quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
kan je niet hebben he dat jij niet 1 van onze hossels was
quote:
Hahaha.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee serieus, ze weten hoe ze ouders moeten inpalmen. Is toch mooi.
quote:
quote:
Haha ja sowieso heel erg naar onder gaan zitten. Maar eigenlijk moet je zeggen van: Dat mag je niet raden bij een dame en dan zegt zij zo van: Komop doe nou! en zeg je zo van: Ja ik ben bang dat ik te hoog zit en niet meer de deur hier inkomquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zoiets zei ik ook een x vroeger omdat ik zei dat die moeder er erg jong uitzag. Ik wist dat ze rond de 50 was. En ze vroeg om mij te laten gokken. " 40? =$"
strings komen sletterig over.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:24 schreef wise het volgende:
[..]
, strings zijn eigenlijk een afknapper
Ik niet? Wel verdomme.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:21 schreef tliciouz het volgende:
Oke ik geef toe, jullie 3 zijn echte bazen.
sowieso, maar worden ook vaak gedragen door meiden <17 die onzeker zijn. Dus het indd maar gooien op de slet uithangenquote:
Wat is het probleem precies?quote:
echte man > baasquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik niet? Wel verdomme.
[ afbeelding ]
haha jij denkt precies hetzelfde als ik. en dat allemaal met een big smile zeggenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha ja sowieso heel erg naar onder gaan zitten. Maar eigenlijk moet je zeggen van: Dat mag je niet raden bij een dame en dan zegt zij zo van: Komop doe nou! en zeg je zo van: Ja ik ben bang dat ik te hoog zit en niet meer de deur hier inkomen dan zeg je 10 jaar jonger dan je echt denkt.
Ligt er aan welke, ik heb echt hele mooie van kant van de primark die zijn echt pretty.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:24 schreef wise het volgende:
[..]
, strings zijn eigenlijk een afknapper
inb4 pics or didnt happen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ligt er aan welke, ik heb echt hele mooie van kant van de primark die zijn echt pretty.
ook het postuur doet er aan toe.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ligt er aan welke, ik heb echt hele mooie van kant van de primark die zijn echt pretty.
owhquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:27 schreef secondewijzer het volgende:
Sowieso, gewoon lekker sarcastisch praten
Jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha jij denkt precies hetzelfde als ik. en dat allemaal met een big smile zeggen
quote:
Ik moet wel zeggen dat ik er nooit een aan doe op afspraakjes enzo, kanten broekjes.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:27 schreef wise het volgende:
[..]
ook het postuur doet er aan toe.
Als je sommige meiden ziet die strings dragen. Brrr
Oh. Nja vind het toch altijd een beetje hokjes denken. Ik denk eigenlijk niet direct dat iemand een slet is als ze een string draagt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
probleem zou kunnen zijn dat als je strings draagt mensen een bepaald beeld schetsen.
bij de vader juist heel serieus/verlegen/niet te zelfverzekerdquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jamaar moeders zijn easy, vaders zijn lastiger. Daar moet je niet teveel tegen zeggen, alleen als hij iets vraagt of soms iets over zijn interesses vragen. En dan juist vooral geen gladde praatjes.
Sky ga een boek schrijven.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jamaar moeders zijn easy, vaders zijn lastiger. Daar moet je niet teveel tegen zeggen, alleen als hij iets vraagt of soms iets over zijn interesses vragen. En dan juist vooral geen gladde praatjes.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik er nooit een aan doe op afspraakjes enzo, kanten broekjes.
quote:
En als het strenge moslims zijn?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:30 schreef Skylark. het volgende:
Haha en nog zoiets, als ze vragen wat ik te drinken wil zeg ik 's middags koffie of thee, en 's avonds als de pa het vraagt een biertje en als de moeder het vraagt thee.
Okay en dan zet ik jouw credits op de eerste page :$.quote:
quote:
WATquote:
Iedereen draagt toch gewoon wat ze prettig vindt en evt. waar haar billen het mooist in uitkomen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
probleem zou kunnen zijn dat als je strings draagt mensen een bepaald beeld schetsen.
Natuurlijk, ging er mij om dat bepaalde kleding stereotypes met zich mee brengen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Iedereen draagt toch gewoon wat ze prettig vindt en evt. waar haar billen het mooist in uitkomen.
Inderdaad, je kan niet eens draken- of wolvenshirts meer dragen zonder raar aangekeken te worden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Natuurlijk, ging er mij om dat bepaalde kleding stereotypes met zich mee brengen.
Ga er nog ooit één kopen, korte beige broek met wolvenshirt en sokken in slippers.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:55 schreef moomoo het volgende:
[..]
Inderdaad, je kan niet eens draken- of wolvenshirts meer dragen zonder raar aangekeken te worden.
Ligt er ook aan wie. Als iemand dat soort dingen normaal niet draagt vind ik het best wel geniaal om dan een keer te gymmen oid in zo'n shirt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:55 schreef moomoo het volgende:
[..]
Inderdaad, je kan niet eens draken- of wolvenshirts meer dragen zonder raar aangekeken te worden.
quote:Ik heb in mei een vriend gekregen.
hem kende ik al heel lang (+-7 jaar)
Maar ik ben 14 hij is 21, 7.5 jaar leeftijds verschil.
Normale meiden van mijn leeftijd hebben nog van die ''kinder'' verkering, maar ik heb nu al bijna een jaar een relatie met hem.
We hebben al zoveel meegemaakt dit jaar, en ook niet te kleinste dingen,
maar nog nooit ruzie gehad met hem.
ik zie hem 1 of 2 keer per dag en alles gaat prima.
hij is zelf een hoefsmid en heeft wat pony's dus daar zal het ook wel een beetje aan liggen dat we goed samen gaan.
Maar voor hem had ik dat ook nooit gedacht,
ik had nog nooit verkering gehad, ook niet een verkering voor een dag op de bassisschool,
Maar is toch nog goed gekomen!
Deze jongen is al iets van 2 of 3 jaar vleesloos.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:18 schreef Mozy het volgende:
Wat de neukAls je gewoon je best moet doen om 1 week geen vlees te eten heb je echt het doorzettingsvermogen van een stoeptegel
Je moet je schamen.
waaromquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:20 schreef moomoo het volgende:
[..]
Deze jongen is al iets van 2 of 3 jaar vleesloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |