neequote:
Homoquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:18 schreef Keselo het volgende:
[..]
Hier klikte ik op je FoBo en werd degelijk teleurgesteld.
Homo.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:18 schreef Keselo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:18 schreef Keselo het volgende:
Hohohooooo je bent geen homo als je haar niet knap vindt, wat moeilijk te zeggen is van die ene foto. Smaken verschilt.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:11 schreef Brerius het volgende:
[..]
Hohohooooo je bent geen homo als je haar niet knap vindt, wat moeilijk te zeggen is van die ene foto. Smaken verschilt.
Alhoewel jij wel een lekkertje bent
Flikker.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:11 schreef Brerius het volgende:
[..]
Hohohooooo je bent geen homo als je haar niet knap vindt, wat moeilijk te zeggen is van die ene foto. Smaken verschilt.
Alhoewel jij wel een lekkertje bent
Flikker.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:18 schreef Keselo het volgende:
[..]
Waar slaat dat opquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:24 schreef Brerius het volgende:
[..]
Aan jou Fobo te zien, kun je beter jezelf de vraag stellen van welke geaardheid jij bent![]()
homoquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:25 schreef LeNick het volgende:
[..]
Waar slaat dat opVind ik echt totaal niet.
Flikker.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:24 schreef Brerius het volgende:
[..]
Aan jou Fobo te zien, kun je beter jezelf de vraag stellen van welke geaardheid jij bent![]()
'jou'quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:24 schreef Brerius het volgende:
[..]
Flikker.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:47 schreef Renaldo het volgende:
de hele groep moet zich weer aanpassen, omdat er een zo n kutje bij is die altijd wat heeft![]()
terecht dat je niet wordt opgehaald.
Ditquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:18 schreef Keselo het volgende:
[..]
quote:
Volgens mij wordt ze al geprikt door een of andere pool daar. Of ze ondergaat een groepsverkrachting in de metroquote:
Jij ook nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Deze bitch is jaloers omdat hij niet bij Barca - Arsenal was.
Dus jij hangt je tong in willekeurige kerel waar je een keer pfeiffer van oploopt en nu erover lopen bitchen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:57 schreef wolvendagen het volgende:
Dus ik ben met school naar Barcelona, want ik was gister wel waar jullie niet waren. Ja, die wedstrijd. Prachtig dit dat, maar nu komt het. Ik ben zelf al een aantal weken ziek (pfeiffer, migraine aanvallen, misselijk, duizelig) maar ik wilde dit reisje niet laten lopen, logisch.
Ik was er wel, zemmel.quote:
Nee, is geen willekeurig iemand. Is iemand waar ik van hou.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:42 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Dus jij hangt je tong in willekeurige kerel waar je een keer pfeiffer van oploopt en nu erover lopen bitchen?
Boe-hoe meid
Raar verhaalquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:42 schreef wolvendagen het volgende:
Omdat iedereen dronken is hier en ik ga niet bij die rare zitten en ik moest mn papa mailen biatch
Pfeiffer is de kusziekte. Iemand moet het hebben opgelopen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, is geen willekeurig iemand. Is iemand waar ik van hou.
Ja, klopt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:46 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Pfeiffer is de kusziekte. Iemand moet het hebben opgelopen.
Verzonnen verhaal jah, weet je wel hoeveel dat kost als ze zolang op internet zo zitten, sinds wanneer hebben hostels in achterstandwijken internetquote:
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik was er wel, zemmel.Dat was onderdeel van het reisje. Je hoeft me niet te geloven, als ik het zelf maar weet.
Ach, open relatie. Moet kunnen tegenwoordig.quote:
Het is geen open relatie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:48 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Ach, open relatie. Moet kunnen tegenwoordig.
En jij bent in Barca en in plaats van uit eten haal je een brood. WTF?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:57 schreef wolvendagen het volgende:
ben in slaap gevallen na wat handelingen.
Goh gek hoor dat ik niet wil drinken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:55 schreef Schalks. het volgende:
Ga wolvendagen niet pesten jongens. In plaats van te feesten met haar studie/klasgenoten is ze gewoon diehard aan het fokken.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:09 schreef Brerius het volgende:
De lerares, wordt vast en zeker door een pool genomen op het moment. Dus TS, kan nog wel even duren. Je kunt je mss ook al bezig houden met een andere pool. Zijn blijkbaar goed in gaatjes dichten![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |