Dat dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:31 schreef bb2 het volgende:
[..]
Die staat altijd standaard op je PC, anders werkt je hele file-system niet
bij mij wekt ie nooit goedquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:31 schreef bb2 het volgende:
[..]
Die staat altijd standaard op je PC, anders werkt je hele file-system niet
Zow, lame shit zeg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Een brief waarin stond hoe je de kijker kon amuseren.
Het is bevestigd: Servio zei: Ik mag 'm niet meer voorlezen
Was toch 60% voor Laura? (dat ze moest blijven)quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:36 schreef MichaelBA het volgende:
Guido's missie van vandaag: Hou Faalex zo lang mogelijk weg bij Laura tot de exit
Vast wel, want dan kan ze twee weken lang daarover zeiken, hoe beroemd zij al isquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:37 schreef bb2 het volgende:
[..]
Was toch 60% voor Laura?
No way dat die uitslag nog drastisch anders gaat worden.
Alex had vorige week 56 procent.. 's avonds scheelde het nog maar 2% met Serpentioquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:37 schreef bb2 het volgende:
[..]
Was toch 60% voor Laura? (dat ze moest blijven)
No way dat die uitslag nog drastisch anders gaat worden.
Zoek maar even op de secret story paginaquote:
daaromquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Alex had vorige week 56 procent.. 's avonds scheelde het nog maar 2% met Serpentio
Die anderen zitten rond 20±10%quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Alex had vorige week 56 procent.. 's avonds scheelde het nog maar 2% met Serpentio
van 56% naar 38 % en Serpentio die ineens als tweede opduikt.. dat was ook heel vaag en ging ook heel snel hoorquote:
Ik vertrouw dat ook niet, dus heb ik niet gestemd en ga dat ook niet meer doenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
van 56% naar 38 % en Serpentio die ineens als tweede opduikt.. dat was ook heel vaag en ging ook heel snel hoor
niets is wat het lijktquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
van 56% naar 38 % en Serpentio die ineens als tweede opduikt.. dat was ook heel vaag en ging ook heel snel hoor
Laura blijft, die mag niet weg van de productie....quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:41 schreef Urb het volgende:
Na vannacht laten ze Laura echt niet gaan, zelfs als ze als laatste zou eindigen.
Enige manier om normaal met vrouwen te communicerenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:41 schreef mazaru het volgende:
Goed gesprek gehad met Alex. Aha, noemen ze dat zo tegenwoordig!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:39 schreef NotYou het volgende:
"..dan lag ik met die persoon in bed..."Aafke
Beste optie is: Laura de minste stemmen en Sofia haar 24 uur aanvragenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:41 schreef bollokus het volgende:
wel grappig iedereen praat al zo dat stoof vertrekt.... ik weet het nog niet zo zeker
''Ze vertrekt no matter what vanavond. Zelfs als ze niet de minste stemmen krijgt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:41 schreef bollokus het volgende:
wel grappig iedereen praat al zo dat stoof vertrekt.... ik weet het nog niet zo zeker
Het is toch veel te leuk om te zien hoe die 3 om elkaar heen blijven draaine.... En Sofia gaat sowieso wel naar huis, als ze nu niet mag dan loopt ze gewoon weg....quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Laura blijft, die mag niet weg van de productie....
Zolang je maar tot een gezamenlijk, gemeenschappelijk punt komt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Enige manier om normaal met vrouwen te communiceren![]()
Droomscenario indeed!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:43 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Laura wordt eruit gestemt en Sophia gaat vrijwillig mee!!
Zou mooie tv zijn!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:43 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Laura wordt eruit gestemt en Sophia gaat vrijwillig mee!!
ouderwets!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zolang je maar tot een gezamenlijk, gemeenschappelijk punt komt.
preciesquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:44 schreef delfse het volgende:
Stemmen heeft geen zin het script is allang klaar. Als je stemt is het weggegooid geld .
same prob here en mijn flaptop begint te roken bij IEquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:45 schreef Green1 het volgende:
Kutzooi, die streams werken voor geen meter
Ik heb nu alleen één of andere gare kut pagina met facebook ernaast...
Die achterlijke periode hebben we nu toch wel een beetje gehad ?quote:
ze heeft toch ook geen geldquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:46 schreef TimeJumper het volgende:
aha volgens Laura kan ze nu met het spel beginnen te spelen.![]()
![]()
Dat zei ze een week geleden ook al, nog niks van gezien hoorrr
1000 euro! Wel opletten he..quote:
Ik heb hem in chrome open staan.. in firefox werkt ie niet, en internet explorer heb ik geen zin inquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
same prob here en mijn flaptop begint te roken bij IE
Alleen als het niet in ons voordeel is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die achterlijke periode hebben we nu toch wel een beetje gehad ?
hostfile aanpassenquote:
ze gaat zich laten batsen door prins relaxia!quote:
jazeker, en dat is dan ook haar voordeel. Hetzelfde geldt voor Guido; jonge meisjes zullen wel vallen voor zijn leuke koppie...maar als ze niet zo mooi zouden zijn geweest, kregen ze dan ook zoveel stemmen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:47 schreef superkokje het volgende:
Jullie kunnen zeggen wat jullie willen
Toch zit er een mooi koppie op
juistquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:48 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Ow Sophia krabbelt terug....het is aan de kijker...Dus denk dat ze als ze er niet uitgestemt wordt, gewoon zal blijven.
you know what i meanquote:
Sofia krijgt in de live-show een quiz-vraag: " Exact met hoeveel mensen heb je sex gehad?"quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:47 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ze geven haar wel de kluis van sofia, als die gaat
waarom zouden ze er toch zo graag in willen blijven? Ze krijgen geeneens drank? Ik erger me dood, dat ze dat steeds zeggen. Ze mogen allemaal wel een AA folder mee krijgenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:48 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Ow Sophia krabbelt terug....het is aan de kijker...Dus denk dat ze als ze er niet uitgestemt wordt, gewoon zal blijven.
Laura van mij wel. Heeft een goed karakter. Hoewel ze wel punten heeft verloren gisterquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
jazeker, en dat is dan ook haar voordeel. Hetzelfde geldt voor Guido; jonge meisjes zullen wel vallen voor zijn leuke koppie...maar als ze niet zo mooi zouden zijn geweest, kregen ze dan ook zoveel stemmen?
huh? die spoort nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:51 schreef SecretStoryWous het volgende:
Karim denkt dat Gerard getrouwd is met Sofia
gelijk aan deze kant!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
Laura van mij wel. Heeft een goed karakter. Hoewel ze wel punten heeft verloren gister
Laura is een kopie van Alex in vrouwlijke vorm.quote:
psies! Manipulatieve hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! echt he!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:53 schreef Lutte het volgende:
Laura!!![]()
'Alex heeft gedrukt op een vermoeden dat ik heel sterk had, dus dat heb ik uit kunnen sluiten.'
Ze gebruikt hem écht.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies! Manipulatieve hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! echt he!
Ik schat Laura qua EQ en IQ een stuk hoger in dan die faalhaasquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:53 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Laura is een kopie van Alex in vrouwlijke vorm.
Nee, het is aan de productie...quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:48 schreef Zonnebloem47 het volgende:
EQ en IQ? ze weet niet eens wat dat is en hoe je het schrijft.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik schat Laura qua EQ en IQ een stuk hoger in dan die faalhaas
hoe jong is de jeugd van tegenwoordigquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:54 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ben bang dat Sharon het haasje is. Kijkers gaan juist op dat lijk stemmen en Laura ligt goed bij de jeugd lijkt het.
In dat geval stap ik weer in kamp Laura.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze gebruikt hem écht.
Ik stap uit Kamp Laura en uit Kamp Alex, Laura gebruikt Alex en Alex loopt zijn zwans achterna.
Kom bij ons, kom bij de duistere zijde, bij ons is drank en snacks, kom bij TEAM EINDBAAS! (PAMPAMPAAAAAAAAAAAM! ) .. Gerard is gewoon nu al de winnaar!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze gebruikt hem écht.
Ik stap uit Kamp Laura en uit Kamp Alex, Laura gebruikt Alex en Alex loopt zijn zwans achterna.
En daar is Alex' fanatiekste (en goed mogelijk enige) groupie ook weer..quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:55 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
EQ en IQ? ze weet niet eens wat dat is en hoe je het schrijft.
Hoger in hun gezamenlijk lage niveau bedoel je. Laura en Alex zijn gewoonweg dom. Totaal wereldvreemd lijkt het wel, nog geen moer meegemaakt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik schat Laura qua EQ en IQ een stuk hoger in dan die faalhaas
Schrijven wordt idd wat lastigquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:55 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
EQ en IQ? ze weet niet eens wat dat is en hoe je het schrijft.
tussen 0 en 80?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoe jong is de jeugd van tegenwoordig
quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:56 schreef NotYou het volgende:
[..]
En daar is Alex' fanatiekste (en goed mogelijk enige) groupie ook weer..
quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kom bij ons, kom bij de duistere zijde, bij ons is drank en snacks, kom bij TEAM EINDBAAS! (PAMPAMPAAAAAAAAAAAM! ) .. Gerard is gewoon nu al de winnaar!
Gerard is een domme muts die het spel het domst speelt van iedereen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kom bij ons, kom bij de duistere zijde, bij ons is drank en snacks, kom bij TEAM EINDBAAS! (PAMPAMPAAAAAAAAAAAM! ) .. Gerard is gewoon nu al de winnaar!
Wacht.. doet Charlie Sheen inmiddels ook mee aan het programma dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
wie is eindbaas? ik ben dol op sharon, Karim en Gerardquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
![]()
Gerard is leuk. Maar Sharon ook.Dus als Sharon er vanavond uitgaat kom ik bij Kamp Eindbaas.
Sharon is gisteravond gewoon vol in TEAM EINDBAAS gestaptquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
![]()
Gerard is leuk. Maar Sharon ook.Dus als Sharon er vanavond uitgaat kom ik bij Kamp Eindbaas.
Ik kan er niets aan doen, maar ik mag haar nog steeds niet. Wanneer Alex eruit was gegaan, had ze samen met Serpentio een volgend slachtoffer gekozen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:48 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Die drie vind ik ook het leukst.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:58 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
wie is eindbaas? ik ben dol op sharon, Karim en Gerard
Hahaha, dat zou echt een mooie wending zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:58 schreef delfse het volgende:
Wat ik heel triest vindt voor de vriendin van Guido dat hij verliefd aan het worden is op Laura? Hij heeft dat een keer op de streams gezegd las ik. Ik zie ze nog staan we zijn zo blij dat we van deze missie afzijn. Want Guido heeft een vriendin thuis . Ze kriebelt als ze de kans heeft nog de hele dag met Guido. Van gister avond was denk ik een missie want ze waren allebei naar kvdw geweest. Ik noem iemand die voor geld met iemand naar bed gaat een slet.
TEAM EINDBAAS (PAMPAMPAAAAAAAAAAAM!) is het kamp van Gerard!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:58 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
wie is eindbaas? ik ben dol op sharon, Karim en Gerard
In dat geval: hai.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sharon is gisteravond gewoon vol in TEAM EINDBAAS gestapt
Ik vind haar stem(gebruik) zo leuk/grappig.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:59 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen, maar ik mag haar nog steeds niet. Wanneer Alex eruit was gegaan, had ze samen met Serpentio een volgend slachtoffer gekozen.
Serpentio is soms nog leuk vulmateriaal, maar bij haar zit niets dan hyena gedrag.
Als Alex eruit was gegaan was Gerard het volgende slachtoffer, maar daar zou Servio nog een harde kluif aan hebben. Ik denk dat Gerard dan als winnaar uit de bus komt, die is mentaal veel en veel sterker dan wie dan ook in het huis.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:59 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen, maar ik mag haar nog steeds niet. Wanneer Alex eruit was gegaan, had ze samen met Serpentio een volgend slachtoffer gekozen.
Serpentio is soms nog leuk vulmateriaal, maar bij haar zit niets dan hyena gedrag.
Charlie Sheen is Gerard's stuntdubbel!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:58 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wacht.. doet Charlie Sheen inmiddels ook mee aan het programma dan?
Welkom bij de duistere zijdequote:
RLY?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:59 schreef Urb het volgende:
Gerard, Maik en Mo snappen niet dat er niet meer Joan genomineerd hebben, ze heeft ze alle andere mannen ingepakt. Truth maar Mo is minstens net zo erg.
In dat geval: ik ben voor team EINDBAAS!!!!!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
TEAM EINDBAAS (PAMPAMPAAAAAAAAAAAM!) is het kamp van Gerard!
Ik ruik de overwinning.. ik ruik... Wereld Dominantiequote:Op donderdag 10 maart 2011 12:01 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
In dat geval: ik ben voor team EINDBAAS!!!!!!!
Sharon vind ik juist leuk. Gewoon gebekt en eerlijk. Gaat niet met je meekletsen wanneer ze het niet met je eens is. Ik hoop dat Sharon er in blijft.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:54 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ben bang dat Sharon het haasje is. Kijkers gaan juist op dat lijk stemmen en Laura ligt goed bij de jeugd lijkt het.
Die is leuk!quote:
Gerard is het prototype van een leuke miljonair!quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ruik de overwinning.. ik ruik... Wereld Dominantie
Hij heeft niet gezegd dat hij verliefd was geworden op Laura maar dat hij natuurlijk wel een gevoel heeft gekregen voor haar. Zijn vriendin is nog steeds nummer 1.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:58 schreef delfse het volgende:
Wat ik heel triest vindt voor de vriendin van Guido dat hij verliefd aan het worden is op Laura? Hij heeft dat een keer op de streams gezegd las ik. Ik zie ze nog staan we zijn zo blij dat we van deze missie afzijn. Want Guido heeft een vriendin thuis . Ze kriebelt als ze de kans heeft nog de hele dag met Guido. Van gister avond was denk ik een missie want ze waren allebei naar kvdw geweest. Ik noem iemand die voor geld met iemand naar bed gaat een slet.
Selfmade mannetje die tenminste niet te beroert is om de handen uit de mouwen te steken. De enige in het huis die het niet normaal vind om bij de stem te gaan zeiken of ze iets te doen krijgen. Gerard is ook de enige normale die door financiele onafhankelijkheid drie maanden in dat huis kan. De rest is klaploper, gloryhunter of geestelijk labiel en weet niet wat hard werken voor je doelen is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:04 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Gerard is het prototype van een leuke miljonair!
Leuk voor zijn vriendin als die die nog heeft als die thuis komt te horen. Gelukkig houdt Laura wel van hem.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:04 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft niet gezegd dat hij verliefd was geworden op Laura maar dat hij natuurlijk wel een gevoel heeft gekregen voor haar. Zijn vriendin is nog steeds nummer 1.
Pfftttttt ik ook, maar ja velen vinden haar een misthoorn, zoals Phillip haar bv steeds napraat, omdat ze een Amsterdams accent heeftquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:02 schreef paddy het volgende:
[..]
Sharon vind ik juist leuk. Gewoon gebekt en eerlijk. Gaat niet met je meekletsen wanneer ze het niet met je eens is. Ik hoop dat Sharon er in blijft.
Autocorrect?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:04 schreef DownToEarth het volgende:
ik ben die 2 sufkutten mail en monique echt beu, hoop dat ze snel optiefen
Volgens mijn is dit ook gescript er klopt iets niet. Dagen janken en als die er weer is heel vaak het hoofd wegdraaien als hij haar een kus wil geven . Ja want paps en mams kijken meer is haar excuusquote:
zonnebaden en ze praten nog.. denk niet dattie in het Logboek: Wanneer gaat wie in en uit bed.. moet toch ?quote:
Ik denk ook dat hij ijzersterk is, maar Gerard is ook nog niet alleen geweest. Is nog nooit genegeerd. Alex is gewoon getreiterd. Ik vind het enorm knap zoals die dat redelijk gelaten over zich heen liet komen. Die heeft een opvoeding gehad zich nooit te laten kennen. Afgelopen nacht met Servio kon hij niet anders dan blijven liggen en een tegenreactie geven. Weglopen zou voer zijn...of zou bij sommigen medelijden opwekken. Lijkt me niet het type wat medelijden wil.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:00 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Als Alex eruit was gegaan was Gerard het volgende slachtoffer, maar daar zou Servio nog een harde kluif aan hebben. Ik denk dat Gerard dan als winnaar uit de bus komt, die is mentaal veel en veel sterker dan wie dan ook in het huis.
Niets meer aan te te voegenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:09 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij ijzersterk is, maar Gerard is ook nog niet alleen geweest. Is nog nooit genegeerd. Alex is gewoon getreiterd. Ik vind het enorm knap zoals die dat redelijk gelaten over zich heen liet komen. Die heeft een opvoeding gehad zich nooit te laten kennen. Afgelopen nacht met Servio kon hij niet anders dan blijven liggen en een tegenreactie geven. Weglopen zou voer zijn...of zou bij sommigen medelijden opwekken. Lijkt me niet het type wat medelijden wil.
ik vind alleen dat hij eens iets aan dat vettige haar moet doen, echt vies.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:09 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij ijzersterk is, maar Gerard is ook nog niet alleen geweest. Is nog nooit genegeerd. Alex is gewoon getreiterd. Ik vind het enorm knap zoals die dat redelijk gelaten over zich heen liet komen. Die heeft een opvoeding gehad zich nooit te laten kennen. Afgelopen nacht met Servio kon hij niet anders dan blijven liggen en een tegenreactie geven. Weglopen zou voer zijn...of zou bij sommigen medelijden opwekken. Lijkt me niet het type wat medelijden wil.
Zoals ik al zei, Gerard is een normaal persoon. Als je die discussies ziet van de rest .. Gerard zou deze op elk vlak winnen. Hij zou zich ook niet laten isoleren maar het openbreken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:09 schreef paddy het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat Aafke ook wel van aanpakken weet. Joanna werkt ook gewoon. Van de rest weet ik dat niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Selfmade mannetje die tenminste niet te beroert is om de handen uit de mouwen te steken. De enige in het huis die het niet normaal vind om bij de stem te gaan zeiken of ze iets te doen krijgen. Gerard is ook de enige normale die door financiele onafhankelijkheid drie maanden in dat huis kan. De rest is klaploper, gloryhunter of geestelijk labiel en weet niet wat hard werken voor je doelen is.
Nouja, op sharon een deel na!
Nog nooit zo naar gekeken, maar je hebt gelijk, je kunt je er bijna in spiegelenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:10 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
ik vind alleen dat hij eens iets aan dat vettige haar moet doen, echt vies.
Een aantal van deze kenmerken beschrijven een stalkerquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:09 schreef paddy het volgende:
[..]
Joanna werkt gewoon maar is verre van normaal! Dat mens is emotioneel zo enorm geblocked..quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:11 schreef paddy het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat Aafke ook wel van aanpakken weet. Joanna werkt ook gewoon. Van de rest weet ik dat niet.
ja, en die gaat met die vettige kop op alle kussens liggen en tegen iedereen aanhangenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:11 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Nog nooit zo naar gekeken, maar je hebt gelijk, je kunt je er bijna in spiegelen
Hat0r! Voorlopig heeft Alex een Kapitein Iglo vingerquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
Een aantal van deze kenmerken beschrijven een stalker
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:11 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Nog nooit zo naar gekeken, maar je hebt gelijk, je kunt je er bijna in spiegelen
hij hoeft hem alleen nog in een bak vloeibare stikstof te stekenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hat0r! Voorlopig heeft Alex een Kapitein Iglo vinger
Wax glimt ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:13 schreef Ransjih het volgende:
[..]
nooit zo naar gkeken... het druipt van mn pc af
Met je eens. Over schoonzijn gesproken. Vraagt niemand zich af waarom die vrouwen met zwemkleding aan douchen? Ik bedoel.....vrouwen zijn geen man en daar moet toch echt met water gewassen worden. Ik zie ze dat nooit doenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:10 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
ik vind alleen dat hij eens iets aan dat vettige haar moet doen, echt vies.
Wat zei Servio tegen Alex vanacht en wat zei Alex terug, heb het gemist..quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:09 schreef paddy het volgende:
[..]
Eikel randje zou onderhand wel erg stinkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:14 schreef paddy het volgende:
[..]
Met je eens. Over schoonzijn gesproken. Vraagt niemand zich af waarom die vrouwen met zwemkleding aan douchen? Ik bedoel.....vrouwen zijn geen man en daar moet toch echt met water gewassen worden. Ik zie ze dat nooit doen
Gerard is allang zijn horizon aan het verbreden. Die heeft echt wel in de gaten dat het lastig wordt om Alex erin te houden. Je ziet zijn beweging naar Mo en Maik toe.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:09 schreef paddy het volgende:
[..]
Joh, doe niet zo paranoiaquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
Een aantal van deze kenmerken beschrijven een stalker
Het zijn niet de Fokkers die stemmen.......................quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:15 schreef marky het volgende:
[..]
Gerard is allang zijn horizon aan het verbreden. Die heeft echt wel in de gaten dat het lastig wordt om Alex erin te houden. Je ziet zijn beweging naar Mo en Maik toe.
Nee die schaamflappen des dames zullen nu lekker schoon zijn.. ik verwacht een mooi hersftachtig stukje groene mos met hier en daar een paddenstoel!quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:15 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Eikel randje zou onderhand wel erg stinken
Dat denk ik ook niet die weten wel dat stemmen geen nut heeft.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:15 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Het zijn niet de Fokkers die stemmen.......................
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee die schaamflappen des dames zullen nu lekker schoon zijn.. ik verwacht een mooi hersftachtig stukje groene mos met hier en daar een paddenstoel!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee die schaamflappen des dames zullen nu lekker schoon zijn.. ik verwacht een mooi hersftachtig stukje groene mos met hier en daar een paddenstoel!
Yep, maar dat had hij al eerder door. Ik denk ook niet dat het gaat lukken hem er in te houden. Ik zou alleen wel eens willen weten hoe Alex is zonder Serpentio en Sophia.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:15 schreef marky het volgende:
[..]
Gerard is allang zijn horizon aan het verbreden. Die heeft echt wel in de gaten dat het lastig wordt om Alex erin te houden. Je ziet zijn beweging naar Mo en Maik toe.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:17 schreef versabommie het volgende:
Laura krijgt nu instructies over hoe ze gepast moet reageren als ze net klaargevingerd is! Hoop ik
Het is een soort gebruik aan het worden om in de vroege nacht een sexgesprek op de dames slaapkamer te hebben. Alex was er dit keer voor het eerst bij dus men probeerde hem ook uit te horen maar wilde dat niet toen vond Servio hem een zeikert maar Alex vond dat weer A relaxed en gebruikte de lekkerlijke worden die Gerard eerder op de avond aan hem had gezegd dat Servio denkt dat het zijn huis is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:14 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Wat zei Servio tegen Alex vanacht en wat zei Alex terug, heb het gemist..
Tja, Gerard is de baas, heeft mensenkennisquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:18 schreef delfse het volgende:
Gister zei Gerard wel dat Alex zeker een vriend van hem was dus die blijven elkaar als het afgelopen is gewoon zien.
Ik heb niet gehoord wat Servia zei. Heb wel gehoord wat Alex ongeveer zei; "ik weet dat je niet wil dat ik hier in de slaapkamer erbij lig, ik weet dat je me hier liever niet wil, maar ik ben toch vrij om te gaan waar ik wil, en ik lig hier nu. Zal je maar moeten accepteren".......zoiets..quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:14 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Wat zei Servio tegen Alex vanacht en wat zei Alex terug, heb het gemist..
Ik denk dat het uiteindelijk Karim zal zijn, waar Geer nog een band mee zal hebben. Die gaan lekker samen zeilenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:18 schreef delfse het volgende:
Gister zei Gerard wel dat Alex zeker een vriend van hem was dus die blijven elkaar als het afgelopen is gewoon zien.
nemen ze laura mee, kunnen ze de zeilen thuis latenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:19 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ik denk dat het uiteindelijk Karim zal zijn, waar Geer nog een band mee zal hebben. Die gaan lekker samen zeilen
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:20 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
nemen ze laura mee, kunnen ze de zeilen thuis laten
En zijn goed recht. Als hij niet over zijn sexleven wil praten tegenover Nederland kan ik daar inkomen. Servio denkt dat hij alle rechten heeft in het huis.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:19 schreef marky het volgende:
[..]
Het is een soort gebruik aan het worden om in de vroege nacht een sexgesprek op de dames slaapkamer te hebben. Alex was er dit keer voor het eerst bij dus men probeerde hem ook uit te horen maar wilde dat niet toen vond Servio hem een zeikert maar Alex vond dat weer A relaxed en gebruikte de lekkerlijke worden die Gerard eerder op de avond aan hem had gezegd dat Servio denkt dat het zijn huis is.
Karim en Gerard zullen ook zeker wel vrienden blijven kunnen goed met elkaar opschieten. Hij zei ook tegen Philip dat er meerdere waren maar zeker een paar waar die geen kontakt meer mee wilde.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:19 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ik denk dat het uiteindelijk Karim zal zijn, waar Geer nog een band mee zal hebben. Die gaan lekker samen zeilen
kan het met je eens zijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:21 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
En zijn goed recht. Als hij niet over zijn sexleven wil praten tegenover Nederland kan ik daar inkomen. Servio denkt dat hij alle rechten heeft in het huis.
Dat met Gerard zijn woorden? Mwa, dat geloof ik niet zo. Leek me redelijk van zichzelf te komen. Hij heeft thuis afspraken gemaakt (zei hij ook aan het begin) en die komt hij gewoon na. Uiteraard is het voor de kijker wel fijn dat niet elke bewoner van die afspraken heeft gemaakt natuurlijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:21 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
En zijn goed recht. Als hij niet over zijn sexleven wil praten tegenover Nederland kan ik daar inkomen. Servio denkt dat hij alle rechten heeft in het huis.
kijk spix in IE.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:25 schreef Ceetje.. het volgende:
hey, goedemiddag allemaal![]()
vannacht weer heftige shit gemist lees ik![]()
enneeeeh, de missie ook helaas![]()
Weet iemand nog waar ik streams kan bekijken? Spix en FlorisD weigeren bij mij!!!
Ook al zou hij Gerard zijn woorden hebben gebruikt, doen wij dat ook niet in onze dagelijkse leven? dacht het wel, alleen ben je daar niet zo bewust van. Sommigen zijn net havikken, jaaaaaaaaaaaa, hij gebrukt een zin van een ander, bashen die hap. Kansloosquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:25 schreef paddy het volgende:
[..]
Dat met Gerard zijn woorden? Mwa, dat geloof ik niet zo. Leek me redelijk van zichzelf te komen. Hij heeft thuis afspraken gemaakt (zei hij ook aan het begin) en die komt hij gewoon na. Uiteraard is het voor de kijker wel fijn dat niet elke bewoner van die afspraken heeft gemaakt natuurlijk
ik heb geen IE, mozilla. Nog andere mogelijkheden? Heb dan wel upc, maar da's maar 1 stream op TVquote:
DAnkje Flow, je bent een van de weinigen die het toe durft te gevenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:27 schreef Flow3r het volgende:
Toch zou ik Alex de winst gunnen ook al is ie verre van mijn favoriet, ook Gerard die het spel speelt.
Maar neem nou zo'n Mo en Maik, die worden gewoon naar de finale toe gedragen en hoeven er zelf niks voor te doen
ff installerenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb geen IE, mozilla. Nog andere mogelijkheden? Heb dan wel upc, maar da's maar 1 stream op TV
jup, ben er ook net achter dat IE 9 nu aardig werktquote:
die heb ik er ook opgezet vandeweek, draait perfect voor de rest.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:30 schreef bollokus het volgende:
[..]
jup, ben er ook net achter dat IE 9 nu aardig werkt
Zo bijzonder is Fok nu OOK weer nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:31 schreef DownToEarth het volgende:
heeft die cynthia zich nooit op dit forum begeven?
klopt, ik geloof ook niet dat er eentje bij is die een baan heeft.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:30 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Wat hebben die mensen allemaal een vreemd leven. Elke avond trainen. En eventueel naar het strand of bos. En...feesten en beesten natuurlijk
Alex is gewoon niet mijn soort manquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:28 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
DAnkje Flow, je bent een van de weinigen die het toe durft te geven
Jeetje ik ben het helemaal met je eensquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Alex is gewoon niet mijn soort man![]()
Neemt niet weg dat ik ook wel zie dat ie heel wat te verduren heeft gehad, alleen daarom vind ik het al oke dat ie er in is gebleven. Ik hou er zowiezo niet van als er eén persoon continu wordt uitgesloten in een groep. En ook nu weer; Alex eerlijk over zijn gevoelens en Laura geeft hem toch steeds weer die ene vinger van haar hand ,ook dat vind ik niet eerlijk naar hem toe want het maakt hem een stalker zogenaamd terwijl ze hem 'onbewust' aanmoedigd met haar gedrag , maar met haar woorden verteld dat ze niet méer wilt
ik heb in hetvoorjaar daar ook altijd last van maar dan bij mezelf.... hebben ze daar ook spray voor?!?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:32 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Tip voor Gerard: Spray je dieren met teken/vlooienspray in!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Alex is gewoon niet mijn soort man![]()
Neemt niet weg dat ik ook wel zie dat ie heel wat te verduren heeft gehad, alleen daarom vind ik het al oke dat ie er in is gebleven. Ik hou er zowiezo niet van als er eén persoon continu wordt uitgesloten in een groep. En ook nu weer; Alex eerlijk over zijn gevoelens en Laura geeft hem toch steeds weer die ene vinger van haar hand ,ook dat vind ik niet eerlijk naar hem toe want het maakt hem een stalker zogenaamd terwijl ze hem 'onbewust' aanmoedigd met haar gedrag , maar met haar woorden verteld dat ze niet méer wilt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |