Heb ik al eens geprobeerd maar mislukt, dus wil je daar aub niet mee spottenquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:23 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Doe de samenleving eens een plezier en pleeg zelfmoord.
Een troost zwaffeltje dan?quote:
Nog niet, ze is nog ziek en nog in Barcelona dus de nachtmerrie gaat door jonges, het gaat gewoon door!!!!quote:
ja dat weet ik, maar vraag me af of ze die juf nog te pakken heeft gekregen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog niet, ze is nog ziek en nog in Barcelona dus de nachtmerrie gaat door jonges, het gaat gewoon door!!!!
Dat is dan ook gewoon een kutstad.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:39 schreef stevenmac26 het volgende:
In Barcelona zitten en nog durven te zeiken
Nee, maar die polen wel ahahahaha xDquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:38 schreef wise het volgende:
[..]
ja dat weet ik, maar vraag me af of ze die juf nog te pakken heeft gekregen.
Beter dan die kankerstad waar ze vandaan komtquote:
Dat wel, maar ik vind toch wel een beetje van, wat die stad van Nederland is, is Barcelona van Spanje.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beter dan die kankerstad waar ze vandaan komt
Waarheidquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:00 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik vind toch wel een beetje van, wat die stad van Nederland is, is Barcelona van Spanje.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, maar die polen wel ahahahaha xD
Homoquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:18 schreef Keselo het volgende:
[..]
Hier klikte ik op je FoBo en werd degelijk teleurgesteld.
Ze is nu ook buiten de KLBSC...quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beter dan die kankerstad waar ze vandaan komt
Ik heb haar gezien op cam, meerdere keren, geen filmpje.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:32 schreef Allessio het volgende:
Ik vind ''mannelijke'' topicstarters die zich uitgeven voor vrouwen altijd zo kk zielig.
Overigens wel stoer dat je steeds zemmel zeg ts stoer mannetje ben jij.
Naked caps plzquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb haar gezien op cam, meerdere keren, geen filmpje.
Ik kan dit beamen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ok mooimeid voor jou!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Whehhequote:Op donderdag 10 maart 2011 14:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze is minderjarig.
Ach, fuck it. Zie PM.
quote:
Nee, de turbulentie was genoeg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:37 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Heb je haar nog in elkaar geslagen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |