Die Vales dingen zijn best lekker. Maar ik eet ze meestal dan ook niet zozeer als vleesvervanger.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:05 schreef Skylark. het volgende:
ait het gaat me lukken. Maar ik ga geen smerige vleesvervangers eten. Vis of niks.
Ik wed dat je in een dronken bui een broodje döner naar binnen werkt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:05 schreef Skylark. het volgende:
ait het gaat me lukken. Maar ik ga geen smerige vleesvervangers eten. Vis of niks.
Ja.quote:
Nee, ik eet sowieso niet meer zo vaak na het uitgaan omdat ze hier dan alleen nog maar hotwings hebben (waar m'n mond van affikt en ik megadorst krijg) en durum (wat ik lang niet zo lekker vind als een broodje).quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik wed dat je in een dronken bui een broodje döner naar binnen werkt.
Kom maar in mijn gezichtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Kom maar in mijn gezicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Als ze vragen wat ik er op wil zeg ik ook altijd ''alles'', waarna je de meest obscure sauzen erop krijgt en mijn bek in de brand vliegt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik eet sowieso niet meer zo vaak na het uitgaan omdat ze hier dan alleen nog maar hotwings hebben (waar m'n mond van affikt en ik megadorst krijg) en durum (wat ik lang niet zo lekker vind als een broodje).
En ze vervolgens zonder boxer dragen :$?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:14 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga even een jaarvoorraad joggingbroeken kopen.
Ja, de 69ste dag van het jaar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:28 schreef LudoSanders het volgende:
Weten jullie wel welke dag het vandaag is!?
The International Day of Awesomeness natuurlijk!quote:
Gay.quote:
Deze naïeveling.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:32 schreef Allessio het volgende:
Ik vind ''mannelijke'' topicstarters die zich uitgeven voor vrouwen altijd zo kk zielig.
Overigens wel stoer dat je steeds zemmel zeg ts stoer mannetje ben jij.
Groter heb ik ze niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:38 schreef Chriz2k het volgende:
Heb je trouwens een grotere versie van die foto uit de OP?
Geeft niet, hier kan ik het ook wel op.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Groter heb ik ze niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan kon je het ook wel op die kleine.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Geeft niet, hier kan ik het ook wel op.
Dat zei... he wacht...quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan kon je het ook wel op die kleine.
ik zal dalijk ff voor je zoekenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Groter heb ik ze niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TR gedaan, pedofilie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan kon je het ook wel op die kleine.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Geeft niet, hier kan ik het ook wel op.
Ik hoop het niet, die teenslippers zijn disgustingquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet niet zeker of ze het echt is.
Die zie je toch niet als je haar missionaris pakt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, die teenslippers zijn disgusting.
Maar dan hoor je wel het geflipflop van die dingen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die zie je toch niet als je haar missionaris pakt.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dan hoor je wel het geflipflop van die dingen.
Dat deed ze maandag helemaal nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:17 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dem nips en zwembandjes
quote:
altijd goedquote:
Emily Osmentquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:30 schreef BobbyB het volgende:
En de geboortedag van Osama Bin Laden en Emily Osment.
loolquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:54 schreef moomoo het volgende:
[..]
Emily Osment
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bek kantoorlaaf.quote:
Gatver.quote:
eh, ik doe het voor jou hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:12 schreef secondewijzer het volgende:
Oh gezellig. Ik dacht dat ik in KLB SC zat, maar dit is dus gewoon GAY SC
Ja mijn lappie vindt het ook niet fijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:17 schreef Skylark. het volgende:
Flikker eens op met die kaolo zware plaatjes.
op uitnodiging naar een mannelijke user gaan¿ nee, ben geen homoquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:14 schreef secondewijzer het volgende:
Moet je hier komen boelertje, kijken of je dan nog denkt dat ik homo ben
het is kouloequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:17 schreef Skylark. het volgende:
kloptquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:18 schreef secondewijzer het volgende:
Maar dat is meer omdat ie homofoob is
Die iMac ook niet, maar dat komt omdat het Apple meuk is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:18 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Ja mijn lappie vindt het ook niet fijn
LOL!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die iMac ook niet, maar dat komt omdat het Apple meuk is.
Wat lach je nou? Is niet tof hoor. Betaal je meer dan 1000 euro voor zo'n ding, heeft ie nog moeite met het weergeven van plaatjes.quote:
netbook.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:22 schreef wise het volgende:
hoezo veroorzaken die foto's nou problemen
wat voor shit ding heb je dan¿![]()
DAAROM MWOAP MWOAPquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat lach je nou? Is niet tof hoor. Betaal je meer dan 1000 euro voor zo'n ding, heeft ie nog moeite met het weergeven van plaatjes.
ah, dat verklaard watquote:
kun je er wel op moeltitesken?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat lach je nou? Is niet tof hoor. Betaal je meer dan 1000 euro voor zo'n ding, heeft ie nog moeite met het weergeven van plaatjes.
Tuurlijk niet.quote:
neequote:
ik wacht nog steeds op pics VRIENDquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:17 schreef Skylark. het volgende:
omdat het kanquote:
omdat je heet bentquote:
dm =$quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:46 schreef Allure_ het volgende:
hmm.. ik heb jullie goed opgevoed.
Ik wilde hier eigenlijk iets vertellen, maar jullie zijn van die alles haters dus laat maar =$.
=#quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:46 schreef Allure_ het volgende:
Ik wilde hier eigenlijk iets vertellen, maar jullie zijn van die alles haters dus laat maar =$.
dus je hebt ons opgevoed als hatersquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:46 schreef Allure_ het volgende:
maar jullie zijn van die alles haters dus laat maar =$.
iedereen heeft ze al hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op pics VRIEND
je kan mij alles vertellen baby, dat weet je toch :$quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:46 schreef Allure_ het volgende:
vertel me dan a vriendinquote:
Scott Storchquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:49 schreef Lakitu het volgende:
http://www.hotnewhiphop.com/en/play/s/f94b1d7-212899/
bangertje hoor
umm hoe kan ik je die het best passen heb geen zin om WEER up te loadenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op pics VRIEND
fucking bossquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:49 schreef Lakitu het volgende:
bangertje hoor
film jezelf eens terwijl je hier op movedquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:49 schreef Lakitu het volgende:
bangertje hoor
ik zeg je ik vind het 1 kankerlekkere beatquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
mensen praten shit tegenwoordig
[..]
Scott Storchben benieuwd
Ken jij dezequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
mensen praten shit tegenwoordig
[..]
Scott Storchben benieuwd
allang gedaan, ik heb mn skinnys alweer uit nuquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
film jezelf eens terwijl je hier op moved
doe niet moeilijk vriendquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
umm hoe kan ik je die het best passen heb geen zin om WEER up te loaden
hmm hij viel tegenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik zeg je ik vind het 1 kankerlekkere beat
L O Lquote:
WATquote:
1000 megawattquote:
hater hoe kan jequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:52 schreef Allure_ het volgende:
Wie was hier ook alweer van reggaeton? Alleen otis toch. Wat een muziek
inddquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:52 schreef Allure_ het volgende:
Wie was hier ook alweer van reggaeton? Alleen otis toch. Wat een muziek
ben je gesettledquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
jongens ik mis het vrijgezellen leven
moet je compenseren?quote:
deze man. ik had het toch nog over chuck over dat hij inspiratie was :$quote:
quote:
maandje ongeveer nuquote:
Gast had het me verteld dan was ik op z'n e-bachelor party gekomen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
deze man. ik had het toch nog over chuck over dat hij inspiratie was :$
WHOOOOOOOOOOO zeg me jongens dit heeft hij niet gezegdquote:
Hoe oudquote:
er zijn uitnodigingen uitgedeeld in de SC, moest je hier maar komenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gast had het me verteld dan was ik op z'n e-bachelor party gekomen.
dat is alles wat ik wil babyquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij wilt toch nooit eens met mij dansen. INTENS dansen he
hyvespm gestuurd naar je chickquote:
nee hoor =$quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:54 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Maar nog steeds evenveel dames regelen als toen je nog fresh op de markt was.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
WHOOOOOOOOOOO zeg me jongens dit heeft hij niet gezegd
[..]
Hoe oud?
mensen die niet elke dag een Sean Paul uurtje hebbenquote:
Stratum. PSV moet voetballen, dus wordt sowieso drukquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:56 schreef secondewijzer het volgende:
Waar gaan we vanavond stappen Luur?
daar kun je beter op dansen dan reggaeton vindikquote:
Is goed. Hoelaat pick ik je up?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Stratum. PSV moet voetballen, dus wordt sowieso druk.
jonge mensen maken fouten jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:56 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Haha lul niet. Je cheat net zo hard als een skere nigger.
OIquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:56 schreef Skylark. het volgende:
Jongens, ik ga Dirty House terugbrengen. Flairinho doe je mee?
kan allebei. Lekker close tegen een dame aan rijden of andersomquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
daar kun je beter op dansen dan reggaeton vindik
De enige fout die je maakte was relatie starten boi.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
jonge mensen maken fouten ja
[..]
OI
hmm ja anders had ik die ene sma nu op wekelijkse basisquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:58 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
De enige fout die je maakte was relatie starten boi.
OI HERE IS VATO GONZALEZ, THE REAL DIRTY HOUSE BASTARD! DONT LISTEN TO THOSE FAKERS, THAT ARMIN VAN BUUREN - THEY STEAL OUR MUSIC AND OUR SOUL. THANK YOU FOR LISTENING TO THE REAL DIRTY HOUSE, INVENTED AND PLAYED BY YOUR BASTARD VATO GONZALEZquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
jonge mensen maken fouten ja
[..]
OI
Ga trouwen dan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
hmm ja anders had ik die ene sma nu op wekelijkse basis
MAAR MAAKT NIET UIT (L)
Half 10.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:57 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Is goed. Hoelaat pick ik je up?
True, true. Maar ik vind het allemaal aanquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
daar kun je beter op dansen dan reggaeton vindik
vind jou wel aanquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Half 10.
[..]
True, true. Maar ik vind het allemaal aan.
maar loopt ie ook de loopjes?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:00 schreef Lakitu het volgende:
Vato komt ook vaak met die MC Chen, volgens mij praat hij die praatjes
MC Tjen jonge, ja volgens mij doen ze allebei.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:00 schreef Lakitu het volgende:
Vato komt ook vaak met die MC Chen, volgens mij praat hij die praatjes
Echt irritant, zo'n bijdehand figuur in de SC.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:01 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
maar loopt ie ook de loopjes?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:01 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
maar loopt ie ook de loopjes?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:02 schreef Skylark. het volgende:
inb4 nee ik ben bijdevoet hahaha lol rofl xD (pun intended)
Dat dacht ik al ja. Een beetje zoals die skere studenten in dit topic. Praatjes maar ongevulde gaatjes.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Echt irritant, zo'n bijdehand figuur in de SC.
ik ga hier vannacht over dromen volgens mij :$quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:02 schreef Allure_ het volgende:
Laki, ik kies jou
om te dansen om immorales
quote:
Fuck ouders, ik heb daar ook wel eens last mee gehad.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:05 schreef Skylark. het volgende:
Chuck hoe heet ze + wat zeiden de ouders ervan?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik ga hier vannacht over dromen volgens mij :$
watquote:
denk maar ik paas pics zonder jouw picsquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:05 schreef Skylark. het volgende:
Chuck hoe heet ze + wat zeiden de ouders ervan?
kijk in de spiegelquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
chuck geef my eens een foto van je vriendinnetje
Fuck you, als ik daar ben dan wil ik met m'n schoonpa voetbal kijken en m'n schoonma complimenteren met haar haar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Fuck ouders, ik heb daar ook wel eens last mee gehad.
I took care of themquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Fuck ouders, ik heb daar ook wel eens last mee gehad.
kk geil. vooral omdat ik bij dat nummer steeds aan jou moet denken :$quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
I ain't easy, I ain't sleazy. I got reasons why I tease 'em
Boys just come and go like seasons
ok w8 ben je op msn?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
denk maar ik paas pics zonder jouw pics
[..]
kijk in de spiegelnee ik kijk zo wel eem
ik stem voorquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:09 schreef Allure_ het volgende:
Maar serieus, zullen we plaatjes boycotten in de SC? Ik zie de lol er niet van in, tenzij het een chimi <18 is of een knappe man >18.
Uhu.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:09 schreef Allure_ het volgende:
Maar serieus, zullen we plaatjes boycotten in de SC? Ik zie de lol er niet van in, tenzij het een chimi <18 is of een knappe man >18.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:09 schreef Allure_ het volgende:
Ik niet. ik wil allebei die ouders niet zien eigenlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Fuck you, als ik daar ben dan wil ik met m'n schoonpa voetbal kijken en m'n schoonma complimenteren met haar haar.
jaquote:
Dat nummer is ook zo ondergewaardeerdquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
kk geil. vooral omdat ik bij dat nummer steeds aan jou moet denken :$
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:09 schreef Allure_ het volgende:
quote:
Ik vind ouders ontmoeten meestal leuk maarja die bitches van mij zijn geen 15.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik niet. ik wil allebei die ouders niet zien eigenlijk.
plaats dan op z'n minst een leuke....quote:
Immorales, lol. Goede slettendans.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:02 schreef Allure_ het volgende:
Laki, ik kies jou
om te dansen om immorales
heavy beatsquote:
Je hoort ouders te meeten voor je wat met haar begintquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik niet. ik wil allebei die ouders niet zien eigenlijk.
Ja sorry het is geen diss ofzo maar ik vind je echt op dr lijkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat nummer is ook zo ondergewaardeerd. Als je maar niet zegt dat ik op haar lijk. Kan ook niet nu ik een exotische donkerbruine deerne ben
.
JA DAN HEB JIJ PEG WANT MAG JE DIE KRULLERIGE SGAPEN SLET VAN JE NIET MER POSTEN. NET GOED KANKERTAYLORD. OPTIEFEN MET DIE GEDROCHT TAZZZquote:
ik ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind ouders ontmoeten meestal leuk maarja die bitches van mij zijn geen 15.
Ey praat jij ook met korte o? Want ik heb ontdekt dat Gelderse mensen zo praten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Immorales, lol. Goede slettendans.
ja oke dan hebben ouders weer een hele andere attitudequote:Op donderdag 10 maart 2011 17:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind ouders ontmoeten meestal leuk maarja die bitches van mij zijn geen 15.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
JA DAN HEB JIJ PEG WANT MAG JE DIE KRULLERIGE SGAPEN SLET VAN JE NIET MER POSTEN. NET GOED KANKERTAYLORD. OPTIEFEN MET DIE GEDROCHT TAZZZ
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
plaats dan op z'n minst een leuke....
ik moest lachenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
dus ik deed alsof ik bij haar in de klas zat
Ik zou het niet weten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ey praat jij ook met korte o? Want ik heb ontdekt dat Gelderse mensen zo praten.
Toen ik gister zei dat ik blij was dat je terug was, dat meende ik niet hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
JA DAN HEB JIJ PEG WANT MAG JE DIE KRULLERIGE SGAPEN SLET VAN JE NIET MER POSTEN. NET GOED KANKERTAYLORD. OPTIEFEN MET DIE GEDROCHT TAZZZ
Oh please, nog niet halfquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja sorry het is geen diss ofzo maar ik vind je echt op dr lijkentenminste hoe ik denk dat jij dr uitziet dankzij pics, maarja misschien ben je in het echt wel heel anders. maar hoe kom ik daar achter? :$ :$
zwartquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik doe altijd lief tegen jou...quote:
acteerskillsquote:
nooit is een groot woordquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh please, nog niet half.
Ik heb vernomen dat jij nooit buiten amsterdam komt, dus dat wordt lastig
zoiets, beetje mokkaquote:
Hahaquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik ookik heb die moeder al eens ontmoet toen ze ineens thuiskwam dus ik deed alsof ik bij haar in de klas zat en een boek kwam brengen
ik maakte wel indruk sowieso
je kan zo in spangasquote:
Wat is er nog meer groot aan jou?quote:
Dans met mij titiquote:
Eerste wat mijn pa vroeg aan Jochem was wil je een biertje?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hahaik was ooit bij zo'n chick en die pa vroeg of ik niks beters kon krijgen
Bah. weer zo'n buitenlanderquote:
m'n praatjesquote:
haha DAT WAS EEN TEST. Mja je moet die moeders gewoon altijd mevrouw en U blijven noemen ook al willen ze het niet dan ben je al binnenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hahaik was ooit bij zo'n chick en die pa vroeg of ik niks beters kon krijgen
Alleen als je een stringetje aan trekt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat is er nog meer groot aan jou?
[..]
Dans met mij titi.
Ik zo hem kapotslaan kk boeler moet van mijn dochter afblijvenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Eerste wat mijn pa vroeg aan Jochem was wil je een biertje?
Vragen of je mee moet helpen met afwassen na het etenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha DAT WAS EEN TEST. Mja je moet die moeders gewoon altijd mevrouw en U blijven noemen ook al willen ze het niet dan ben je al binnen"ZO'N LIEVE JONGEN"
Jullie zijn viesss.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha DAT WAS EEN TEST. Mja je moet die moeders gewoon altijd mevrouw en U blijven noemen ook al willen ze het niet dan ben je al binnen"ZO'N LIEVE JONGEN"
blijf je houdenquote:
Hmm, ik hou niet van strings maar ik moet er straks wel 1 aan voor onder m'n rokje. Anders ziet het er niet uitquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alleen als je een stringetje aan trekt.
Jullie maken gewoon misbruik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vragen of je mee moet helpen met afwassen na het eten
ja gewoon automatisch alle borden meenemen als je ziet dat ze beginnen en dan niet stoppen als ze zeggen dat ze het zelf wel doenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vragen of je mee moet helpen met afwassen na het eten
wat een bullshit. Misschien als je <17 bentquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mja je moet die moeders gewoon altijd mevrouw en U blijven noemen ook al willen ze het niet dan ben je al binnen"ZO'N LIEVE JONGEN"
Cocktease.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ik hou niet van strings maar ik moet er straks wel 1 aan voor onder m'n rokje. Anders ziet het er niet uit. Dus, je hebt geluk
.
Haha, een keer kwam zo'n moeder m'n chick ophalen van de bios en ik loop zo naar die auto en vraag zo: "Lianne's oudere zus neem ik aan? Ik ben Sky"quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ja gewoon automatisch alle borden meenemen als je ziet dat ze beginnen en dan niet stoppen als ze zeggen dat ze het zelf wel doen. jij snapt het
nu ga je te verquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha, een keer kwam zo'n moeder m'n chick ophalen van de bios en ik loop zo naar die auto en vraag zo: "Lianne's oudere zus neem ik aan? Ik ben Sky"
Zo fout maar werkt zo goed
haha trauma'squote:Op donderdag 10 maart 2011 17:20 schreef Lakitu het volgende:
Ik had een keer een chick thuisgebracht omdat ik zo'n aardige jongen benkomt dr pa in zn pyjama mij nog naroepen wat een belachelijk tijdstip dit was voor dr leeftijd blabla ik kon dr ook gewoon in dr eentje laten gaan
en daarom zijn ouders van chicks hatelijk
Waarom zie ik dit voor me.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha, een keer kwam zo'n moeder m'n chick ophalen van de bios en ik loop zo naar die auto en vraag zo: "Lianne's oudere zus neem ik aan? Ik ben Sky"
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
lolquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:21 schreef tliciouz het volgende:
Oke ik geef toe, jullie 3 zijn echte bazen.
kan je niet hebben he dat jij niet 1 van onze hossels wasquote:
hipster > stringquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ik hou niet van strings maar ik moet er straks wel 1 aan voor onder m'n rokje. Anders ziet het er niet uit. Dus, je hebt geluk
.
jealousquote:
Nee serieus, ze weten hoe ze ouders moeten inpalmen. Is toch mooi.quote:
Ik zeg het je moeders vinden dat leuk om te horen, zeker als je het met genoeg knipoog zegtquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
kan je niet hebben he dat jij niet 1 van onze hossels was
quote:
Hahaha.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee serieus, ze weten hoe ze ouders moeten inpalmen. Is toch mooi.
quote:
quote:
Haha ja sowieso heel erg naar onder gaan zitten. Maar eigenlijk moet je zeggen van: Dat mag je niet raden bij een dame en dan zegt zij zo van: Komop doe nou! en zeg je zo van: Ja ik ben bang dat ik te hoog zit en niet meer de deur hier inkomquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zoiets zei ik ook een x vroeger omdat ik zei dat die moeder er erg jong uitzag. Ik wist dat ze rond de 50 was. En ze vroeg om mij te laten gokken. " 40? =$"
strings komen sletterig over.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:24 schreef wise het volgende:
[..]
, strings zijn eigenlijk een afknapper
Ik niet? Wel verdomme.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:21 schreef tliciouz het volgende:
Oke ik geef toe, jullie 3 zijn echte bazen.
sowieso, maar worden ook vaak gedragen door meiden <17 die onzeker zijn. Dus het indd maar gooien op de slet uithangenquote:
Wat is het probleem precies?quote:
echte man > baasquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik niet? Wel verdomme.
[ afbeelding ]
haha jij denkt precies hetzelfde als ik. en dat allemaal met een big smile zeggenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha ja sowieso heel erg naar onder gaan zitten. Maar eigenlijk moet je zeggen van: Dat mag je niet raden bij een dame en dan zegt zij zo van: Komop doe nou! en zeg je zo van: Ja ik ben bang dat ik te hoog zit en niet meer de deur hier inkomen dan zeg je 10 jaar jonger dan je echt denkt.
Ligt er aan welke, ik heb echt hele mooie van kant van de primark die zijn echt pretty.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:24 schreef wise het volgende:
[..]
, strings zijn eigenlijk een afknapper
inb4 pics or didnt happen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ligt er aan welke, ik heb echt hele mooie van kant van de primark die zijn echt pretty.
ook het postuur doet er aan toe.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ligt er aan welke, ik heb echt hele mooie van kant van de primark die zijn echt pretty.
owhquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:27 schreef secondewijzer het volgende:
Sowieso, gewoon lekker sarcastisch praten
Jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha jij denkt precies hetzelfde als ik. en dat allemaal met een big smile zeggen
quote:
Ik moet wel zeggen dat ik er nooit een aan doe op afspraakjes enzo, kanten broekjes.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:27 schreef wise het volgende:
[..]
ook het postuur doet er aan toe.
Als je sommige meiden ziet die strings dragen. Brrr
Oh. Nja vind het toch altijd een beetje hokjes denken. Ik denk eigenlijk niet direct dat iemand een slet is als ze een string draagt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
probleem zou kunnen zijn dat als je strings draagt mensen een bepaald beeld schetsen.
bij de vader juist heel serieus/verlegen/niet te zelfverzekerdquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jamaar moeders zijn easy, vaders zijn lastiger. Daar moet je niet teveel tegen zeggen, alleen als hij iets vraagt of soms iets over zijn interesses vragen. En dan juist vooral geen gladde praatjes.
Sky ga een boek schrijven.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jamaar moeders zijn easy, vaders zijn lastiger. Daar moet je niet teveel tegen zeggen, alleen als hij iets vraagt of soms iets over zijn interesses vragen. En dan juist vooral geen gladde praatjes.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik er nooit een aan doe op afspraakjes enzo, kanten broekjes.
quote:
En als het strenge moslims zijn?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:30 schreef Skylark. het volgende:
Haha en nog zoiets, als ze vragen wat ik te drinken wil zeg ik 's middags koffie of thee, en 's avonds als de pa het vraagt een biertje en als de moeder het vraagt thee.
Okay en dan zet ik jouw credits op de eerste page :$.quote:
quote:
WATquote:
Iedereen draagt toch gewoon wat ze prettig vindt en evt. waar haar billen het mooist in uitkomen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
probleem zou kunnen zijn dat als je strings draagt mensen een bepaald beeld schetsen.
Natuurlijk, ging er mij om dat bepaalde kleding stereotypes met zich mee brengen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Iedereen draagt toch gewoon wat ze prettig vindt en evt. waar haar billen het mooist in uitkomen.
Inderdaad, je kan niet eens draken- of wolvenshirts meer dragen zonder raar aangekeken te worden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Natuurlijk, ging er mij om dat bepaalde kleding stereotypes met zich mee brengen.
Ga er nog ooit één kopen, korte beige broek met wolvenshirt en sokken in slippers.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:55 schreef moomoo het volgende:
[..]
Inderdaad, je kan niet eens draken- of wolvenshirts meer dragen zonder raar aangekeken te worden.
Ligt er ook aan wie. Als iemand dat soort dingen normaal niet draagt vind ik het best wel geniaal om dan een keer te gymmen oid in zo'n shirt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:55 schreef moomoo het volgende:
[..]
Inderdaad, je kan niet eens draken- of wolvenshirts meer dragen zonder raar aangekeken te worden.
quote:Ik heb in mei een vriend gekregen.
hem kende ik al heel lang (+-7 jaar)
Maar ik ben 14 hij is 21, 7.5 jaar leeftijds verschil.
Normale meiden van mijn leeftijd hebben nog van die ''kinder'' verkering, maar ik heb nu al bijna een jaar een relatie met hem.
We hebben al zoveel meegemaakt dit jaar, en ook niet te kleinste dingen,
maar nog nooit ruzie gehad met hem.
ik zie hem 1 of 2 keer per dag en alles gaat prima.
hij is zelf een hoefsmid en heeft wat pony's dus daar zal het ook wel een beetje aan liggen dat we goed samen gaan.
Maar voor hem had ik dat ook nooit gedacht,
ik had nog nooit verkering gehad, ook niet een verkering voor een dag op de bassisschool,
Maar is toch nog goed gekomen!
Deze jongen is al iets van 2 of 3 jaar vleesloos.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:18 schreef Mozy het volgende:
Wat de neukAls je gewoon je best moet doen om 1 week geen vlees te eten heb je echt het doorzettingsvermogen van een stoeptegel
Je moet je schamen.
waaromquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:20 schreef moomoo het volgende:
[..]
Deze jongen is al iets van 2 of 3 jaar vleesloos.
Ik eet gewoon vlees, want ik vind het lekker. Maar niet dat ik helemaal moeite moet gaan doen en mijn best om het 1 week niet te etenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:20 schreef moomoo het volgende:
[..]
Deze jongen is al iets van 2 of 3 jaar vleesloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |