ik ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind ouders ontmoeten meestal leuk maarja die bitches van mij zijn geen 15.
Ey praat jij ook met korte o? Want ik heb ontdekt dat Gelderse mensen zo praten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Immorales, lol. Goede slettendans.
ja oke dan hebben ouders weer een hele andere attitudequote:Op donderdag 10 maart 2011 17:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind ouders ontmoeten meestal leuk maarja die bitches van mij zijn geen 15.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
JA DAN HEB JIJ PEG WANT MAG JE DIE KRULLERIGE SGAPEN SLET VAN JE NIET MER POSTEN. NET GOED KANKERTAYLORD. OPTIEFEN MET DIE GEDROCHT TAZZZ
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
plaats dan op z'n minst een leuke....
ik moest lachenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
dus ik deed alsof ik bij haar in de klas zat
Ik zou het niet weten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ey praat jij ook met korte o? Want ik heb ontdekt dat Gelderse mensen zo praten.
Toen ik gister zei dat ik blij was dat je terug was, dat meende ik niet hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
JA DAN HEB JIJ PEG WANT MAG JE DIE KRULLERIGE SGAPEN SLET VAN JE NIET MER POSTEN. NET GOED KANKERTAYLORD. OPTIEFEN MET DIE GEDROCHT TAZZZ
Oh please, nog niet halfquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja sorry het is geen diss ofzo maar ik vind je echt op dr lijkentenminste hoe ik denk dat jij dr uitziet dankzij pics, maarja misschien ben je in het echt wel heel anders. maar hoe kom ik daar achter? :$ :$
zwartquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik doe altijd lief tegen jou...quote:
acteerskillsquote:
nooit is een groot woordquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh please, nog niet half.
Ik heb vernomen dat jij nooit buiten amsterdam komt, dus dat wordt lastig
zoiets, beetje mokkaquote:
Hahaquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik ookik heb die moeder al eens ontmoet toen ze ineens thuiskwam dus ik deed alsof ik bij haar in de klas zat en een boek kwam brengen
ik maakte wel indruk sowieso
je kan zo in spangasquote:
Wat is er nog meer groot aan jou?quote:
Dans met mij titiquote:
Eerste wat mijn pa vroeg aan Jochem was wil je een biertje?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hahaik was ooit bij zo'n chick en die pa vroeg of ik niks beters kon krijgen
Bah. weer zo'n buitenlanderquote:
m'n praatjesquote:
haha DAT WAS EEN TEST. Mja je moet die moeders gewoon altijd mevrouw en U blijven noemen ook al willen ze het niet dan ben je al binnenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hahaik was ooit bij zo'n chick en die pa vroeg of ik niks beters kon krijgen
Alleen als je een stringetje aan trekt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat is er nog meer groot aan jou?
[..]
Dans met mij titi.
Ik zo hem kapotslaan kk boeler moet van mijn dochter afblijvenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Eerste wat mijn pa vroeg aan Jochem was wil je een biertje?
Vragen of je mee moet helpen met afwassen na het etenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha DAT WAS EEN TEST. Mja je moet die moeders gewoon altijd mevrouw en U blijven noemen ook al willen ze het niet dan ben je al binnen"ZO'N LIEVE JONGEN"
Jullie zijn viesss.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha DAT WAS EEN TEST. Mja je moet die moeders gewoon altijd mevrouw en U blijven noemen ook al willen ze het niet dan ben je al binnen"ZO'N LIEVE JONGEN"
blijf je houdenquote:
Hmm, ik hou niet van strings maar ik moet er straks wel 1 aan voor onder m'n rokje. Anders ziet het er niet uitquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alleen als je een stringetje aan trekt.
Jullie maken gewoon misbruik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vragen of je mee moet helpen met afwassen na het eten
ja gewoon automatisch alle borden meenemen als je ziet dat ze beginnen en dan niet stoppen als ze zeggen dat ze het zelf wel doenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vragen of je mee moet helpen met afwassen na het eten
wat een bullshit. Misschien als je <17 bentquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mja je moet die moeders gewoon altijd mevrouw en U blijven noemen ook al willen ze het niet dan ben je al binnen"ZO'N LIEVE JONGEN"
Cocktease.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ik hou niet van strings maar ik moet er straks wel 1 aan voor onder m'n rokje. Anders ziet het er niet uit. Dus, je hebt geluk
.
Haha, een keer kwam zo'n moeder m'n chick ophalen van de bios en ik loop zo naar die auto en vraag zo: "Lianne's oudere zus neem ik aan? Ik ben Sky"quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ja gewoon automatisch alle borden meenemen als je ziet dat ze beginnen en dan niet stoppen als ze zeggen dat ze het zelf wel doen. jij snapt het
nu ga je te verquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha, een keer kwam zo'n moeder m'n chick ophalen van de bios en ik loop zo naar die auto en vraag zo: "Lianne's oudere zus neem ik aan? Ik ben Sky"
Zo fout maar werkt zo goed
haha trauma'squote:Op donderdag 10 maart 2011 17:20 schreef Lakitu het volgende:
Ik had een keer een chick thuisgebracht omdat ik zo'n aardige jongen benkomt dr pa in zn pyjama mij nog naroepen wat een belachelijk tijdstip dit was voor dr leeftijd blabla ik kon dr ook gewoon in dr eentje laten gaan
en daarom zijn ouders van chicks hatelijk
Waarom zie ik dit voor me.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha, een keer kwam zo'n moeder m'n chick ophalen van de bios en ik loop zo naar die auto en vraag zo: "Lianne's oudere zus neem ik aan? Ik ben Sky"
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
lolquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:21 schreef tliciouz het volgende:
Oke ik geef toe, jullie 3 zijn echte bazen.
kan je niet hebben he dat jij niet 1 van onze hossels wasquote:
hipster > stringquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ik hou niet van strings maar ik moet er straks wel 1 aan voor onder m'n rokje. Anders ziet het er niet uit. Dus, je hebt geluk
.
jealousquote:
Nee serieus, ze weten hoe ze ouders moeten inpalmen. Is toch mooi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |