Deze bitch is jaloers omdat hij niet bij Barca - Arsenal was.quote:
gatverdamme tsquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:57 schreef wolvendagen het volgende:
ik heb mijn kamertje lekker ondergekotst en ben in slaap gevallen na wat handelingen.
Als ze die hier hadden had ik dat gedaan met je. Maar ze hebben hier alleen windows 98 en zielige internetverbinding.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:59 schreef LasTeR het volgende:
Zullen we even cammen om de tijd door te komen?
Een beetje maarquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Deze bitch is jaloers omdat hij niet bij Barca - Arsenal was.
TS deed helemaal geen drugs en TS is gelijk na aankomst naar haar kamer gegaan. Die Polen kwamen trouwens pas terug om een uur of 5 vanmorgen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:01 schreef luckass het volgende:
TS deed drugs en terwijl ze compleet van de kaart was is ze genomen door die Polen.
TS praat in de 3e persoon.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
TS deed helemaal geen drugs en TS is gelijk na aankomst naar haar kamer gegaan. Die Polen kwamen trouwens pas terug om een uur of 5 vanmorgen.
Ze zou hier om 6 uur zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:04 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Aww meisje toch. [ afbeelding ] Ze komt er vast zo aan.
Hehequote:Op woensdag 9 maart 2011 19:04 schreef ElRey85 het volgende:
Op schoolreisje zijn en niet alles slopen en iedere dag helemaal kankerzat zijn
Dat gaat moeilijk hè, wanneer die er niet is? Wellicht verstandig om een topic eens te lezen voor je de 'grappige' jongen gaat uithangen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:09 schreef De_Viborateur het volgende:
Kots in lerares dr bek. Hoef je het ook niet meer op te ruimen. 2 vliegen in 1 klap
het is maart, zemmelquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:31 schreef Dyll het volgende:
In februari naar Barcelona gaan. Hoe achterlijk kun je een reis plannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een rare tijdzone hebben ze in spanjequote:Op woensdag 9 maart 2011 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
Nou ik heb inmiddels haar geprobeerd te bellen en ze neemt ook gewoon niet op dus ik ga dalijk ragen tegen haar en alle andere leraren. Het is namelijk al vijf over half acht en ik heb nog niet gegeten, dus ik ga zo maar eens even lekker naar de supermarkt lopen en een heel brood kopen waar iedereen met zn kk tengels af moet blijven.
Ik lees enkel op wat de klokken hier aangeven.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:32 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Wat een rare tijdzone hebben ze in spanje
Sub-klacht: de klokken staan verkeerdquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik lees enkel op wat de klokken hier aangeven.
Toch niet hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:36 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Sub-klacht: de klokken staan verkeerd
Whahaahah brood halen als avond maalquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
Nou ik heb inmiddels haar geprobeerd te bellen en ze neemt ook gewoon niet op dus ik ga dalijk ragen tegen haar en alle andere leraren. Het is namelijk al vijf over half acht en ik heb nog niet gegeten, dus ik ga zo maar eens even lekker naar de supermarkt lopen en een heel brood kopen waar iedereen met zn kk tengels af moet blijven.
Omdat ik in een achterwijk zit en ik ben sexy en ik word aangerand in de metro DAAROM. En ik weet best dat ik gewoon macaroni kan kopen maar ik wil niet deze vieze skere keuken in. Alhoewel, macaroni met kaas is best te maken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:39 schreef Brerius het volgende:
[..]
Whahaahah brood halen als avond maal![]()
![]()
![]()
![]()
TS is blond, weet niet dat je maaltijden kunt kopen![]()
![]()
Waarom ga je niet alvast alleen uit eten
quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:57 schreef wolvendagen het volgende:
Dus ik ben met school naar Barcelona, want ik was gister wel waar jullie niet waren. Ja, die wedstrijd. Prachtig dit dat, maar nu komt het. Ik ben zelf al een aantal weken ziek (pfeiffer, syfillis, chlamydia)
Maar je hebt al Soa's wat maakt Aids dan nog uit?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat ik in een achterwijk zit en ik ben sexy en ik word aangerand in de metro DAAROM. En ik weet best dat ik gewoon macaroni kan kopen maar ik wil niet deze vieze skere keuken in. Alhoewel, macaroni met kaas is best te maken.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:47 schreef Renaldo het volgende:
de hele groep moet zich weer aanpassen, omdat er een zo n kutje bij is die altijd wat heeft![]()
Er zal ook eens een school zijn die een propere overnachting in een acceptabele buurt heeft geregeld.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat ik in een achterwijk zit en ik ben sexy en ik word aangerand in de metro DAAROM. En ik weet best dat ik gewoon macaroni kan kopen maar ik wil niet deze vieze skere keuken in. Alhoewel, macaroni met kaas is best te maken.
Bewijs dat je sexy bent.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wij twee jaar terug naar Rome welquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:54 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Er zal ook eens een school zijn die een propere overnachting in een acceptabele buurt heeft geregeld.
Hier klikte ik op je FoBo en werd degelijk teleurgesteld.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
neequote:
Homoquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:18 schreef Keselo het volgende:
[..]
Hier klikte ik op je FoBo en werd degelijk teleurgesteld.
Homo.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:18 schreef Keselo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:18 schreef Keselo het volgende:
Hohohooooo je bent geen homo als je haar niet knap vindt, wat moeilijk te zeggen is van die ene foto. Smaken verschilt.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:11 schreef Brerius het volgende:
[..]
Hohohooooo je bent geen homo als je haar niet knap vindt, wat moeilijk te zeggen is van die ene foto. Smaken verschilt.
Alhoewel jij wel een lekkertje bent
Flikker.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:11 schreef Brerius het volgende:
[..]
Hohohooooo je bent geen homo als je haar niet knap vindt, wat moeilijk te zeggen is van die ene foto. Smaken verschilt.
Alhoewel jij wel een lekkertje bent
Flikker.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:18 schreef Keselo het volgende:
[..]
Waar slaat dat opquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:24 schreef Brerius het volgende:
[..]
Aan jou Fobo te zien, kun je beter jezelf de vraag stellen van welke geaardheid jij bent![]()
homoquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:25 schreef LeNick het volgende:
[..]
Waar slaat dat opVind ik echt totaal niet.
Flikker.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:24 schreef Brerius het volgende:
[..]
Aan jou Fobo te zien, kun je beter jezelf de vraag stellen van welke geaardheid jij bent![]()
'jou'quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:24 schreef Brerius het volgende:
[..]
Flikker.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:47 schreef Renaldo het volgende:
de hele groep moet zich weer aanpassen, omdat er een zo n kutje bij is die altijd wat heeft![]()
terecht dat je niet wordt opgehaald.
Ditquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:18 schreef Keselo het volgende:
[..]
quote:
Volgens mij wordt ze al geprikt door een of andere pool daar. Of ze ondergaat een groepsverkrachting in de metroquote:
Jij ook nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Deze bitch is jaloers omdat hij niet bij Barca - Arsenal was.
Dus jij hangt je tong in willekeurige kerel waar je een keer pfeiffer van oploopt en nu erover lopen bitchen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:57 schreef wolvendagen het volgende:
Dus ik ben met school naar Barcelona, want ik was gister wel waar jullie niet waren. Ja, die wedstrijd. Prachtig dit dat, maar nu komt het. Ik ben zelf al een aantal weken ziek (pfeiffer, migraine aanvallen, misselijk, duizelig) maar ik wilde dit reisje niet laten lopen, logisch.
Ik was er wel, zemmel.quote:
Nee, is geen willekeurig iemand. Is iemand waar ik van hou.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:42 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Dus jij hangt je tong in willekeurige kerel waar je een keer pfeiffer van oploopt en nu erover lopen bitchen?
Boe-hoe meid
Raar verhaalquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:42 schreef wolvendagen het volgende:
Omdat iedereen dronken is hier en ik ga niet bij die rare zitten en ik moest mn papa mailen biatch
Pfeiffer is de kusziekte. Iemand moet het hebben opgelopen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, is geen willekeurig iemand. Is iemand waar ik van hou.
Ja, klopt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:46 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Pfeiffer is de kusziekte. Iemand moet het hebben opgelopen.
Verzonnen verhaal jah, weet je wel hoeveel dat kost als ze zolang op internet zo zitten, sinds wanneer hebben hostels in achterstandwijken internetquote:
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik was er wel, zemmel.Dat was onderdeel van het reisje. Je hoeft me niet te geloven, als ik het zelf maar weet.
Ach, open relatie. Moet kunnen tegenwoordig.quote:
Het is geen open relatie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:48 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Ach, open relatie. Moet kunnen tegenwoordig.
En jij bent in Barca en in plaats van uit eten haal je een brood. WTF?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:57 schreef wolvendagen het volgende:
ben in slaap gevallen na wat handelingen.
Goh gek hoor dat ik niet wil drinken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:55 schreef Schalks. het volgende:
Ga wolvendagen niet pesten jongens. In plaats van te feesten met haar studie/klasgenoten is ze gewoon diehard aan het fokken.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:09 schreef Brerius het volgende:
De lerares, wordt vast en zeker door een pool genomen op het moment. Dus TS, kan nog wel even duren. Je kunt je mss ook al bezig houden met een andere pool. Zijn blijkbaar goed in gaatjes dichten![]()
Heb ik al eens geprobeerd maar mislukt, dus wil je daar aub niet mee spottenquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:23 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Doe de samenleving eens een plezier en pleeg zelfmoord.
Een troost zwaffeltje dan?quote:
Nog niet, ze is nog ziek en nog in Barcelona dus de nachtmerrie gaat door jonges, het gaat gewoon door!!!!quote:
ja dat weet ik, maar vraag me af of ze die juf nog te pakken heeft gekregen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog niet, ze is nog ziek en nog in Barcelona dus de nachtmerrie gaat door jonges, het gaat gewoon door!!!!
Dat is dan ook gewoon een kutstad.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:39 schreef stevenmac26 het volgende:
In Barcelona zitten en nog durven te zeiken
Nee, maar die polen wel ahahahaha xDquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:38 schreef wise het volgende:
[..]
ja dat weet ik, maar vraag me af of ze die juf nog te pakken heeft gekregen.
Beter dan die kankerstad waar ze vandaan komtquote:
Dat wel, maar ik vind toch wel een beetje van, wat die stad van Nederland is, is Barcelona van Spanje.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beter dan die kankerstad waar ze vandaan komt
Waarheidquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:00 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik vind toch wel een beetje van, wat die stad van Nederland is, is Barcelona van Spanje.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, maar die polen wel ahahahaha xD
Homoquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:18 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ze is nu ook buiten de KLBSC...quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beter dan die kankerstad waar ze vandaan komt
Ik heb haar gezien op cam, meerdere keren, geen filmpje.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:32 schreef Allessio het volgende:
Ik vind ''mannelijke'' topicstarters die zich uitgeven voor vrouwen altijd zo kk zielig.
Overigens wel stoer dat je steeds zemmel zeg ts stoer mannetje ben jij.
Naked caps plzquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb haar gezien op cam, meerdere keren, geen filmpje.
Ik kan dit beamen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ok mooimeid voor jou!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Whehhequote:Op donderdag 10 maart 2011 14:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze is minderjarig.
Ach, fuck it. Zie PM.
quote:
Nee, de turbulentie was genoeg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:37 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Heb je haar nog in elkaar geslagen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |