haha DAT WAS EEN TEST. Mja je moet die moeders gewoon altijd mevrouw en U blijven noemen ook al willen ze het niet dan ben je al binnenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hahaik was ooit bij zo'n chick en die pa vroeg of ik niks beters kon krijgen
Alleen als je een stringetje aan trekt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat is er nog meer groot aan jou?
[..]
Dans met mij titi.
Ik zo hem kapotslaan kk boeler moet van mijn dochter afblijvenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Eerste wat mijn pa vroeg aan Jochem was wil je een biertje?
Vragen of je mee moet helpen met afwassen na het etenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha DAT WAS EEN TEST. Mja je moet die moeders gewoon altijd mevrouw en U blijven noemen ook al willen ze het niet dan ben je al binnen"ZO'N LIEVE JONGEN"
Jullie zijn viesss.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha DAT WAS EEN TEST. Mja je moet die moeders gewoon altijd mevrouw en U blijven noemen ook al willen ze het niet dan ben je al binnen"ZO'N LIEVE JONGEN"
blijf je houdenquote:
Hmm, ik hou niet van strings maar ik moet er straks wel 1 aan voor onder m'n rokje. Anders ziet het er niet uitquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alleen als je een stringetje aan trekt.
Jullie maken gewoon misbruik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vragen of je mee moet helpen met afwassen na het eten
ja gewoon automatisch alle borden meenemen als je ziet dat ze beginnen en dan niet stoppen als ze zeggen dat ze het zelf wel doenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vragen of je mee moet helpen met afwassen na het eten
wat een bullshit. Misschien als je <17 bentquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mja je moet die moeders gewoon altijd mevrouw en U blijven noemen ook al willen ze het niet dan ben je al binnen"ZO'N LIEVE JONGEN"
Cocktease.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ik hou niet van strings maar ik moet er straks wel 1 aan voor onder m'n rokje. Anders ziet het er niet uit. Dus, je hebt geluk
.
Haha, een keer kwam zo'n moeder m'n chick ophalen van de bios en ik loop zo naar die auto en vraag zo: "Lianne's oudere zus neem ik aan? Ik ben Sky"quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ja gewoon automatisch alle borden meenemen als je ziet dat ze beginnen en dan niet stoppen als ze zeggen dat ze het zelf wel doen. jij snapt het
nu ga je te verquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha, een keer kwam zo'n moeder m'n chick ophalen van de bios en ik loop zo naar die auto en vraag zo: "Lianne's oudere zus neem ik aan? Ik ben Sky"
Zo fout maar werkt zo goed
haha trauma'squote:Op donderdag 10 maart 2011 17:20 schreef Lakitu het volgende:
Ik had een keer een chick thuisgebracht omdat ik zo'n aardige jongen benkomt dr pa in zn pyjama mij nog naroepen wat een belachelijk tijdstip dit was voor dr leeftijd blabla ik kon dr ook gewoon in dr eentje laten gaan
en daarom zijn ouders van chicks hatelijk
Waarom zie ik dit voor me.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha, een keer kwam zo'n moeder m'n chick ophalen van de bios en ik loop zo naar die auto en vraag zo: "Lianne's oudere zus neem ik aan? Ik ben Sky"
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
lolquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:21 schreef tliciouz het volgende:
Oke ik geef toe, jullie 3 zijn echte bazen.
kan je niet hebben he dat jij niet 1 van onze hossels wasquote:
hipster > stringquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ik hou niet van strings maar ik moet er straks wel 1 aan voor onder m'n rokje. Anders ziet het er niet uit. Dus, je hebt geluk
.
jealousquote:
Nee serieus, ze weten hoe ze ouders moeten inpalmen. Is toch mooi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |