Deze bitch is jaloers omdat hij niet bij Barca - Arsenal was.quote:
gatverdamme tsquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:57 schreef wolvendagen het volgende:
ik heb mijn kamertje lekker ondergekotst en ben in slaap gevallen na wat handelingen.
Als ze die hier hadden had ik dat gedaan met je. Maar ze hebben hier alleen windows 98 en zielige internetverbinding.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:59 schreef LasTeR het volgende:
Zullen we even cammen om de tijd door te komen?
Een beetje maarquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Deze bitch is jaloers omdat hij niet bij Barca - Arsenal was.
TS deed helemaal geen drugs en TS is gelijk na aankomst naar haar kamer gegaan. Die Polen kwamen trouwens pas terug om een uur of 5 vanmorgen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:01 schreef luckass het volgende:
TS deed drugs en terwijl ze compleet van de kaart was is ze genomen door die Polen.
TS praat in de 3e persoon.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
TS deed helemaal geen drugs en TS is gelijk na aankomst naar haar kamer gegaan. Die Polen kwamen trouwens pas terug om een uur of 5 vanmorgen.
Ze zou hier om 6 uur zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:04 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Aww meisje toch. [ afbeelding ] Ze komt er vast zo aan.
Hehequote:Op woensdag 9 maart 2011 19:04 schreef ElRey85 het volgende:
Op schoolreisje zijn en niet alles slopen en iedere dag helemaal kankerzat zijn
Dat gaat moeilijk hè, wanneer die er niet is? Wellicht verstandig om een topic eens te lezen voor je de 'grappige' jongen gaat uithangen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:09 schreef De_Viborateur het volgende:
Kots in lerares dr bek. Hoef je het ook niet meer op te ruimen. 2 vliegen in 1 klap
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |