OI HERE IS VATO GONZALEZ, THE REAL DIRTY HOUSE BASTARD! DONT LISTEN TO THOSE FAKERS, THAT ARMIN VAN BUUREN - THEY STEAL OUR MUSIC AND OUR SOUL. THANK YOU FOR LISTENING TO THE REAL DIRTY HOUSE, INVENTED AND PLAYED BY YOUR BASTARD VATO GONZALEZquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
jonge mensen maken fouten ja
[..]
OI
Ga trouwen dan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
hmm ja anders had ik die ene sma nu op wekelijkse basis
MAAR MAAKT NIET UIT (L)
Half 10.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:57 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Is goed. Hoelaat pick ik je up?
True, true. Maar ik vind het allemaal aanquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
daar kun je beter op dansen dan reggaeton vindik
vind jou wel aanquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Half 10.
[..]
True, true. Maar ik vind het allemaal aan.
maar loopt ie ook de loopjes?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:00 schreef Lakitu het volgende:
Vato komt ook vaak met die MC Chen, volgens mij praat hij die praatjes
MC Tjen jonge, ja volgens mij doen ze allebei.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:00 schreef Lakitu het volgende:
Vato komt ook vaak met die MC Chen, volgens mij praat hij die praatjes
Echt irritant, zo'n bijdehand figuur in de SC.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:01 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
maar loopt ie ook de loopjes?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:01 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
maar loopt ie ook de loopjes?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:02 schreef Skylark. het volgende:
inb4 nee ik ben bijdevoet hahaha lol rofl xD (pun intended)
Dat dacht ik al ja. Een beetje zoals die skere studenten in dit topic. Praatjes maar ongevulde gaatjes.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Echt irritant, zo'n bijdehand figuur in de SC.
ik ga hier vannacht over dromen volgens mij :$quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:02 schreef Allure_ het volgende:
Laki, ik kies jou
om te dansen om immorales
quote:
Fuck ouders, ik heb daar ook wel eens last mee gehad.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:05 schreef Skylark. het volgende:
Chuck hoe heet ze + wat zeiden de ouders ervan?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik ga hier vannacht over dromen volgens mij :$
watquote:
denk maar ik paas pics zonder jouw picsquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:05 schreef Skylark. het volgende:
Chuck hoe heet ze + wat zeiden de ouders ervan?
kijk in de spiegelquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
chuck geef my eens een foto van je vriendinnetje
Fuck you, als ik daar ben dan wil ik met m'n schoonpa voetbal kijken en m'n schoonma complimenteren met haar haar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Fuck ouders, ik heb daar ook wel eens last mee gehad.
I took care of themquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Fuck ouders, ik heb daar ook wel eens last mee gehad.
kk geil. vooral omdat ik bij dat nummer steeds aan jou moet denken :$quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
I ain't easy, I ain't sleazy. I got reasons why I tease 'em
Boys just come and go like seasons
ok w8 ben je op msn?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
denk maar ik paas pics zonder jouw pics
[..]
kijk in de spiegelnee ik kijk zo wel eem
ik stem voorquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:09 schreef Allure_ het volgende:
Maar serieus, zullen we plaatjes boycotten in de SC? Ik zie de lol er niet van in, tenzij het een chimi <18 is of een knappe man >18.
Uhu.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:09 schreef Allure_ het volgende:
Maar serieus, zullen we plaatjes boycotten in de SC? Ik zie de lol er niet van in, tenzij het een chimi <18 is of een knappe man >18.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:09 schreef Allure_ het volgende:
Ik niet. ik wil allebei die ouders niet zien eigenlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Fuck you, als ik daar ben dan wil ik met m'n schoonpa voetbal kijken en m'n schoonma complimenteren met haar haar.
jaquote:
Dat nummer is ook zo ondergewaardeerdquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
kk geil. vooral omdat ik bij dat nummer steeds aan jou moet denken :$
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:09 schreef Allure_ het volgende:
quote:
Ik vind ouders ontmoeten meestal leuk maarja die bitches van mij zijn geen 15.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik niet. ik wil allebei die ouders niet zien eigenlijk.
plaats dan op z'n minst een leuke....quote:
Immorales, lol. Goede slettendans.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:02 schreef Allure_ het volgende:
Laki, ik kies jou
om te dansen om immorales
heavy beatsquote:
Je hoort ouders te meeten voor je wat met haar begintquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik niet. ik wil allebei die ouders niet zien eigenlijk.
Ja sorry het is geen diss ofzo maar ik vind je echt op dr lijkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat nummer is ook zo ondergewaardeerd. Als je maar niet zegt dat ik op haar lijk. Kan ook niet nu ik een exotische donkerbruine deerne ben
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |