208961
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 18:47 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

:D _O-
afbeelding van een mannetje naast de naam
pi_119468280

Ze lijkt wel een prinses uit de Sprookjes van 1001 Nacht. En voor zoveel nachten met zijn vriendin Najla Al Naqeeb zou Hans Breukhoven (66) meteen tekenen… Zij is de vrouw die hem zijn privé en zakelijke zorgen doet vergeten. En de vrouw voor wie de geboren Rotterdammer, anders dan hij vorige week op tv vertelde, écht naar Londen verhuisde…

Niet de media, niet zijn gestolen kluis, maar de Libanese Najla Al Naqeeb is de ware reden dat Hans Breukhoven naar Londen vertrok. De Britse hoofdstad is tegenwoordig de vaste woonplaats van de ooit zo succesvolle ondernemer.

Hans, die in de loop der jaren aanzienlijk meer cd’s verkocht dan zijn laatste echtgenote, voormalige hitzangeres Vanessa, heeft Nederland verrassend voor gezien gehouden. Op televisie vertelde hij vorige week tabak te hebben van alle aandacht voor zijn persoon. Maar wat hij op RTL 4 verzwéég, is dat een geheime, nieuwe liefde Londen voor hem nu the place to be maakt!

En niet alleen ’privé’ zat het Hans de laatste jaren nogal tegen. Volgens ingewijden zou hij er grote moeite mee hebben dat zijn ooit succesvolle winkelketen wordt ontmanteld nu bijna niemand nog cd’s koopt. Deze week sloot alwéér een filiaal van de Free Record Shop zijn deuren; nu de vestiging in Amstelveen. Een ontwikkeling die Hans met pijn in het hart, en met lede ogen, aanziet.

Maar gelukkig kunnen we onthullen dat het in het leven van multimiljonair Breukhoven ook weer niet alleen maar kommer en kwel is. En dat komt door zijn nieuwe vriendin Najla Al Naqeeb. Zijn lief uit Londen! Najla is mooi, intelligent en werkt in The City voor een Arabische investeringsbank. Samenwonen doen de twee niet, maar Hans en Najla brengen samen wel zoveel mogelijk tijd door. En getuige de eerste foto’s die WEEKBLAD PRIVÉ deze week publiceert, maken ze ook geen geheim van hun gevoelens voor elkaar!

Geheim

Wie snel kijkt ziet wel wat uiterlijke overeenkomsten tussen Connie en de vrouw, die – anders dan Hans vorige week op tv suggereerde – de ware reden lijkt dat Hans naar Londen vertrok. Connie en Najla hebben elkaar ook al ontmoet, tijdens een goed geheim gebleven bezoek van de Libanese aan Nederland, waar zij logeerde in de Wassenaarse villa van de cdmagnaat. Een villa met een geschiedenis…

Hans en zijn mediagenieke echtgenote Connie betrokken de schitterende woning kort na hun glamourhuwelijk, dat in november 1987 werd voltrokken. Iedereen mocht er getuige van zijn hoe zij onder de rook van Den Haag hun eigen ’koninklijke’ familie stichtten. Maar vanaf een jaar of tien geleden deden geruchten de ronde dat het achter de gevel van ’De Breuckhove’ wat minder rooskleurig aan toe ging dan het paar de buitenwereld steeds voorspiegelde.

Trouw

Een hoogoplopende ruzie met hun geadopteerde kinderen kwam naar buiten. Gevolgd door verhalen over Hans, die het niet zo nauw nam met de huwelijkse trouw. Jarenlang verbeet Connie haar verdriet hierover, maar toen zij een openlijke jacht begon op zijn Belgische maîtresse, was dat het begin van het einde. Connie’s derde huwelijk liep op de klippen, zoals insiders al voorspelden, maar het dieptepunt in de familieverhoudingen was daarmee nog niet bereikt.

Dat wordt gemarkeerd door de brutale kluisroof uit de villa, rond Kerstmis 2010. Hans wees bij de politie onmiddellijk zijn oudste adoptiefkind en haar vriend aan als mogelijke daders. En inderdaad leken Constanza en Mo meer te weten van deze geruchtmakende diefstal en de mysterieuze inhoud van deze kluis. Naast contanten, horloges en waardepapieren bleek de safe ook nog buitengewoon gevoelige documenten te bevatten; waaronder een afschrift van Hans en en Connie’s scheidingsconvenant.

Vrienden stellen achteraf dat deze roof Hans’ vertrek uit Nederland inluidt. Met zijn dochter – die Connie al tijdens haar tweede huwelijk had geadopteerd – heeft hij voorgoed gebroken. De villa, waar het gezinsgeluk opbloeide maar ook uiteen spatte, is niet meer de plek waaruit hij ’alleen horizontaal’ wilde vertrekken. ’De Breuckhove’ is nu voor minstens vijf jaar verhuurd. Zolang heeft Hans zichzelf de tijd gegeven om te bepalen of hij in Londen wil blijven of, als de rust hier over een paar jaar zal zijn weergekeerd, op een dag toch terug wil naar Nederland.

Voorlopig heeft hij het in Londen uitstekend naar zijn zin. De bruisende stad, met zijn nergens geëvenaarde nachtleven, clubs en exquise restaurants, bracht hem de privacy waarnaar hij na al die jaren met Connie op zoek was. En bracht hem Najla. Zijn prinses uit de Sprookjes van 1001 Nacht, die Hans zijn zorgen even doet vergeten.

bron
pi_119700217
quote:
Nieuwe liefde voor Constanza
van onze redactie

AMSTERDAM - Constanza Breukhoven, die tegenwoordig door het leven gaat als Amanda Morales, is weer gelukkig in de liefde.

Constanza onthult dinsdag aan Shownieuws dat ze tegenwoordig gelukkig is met cabaretier en stand-up comedian Rachid Larouz.

Volgens de geadopteerde dochter van Connie en Hans Breukhoven is de liefde 'nog pril', maar hebben de twee het erg leuk samen. Larouz is bekend als de zoon van slager Achmed in de show van Jörgen Raymann.

De relatie van Constanza en haar ex Mo liep in mei van dit jaar op de klippen toen hij erachter kwam dat zijn toenmalige verloofde bijkluste als webcamgirl. Ook het feit dat ze allebei diep in de schulden zaten, was voor Mo reden om zijn biezen te pakken en het contact te verbreken.
pi_119776001
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 07:36 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Wat heeft Constanza met Marokkanen?
  vrijdag 30 november 2012 @ 11:44:54 #138
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_119776189
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:38 schreef lieve_meid het volgende:

[..]

Wat maakt het uit?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_119777177
Ik vind het wel grappig dat de pers haar ondanks haar 'naamsverandering' stug Constanza blijft noemen.
  † In Memoriam † vrijdag 30 november 2012 @ 17:39:36 #140
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_119786650
quote:
Hans, die in de loop der jaren aanzienlijk meer cd’s verkocht dan zijn laatste echtgenote, voormalige hitzangeres Vanessa.
Leuk sneertje naar Con. :')
  woensdag 6 februari 2013 @ 11:45:31 #141
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_122545862
Mo is vrijgesproken van de kraak. Wel medeplichtig aan heling.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_122546093
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:38 schreef lieve_meid het volgende:

[..]

wat hebben ze met haar? deze kan als 'BM-er' toch ook wel beter krijgen?
pi_122548994
Mevrouw heeft weer haar naam veranderd:

http://zijonline.nl/2012/(...)anda-larouz-morales/
  Moderator / Miss SHO woensdag 6 februari 2013 @ 14:33:51 #144
22592 crew  Ole
pi_122551472
Zo dan:
quote:
Constanza Breukhoven verandert weer haar naam en heet nu Amanda Larouz Morales

Voor de derde keer in haar leven heeft Constanza Breukhoven haar naam veranderd. Nu heet de vroegere Constanza Amanda Larouz Morales.

Na jarenlange ruzies met haar pleegouders Connie en Hans Breukhoven kondigde ze in haar vorig jaar verschenen schandaalboek ‘Gevlucht uit Gouden Kooi’aan dat ze vanaf dat moment door het leven zou gaan als Amanda Morales, de naam die haar Columbiaanse moeder haar had gegeven voordat die haar achterliet bij een kindertehuis in Bogota.

Aan dat Amanda Morales is nu Larouz toegevoegd, de achternaam van haar nieuwe vriend, de cabaretier en stand-up comedian Rachid Larouz.

Amanda Morales besloot Larouz aan haar naam toe te voegen nu ze met hem weer gelukkig is in de liefde. Larouz is vooral bekend is als de zoon van slager Achmed in de show van Jörgen Raymann.

Dat Amanda verliefd is mag ook iedereen weten. Op Facebook schreef zij afgelopen vrijdag nog: ‘Lekker weer thuis van een avondje shoppen en een romantisch etentje met mijn schatje. Goed begin van een gezellig weekendje ’

Een week eerder: ‘Zo he he dat was weer een super leuk en gezellig weekendje met de kids en mijn lieve vent! Ik heb het in tijden niet meer zo leuk gehad in mijn leventje. Happy de peppie! ’.

De relatie van Constanza/Amanda en haar ex Mo liep in mei van dit jaar op de klippen toen zij beiden diep in de schulden zaten. Dat was voor Mo reden om zijn biezen te pakken en het contact te verbreken.
  woensdag 6 februari 2013 @ 18:38:29 #145
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_122560906
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:51 schreef computergirl het volgende:

[..]

wat hebben ze met haar? deze kan als 'BM-er' toch ook wel beter krijgen?
Ja, snap ik ook niet. Hij lijkt me echt zo'n figuur die overal wel iets lolligs in ziet en zij lijkt me juist iemand die overal over zeurt :D
  woensdag 6 februari 2013 @ 18:45:49 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122561169
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:33 schreef Ole het volgende:

De relatie van Constanza/Amanda en haar ex Mo liep in mei van dit jaar op de klippen toen zij beiden diep in de schulden zaten.

Het jaar gaat zo snel. Je knippert met je ogen en mei is al voorbij.

En welke moron neemt nu binnen een paar maandjes de naam van haar nieuwste vriendje aan? Kan dat überhaupt wel officieel of noemt ze zich maar wat?
  † In Memoriam † woensdag 6 februari 2013 @ 18:46:56 #147
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_122561204
Ik ken iemand die tot aan een brief naar de Koningin moest om haar (achter)naam veranderd te krijgen. :o
Maar misschien is het tegenwoordig gemakkelijker. :?
pi_122561311
quote:
99s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:46 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ken iemand die tot aan een brief naar de Koningin moest om haar (achter)naam veranderd te krijgen. :o
Maar misschien is het tegenwoordig gemakkelijker. :?
Nee, is echt nog een heel gedoe..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 6 februari 2013 @ 18:53:53 #149
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122561461
Die heeft gewoon besloten dat ze voortaan als een Larouz door het leven wil gaan. En het geschiedde. Niet officieel, maar dat maakt niet uit.

Ik heet trouwens voortaan Copycat van Oranje Nassau. Dat jullie het weten.
pi_122567705
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:53 schreef Copycat het volgende:
Die heeft gewoon besloten dat ze voortaan als een Larouz door het leven wil gaan. En het geschiedde. Niet officieel, maar dat maakt niet uit.

Ik heet trouwens voortaan Copycat van Oranje Nassau. Dat jullie het weten.
ja Majesteit _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')