Bronquote:Welke schulden vallen onder de Wsnp?
Alle schulden die ontstaan zijn voor de datum dat u bent toegelaten tot de schuldsanering vallen onder de werking van de Wsnp. Artikel 299 van de Faillissementswet geeft u hier meer informatie over.
De enige uitzondering hierop is de langlopende studieschulden bij de Informatie Beheer Groep (artikel 299a van de Faillissementswet). De schulden betreffende strafrechtelijk boetes, wederrechtelijk verkregen voordeel en schadevergoedingen voor slachtoffers van misdrijven (art. 358 lid 4 van de Faillissementswet) worden wel meegenomen in de toepassing van de Wsnp, maar vallen niet onder de werking van de schone lei. Het onbetaald gebleven gedeelte van deze schulden dient u daarom na afloop van de Wsnp nog te betalen.
2.5 miljoen daarvan waren aandelen aan toonder. Die raak je vast niet zo makkelijk kwijt als een verzameling horloges? Of zijn die makkelijk te verpatsen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:11 schreef Ole het volgende:
Kan hij toch makkelijk betalen van die miljoenen die hij gestolen heeft?
In principe betekent aan toonder dat de eigenaar niet bekend is. Maar aandelen zullen vast wel genummerd zijn.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:32 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
2.5 miljoen daarvan waren aandelen aan toonder. Die raak je vast niet zo makkelijk kwijt als een verzameling horloges? Of zijn die makkelijk te verpatsen?
Juist wel, die kun je bijna probleemloos verhandelen.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:32 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
2.5 miljoen daarvan waren aandelen aan toonder. Die raak je vast niet zo makkelijk kwijt als een verzameling horloges? Of zijn die makkelijk te verpatsen?
Ja ooit in een ver verleden ja?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist wel, die kun je bijna probleemloos verhandelen.
Maar het zou me niet eens verbazen als dit het "zwarte geld kluisje voor calamiteiten" was en ze niet eens geregistreerd waren.quote:Tegenwoordig is het leeuwendeel van de aandelen aan toonder opgenomen in een zgn. geautomatiseerd systeem voor effectenverkeer. In Nederland is het bekende systeem het zgn. NECIGEF-systeem. De Wet giraal effectenverkeer reguleert deze materie.
Dus waar is de poet? Want die horloges zijn er een schijntje bij?quote:Op zondag 23 september 2012 21:29 schreef lieve_meid het volgende:
Die tas met papieren wilde Mo vernietigen. Maar dat is uiteindelijk niet gebeurd
Dan had je toch moeten weten dat de rechtzaak en de uitspraak al zijn geweest, en niet komende dinsdag begint, zoals je bronloze artikel suggereert.quote:Op maandag 24 september 2012 11:04 schreef lieve_meid het volgende:
[..]
Haha neee ik ben het niet. Maar ik ken wel de Familie van Mo heel goed.
Dit is de bron: http://www.zijonline.nl/2(...)costanza-breukhoven/quote:Op maandag 24 september 2012 13:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan had je toch moeten weten dat de rechtzaak en de uitspraak al zijn geweest, en niet komende dinsdag begint, zoals je bronloze artikel suggereert.
1,25 miljoen maar... en dat delen door twee, deel apart houden voor de kinderen en voor je het weet heb je niets meer over van twee keer de helftquote:Op maandag 24 september 2012 13:34 schreef Copycat het volgende:
Je bedoelt dat Constanza en Mo maar voor 50% ordinaire kluisrovers zijn?
vandaar dat ze maar in beroep blijven gaan, ze hebben slechts recht op de helft van de opgelegde straf!quote:Op maandag 24 september 2012 13:34 schreef Copycat het volgende:
Je bedoelt dat Constanza en Mo maar voor 50% ordinaire kluisrovers zijn?
Nee, ik ben zijn vriendin niet. Ben ook geen Constanzaquote:Op maandag 24 september 2012 14:01 schreef Copycat het volgende:
Lieve meid, ben je de vriendin van Mo, met dat pittige kapsel?
quote:Op maandag 24 september 2012 14:19 schreef JaneDoe het volgende:
lieve meid is eigenlijk een lieve man?!
Prive of Story heeft een interview gepubliceerd met die Abdu?quote:Op maandag 24 september 2012 11:00 schreef lieve_meid het volgende:
Voor alle duidelijkheid wie het verhaal goed gevolgd heeft. De aandelen van meneer breukhoven zijn gevonden bij Abdu B en zijn handlangers uit nijmegen hij is een getuige geweest in de zaak terwijl die zelf is opgepakt door de arrestatieteam toen die de aandelen terug wou verkopen aan meneer breukhoven en niet bij Mo of Constanza.
Geloof niet alles wat er in de media staat. Niet alles klopt
quote:Nieuwe liefde voor Constanza
van onze redactie
AMSTERDAM - Constanza Breukhoven, die tegenwoordig door het leven gaat als Amanda Morales, is weer gelukkig in de liefde.
Constanza onthult dinsdag aan Shownieuws dat ze tegenwoordig gelukkig is met cabaretier en stand-up comedian Rachid Larouz.
Volgens de geadopteerde dochter van Connie en Hans Breukhoven is de liefde 'nog pril', maar hebben de twee het erg leuk samen. Larouz is bekend als de zoon van slager Achmed in de show van Jörgen Raymann.
De relatie van Constanza en haar ex Mo liep in mei van dit jaar op de klippen toen hij erachter kwam dat zijn toenmalige verloofde bijkluste als webcamgirl. Ook het feit dat ze allebei diep in de schulden zaten, was voor Mo reden om zijn biezen te pakken en het contact te verbreken.
Wat maakt het uit?quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:38 schreef lieve_meid het volgende:
[..]
Wat heeft Constanza met Marokkanen?
Leuk sneertje naar Con.quote:Hans, die in de loop der jaren aanzienlijk meer cd’s verkocht dan zijn laatste echtgenote, voormalige hitzangeres Vanessa.
wat hebben ze met haar? deze kan als 'BM-er' toch ook wel beter krijgen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:38 schreef lieve_meid het volgende:
[..]
Wat heeft Constanza met Marokkanen?
quote:Constanza Breukhoven verandert weer haar naam en heet nu Amanda Larouz Morales
Voor de derde keer in haar leven heeft Constanza Breukhoven haar naam veranderd. Nu heet de vroegere Constanza Amanda Larouz Morales.
Na jarenlange ruzies met haar pleegouders Connie en Hans Breukhoven kondigde ze in haar vorig jaar verschenen schandaalboek ‘Gevlucht uit Gouden Kooi’aan dat ze vanaf dat moment door het leven zou gaan als Amanda Morales, de naam die haar Columbiaanse moeder haar had gegeven voordat die haar achterliet bij een kindertehuis in Bogota.
Aan dat Amanda Morales is nu Larouz toegevoegd, de achternaam van haar nieuwe vriend, de cabaretier en stand-up comedian Rachid Larouz.
Amanda Morales besloot Larouz aan haar naam toe te voegen nu ze met hem weer gelukkig is in de liefde. Larouz is vooral bekend is als de zoon van slager Achmed in de show van Jörgen Raymann.
Dat Amanda verliefd is mag ook iedereen weten. Op Facebook schreef zij afgelopen vrijdag nog: ‘Lekker weer thuis van een avondje shoppen en een romantisch etentje met mijn schatje. Goed begin van een gezellig weekendje ’
Een week eerder: ‘Zo he he dat was weer een super leuk en gezellig weekendje met de kids en mijn lieve vent! Ik heb het in tijden niet meer zo leuk gehad in mijn leventje. Happy de peppie! ’.
De relatie van Constanza/Amanda en haar ex Mo liep in mei van dit jaar op de klippen toen zij beiden diep in de schulden zaten. Dat was voor Mo reden om zijn biezen te pakken en het contact te verbreken.
Ja, snap ik ook niet. Hij lijkt me echt zo'n figuur die overal wel iets lolligs in ziet en zij lijkt me juist iemand die overal over zeurtquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:51 schreef computergirl het volgende:
[..]
wat hebben ze met haar? deze kan als 'BM-er' toch ook wel beter krijgen?
Het jaar gaat zo snel. Je knippert met je ogen en mei is al voorbij.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:33 schreef Ole het volgende:
De relatie van Constanza/Amanda en haar ex Mo liep in mei van dit jaar op de klippen toen zij beiden diep in de schulden zaten.
Nee, is echt nog een heel gedoe..quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:46 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ken iemand die tot aan een brief naar de Koningin moest om haar (achter)naam veranderd te krijgen.
Maar misschien is het tegenwoordig gemakkelijker.
ja Majesteitquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:53 schreef Copycat het volgende:
Die heeft gewoon besloten dat ze voortaan als een Larouz door het leven wil gaan. En het geschiedde. Niet officieel, maar dat maakt niet uit.
Ik heet trouwens voortaan Copycat van Oranje Nassau. Dat jullie het weten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |