Dat dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:31 schreef bb2 het volgende:
[..]
Die staat altijd standaard op je PC, anders werkt je hele file-system niet
bij mij wekt ie nooit goedquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:31 schreef bb2 het volgende:
[..]
Die staat altijd standaard op je PC, anders werkt je hele file-system niet
Zow, lame shit zeg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Een brief waarin stond hoe je de kijker kon amuseren.
Het is bevestigd: Servio zei: Ik mag 'm niet meer voorlezen
Was toch 60% voor Laura? (dat ze moest blijven)quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:36 schreef MichaelBA het volgende:
Guido's missie van vandaag: Hou Faalex zo lang mogelijk weg bij Laura tot de exit
Vast wel, want dan kan ze twee weken lang daarover zeiken, hoe beroemd zij al isquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:37 schreef bb2 het volgende:
[..]
Was toch 60% voor Laura?
No way dat die uitslag nog drastisch anders gaat worden.
Alex had vorige week 56 procent.. 's avonds scheelde het nog maar 2% met Serpentioquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:37 schreef bb2 het volgende:
[..]
Was toch 60% voor Laura? (dat ze moest blijven)
No way dat die uitslag nog drastisch anders gaat worden.
Zoek maar even op de secret story paginaquote:
daaromquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Alex had vorige week 56 procent.. 's avonds scheelde het nog maar 2% met Serpentio
Die anderen zitten rond 20±10%quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Alex had vorige week 56 procent.. 's avonds scheelde het nog maar 2% met Serpentio
van 56% naar 38 % en Serpentio die ineens als tweede opduikt.. dat was ook heel vaag en ging ook heel snel hoorquote:
Ik vertrouw dat ook niet, dus heb ik niet gestemd en ga dat ook niet meer doenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
van 56% naar 38 % en Serpentio die ineens als tweede opduikt.. dat was ook heel vaag en ging ook heel snel hoor
niets is wat het lijktquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
van 56% naar 38 % en Serpentio die ineens als tweede opduikt.. dat was ook heel vaag en ging ook heel snel hoor
Laura blijft, die mag niet weg van de productie....quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:41 schreef Urb het volgende:
Na vannacht laten ze Laura echt niet gaan, zelfs als ze als laatste zou eindigen.
Enige manier om normaal met vrouwen te communicerenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:41 schreef mazaru het volgende:
Goed gesprek gehad met Alex. Aha, noemen ze dat zo tegenwoordig!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:39 schreef NotYou het volgende:
"..dan lag ik met die persoon in bed..."Aafke
Beste optie is: Laura de minste stemmen en Sofia haar 24 uur aanvragenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:41 schreef bollokus het volgende:
wel grappig iedereen praat al zo dat stoof vertrekt.... ik weet het nog niet zo zeker
''Ze vertrekt no matter what vanavond. Zelfs als ze niet de minste stemmen krijgt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:41 schreef bollokus het volgende:
wel grappig iedereen praat al zo dat stoof vertrekt.... ik weet het nog niet zo zeker
Het is toch veel te leuk om te zien hoe die 3 om elkaar heen blijven draaine.... En Sofia gaat sowieso wel naar huis, als ze nu niet mag dan loopt ze gewoon weg....quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Laura blijft, die mag niet weg van de productie....
Zolang je maar tot een gezamenlijk, gemeenschappelijk punt komt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Enige manier om normaal met vrouwen te communiceren![]()
Droomscenario indeed!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:43 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Laura wordt eruit gestemt en Sophia gaat vrijwillig mee!!
Zou mooie tv zijn!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:43 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Laura wordt eruit gestemt en Sophia gaat vrijwillig mee!!
ouderwets!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zolang je maar tot een gezamenlijk, gemeenschappelijk punt komt.
preciesquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:44 schreef delfse het volgende:
Stemmen heeft geen zin het script is allang klaar. Als je stemt is het weggegooid geld .
same prob here en mijn flaptop begint te roken bij IEquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:45 schreef Green1 het volgende:
Kutzooi, die streams werken voor geen meter
Ik heb nu alleen één of andere gare kut pagina met facebook ernaast...
Die achterlijke periode hebben we nu toch wel een beetje gehad ?quote:
ze heeft toch ook geen geldquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:46 schreef TimeJumper het volgende:
aha volgens Laura kan ze nu met het spel beginnen te spelen.![]()
![]()
Dat zei ze een week geleden ook al, nog niks van gezien hoorrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |