abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99960226
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 11:32 schreef Eef999 het volgende:
Rachel Hazes heeft destijds haar schrijvende vader toch tegen kunnen houden :Y
Denk dat Hans en Con er meteen Bram Mosco op los laten :)
Maar Bram heeft nu even genoeg problemen van zichzelf. Hoewel... misschien kunnen de Bruekhoventjes hem met hun zwartgeld-ervaringen nog wat tips geven 8-)
pi_99962124
Ze hebben dat tuig gewoon te veel verwend.

Verwende lui :r
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:08:58 #228
300082 roos85
JUICHEN!
pi_99962208
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:06 schreef Hondenweer het volgende:
Ze hebben dat tuig gewoon te veel verwend.

Verwende lui :r
Daar lijkt het wel op
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_99965450
Oh god er komt een boek, Constans wilt wat bijverdienen _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 26 juli 2011 @ 16:58:48 #230
22592 crew  Ole
pi_99966226
* Ole Maakt vast plaats op de boekenplank, naast de boeken van Dries R, Gordon H en het boek van Rachel H dat er nooit kwam
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_99968786
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 16:58 schreef Ole het volgende:
* Ole Maakt vast plaats op de boekenplank, naast de boeken van Dries R, Gordon H en het boek van Rachel H dat er nooit kwam
En niet te vergeten de bestseller van Patty B c_/
  † In Memoriam † dinsdag 26 juli 2011 @ 19:02:35 #232
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_99970137
En we wachten ook nog op het boek van die trol uit de Gouden kooi, Nataaasia. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_99992593
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 19:02 schreef Cynix ® het volgende:
En we wachten ook nog op het boek van die trol uit de Gouden kooi, Nataaasia. :')
Wie is dat ook weer?

Ik keek vooral in de tijd dat Huub met een vrouw ging die haar eigen kleren in het water gooide. _O-
  woensdag 27 juli 2011 @ 08:46:53 #234
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_99992644
quote:
wo 27 jul 2011, 06:00
Kinderen terug naar Constanza Breukhoven?
door Evert Santegoeds
AMSTERDAM - Connie Breukhoven (60) gaat ervan uit dat zij minstens nog tot november de zorg over haar twee kleinkinderen houdt, maar misschien hakt Jeugdzorg vandaag al de knoop door en krijgen Constanza Breukhoven en Mohamed Kantou hun kinderen vanaf vandaag al vaker en langer toegewezen. Een spannende dag waarop alle betrokkenen hun telefoon geen moment uit het oog verliezen.

De kinderen verblijven nu nog bij Connie in Amsterdam en Constanza en Mo mogen ze een dag per week komen ophalen. Een blije Constanza zegt tegen Pagina Privé: „We hebben gevraagd of we met de kinderen op vakantie mogen. Het antwoord krijgen we vandaag.”

Constanza heeft Jeugdzorg ook gevraagd om haar kinderen elk weekend te mogen zien. Ook daarover neemt Jeugdzorg vandaag al een besluit. „We willen geen media-aandacht in onze nieuwe woonplaats. Daarom vertellen we niet waar het is”, zegt Mo. „Zo luxe als bij Connie is het niet, maar die luxe compenseren we weer met veel liefde”, besluit hij.
Cons heeft voor alle ellende toch zelf aan Con gevraagd of de kindjes (ril) daar mochten wonen? Ze zouden daar hun hele basisischooltijd blijven zodat zij op een cruiseschip ging werken had ik begrepen. En nu staat ze maar te sleuren aan die kinderen.
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_99993793
quote:
'Connie Breukhoven behandelt ex als marionet'
Laatste update: 27 juli 2011 09:10 info .AMSTERDAM - Connie Breukhoven mag dan wel gescheiden zijn van haar man Hans, volgens dochter Constanza behandelt de diva haar ex-echtgenoot voortdurend als een marionetpop.

Volgens Constanza, die onlangs werd veroordeeld voor de kluisroof bij haar vader Hans, bepaalt haar moeder alles in Huize Breukhoven, zo zegt ze deze week in Story.

"Papa is eigenlijk een goede man, die het beste voorheeft met zijn kinderen. Maar hij laat zich voortdurend als een marionet behandelen door Connie. Zij bepaalt nog steeds in alles wat hij moet doen, zélfs nu ze gescheiden zijn."

Vriendje

Volgens Constanza is haar moeders wil wet. Zo kreeg ze ooit een hevige ruzie met haar moeder over een vriendje.

"Hij was beneden de stand van onze familie, vond ze. Connie wil altijd alles bepalen voor iedereen. Maar ik accepteerde dat niet. Dus toen ze mij voor de keuze stelde 'hij eruit of jij eruit' ben ik zelf weggegaan. De relatie ging later uit, maar met mijn moeder is het vanaf dat moment nooit meer goed gekomen."

Constanza staat momenteel niet bepaald op goede voet met haar ouders. Connie past momenteel op haar twee kinderen in verband met de veroordeling van Constanza, maar de ontmoetingen tussen moeder en dochter verlopen uiterst kil.

Leugens

Ondertussen kan Constanza het niet laten om flink met modder te gooien naar haar ouders. "We zullen keihard terugslaan, kan ik iedereen beloven. Binnenkort zal duidelijk worden welke leugens Connie allemaal uitkraamt. Geen mens zal die vrouw dan ooit nog serieus nemen", aldus Constanza, mogelijk verwijzend naar het boek dat ze wil gaan schrijven.
  † In Memoriam † woensdag 27 juli 2011 @ 10:26:15 #236
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_99994575
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 08:42 schreef Hondenweer het volgende:
Wie is dat ook weer?
Ik keek vooral in de tijd dat Huub met een vrouw ging die haar eigen kleren in het water gooide. _O-
Die Surinaamse zuurpruim. Ik meen dat ze er wel tot het einde in zat.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  † In Memoriam † woensdag 27 juli 2011 @ 10:27:21 #237
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_99994607
Als Cón al iemand beneden haar stand vind, moet het wel een psychopaat zijn.
pi_100003076
Geen mens zal die vrouw dan ooit nog serieus nemen", aldus Constanza,

haar manier om paps en mams te bedanken... wat een gedrocht is t toch.
pi_100020555
quote:
Kleinkinderen voorlopig bij Conny Breukhoven

AMSTERDAM - Conny Breukhoven kan voorlopig nog moederen over haar kleinkinderen. Soraya en Semmy, de kinderen van Breukhovens adoptiedochter Constanza, blijven vooralsnog bij hun oma wonen. Dat bepaalde bureau Jeugdzorg.

Constanza en haar partner Mohammed brachten hun kinderen onder bij Conny omdat ze zelf nog geen vaste thuisbasis hadden.

Inmiddels zijn de twee, die rond kerst de kluis van Hans Breukhoven zouden hebben geplunderd, verhuisd en willen ze graag weer een gezinnetje vormen met hun kinderen.

"Natuurlijk is het een grote teleurstelling", reageert Constanza in SBS Shownieuws op het oordeel van Jeugdzorg.

Speelkamer

"Deze week zijn we volop op pad geweest. De kinderkamer is helemaal in orde en we hebben een speelkamer met heel veel speelgoed. Als het dan niet doorgaat, is het een grote teleurstelling."

Lichtpuntje voor Constanza, die inmiddels is veroordeeld voor de kluisroof en in hoger beroep gaat, is dat het besluit dan Jeugdzorg nog niet definitief is. "Ze willen ons nieuwe huis eerst checken en konden op zo'n korte termijn nog geen besluit nemen."
pi_100026477
quote:
"Deze week zijn we volop op pad geweest. De kinderkamer is helemaal in orde en we hebben een speelkamer met heel veel speelgoed. Als het dan niet doorgaat, is het een grote teleurstelling."
:')

Wel duidelijk dat Constans materialistisch is opgegroeid..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 27 juli 2011 @ 23:31:45 #241
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_100027195
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 23:16 schreef roos85 het volgende:

[..]

:')

Wel duidelijk dat Constans materialistisch is opgegroeid..
Maar zij doet het zelf heel anders, want het gaat voornamelijk om liefde voor de kindjes. :')
  Moderator / Miss SHO woensdag 27 juli 2011 @ 23:50:33 #242
22592 crew  Ole
pi_100028053
Ik moet heel hard hoesten ineens
  donderdag 28 juli 2011 @ 00:10:12 #243
244933 trovey
Nachtoele
pi_100028902
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 23:50 schreef Ole het volgende:
Ik moet heel hard hoesten ineens
* trovey slaat Ole even op de rug
Zo weer goed?
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_100029625
Ze beseft ook niet dat ze met al die uitspraken het alleen maar erger maakt hè.

Klasse van Connie dat ze haar lippen stijf houdt. Voorlopig lijkt jeugdzorg daardoor de voorkeur te hebben voor haar ipv bij die 2 schreeuwerds.
pi_100033115
Eens even alles op mn gemak bekeken(zo onpartijdig als maar kan).
Ik heb totaal niets met alle breukhoventjes...Vind Vanessa(nu Conny) net zo misselijk als haar aangenomen dochter.
Maar als ik kijk naar de achtergrond,de filmpjes van het kinderen ophalen....dan vind ik Conny toch wel de meest wijze partij!
Constanza probeerd zich nog op de vlakte te houden,maar Mo wil wel even zn populaire zegje doen.
Voor de roddelbladen natuurlijk de man om dan mee te spreken,want hij laat wat los!
Dat hij daarmee indirect de glazen van vrouw en kinderen ingooit,schijnt hij niet te zien,of boeit hem niet,als zijn haantjes gedrag maar voorop komt.
Zoals ik bekijk,zou die Constanza beter af zijn zonder hem(al kan ik me voorstellen dat ze dan twijfeld nog aan een man te komen,want mooi is ze niet..).
Maar die Mo is een extra belasting in deze zaak.
Tot Constanza voor zichzelf en kinderen kiest,,,en die vent eruit gooit...ben ik voor kamp Conny.
Boeken en verhalen van een verrotte jeugd van Constanza voegen niets toe...zie daarin alleen een wanhoopspoging het publiek op haar hand te krijgen.
Ze kan het best moeilijk hebben gehad met zeer dominante "ouders" maar dan nog spoor je niet als je betrokken raakt bij een kluiskraak van je "vader"
  Moderator / Miss SHO woensdag 3 augustus 2011 @ 15:08:00 #246
22592 crew  Ole
pi_100272274
quote:
‘Connie is bang dat dochter Constanza kinderen ontvoerd naar Marokko
Dit bericht is geplaatst op 03-08-2011
Connie Breukhoven zou bang zijn dat haar oudste pleegdochter Constanza samen met Mo, de vader van Soraiya(4) en Semmy (3) de kinderen meeneemt naar Marokko!
Connie bang voor ontvoering kleinkinderen

Een domper voor Constanza Breukhoven en haar vriend Mo: Jeugdzorg wil (voorlopig) niet dat ze hun twee kinderen langer zien dan één dag per week. Aan Story vertelt het veelbesproken paar dat dit helemaal in het straatje van oma Connie past. ‘Ze vreest dat wij onze kinderen zullen ontvoeren… naar Marokko!’

Het zit niet mee voor Constanza Breukhoven en haar vriend Mo Kantou. Vorige week hadden ze een gesprek met Jeugdzorg waarin besproken werd of ze hun twee kinderen Soraiya (4) en Semmy (3) een dag langer mogen zien dan de 27 uur die ze vanaf vrijdagmiddag drie uur tot zaterdagavond zes uur nu nog met hen doorbrengen. Helaas besliste Jeugdzorg dat daarvan, vooralsnog, geen sprake kan zijn. Dat heeft alles te maken met de nieuwe behuizing van Constanza en Mo in het hoge noorden, waarvan ze het adres angstvallig geheimhouden om een mediacircus voor de deur te voorkomen. De ruime huurwoning is volgens Mo geheel klaar om bewoond te worden mét hun kleintjes, maar Jeugdzorg wil eerst zelf een kijkje nemen of dat inderdaad zo is.

Mo: ‘Connie is doodsbang dat zij Soraiya en Semmy nooit meer zal zien. Ze is bang dat wij de kinderen zullen ontvoeren. Mijn roots liggen in Marokko. Dat is in Connies ogen kennelijk voldoende om aan te nemen dat we de kleintjes zullen kidnappen en ze daar mee naartoe nemen. Maar waarom zouden wij dat willen, laat staan doen? We hebben nu een prachtige huurwoning tot onze beschikking, waar we Soraiya en Semmy een heerlijk gezinsleven kunnen bieden.’
  Moderator / Miss SHO woensdag 3 augustus 2011 @ 18:37:10 #247
22592 crew  Ole
pi_100280948
Oooohhhh volgens RTLBoulevard hebben Mo en Conz stiekem de kinderen te lang gehouden :o
  Moderator / Miss SHO woensdag 3 augustus 2011 @ 18:40:05 #248
22592 crew  Ole
pi_100281060
En hebben ze een dikke Audi, gloednieuw ingerichte kinderkamers... maar geen baan
pi_100301818
En weer een interview waarin oma zwart wordt gemaakt. En dan klagen dat jeugdzorg tot nu toe niet echt meewerkt...begrijpelijk als je alles in de pers gooit en de vrouw die op dit moment het belangrijkste is in het leven van je kindjes, zo zwart maakt.

Vroeg me idd ook al af waar ze alles van betalen. Denk van al die interviews.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 11:56:38 #250
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_100308642
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 02:34 schreef Lily1987 het volgende:

Vroeg me idd ook al af waar ze alles van betalen. Denk van al die interviews.
Zoveel levert zo'n interview nu ook weer niet op. Misschien een gesponsorde inrichting van een kinderkamer - met naamsvermelding van BabyDump oid, maar een Audi zit er toch echt niet in.
Ik vermoed wat duistere zaakjes, al dan niet met kluizen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')