quote:Vrouw doet aangifte tegen ex Constanza van onze redactie
AMSTERDAM - Een vrouw uit Heerhugowaard beweert dat Mo, de ex-vriend van Constanza Breukhoven, 4000 euro van haar heeft gestolen.
De vrouw vertelt in Weekend dat Mo onlangs bij haar bleef slapen na een avondje borrelen. De volgende ochtend was hij verdwenen. Net als haar 4000 euro spaargeld. De vrouw zegt dat ze aangifte heeft gedaan.
Het gerucht gaat dat Mo met zijn kinderen Semmy en Soraiya is vertrokken naar Zaltbommel. Zijn nieuwe vriendin Patricia woont daar. Volgens buurtbewoners heeft Constanza haar kroost al weken niet gezien.
Een buurvrouw vertelt in het weekblad dat ze zich zorgen maakt. "De gordijnen van Constanza's woning zitten heel de dag potdicht. (...) Toen ik haar laatst even zag, ben ik wel erg geschrokken van hoe ze eruit ziet. Ze lijkt jaren ouder geworden. Haar gezicht is door verdriet getekend."
Onlangs heeft Constanza straf gekregen voor de inbraak in de villa van haar vader, de bekende zakenman Hans Breukhoven. Ze kreeg een celstraf van 120 dagen opgelegd, waarvan 82 voorwaardelijk. Ook moet ze een taakstraf van 240 uur uitvoeren.
Yes, we hebben een verslaggever ter plaatse nu dusquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:15 schreef tong80 het volgende:
Het gerucht gaat dat Mo met zijn kinderen Semmy en Soraiya is vertrokken naar Zaltbommel. Zijn nieuwe vriendin Patricia woont daar.
Moet ik dan naar buitenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Yes, we hebben een verslaggever ter plaatse nu dus
En dan nog zeggen dat Marokkanen lui zijn..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:52 schreef Leandra het volgende:
Mo heeft het maar druk, een nieuwe vriendin, af en toe "voor de kinderen" met Constanza slapen en dan ook nog eens na het borrelen bij een andere vrouw blijven slapen en haar geld roven...
Troost je, die klaplopers hebben ook even in Sneek gewoond, waar een groot deel van mijn familie nog woont. Mijn geboortestad die nooit meer hetzelfde zal zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:15 schreef tong80 het volgende:
Het gerucht gaat dat Mo met zijn kinderen Semmy en Soraiya is vertrokken naar Zaltbommel. Zijn nieuwe vriendin Patricia woont daar.
Ja maar ze zijn hier net bezig met het zuiveren van Bommel van criminele Marokkanen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Troost je, die klaplopers hebben ook even in Sneek gewoond, waar een groot deel van mijn familie nog woont. Mijn geboortestad die nooit meer hetzelfde zal zijn.
Bron: De Telegraafquote:Constanza furieus op het weekblad Weekend
Constanza Breukhoven, die tegenwooridg door het leven gaat als Amanda Morales, is woest op weekblad Weekend.
Volgens de geadopteerde dochter van Connie en Hans is er een foto van haar gepubliceerd die tegen de regels is gemaakt.
“Ik sleep ze voor het gerecht. Mijn advocaat is al op de hoogte van dit alles en vandaag nog ligt er een brief van mijn advocaat bij Weekend op de redactie.” Het is duidelijk dat Constanza het er dus niet bij laat zitten.
“Ze hebben van buiten naar binnen gefotografeerd, dat mag niet. Als je goed kijkt zie je ook mijn gordijnen en televisie”, vertelt Constanza aan Shownieuws.
Volgens Weekend hangt Constanza uit het raam, maar zij houdt vol dat er duidelijk door het raam heen is gefotografeerd.
Mocht Constanza stappen ondernemen dan betreurt Weekend dat. Maar het blad liet weten een eventuele zaak met vertrouwen tegemoet te zien.
heeft iemand niet die weekend? dan kunnnen we de foto's beoordelenquote:Eeuwig verwend
De dochter van Connie en Hans Breukhoven doet een boekje open over partner Mo. Hij steunde haar niet tijdens de rechtzaak, was respectloos en alles moest op zijn manier gebeuren.
De grootste afknapper vond Constanza nog wel de recent verbroken belofte. “Hij had me een auto beloofd voor mijn verjaardag,” vertelt ze in Story. “Maar omdat hij het ergens niet mee eens was, kreeg ik die auto niet meer. Ook dat was een enorme afknapper,” verzucht ze.
Waaruit maar weer blijkt hoe in- en in verwend en wereldvreemd de miljonairsdochter is. Constanza doet hard haar best zich uit de gouden kooi van haar ouders te bevrijden, maar is verbaasd als ze geen auto cadeau krijgt.
Ex-man Mo heeft zich inmiddels op een nieuw, rijk slachtoffer gestort. In Story zien we hem zoenen met zijn nieuwe liefde Patricia. Daar begrijpen we helemaal niets van. Bah, zo’n vent wil je toch niet?!
Niet miepen tong! Verslaggever ter plaatsequote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar ze zijn hier net bezig met het zuiveren van Bommel van criminele Marokkanen.
quote:Constanza Breukhoven vecht veroordeling opnieuw aan
DEN HAAG - Constanza Breukhoven vecht haar veroordeling voor de inbraak in de villa van haar vader aan.
Het gerechtshof in Den Haag veroordeelde de vrouw in hoger beroep onlangs tot een celstraf en een taakstraf, maar daarmee is ze het niet eens. Daarom stapt ze naar de Hoge Raad.
Dat heeft haar advocaat maandag laten weten.
Constanza zou haar toenmalige vriend Mohamed K. hebben geholpen toegang te krijgen tot de villa van de bekende zakenman Hans Breukhoven, de ex-man van Connie Breukhoven.
Ze kreeg daarvoor 120 dagen celstraf, waarvan 82 voorwaardelijk en een taakstraf van 240 uur. De rechtbank kwam eerder tot dezelfde straf.
Watskebeurt? Wat zei of deed hij?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:33 schreef Lavenderr het volgende:
Heb net Mo gezien en gehoord bij Shownieuws en mijn mond viel open. Is die man wel helemaal goed bij zijn hoofd?
Hij stond gewoon te lachen en te dollen met de arm om zijn nieuwe liefde heen alsof hij niet net 12 maanden en 6 ton schadevergoeding had horen eisen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Watskebeurt? Wat zei of deed hij?
Ma belde net of ik het had gezien. Ze had het over RTL-Boulevard. Maar die nieuwe is dus een oud buurmeisje van ons. 14 jaar naast gewoont. Lelijkste meisje van de klas. dik mormel. Nu twee kinderen. Ze was helemaal opgekalefaterd volgens ma. Waar was het nou te zien ?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij stond gewoon te lachen en te dollen met de arm om zijn nieuwe liefde heen alsof hij niet net 12 maanden en 6 ton schadevergoeding had horen eisen.
Het was eerst bij Boulevard en daarna nog veel uitgebreider bij Shownieuws. Hij staat gewoon te lachen alsof er niks aan de hand is en zei zelfs, "ik ging gewoon zelf geloven dat ik het gedaan had" Wtf?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ma belde net of ik het had gezien. Ze had het over RTL-Boulevard. Maar die nieuwe is dus een oud buurmeisje van ons. 14 jaar naast gewoont. Lelijkste meisje van de klas. dik mormel. Nu twee kinderen. Ze was helemaal opgekalefaterd volgens ma. Waar was het nou te zien ?
Daar hoefde Mo zich niet echt voor in te spannen heb ik het ideequote:Op dinsdag 4 september 2012 20:31 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zag het ook. Nou ja, je van de domme () houden wil nog wel eens helpen. Zie Estelle.
quote:Mo wilde zonder Constanza land uit
AMSTERDAM - Ruim anderhalf jaar na de veelbesproken kluisroof uit Hans Breukhovens villa in Wassenaar blijft die zaak verbazen. Constanza is opnieuw in hoger beroep, de vader van haar kinderen wacht nog op zijn vonnis, en uit nu uitgelekte politiestukken blijkt welke snode plannen schoonzoon Mo nog meer smeedde: hij wilde zonder Constanza het land verlaten.
Weekblad Privé, dat vandaag verschijnt, beschikt over nieuwe pagina’s uit het omvangrijke politiedossier van de geruchtmakende kluisroofzaak uit de Wassenaarse villa De Breuckhove van Free Record Shop-miljonair Hans Breukhoven. Pagina’s die duidelijk maken dat de in hoger beroep opnieuw veroordeelde dochter Constanza zelf ook, min of meer, slachtoffer is in de roof die een Wassenaars familiedrama werd. En in elk geval is misbruikt door haar toenmalige liefde Mohammed Kantou, de vader van haar kinderen.
Las het net. Ben benieuwd naar de rest van het artikel.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 11:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Las het net. Ben benieuwd naar de rest van het artikel.
volgens mij moeten we dan mylene lief aankijkenquote:Lees meer in De Telegraaf van vandaag.
De laatste keer dat ik de Telegraaf kocht was 2 weken geleden. Zat een gratis abonnement bij voor Eredivisie-livequote:Op woensdag 12 september 2012 11:52 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
[..]
volgens mij moeten we dan mylene lief aankijken
quote:Negen maanden voor inbraak villa Breukhoven
DEN HAAG - Mohamed K. heeft dinsdag 9 maanden celstraf gekregen voor de inbraak in de Wassenaarse villa van Hans Breukhoven in december 2010.
Dat heeft de rechtbank in Den Haag bepaald. Hij moet ook een schadevergoeding van 3 ton betalen.
Het Openbaar Ministerie (OM) had 2 weken geleden 12 maanden celstraf en een schadevergoeding van 300.000 euro geëist.
K. is de ex-vriend van Constanza. Zij werd al in hoger beroep veroordeeld voor de inbraak in de villa van haar vader, de ex-man van Connie Breukhoven. Constanza had de alarmcodes en de reservesleutel en gaf die aan K. De inbraak bleef zo lange tijd onopgemerkt, omdat Hans Breukhoven op vakantie was.
hij zal wel net als cons in beroep gaanquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:55 schreef Copycat het volgende:
Die gaat dus voorlopig het land niet uit.
Ja, dat vraag ik me ook af: als hij onschuldig is, is elk bedrag te hoog.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:11 schreef Ole het volgende:
Kan hij toch makkelijk betalen van die miljoenen die hij gestolen heeft?
Toch veel minder dan minimumloonquote:Constanza Breukhoven gaat schuldsanering in
Bewaar Door: redactie
19-9-12 - 14:01 bron: Radio 538
© anp.
Constanza Breukhoven gaat voor drie jaar de schuldsanering in. Dit heeft ze onlangs besloten naar aanleiding van de schuld die ze bij haar vader Hans heeft. Ze is Hans 60.000 euro plus rente verschuldigd.
Dat werd vanmorgen bekend tijdens het 538-programma 'Evers Staat Op'.
Het gerechtshof in Den Haag veroordeelde de dochter van Connie Breukhoven onlangs weer voor betrokkenheid bij de kluisroof van haar vader Hans. Constanza zou haar toenmalige vriend Mohamed K. hebben geholpen toegang te krijgen tot de villa. Mohamed K. is gisteren veroordeeld tot 9 maanden celstraf.
Hoewel Constanza al heeft aangegeven nogmaals in beroep te gaan tegen de uitspraak kiest ze nu dus wel voor de schuldsanering. Dit houdt in dat ze de komende drie jaar van een minimumloon moet rondkomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |