lol die ziet er al wakker uitquote:
nee, het andere forum is gister hergebruikt maar nog niet aangepastquote:
ok dan andere is al dichtquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:39 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee, het andere forum is gister hergebruikt maar nog niet aangepast
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:39 schreef Spooky4u het volgende:
Nog eens een goeie morgen streamend Nederland
goedemogguh spook!quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:39 schreef Spooky4u het volgende:
Nog eens een goeie morgen streamend Nederland
niet te lange he!quote:
Vanavond in de updateshow is er weer een tussenstandquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:45 schreef Reksie1981 het volgende:
Is er nog een update van de tussenstand van stemmen voor vanavond?
En trouwens eigenlijk best triest dat als een schoolklas stemt op juffrouw laura dit 60% van de stemmen betekend, dan zouden er dus 60 mensen in totaal gestemd hebben ofzo
Ik ga zo hard lachen als iedereen nu juist op Sofia stemt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vanavond in de updateshow is er weer een tussenstand
Nee Sofia!quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:47 schreef Dutchdress het volgende:
Ja en haloooo. Tussen Sharon en Sofia zaten maar 2 % verschil !!!
Pleassse *wanhoopsdaad* stem ff op Sharon
En als ze er niet uit wordt gestemd zie ik het echt gebeuren dat ze 'blijft voor Sharon/Laura', omdat die er wel uit is en zij daarvoor sterk wil blijven en dat gejank.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:48 schreef DownToEarth het volgende:
ik ben ook bang dat die sofia er gewoon in blijft
Ik zie het nog serieus gebeuren...quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ga zo hard lachen als iedereen nu juist op Sofia stemt.
Van de drie vind ik haar eigenlijk de minste maar Sofia wil graag weg dus dan die maar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:47 schreef Dutchdress het volgende:
Ja en haloooo. Tussen Sharon en Sofia zaten maar 2 % verschil !!!
Pleassse *wanhoopsdaad* stem ff op Sharon
Het staat nu weer goed allemaal.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:39 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee, het andere forum is gister hergebruikt maar nog niet aangepast
Ik kon het me ook lastig voorstellen omdat ze zich nogal eens als een idioot gedraagd, maar ze heeft wel 'trekjes' hoor, zoals simpele vragen fout beantwoorden omdat ze denkt dat het antwoord niet zo simpel kan zijn enzo.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:54 schreef DownToEarth het volgende:
ik kan me echt niet indenken dat die monique hoogbegaafd is, ze komt niet echt bij de hand over ofzo
waaromquote:
Gewoon 2 mensen eruit... zo van *bam*quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:05 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren dat Sofia er niet uit hoeft, en dat de stem dan zegt: ''Er is nog 1 mogelijkheid, Sofia mag haar plaats inwisselen voor de afvaller'' en dan hebben weer alle mensen voor niets gestemd.
Weet je, dat zou nog best eens kunnen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:05 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren dat Sofia er niet uit hoeft, en dat de stem dan zegt: ''Er is nog 1 mogelijkheid, Sofia mag haar plaats inwisselen voor de afvaller'' en dan hebben weer alle mensen voor niets gestemd.
Haha ik dacht nog , hoor ik dat goedquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Monique: "Ik heb buikpijn. WEER buikpijn. Dat doorslikken is toch niet...."
Wtf, die flapt echt alles eruit eh.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:06 schreef Pearlbitch het volgende:
jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon 2 mensen eruit... zo van *bam*
WUTquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Ja... of gewoon vanavond de finale BAM!quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jaOf gewoon 3 tegelijk *bam*
Psies! Laura wilde toch kriebelen? nou daar dan!quote:
Hoi bommiequote:Op donderdag 10 maart 2011 10:16 schreef versabommie het volgende:
Morguh!
Ben ik nog op tijd voor Laura's Walk OF Shame?
kudtquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoi bommie
Jij hebt geen geen leven
Je hebt Benny en mij ingehaald met het postaantal
Heb ook een weekje sabbaticalquote:
Heb je die buikspieren gezien? Vind dat voor een vrouw sowieso al behoorlijk mannelijk als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:20 schreef Lutte het volgende:
Ik blijf erbij dat Aafke echt als een vent staat.
die heeft stalpoten en loopt ook heel raar, alsof ze op stelten looptquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:20 schreef Lutte het volgende:
ben bang van wel.. moek werken hequote:Op donderdag 10 maart 2011 10:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow en daarna wordt het zeker allemaal minder
Ja dat vind ik nou ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:20 schreef Lutte het volgende:
Waar kan ik de "zoek een leven op google" stats vinden ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat vind ik nou ook
Ik snap benny ook niet
Maar ik vind wel dat ze mooie armen en buik heeft.
Ok doe je best dan nog even deze week. Dan lijkt het net alsof ik een leven hebquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
ben bang van wel.. moek werken he
Zoiets bedoel je?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:21 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
die heeft stalpoten en loopt ook heel raar, alsof ze op stelten loopt
Die link staat thuis op mijn pc....quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waar kan ik de "zoek een leven op google" stats vinden ?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:24 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Zoiets bedoel je?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:25 schreef versabommie het volgende:
Nou komop Ridder Razendevinger, doe ff je vinger onder Guido zijn neus en zeg: "Jij mag drie keer raden wat ik vannacht heb gedaan!"
hahaquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:25 schreef versabommie het volgende:
Nou komop Ridder Razendevinger, doe ff je vinger onder Guido zijn neus en zeg: "Jij mag drie keer raden wat ik vannacht heb gedaan!"
Ook peuterleidsters hebben aandacht nodig!quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:28 schreef Reksie1981 het volgende:
Heb effe wat van wikipedia geplukt, wel treffend:
Het Friese Aafke is een sierlijk ogend exemplaar met veel behang en een fiere houding. Het lichaam is compact en sterk.
* Haren: De manen zijn lang, vol en golvend, evenals de staart.
* Hoofd: De Aafke heeft een pokdalig hoofd met korte, spitse en beweeglijke oren.
* Hals: Hoge hals aanzet, lang, licht gebogen.
* Schouders: De schouders zijn krachtig ontwikkeld.
* Benen: Tamelijk kort, maar stevig, lang behaard en met een vetlok.
* Schofthoogte: Tussen 1,55 m (voor opname in het stamboek) en 1,70 m. Op twintigjarige leeftijd wordt 1,60 m als ideaal beschouwd.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:28 schreef Reksie1981 het volgende:
Heb effe wat van wikipedia geplukt, wel treffend:
Het Friese Aafke is een sierlijk ogend exemplaar met veel behang en een fiere houding. Het lichaam is compact en sterk.
* Haren: De manen zijn lang, vol en golvend, evenals de staart.
* Hoofd: De Aafke heeft een pokdalig hoofd met korte, spitse en beweeglijke oren.
* Hals: Hoge hals aanzet, lang, licht gebogen.
* Schouders: De schouders zijn krachtig ontwikkeld.
* Benen: Tamelijk kort, maar stevig, lang behaard en met een vetlok.
* Schofthoogte: Tussen 1,55 m (voor opname in het stamboek) en 1,70 m. Op twintigjarige leeftijd wordt 1,60 m als ideaal beschouwd.
Pics ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:31 schreef Urb het volgende:
Wut, beelden van een andere geheime kamer met tv op stream 4 net?
Iemand cap gemacht?
oeps gemistquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:31 schreef Urb het volgende:
Iemand cap gemacht?
Ik zag het ook, inclusief een TV. Ik was net te laat om te cappen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:31 schreef Urb het volgende:
Iemand cap gemacht?
Als het nog een geheime kamer is haak ik echt af.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:34 schreef Urb het volgende:
Die kamer laten zien was vast niet perongeluk, ben benieuwd wat het betekend..
dat is de rukbunker/bokhok, kon je dat niet zien. zeil op de vloer, gladde wanden etc etcquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als het nog een geheime kamer is haak ik echt af.
En een close-up van Laura op de TV.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat is de rukbunker/bokhok, kon je dat niet zien. zeil op de vloer, gladde wanden etc etc
Ik vind het juist wel leuk als er in de loop van het spel af en toe nieuwe zaken opduiken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als het nog een geheime kamer is haak ik echt af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |