Gelukkig maar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik was er wel, zemmel.Dat was onderdeel van het reisje. Je hoeft me niet te geloven, als ik het zelf maar weet.
Ach, open relatie. Moet kunnen tegenwoordig.quote:
Het is geen open relatie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:48 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Ach, open relatie. Moet kunnen tegenwoordig.
En jij bent in Barca en in plaats van uit eten haal je een brood. WTF?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:57 schreef wolvendagen het volgende:
ben in slaap gevallen na wat handelingen.
Goh gek hoor dat ik niet wil drinken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:55 schreef Schalks. het volgende:
Ga wolvendagen niet pesten jongens. In plaats van te feesten met haar studie/klasgenoten is ze gewoon diehard aan het fokken.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:09 schreef Brerius het volgende:
De lerares, wordt vast en zeker door een pool genomen op het moment. Dus TS, kan nog wel even duren. Je kunt je mss ook al bezig houden met een andere pool. Zijn blijkbaar goed in gaatjes dichten![]()
Heb ik al eens geprobeerd maar mislukt, dus wil je daar aub niet mee spottenquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:23 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Doe de samenleving eens een plezier en pleeg zelfmoord.
Een troost zwaffeltje dan?quote:
Nog niet, ze is nog ziek en nog in Barcelona dus de nachtmerrie gaat door jonges, het gaat gewoon door!!!!quote:
ja dat weet ik, maar vraag me af of ze die juf nog te pakken heeft gekregen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog niet, ze is nog ziek en nog in Barcelona dus de nachtmerrie gaat door jonges, het gaat gewoon door!!!!
Dat is dan ook gewoon een kutstad.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:39 schreef stevenmac26 het volgende:
In Barcelona zitten en nog durven te zeiken
Nee, maar die polen wel ahahahaha xDquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:38 schreef wise het volgende:
[..]
ja dat weet ik, maar vraag me af of ze die juf nog te pakken heeft gekregen.
Beter dan die kankerstad waar ze vandaan komtquote:
Dat wel, maar ik vind toch wel een beetje van, wat die stad van Nederland is, is Barcelona van Spanje.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beter dan die kankerstad waar ze vandaan komt
Waarheidquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:00 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik vind toch wel een beetje van, wat die stad van Nederland is, is Barcelona van Spanje.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, maar die polen wel ahahahaha xD
Homoquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:18 schreef Keselo het volgende:
[..]
Hier klikte ik op je FoBo en werd degelijk teleurgesteld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |