abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 15 augustus 2011 @ 11:09:49 #276
240917 Mula
pi_100752141
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:13 schreef LoveProfuzion het volgende:
Dat chique Connie zo'n tokkie dochter heeft kunnen voortbrengen is beyond me....maar waarom ik het vooral zielig vind voor Connie is dat ze straks kan fluiten naar haar kleinkinderen...die krijgt ze echt niet meer te zien.
Ze zullen het ongetwijfeld proberen, maar volgens mij gaat dat niet lukken. Het is mogelijk om bij de rechter een omgangsregeling met een kind aan te vragen indien er sprake is van "family life". Dat is bij Connie zeer zeker het geval, want ze wonen daar al maanden. Het lijkt me dat de kinderrechter het zeer belangrijk vindt dat de relatie die de kinderen nu met oma hebben, wordt doorgezet (alhoewel op kleinere schaal).

Bovenstaande is volgens mij ook de reden waarom Mo niet blij was dat de kinderen naar Connie gingen en dat Cons als een gek moest zorgen dat de toestemming die ze daarvoor had gegeven, werd ingetrokken.
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:00:24 #277
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_100755918
Ik kan niet wachten tot ze allebei 1,5 jaar de gevangenis ingaan. :)
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  † In Memoriam † maandag 15 augustus 2011 @ 18:41:35 #278
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_100770274
Die tokkies wonen in Sneek. Daar gaat de buurt. :( :( :(
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_100771872
En natuurlijk heeft Wilma ook een mening:

quote:
Privé-mening: Mijn rechtsgevoel

door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - Ik zat dit weekend te stoeien met mijn rechtsgevoel. Constanza en Mo, de adoptiedochter van Conny Breukhoven en haar man, riepen zaterdag opeens dat ze oma Conny voor de rechtbank slepen „als ze hun kleine kinderen, die tijdelijk aan oma zijn toegewezen, niet sneller dag en nacht weer in hun eigen huis mogen hebben.”

Jeugdzorg heeft hun kroost van drie en vier jaar oud in elk geval tot november naar Conny gestuurd, omdat een stabiele basis nodig is en de ouders immers tot voor kort in de cel zaten omdat ze de kluis bij de Breukhovens thuis zouden hebben gekraakt. Constanza is daar inmiddels voor veroordeeld, ze moet 63.300 euro terugbetalen en als ze dat niet kan alsnog 330 dagen de cel in. Haar partner Mo, die als hoofdverdachte wordt gezien, moet binnenkort nog voorkomen.
Een logische gedachte van de kinderrechter dus, dat logeren bij oma Conny. Temeer daar ze ook in het verleden al wekenlang het vaste logeeradres was voor de kleintjes omdat Mo en Constanza toen, naar eigen zeggen, de opvoeding niet aankonden. Er is, zo vertellen bronnen bij jeugdzorg, zelfs een door de ouders ondertekend papier waarin zij oma verzoeken zich tot na de lagere school over Semmy en Soraya te ontfermen.
Dat Constanza en Mo zich nu opeens ontpoppen als zielige ouders van wie de kinderen zijn afgepakt, verbaast me daarom nogal.
Ik weet bijvoorbeeld dat Constanza maandenlang met de kinderen alleen in huis in België zat, toen Mo in Marokko was. Er was nauwelijks geld. Reddende engel Conny sprong dan af en toe ruimhartig bij. En betaalde samen met Hans zakgeld, kleding van de kinderen en tassen boodschappen voor het hele gezin. De kinderen bivakkeerden verder regelmatig bij oma en dat resulteerde in die opvoedingsafspraak.
Pas toen Hans aangaf dat Mo verder wel de verantwoordelijkheid voor zijn gezin diende te nemen, ontstond onmin en werd afgelopen Kerst ook ’toevallig’ de kluis gekraakt.
Conny vangt dus op de keper beschouwd de kinderen van haar vermoedelijke berovers liefdevol op. En heeft daarvoor al haar eigen projecten, het zingen van jazz bijvoorbeeld, tijdelijk opgeschort.
Semmy en Soraya zouden, vertelt Mo, steeds „gillen en huilen” als ze weer bij oma Conny worden afgeleverd. Ik viel van mijn stoel toen ik dat las. Het is de zaak verkeerd voorstellen en het conflicteert nogal met wat ik met eigen ogen heb gezien. Conny is een supermama. De kleintjes hebben het er geweldig naar hun zin en gaan zingend naar de particuliere opvang, waar ze extra les krijgen omdat ze in ontwikkeling achterliepen. En Conny houdt Constanza en Mo nog in ere ook. Geen kwaad woord over hen want Conny wil voorkomen dat ze straks als ze van de kinderrechter weer terug mogen, geladen zijn met narigheid.
Nu heeft Constanza de boude beweringen over dat ze haar moeder via de rechtbank zou willen aanpakken intussen via Twitter enigszins afgezwakt, maar het blijft me toch niet lekker zitten. Nog één feitje over de stabiele thuisbasis die ze in Sneek hebben gevonden. Mo en Constanza hebben daar voorlopig onderdak in een huis dat te koop staat. Maar als een koper komt, moeten ze op den duur toch weer verhuizen.
Natuurlijk vind ik dat kinderen bij hun eigen ouders horen te wonen. De omslag van vermoedelijke kluiskrakers tot zielige benadeelde ouders, waar we allemaal medelijden moeten hebben, gaat me echter te snel. Ik zal wel ouderwets zijn.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_100851609
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 19:22 schreef roos85 het volgende:
En natuurlijk heeft Wilma ook een mening:

[..]

Ik geef Wilma dit keer wel gelijk......
Kamp Conny
  Moderator / Miss SHO woensdag 17 augustus 2011 @ 18:33:54 #281
22592 crew  Ole
pi_100862335
quote:
Exclusief: Constanza en Mo niet bang voor cel!
Geschreven op 10 augustus 2011 door Redactie Story

Voor Constanza Breukhoven en haar vriend Mo is het lang niet zeker dat ze op korte termijn weer voor hun kinderen mogen zorgen, nu ze Soraiya en Semmy tegen de wil van Jeugdzorg in hun nieuwe huis lieten slapen. En dan is er ook nog de dreiging van de gevangenis… Maar Mo zegt een mogelijke nieuwe celstraf niet te vrezen. ‘Ik leefde er als een vorst!’
De ophef was groot nadat was uitgelekt dat Constanza Breukhoven (35) en haar man Mo Kantou (27) tegen de nadrukkelijke wens van Jeugdzorg in hun kinderen tóch naar hun nieuwe huurwoning in Friesland meenamen. Daar bleven de kleintjes een nacht slapen tijdens de 27 uur die ze wekelijks bij hen mogen zijn. Jeugdzorg had diezelfde week tijdens een gesprek met Constanza en Mo aangegeven dat Soraiya (4) en Semmy (3) nog niet bij hen thuis mogen blijven zolang de instantie dat huis nog niet heeft geïnspecteerd. Constanza en Mo spelen enigszins met vuur nu ze de afspraken met Jeugdzorg op hun eigen manier hebben geïnterpreteerd. Volgens hen was immers niet gezegd dat de kinderen daar niet mochten logeren – hooguit dat ze er nog niet definitief mogen wonen. De kleintjes slapen normaal de nacht van vrijdag op zaterdag bij hun oma en opa – de ouders van Mo – in Zaltbommel, dus kennelijk maakt dat voor Constanza en Mo geen verschil. Maar het is niet alleen de wellicht gewekte toorn van Jeugdzorg die er nu voor zou kunnen zorgen dat hun kinderen alsnog langer bij oma Connie moeten blijven wonen, er hangt mogelijk ook nog een gevangenisstraf boven hun hoofd.

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_100934230
Ik vind het een erg hypocriete column van Wilma. Zij is degene die keer op keer Mo en Constanza een podium biedt voor hun verhalen waarin ze Conny zwart maken. Ik snap dat ze dit doet voor de verkoopcijfers. Mensen volgen deze soap graag. Maar ga dan niet zo'n slijmerige column schrijven om de relatie met Conny (althans dat denk ik) weer wat te verbeteren.
pi_100945200
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:30 schreef Lily1987 het volgende:
Ik vind het een erg hypocriete column van Wilma. Zij is degene die keer op keer Mo en Constanza een podium biedt voor hun verhalen waarin ze Conny zwart maken. Ik snap dat ze dit doet voor de verkoopcijfers. Mensen volgen deze soap graag. Maar ga dan niet zo'n slijmerige column schrijven om de relatie met Conny (althans dat denk ik) weer wat te verbeteren.
ik denk dat je in de war bent met evert santegoeds
dat is namelijk degene die een haat-haatverhouding met con heeft en iedereen die iets negatief over haar te roepen heeft alle ruimte geeft
t schijnt dat 'weekblad' privé (waarvan evert hoofdredacteur is) een exculsieve deal heeft met cons en mo

pagina privé (wilma) en weekblad privé zijn twee verschillende dingen
pi_100950112
Kan Connie Constanza eigenlijk onterven nu? Dat zou de ultieme wraak zijn....
pi_101050020
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:45 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ik denk dat je in de war bent met evert santegoeds
dat is namelijk degene die een haat-haatverhouding met con heeft en iedereen die iets negatief over haar te roepen heeft alle ruimte geeft
t schijnt dat 'weekblad' privé (waarvan evert hoofdredacteur is) een exculsieve deal heeft met cons en mo

pagina privé (wilma) en weekblad privé zijn twee verschillende dingen
Nee de Telegraaf heeft ook vaak artikelen over hen.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 07:46:07 #286
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_101400006
quote:
door Evert Santegoeds
AMSTERDAM - De grootste angst van Connie Breukhoven moet vandaag wel bewaarheid worden, nu oudste dochter Constanza bevestigt dat zij volgende maand met een schandaalboek komt. Constanza zegt in het boek niemand te sparen. Ook zichzelf niet.

Zij heeft het over haar werk in de seksindustrie, foute vriendjes waar haar ouders veel mee te stellen hadden, maar ook over echtelijke twisten, ruzies met de kinderen en veel meer toestanden die tot dusver binnenskamers bleven. Het leven van Nederlands meest bekende societyfamilie was eerder een thriller dan een sprookjesverhaal.

Volgens de in België gevestigde uitgeverij Eurofun heeft Constanza sinds 2003 gewerkt aan de biografie, onder andere door dagboekaantekeningen te maken. Het boek begint met haar adoptie en loopt tot aan de geruchtmakende kluisroof van kerstavond 2010.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_101400106
en over daarna wijselijk niets door constansje?
pi_101400123
wat een zooitje die Familie
pi_101400141
Ah ik weet al wat ik aan de Sint ga vragen :7
  woensdag 31 augustus 2011 @ 08:26:36 #290
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101400290
Oh, dat is wel handig van haar, dat ze de kluisroof ook in het boek beschrijft; vooral als de rechtzaak van Mo nog volgt :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 31 augustus 2011 @ 08:28:53 #291
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101400315
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 08:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Ah ik weet al wat ik aan de Sint ga vragen :7
Hoewel ik niet aan illegaal downloaden doe zou ik het in deze wel een optie vinden, al was het maar omdat ik vind dat ze er niets aan dient te verdienen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_101400764
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 08:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hoewel ik niet aan illegaal downloaden doe zou ik het in deze wel een optie vinden, al was het maar omdat ik vind dat ze er niets aan dient te verdienen.
oh shit, dat is ook weer zo :(
pi_101402553
heet iemand dat stuk uit de Telegraaf van vandaag?.
pi_101402558
Heeft
pi_101402668
Connie wilde Constanza te lijf gaan

AMSTERDAM - VIDEO De sfeer in de villa van de familie Breukhoven was zo explosief, dat vader Hans tussenbeide moest komen; anders was een razende Connie dochter Constanza te lijf gegaan..

Connie wilde Constanza te lijf gaan

bron met filmpje

Dat blijkt uit een nieuwe "verbijsterende" biografie "Gevlucht uit de gouden kooi" van Constanza Breukhoven waarover Evert Santegoeds spreekt in de Privéflits van De Telegraaf.
Verder was Evert op bezoek bij Demis Roussos. De zanger vindt dat Europa de Grieken dankbaar mag zijn voor de financiële chaos in zijn land..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_101403927
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 10:41 schreef erik666 het volgende:
heet iemand dat stuk uit de Telegraaf van vandaag?.
Niet veel nieuws :)

quote:
Constanza klapt uit ‘De Breuckhove!’

• Volgens haar uitgeverij overweegt Constanza afstand te doen van de naam Breukhoven. FOTO: ANP

De grootste angst van Connie Breukhoven moet vandaag wel bewaarheid worden, nu oudste dochter Constanza bevestigt dat zij volgende maand met een schandaalboek komt. Via haar eigen site constanzabreukhoven.nl kan het boek vanaf vandaag zelfs al worden besteld. Constanza beschrijft het dagelijkse leven in de Wassenaarse villa ‘De Breuckhove’ van haar ouders Hans en Connie zoals het er, volgens haar, tijdens hun getrouwde leven in werkelijkheid aan toe ging. Constanza zegt in het boek niemand te sparen. Ook zichzelf niet.

Zij heeft het over haar werk in de seksindustrie, foute vriendjes waar haar ouders veel mee te stellen hadden, maar ook over echtelijke twisten, ruzies met de kinderen en veel meer toestanden die tot dusver binnenskamers bleven. Een ding zal de lezer snel duidelijk worden; het leven van Nederlands meest bekende societyfamilie was eerder een thriller dan een sprookjesverhaal.

Aantekeningen

Volgens de in België gevestigde uitgeverij Eurofun heeft Constanza sinds 2003 gewerkt aan de biografie, onder andere door dagboekaantekeningen te maken. Pas enkele maanden geleden ontstond er, samen met een ghostwriter, het plan om ook echt een boek te maken dat zij, naar eigen idee, Gevlucht uit Gouden Kooi doopte. Het boek begint met haar adoptie en loopt totaan de geruchtmakende kluisroof van kerstavond 2010. In deze zaak werden Constanza en haar vriend Mo door Hans Breukhoven meteen als daders aangewezen. Constanza werd veroordeeld en wacht haar hoger beroep af.

De kluisroof heeft de verhoudingen binnen de familie van cd-magnaat Breukhoven hoe dan ook op scherp gezet, wat mag blijken uit de kwestie die daarna volgde rond de kinderen van Constanza en Mo die door ‘oma Connie’ worden opgevoed. „Dat de biografie Constanza niet in dank zal worden afgenomen is haar duidelijk”, zegt Eurofun . „Dit is dan ook het laatste wat zij onder deze naam doet. Zij overweegt afstand te doen van de naam Breukhoven. ”
pi_101421396
na de reclame constanza (nu nog) breukhoven over haar nieuwe boek; met dit boek sluit ik mijn leven in die familie af..

omdat er geen geld meer te halen valt
  woensdag 31 augustus 2011 @ 20:48:58 #298
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_101424475
Te erg dit. Wat een aso's en wat een (nieuwe) streek. Hans zei bij RTL Boulevard al dat-ie niet kon wachten tot ze haar achternaam verandert, hetgeen ze ook van plan schijnt te zijn.
pi_101440041
quote:
Zij heeft het over haar werk in de seksindustrie
Huh? Was dit al bekend?
pi_101440064
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 08:59 schreef computergirl het volgende:

[..]

Huh? Was dit al bekend?
Ik wist het ook niet...
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')