Dat dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:31 schreef bb2 het volgende:
[..]
Die staat altijd standaard op je PC, anders werkt je hele file-system niet
bij mij wekt ie nooit goedquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:31 schreef bb2 het volgende:
[..]
Die staat altijd standaard op je PC, anders werkt je hele file-system niet
Zow, lame shit zeg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Een brief waarin stond hoe je de kijker kon amuseren.
Het is bevestigd: Servio zei: Ik mag 'm niet meer voorlezen
Was toch 60% voor Laura? (dat ze moest blijven)quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:36 schreef MichaelBA het volgende:
Guido's missie van vandaag: Hou Faalex zo lang mogelijk weg bij Laura tot de exit
Vast wel, want dan kan ze twee weken lang daarover zeiken, hoe beroemd zij al isquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:37 schreef bb2 het volgende:
[..]
Was toch 60% voor Laura?
No way dat die uitslag nog drastisch anders gaat worden.
Alex had vorige week 56 procent.. 's avonds scheelde het nog maar 2% met Serpentioquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:37 schreef bb2 het volgende:
[..]
Was toch 60% voor Laura? (dat ze moest blijven)
No way dat die uitslag nog drastisch anders gaat worden.
Zoek maar even op de secret story paginaquote:
daaromquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Alex had vorige week 56 procent.. 's avonds scheelde het nog maar 2% met Serpentio
Die anderen zitten rond 20±10%quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Alex had vorige week 56 procent.. 's avonds scheelde het nog maar 2% met Serpentio
van 56% naar 38 % en Serpentio die ineens als tweede opduikt.. dat was ook heel vaag en ging ook heel snel hoorquote:
Ik vertrouw dat ook niet, dus heb ik niet gestemd en ga dat ook niet meer doenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
van 56% naar 38 % en Serpentio die ineens als tweede opduikt.. dat was ook heel vaag en ging ook heel snel hoor
niets is wat het lijktquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
van 56% naar 38 % en Serpentio die ineens als tweede opduikt.. dat was ook heel vaag en ging ook heel snel hoor
Laura blijft, die mag niet weg van de productie....quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:41 schreef Urb het volgende:
Na vannacht laten ze Laura echt niet gaan, zelfs als ze als laatste zou eindigen.
Enige manier om normaal met vrouwen te communicerenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:41 schreef mazaru het volgende:
Goed gesprek gehad met Alex. Aha, noemen ze dat zo tegenwoordig!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:39 schreef NotYou het volgende:
"..dan lag ik met die persoon in bed..."Aafke
Beste optie is: Laura de minste stemmen en Sofia haar 24 uur aanvragenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:41 schreef bollokus het volgende:
wel grappig iedereen praat al zo dat stoof vertrekt.... ik weet het nog niet zo zeker
''Ze vertrekt no matter what vanavond. Zelfs als ze niet de minste stemmen krijgt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:41 schreef bollokus het volgende:
wel grappig iedereen praat al zo dat stoof vertrekt.... ik weet het nog niet zo zeker
Het is toch veel te leuk om te zien hoe die 3 om elkaar heen blijven draaine.... En Sofia gaat sowieso wel naar huis, als ze nu niet mag dan loopt ze gewoon weg....quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Laura blijft, die mag niet weg van de productie....
Zolang je maar tot een gezamenlijk, gemeenschappelijk punt komt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Enige manier om normaal met vrouwen te communiceren![]()
Droomscenario indeed!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:43 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Laura wordt eruit gestemt en Sophia gaat vrijwillig mee!!
Zou mooie tv zijn!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:43 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Laura wordt eruit gestemt en Sophia gaat vrijwillig mee!!
ouderwets!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zolang je maar tot een gezamenlijk, gemeenschappelijk punt komt.
preciesquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:44 schreef delfse het volgende:
Stemmen heeft geen zin het script is allang klaar. Als je stemt is het weggegooid geld .
same prob here en mijn flaptop begint te roken bij IEquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:45 schreef Green1 het volgende:
Kutzooi, die streams werken voor geen meter
Ik heb nu alleen één of andere gare kut pagina met facebook ernaast...
Die achterlijke periode hebben we nu toch wel een beetje gehad ?quote:
ze heeft toch ook geen geldquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:46 schreef TimeJumper het volgende:
aha volgens Laura kan ze nu met het spel beginnen te spelen.![]()
![]()
Dat zei ze een week geleden ook al, nog niks van gezien hoorrr
1000 euro! Wel opletten he..quote:
Ik heb hem in chrome open staan.. in firefox werkt ie niet, en internet explorer heb ik geen zin inquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
same prob here en mijn flaptop begint te roken bij IE
Alleen als het niet in ons voordeel is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die achterlijke periode hebben we nu toch wel een beetje gehad ?
hostfile aanpassenquote:
ze gaat zich laten batsen door prins relaxia!quote:
jazeker, en dat is dan ook haar voordeel. Hetzelfde geldt voor Guido; jonge meisjes zullen wel vallen voor zijn leuke koppie...maar als ze niet zo mooi zouden zijn geweest, kregen ze dan ook zoveel stemmen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:47 schreef superkokje het volgende:
Jullie kunnen zeggen wat jullie willen
Toch zit er een mooi koppie op
juistquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:48 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Ow Sophia krabbelt terug....het is aan de kijker...Dus denk dat ze als ze er niet uitgestemt wordt, gewoon zal blijven.
you know what i meanquote:
Sofia krijgt in de live-show een quiz-vraag: " Exact met hoeveel mensen heb je sex gehad?"quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:47 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ze geven haar wel de kluis van sofia, als die gaat
waarom zouden ze er toch zo graag in willen blijven? Ze krijgen geeneens drank? Ik erger me dood, dat ze dat steeds zeggen. Ze mogen allemaal wel een AA folder mee krijgenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:48 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Ow Sophia krabbelt terug....het is aan de kijker...Dus denk dat ze als ze er niet uitgestemt wordt, gewoon zal blijven.
Laura van mij wel. Heeft een goed karakter. Hoewel ze wel punten heeft verloren gisterquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
jazeker, en dat is dan ook haar voordeel. Hetzelfde geldt voor Guido; jonge meisjes zullen wel vallen voor zijn leuke koppie...maar als ze niet zo mooi zouden zijn geweest, kregen ze dan ook zoveel stemmen?
huh? die spoort nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:51 schreef SecretStoryWous het volgende:
Karim denkt dat Gerard getrouwd is met Sofia
gelijk aan deze kant!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
Laura van mij wel. Heeft een goed karakter. Hoewel ze wel punten heeft verloren gister
Laura is een kopie van Alex in vrouwlijke vorm.quote:
psies! Manipulatieve hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! echt he!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:53 schreef Lutte het volgende:
Laura!!![]()
'Alex heeft gedrukt op een vermoeden dat ik heel sterk had, dus dat heb ik uit kunnen sluiten.'
Ze gebruikt hem écht.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies! Manipulatieve hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! echt he!
Ik schat Laura qua EQ en IQ een stuk hoger in dan die faalhaasquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:53 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Laura is een kopie van Alex in vrouwlijke vorm.
Nee, het is aan de productie...quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:48 schreef Zonnebloem47 het volgende:
EQ en IQ? ze weet niet eens wat dat is en hoe je het schrijft.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik schat Laura qua EQ en IQ een stuk hoger in dan die faalhaas
hoe jong is de jeugd van tegenwoordigquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:54 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ben bang dat Sharon het haasje is. Kijkers gaan juist op dat lijk stemmen en Laura ligt goed bij de jeugd lijkt het.
In dat geval stap ik weer in kamp Laura.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze gebruikt hem écht.
Ik stap uit Kamp Laura en uit Kamp Alex, Laura gebruikt Alex en Alex loopt zijn zwans achterna.
Kom bij ons, kom bij de duistere zijde, bij ons is drank en snacks, kom bij TEAM EINDBAAS! (PAMPAMPAAAAAAAAAAAM! ) .. Gerard is gewoon nu al de winnaar!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze gebruikt hem écht.
Ik stap uit Kamp Laura en uit Kamp Alex, Laura gebruikt Alex en Alex loopt zijn zwans achterna.
En daar is Alex' fanatiekste (en goed mogelijk enige) groupie ook weer..quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:55 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
EQ en IQ? ze weet niet eens wat dat is en hoe je het schrijft.
Hoger in hun gezamenlijk lage niveau bedoel je. Laura en Alex zijn gewoonweg dom. Totaal wereldvreemd lijkt het wel, nog geen moer meegemaakt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik schat Laura qua EQ en IQ een stuk hoger in dan die faalhaas
Schrijven wordt idd wat lastigquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:55 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
EQ en IQ? ze weet niet eens wat dat is en hoe je het schrijft.
tussen 0 en 80?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoe jong is de jeugd van tegenwoordig
quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:56 schreef NotYou het volgende:
[..]
En daar is Alex' fanatiekste (en goed mogelijk enige) groupie ook weer..
quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kom bij ons, kom bij de duistere zijde, bij ons is drank en snacks, kom bij TEAM EINDBAAS! (PAMPAMPAAAAAAAAAAAM! ) .. Gerard is gewoon nu al de winnaar!
Gerard is een domme muts die het spel het domst speelt van iedereen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kom bij ons, kom bij de duistere zijde, bij ons is drank en snacks, kom bij TEAM EINDBAAS! (PAMPAMPAAAAAAAAAAAM! ) .. Gerard is gewoon nu al de winnaar!
Wacht.. doet Charlie Sheen inmiddels ook mee aan het programma dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
wie is eindbaas? ik ben dol op sharon, Karim en Gerardquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
![]()
Gerard is leuk. Maar Sharon ook.Dus als Sharon er vanavond uitgaat kom ik bij Kamp Eindbaas.
Sharon is gisteravond gewoon vol in TEAM EINDBAAS gestaptquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
![]()
Gerard is leuk. Maar Sharon ook.Dus als Sharon er vanavond uitgaat kom ik bij Kamp Eindbaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |