Die Vales dingen zijn best lekker. Maar ik eet ze meestal dan ook niet zozeer als vleesvervanger.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:05 schreef Skylark. het volgende:
ait het gaat me lukken. Maar ik ga geen smerige vleesvervangers eten. Vis of niks.
Ik wed dat je in een dronken bui een broodje döner naar binnen werkt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:05 schreef Skylark. het volgende:
ait het gaat me lukken. Maar ik ga geen smerige vleesvervangers eten. Vis of niks.
Ja.quote:
Nee, ik eet sowieso niet meer zo vaak na het uitgaan omdat ze hier dan alleen nog maar hotwings hebben (waar m'n mond van affikt en ik megadorst krijg) en durum (wat ik lang niet zo lekker vind als een broodje).quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik wed dat je in een dronken bui een broodje döner naar binnen werkt.
Kom maar in mijn gezichtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Kom maar in mijn gezicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Als ze vragen wat ik er op wil zeg ik ook altijd ''alles'', waarna je de meest obscure sauzen erop krijgt en mijn bek in de brand vliegt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik eet sowieso niet meer zo vaak na het uitgaan omdat ze hier dan alleen nog maar hotwings hebben (waar m'n mond van affikt en ik megadorst krijg) en durum (wat ik lang niet zo lekker vind als een broodje).
En ze vervolgens zonder boxer dragen :$?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:14 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga even een jaarvoorraad joggingbroeken kopen.
Ja, de 69ste dag van het jaar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:28 schreef LudoSanders het volgende:
Weten jullie wel welke dag het vandaag is!?
The International Day of Awesomeness natuurlijk!quote:
Gay.quote:
Deze naďeveling.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:32 schreef Allessio het volgende:
Ik vind ''mannelijke'' topicstarters die zich uitgeven voor vrouwen altijd zo kk zielig.
Overigens wel stoer dat je steeds zemmel zeg ts stoer mannetje ben jij.
Groter heb ik ze niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:38 schreef Chriz2k het volgende:
Heb je trouwens een grotere versie van die foto uit de OP?
Geeft niet, hier kan ik het ook wel op.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Groter heb ik ze niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan kon je het ook wel op die kleine.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Geeft niet, hier kan ik het ook wel op.
Dat zei... he wacht...quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan kon je het ook wel op die kleine.
ik zal dalijk ff voor je zoekenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Groter heb ik ze niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TR gedaan, pedofilie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan kon je het ook wel op die kleine.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Geeft niet, hier kan ik het ook wel op.
Ik hoop het niet, die teenslippers zijn disgustingquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet niet zeker of ze het echt is.
Die zie je toch niet als je haar missionaris pakt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, die teenslippers zijn disgusting.
Maar dan hoor je wel het geflipflop van die dingen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die zie je toch niet als je haar missionaris pakt.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dan hoor je wel het geflipflop van die dingen.
Dat deed ze maandag helemaal nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:17 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dem nips en zwembandjes
quote:
altijd goedquote:
Emily Osmentquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:30 schreef BobbyB het volgende:
En de geboortedag van Osama Bin Laden en Emily Osment.
loolquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:54 schreef moomoo het volgende:
[..]
Emily Osment
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bek kantoorlaaf.quote:
Gatver.quote:
eh, ik doe het voor jou hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:12 schreef secondewijzer het volgende:
Oh gezellig. Ik dacht dat ik in KLB SC zat, maar dit is dus gewoon GAY SC
Ja mijn lappie vindt het ook niet fijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:17 schreef Skylark. het volgende:
Flikker eens op met die kaolo zware plaatjes.
op uitnodiging naar een mannelijke user gaanż nee, ben geen homoquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:14 schreef secondewijzer het volgende:
Moet je hier komen boelertje, kijken of je dan nog denkt dat ik homo ben
het is kouloequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:17 schreef Skylark. het volgende:
kloptquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:18 schreef secondewijzer het volgende:
Maar dat is meer omdat ie homofoob is
Die iMac ook niet, maar dat komt omdat het Apple meuk is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:18 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Ja mijn lappie vindt het ook niet fijn
LOL!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die iMac ook niet, maar dat komt omdat het Apple meuk is.
Wat lach je nou? Is niet tof hoor. Betaal je meer dan 1000 euro voor zo'n ding, heeft ie nog moeite met het weergeven van plaatjes.quote:
netbook.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:22 schreef wise het volgende:
hoezo veroorzaken die foto's nou problemen
wat voor shit ding heb je danż![]()
DAAROM MWOAP MWOAPquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat lach je nou? Is niet tof hoor. Betaal je meer dan 1000 euro voor zo'n ding, heeft ie nog moeite met het weergeven van plaatjes.
ah, dat verklaard watquote:
kun je er wel op moeltitesken?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat lach je nou? Is niet tof hoor. Betaal je meer dan 1000 euro voor zo'n ding, heeft ie nog moeite met het weergeven van plaatjes.
Tuurlijk niet.quote:
neequote:
ik wacht nog steeds op pics VRIENDquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:17 schreef Skylark. het volgende:
omdat het kanquote:
omdat je heet bentquote:
dm =$quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:46 schreef Allure_ het volgende:
hmm.. ik heb jullie goed opgevoed.
Ik wilde hier eigenlijk iets vertellen, maar jullie zijn van die alles haters dus laat maar =$.
=#quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:46 schreef Allure_ het volgende:
Ik wilde hier eigenlijk iets vertellen, maar jullie zijn van die alles haters dus laat maar =$.
dus je hebt ons opgevoed als hatersquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:46 schreef Allure_ het volgende:
maar jullie zijn van die alles haters dus laat maar =$.
iedereen heeft ze al hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op pics VRIEND
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |